264 posts, 14 pages, 55,461 views
Kyllä ne oriit sen rakovalkean perässä juoksevat..
Pieni kysymys kaikille keskusteluun osallistuneille: Miksi miestä, joka kaataa naisia kuin maamies niittää heinää, pidetään hyvänä tyyppinä ja kaikkien miesten sankarina? Nainen, joka käyttäytyy samalla tavoin on vain kymmenen pennin katuhuoraa vastaava hame-eläjä... *piru* En tiedä onko asiasta aiemmin keskusteltu, mutta kysynpä vain...
Itse seurustelin yli viisi vuotta tiiviisti miehen kanssa. Oli helvetisti ongelmia ja ero koitti vuosi sitten. Sen jälkeen ei ole seurustelu pahemmin kiinnostanut, joten tietyt tarpeet on tyydytettävä suhteen ulkopuolella. Jos asuisin pienellä paikkakunnalla, olisin kai ainakin jonkinnäköinen horo.. Täällä sitä ongelmaa ei ole, mutta ajatus tästä tasa-arvosta on pyörinyt päässä todella kauan
mut oikeesti se on ihan fakta*ankka* mut onkin toinen juttu miettiä päteekö sama ihmisiin..
niin siis että naaras johtaa mutta haluisin nähdä viitteet jos väität tota syytä faktaks kanssa. eri eläimillä johtajayksilön sukupuoli vaihtelee, ja jos toi on syy hevosilla, olisi mukava tietää miksi?
eläimillä seksualisuus ei ole samalla tasolla kuin ihmisillä.
[muokattu 4.2.2003 12:11]
mä arvelinkin, että joku jossain vaiheessa kysyy tätä, mutta riittääkö perusteluksi se, että mun tyttöystävä on harrastanu hevosia noin about seitsemän vuotta, opiskelee alan koulussa ja tietää suht paljon näistä elikoista muutenkin?
(mutta tietysti jos kunnon perusteita halutaan, ni sit täytyypi kai avata hakubotti..)
[
eli laumaa johtaa naaras siks että urokset juoksevat sen perässä että pääsisivät panemaan sitä?
tota on _todella_ vaikea uskoa.
En kiellä etteikö niitä ikäviä ja miestenrajoilla eläviä naisia olisi ja ettenkö joskus mm. itsekin nalkuttaisi ja kiukuttelisi kotona, kun asiat eivät suju mielestäni niin kuin pitäisi, mutta tämähän ei kuitenkaan tarkoita, että vain naisissa olisi vikaa ja että vain naiset osaisivat käyttää hyväkseen.
(seuraavat perustuvat vain omaan kokemukseen eivätkä ole yleistyksiä!)
Kaverillani oli poikaystävä, joka eli koko suhteen hänen rahoillaan ja on edelleen suhteen päättymisen jälkeen kaverilleni satoja euroja auki ja lisäksi hän lämmitteli kaikkia kaverini kavereita ja pelasii lisäksi peliä monien muidenkin kanssa kaverini seläntakana.
Olen ollut itse väkivaltaisessa parisuhteessa, joka päättyi siihen, että meinasin kuolla.
Olen auttanut monesti kaveriani, jonka väkivaltainen ja mustasukkainen poikaystävä on ollut pelottavalla päällä.
Minua on petetty läshes jokaisessa parisuhteessani.
Olen elänyt miehen kanssa, joka koskaan ei pyytänyt mitään anteeksi eikä katunut.
Tapaan päivittäin miehiä tiedekunnasssani, jotka ovat sitä mieltä, että nainen vaetkoon kotona ja seurakunnssa.
Nämä ihan vaan pieninä esimerkkeinä, että kyllä te miehetkin osaatte.
Lisäksi maksan muuten mielellläni omat ostokseni ravintolassa, yllätän rakkaani välistä pienillä lahjoilla, en pihtaile suhteessamme, teen mielelläni ruokaa ja siivoan kotiamme. En ole koskaan pettänyt kultaani, osaan pyytää anteeksi jne. Uskon, että tämä sama lista pätee moneen muuhunkin naiseen. Tarkoittamalla tällä ollenkaan sitä, että olisin mikään yli-ihminen ja etteikö minussa olisi monia vikoja.
She:
Ja sit toi et nainen ratissa... Hei oikeesti.. tasa-arvoo siihen et naiset oppis paremmin ajamaan autoa.. Voitte kattoo ihan vaan itseänne siinä, et törttöilette liikenteessä.. (en sano sitä että naiset on ne ainoat jotka siellä törttöille).. Kuitenkin jos katsoo ihan yleisesti, niin naiset pelkää lähtee ajamaan autoo (näin jopa naiset sanoo, ei välttämättä kaikki, mut suurinosa). Miehille autolla ajo tulee paljon luonnollisemmin (ja siinäkin on ne omat poikkeukset)...
Joo no, en mäkään lähe valittaa siitä et joku haukkuu mun ruuanteko taitoi (eihän miehet ala helpolla tekemään ruokaa), mut tasa-arvoo ei voi toteuttaa, jos kyseessä on jonkun asian "hallitseminen" (en keksi taas hyvii sanoja, eli jos joku osaa ilmaista muo paremmin niin siitä vaan)..
synnyttää tai kärsii menkkakipuja..
mielestäni kaikki on kiinni yksilöstä, ei sukupuolesta. puhuminen kaikesta on mielestäni perusta suhteen onnistumiselle... muuten tulee solmuja ja väärinkäsityksiä :|
Olis ihan mielenkiintosta kuulla kun mies synnyttää tai kärsii menkkakipuja.. Ei tossa ollut perusteita miks naisia syytetään ratissa törttöilystä! Kuka sanoo ettei naiset OSAA ajaa.. Luonnollisesti tulee miehille ajaminen? Häh? Selittäkee. Pelkää lähtee ajaa autoa? Enkä muuten mäkään osaa oikeestaan ruokaa tehdä. Btw.
Hirviästi kymysyksiä..
Varmasti olis kans hauska kuulla kun naista panettaa ja mies alkaa valittää päänsärkyy, et mitäs sit tapahtuu... (Kuten eräs nainen mainitsi, niin hän potkasis munille ja kysyis sit et särkeekö vieläkin päätä)..
----
Aina on niitä poikkeuksiakin olemassa.
[muokattu 4.2.2003 13:58]
Hehee... No mitä ihmettä meidän sukupuoli on tehnyt järkyttääkseen miehiä noin paljon...? *nauraa*
HEHEHEHEEEE....*nauraa**nauraa**nauraa*