Olis varmaan uuden topicin aihe tämä salipukeutuminen sitten.. miehillä tuntuu aika usein olevan päällä se tavallinen verkkarit+t-paita yhdistelmä, mut naisille mukaan näyttää lähtevän vain tiukimmat paidat ja housut mitä varastosta löytyy*vink*

264 posts, 14 pages, 58,354 views
Uhuu:luonnollisesti ihmiseltä löytyy monia tapoja osoittaa arvoansa laumassa. toisilla kaikki huomio keskittyy vartalon tai ulkonäön trimmaamiseen, toiset hankkivat älyllistä huomiota tai jonkinlaisen muista erottuvan taidon.
Ei kaikki, myös yhdistelmiä löytyy...pilkku *nusnus*
Sain muuten sitten kokemusta siitä että mies haluaa tarjota kovasti kaikkea. Sen sijaan että kokisin itseni todelliseksi naiseksi ja että maailmassa on vihdoinkin kaikki hyvin mua lähinnä ahdistaa :/
kuilu, 14.3.2003 08:55:
Wasted ability:
---
Jotenkin arvasin, että sieltä suunnalta tulee hieman ironista kommenttia...Ehkä huorat tulevat halvemmaksi kuin naisystävät *nauraa* *nauraa*
---
No eix se oo jo aika osoittelevaa et laaja kulttuuri kutsuu naisystäviä ho'ksi? Naisista on tehty heidän avuliaalla suostumuksella huoria, ihan julkisesti. Jos nainen ensin keekoilee televisiossa pillu paljaana, ja sitten sanoo toisessa paikassa olevansa seksismiä vastaan, ni minä sanon, että huora mikä huora! Varsinkin kun massoittain teinejä seuraa esikuvansa lutkailua.
Tosin on muistettava, että pidän suurinta osaa läntisen maailman ihmisiä huorina, itseänikin, välillä olen oikea superHO! Kuka maksaa eniten saa minun pyllyni. Ja teidän.
Toinenkin asia mikä on muistettava. En pidä nk. pillunjakamista ympäriinsä huoraamisena. Jokainen nussii just niin paljon ku haluaa... tai saa.
- dahymiöpimp -
vaavu, 12.8.2005 16:00:
ihan mielenkiintoista keskustelua tässä topikissa on ollut, vaikka otsikon perusteella pelkäsin pahaa.
Aikaisemmissa posteissa oli puhetta ravintoloista, joihin naisten sisäänpääsy maksaa vähemmän. Monet käsittelivät kysymystä lähinnä siltä kannalta, että "naisille tarjotaan etuisuuksia kun niitä muuten sorretaan niin paljon". Ei se nyt ihan noinkaan mene. Ravintoloitsija päättää hinnottelustaan halutun sukupuoliprofiilin ja maksuvalmiuden perusteella. Jos hinnalla X asiakaskunnasta 80% on miehiä ja 20% naisia, ja ravintoloitsija haluaisi tasapainoisemman kävijäkunnan, on hinnanalennus naisille yksi tapa vaikuttaa asiaan.
vaavu, 12.8.2005 16:00:
*klips*
pakana, 12.8.2005 16:21:
Veikkaisin et tos on enemmän sitä et naisten ei tartte maksaa niin paljon seuranhausta - mehiläiset tulee kukan luokse, karhut hunajan perään jne, eikä toiste päin.
Luulenpa kuitenkin et toi yksineläminen on seurausta noista yksinelävien ongelmista, ei niinkään syy.
Tosta ravintoloiden ja klubien sisäänmaksupolitiikka houkuttelee pariskuntiakin - oli ihan nastaa kun grädden Freeformeihin pääs aina kaks yhen hinnalla :) (women - free admission till 23:00)
koo, 15.8.2005 13:17:
Me olemme erilaisia ja se on hyvä. Minä haluan olla kodin hengetär, teen ruuan ja pesen pyykin. Mies korjatkoon ja kootkoon kaiken, suojelkoon mua. Silti ollaan tasaveroisia ja homma toimii.
Toivottavasti osasin selittää tarpeeksi hyvin.
Syder, 15.8.2005 13:23:
---
Me olemme erilaisia ja se on hyvä. Minä haluan olla kodin hengetär, teen ruuan ja pesen pyykin. Mies korjatkoon ja kootkoon kaiken, suojelkoon mua. Silti ollaan tasaveroisia ja homma toimii.
Toivottavasti osasin selittää tarpeeksi hyvin.
---
Tuota ei voi enää paremmin selittääkään :) Toki ois hienoo jos toho sisältyy semmoista joustavuutta että annat miehenki joskus tehä safkaa
Vaiken mikään tosiuskovainen olekaan, Koraani mun mielestäni tiivistää tän asian todella hyvin: mies ja nainen ovat erilaisia, mutta samanarvoisia. En muista kyseistä kohtaa sanatarkkaan, mutta ajatuksena oli, ettei köyhä voi olla rikkaan kanssa saman arvoinen (jumalan edessä) eikä nainen miehen kanssa, koska he ovat niin erilaisia. Jumalalla on heille omat tehtävät maailmassa jne.
Annakins, 15.8.2005 13:31:
Ahaa. Mä ainakin taas muistan sieltä parikin suuraa joissa nimeomaan sanotaan, että sukupuolella, vörillä ymsymsyms. ei ole väliä, koska Jumalan edessä merkitsee ainoastaan ihmisen uskonnollisuus. Jos venaat 3 viikkoa niin voin hakea ne sulle sanatarkkaan (en oikeen osaa näin "aitoi" arabiankielisiä Koraaneja viel lukea..)
A
Ana-5000, 12.8.2005 16:10:
---
tosin musta on hieman alentuvaa naisia kohtaan tarjota rahallisia etuuksia sisäänpääsyn lisäämiseksi, lähdetään ikäänkuin siitä ajatuksesta että naiset ovat lähtökohtaisesti tyhmempiä -> huonommin koulutettuja -> huonommin palkattuja, tai jotain vastaava. Hieman nöyryyttävää kuitenkin lähteä siitä, että sukupuoli määrittelee maksukyvyn.
Tukholmassa näin miesten vessan ovessa myös lastenhoitohuoneen merkin. Tällä merkillä oletettiin, että myös mies voi olla yksin pienen lapsen kanssa liikenteessä ja tarvitsee tilan vaippojen vaihtoon. Monessako suomalaisessa vessassa olette nähneet saman? Minä en yhdessäkään. Naiselle annetaan miesten oikeudet ja velvollisuudet, mutta miehille ei naisten.
extramppa, 15.8.2005 13:45:
---
Tukholmassa näin miesten vessan ovessa myös lastenhoitohuoneen merkin. Tällä merkillä oletettiin, että myös mies voi olla yksin pienen lapsen kanssa liikenteessä ja tarvitsee tilan vaippojen vaihtoon. Monessako suomalaisessa vessassa olette nähneet saman? Minä en yhdessäkään. Naiselle annetaan miesten oikeudet ja velvollisuudet, mutta miehille ei naisten.
---
Mun työpaikalla on lastenhoitohuone vain miesten wc:ssä.