Voisin vetää esiin myöskin "pissi seisaaltaan jos pystyt"-kortin
Mä taas odotan, et jossain vaiheessa joku vetää tässäkin threadissa ässän hihasta, ja Hitler-keissi toteutuu.
264 posts, 14 pages, 55,202 views
yana4000:[
eli laumaa johtaa naaras siks että urokset juoksevat sen perässä että pääsisivät panemaan sitä?
tota on _todella_ vaikea uskoa.
no itsekin muutaman päivän hevostallilla viettäneenä voin sanoa että aika kiinnostuneita korskahduksia oriit päästävät kun tamman haistavat. Mutta lopullista vastausta en sun kysymykseen osaa antaa, pitää kysyä tyttöystiltä onko siihen johtajuuteen muuta syytä kuin pukille pääsy, ok
Taika! Toi sun sigus ei pidä paikkaansa!
- nähtyhymiöon! -
*nauraa*
Taika:*nauraa*
mitäs meidän Taika siel hekottaa*plur* sen verran kuulin uutta faktaa, että asia vain on niin, että tammat johtaa hevoslaumaa. Elän tässä tulkinnassa niin kauan kunnes toisin todistetaan*nauraa*
etkä edes puraissut pahasti, vaikka niin uhkasit, mut eihä mua saa purrakaan*vink*
no itsekin muutaman päivän hevostallilla viettäneenä voin sanoa että aika kiinnostuneita korskahduksia oriit päästävät kun tamman haistavat. Mutta lopullista vastausta en sun kysymykseen osaa antaa, pitää kysyä tyttöystiltä onko siihen johtajuuteen muuta syytä kuin pukille pääsy, ok
sen verran kuulin uutta faktaa, että asia vain on niin, että tammat johtaa hevoslaumaa. Elän tässä tulkinnassa niin kauan kunnes toisin todistetaan*nauraa*
sen verran kuulin uutta faktaa, että asia vain on niin, että tammat johtaa hevoslaumaa. Elän tässä tulkinnassa niin kauan kunnes toisin todistetaan*nauraa*
Eli miehet ja naiset eivät käy keskusteluja samoilla tasoilla, yhteisymmärrys voi olla vaikeaa vaikka kuinka suuta auottaisiin.
eihän tuota faktaa kukaan kiistänytkään? vaan sen syyn
"miks ne nuoremmat tammat sitten seuraavat vanhinta tammaa?
se on sitten taas tätä hevosten keskinäistä arvojärjestystä. Useinhan hallitsevan aseman saa 'tappelemalla', ainakin oriit tekevät näin, jos sellaisia laittaa muutaman samaan tarhaan, ni heikot voidaan jopa tappaa.
"muna juoksee sen perässä ja kun tekee mieli niin pakko seurata?
hyvä kysymys. Mutta en osaa vastata. Hevoset ei muutenka oo meitsin alaa, toisaalt mikpä olis, muuta kuin biletys*plur*, mut jos palataan tähän hevos-juttuun ku saan lisämatskua. Ei tää muakaan kiinnosta yhtään sen enempää, mut tulipa nyt keskustelu avattua. Jos yritetään pysyä täs alkuperäisessä aiheessa?
[muokattu 4.2.2003 17:07]
Jone:She:
Mä yritin (vähän junnumpana) mutta mä en onnistunut
vakavasti joskus jostain naisesta kiinnostuneena ollut mies voi kieltää sitä, et hänen naisensa joskus tuntuisi hyppyyttävän ylimääräistä? ja mix tuntuu siltä? Koska sillä o se valta tavalla tai toisella..
Myönnän toki, ettei tämäkään teoria o täysin pitävä ja joku täst loukkaantuu varmast, mut tää onkin vaa mun mielipide. valitan.
Pahoittelen etten tarpeex korostanu sitä että tämä hyppyyttäminen voi olla molemminpuoleista, koska se on useasti sitä.
Miksi moinen periaate?