Laulakaa mukana!
204 posts, 11 pages, 56,043 views
....ulkonäkö on myös tärkeä.....
yana:
Sega:
---
....ulkonäkö on myös tärkeä.....
---
olemus kokonaisuudessaan enemmänkin. salskea arjalainen rotumies hiirimäisellä itseluottamusella ja nöyryydellä jää armotta jalkoihin älykkään vahvan luottamuksen omaavan vähemmän komean tyypin kanssa samasta duunista kisaillessa. näin lievästi kärjistettynä
>Lucid:
JKiinnostaisi tietää, että onko monet saanut työtä ilman suhteita, eli esim. ei kavereiden sukulaisten tuttavien kautta-....
Kuinka monta turhaa hakemusta lähetit, johon ei edes vastattu?
Mikä on paras kesäduuni, mikä tulee mieleen?
Mikä oli hulluin (hauskin/epämiellyttävin) työpaikka?
Ja loppujen lopuksi mitä johtopäätöksiä vedät lopetettuasi kesätyökauden? Vai lasketko vain hien ja huimauksen takia huomaamatta jääneitä kesäpäiviä?
Ana:
Mä hain intin jälkeen kahteen duuniin, ja molemmista ehittiin ottaa yhteyttä ennenkuin itse ehdin soittaa perään. UPS tarjosi lähetystenkäsittelijän hommia, mutta viikottainen tuntimäärä ei ylittynyt. Securitakselta soitettiin kaksi tuntia hakemuksen lähettämisen jälkeen ja pyydettiin seuraavaksi päiväksi työhaastatteluun. Sain paikan siltä istumalta.
Hyvä vinkki työnhakuun on tosiaan soittaa perään, turha odottaa että se paperinläpyskä kanarianmatkan valokuvalla höystettynä herättää työnantajassa palkkausintoa; kannattaa soittaa ja kysyä, milloin voi tulla haastatteluun. Oman aktiivisuuden osoittaminen on ihan perusjuttu.
serotonot:
---
Tossakin menee tietty raja. Toki on ihan ok soittaa kerran ja kysyä että millos voi tulla haastatteluun, mutta henk koht pidän siitä että saa valita haastateltavat itse. Eli luultavasti sanoisin soittajalle että odota rauhassa, ilmoitamme kyllä.
Pahimmillaan on käynyt niin että 2h haastattelusta on haastateltava soittanut no pääsinkö töihin ja toistanut tuota kysymystä lähes viikon ajan pari kertaa päivässä puhelimitse ettekö ole vieläkään päättänyt
joten ainakaan muhun työhönottajana toi sun ohje ei päde. Panostakaa ennemmin siihen hakemuksen persoonallisuuteen ja kielioppiin.