MINDCORE 18.3.2005 @ Helsinki

103 posts, 6 pages, 20,155 views

nenna

Posts: 1,916

#81 • • nenna • dbxx / Camari / rubiX / choon! / Club Fantasy •
..ookoo pauketta kyl..kiva käydä tällasissakin välillä..

..se laser oli kyl tosi makee!
*plur*

..ja soundikin mielestäni ookoo, ainakin sillo ku me oltii paikall..sillon liven aikoihin..joka oli pirun kova!*jiihaa*

crissille kiitokset!

..ja Anikselle moikat. *hihu*
milo

Posts: 860

#82 • • milo Plaugenaut
Leo sekä Ki-Real & Ferox *sydän*
Varsinkin Leon vika/toka vika biisi, joka kierrätti jotain housevedätystä, jonka nimeä en muista, enkä ole jaksanut kaivella levyjä läpi. Onkohan se joskus tulossa julkaisuun? ;)

Musiikki oli kyllä pääosin sitä mitä soitetaan ennenkuin aletaan rautaa takomaan, kiitoksia siitä. Vanhakin jaksoi vielä heilua, mikä tuli todistettua. Koskahan joku ystävällinen ja iloinen sielu järjestäisi Treelläkin ystävämusiikkiin keskittyvät bileet.

--
We are, ultimately, all alone, and I am incapable of expressing emotion in any way, shape or form apart from through the medium of mix tapes. -Adam First

SikaihQ

Posts: 485

#84 • • SikaihQ faijas

Illustrator:
---
KittysDead:
---
BB_turone:
Eniten minua häiritsi jokin outo haju tanssilattialla *ding*

---


Jooo.. mä huomasin sen kans. se tuli sielt ihan vasemmasta takanurkasta jossa ne pälvikaljuiset keski-ikäiset sankarit poltteli jotain pa*kaa. *piru*

---
Edessä poltteli taas jotku nuoremmat sällit.*eiei*



Sikarinsavu tosiaan pilaa hengitysilman... Polttaisivat vaikka pilveä niin ei tarttisi muiden kärsiä...
KittysDead

Posts: 381

#85 • • KittysDead Trooper

SikaihQ:
---
Illustrator:
---
KittysDead:
---
BB_turone:
Eniten minua häiritsi jokin outo haju tanssilattialla *ding*

---


Jooo.. mä huomasin sen kans. se tuli sielt ihan vasemmasta takanurkasta jossa ne pälvikaljuiset keski-ikäiset sankarit poltteli jotain pa*kaa. *piru*

---
Edessä poltteli taas jotku nuoremmat sällit.*eiei*


---


Sikarinsavu tosiaan pilaa hengitysilman... Polttaisivat vaikka pilveä niin ei tarttisi muiden kärsiä...



Puhu omasta puolesta. kyllä siellä marikin haisi *uuh* paskaa paskaa.. mikään savu ei oo hyväks hengitykselle. *eiei*

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

Lnn Sika

Posts: 2,847

#86 • • Lnn Sika

KittysDead:
---
SikaihQ:
---
Illustrator:
---
KittysDead:
---
BB_turone:
Eniten minua häiritsi jokin outo haju tanssilattialla *ding*

---


Jooo.. mä huomasin sen kans. se tuli sielt ihan vasemmasta takanurkasta jossa ne pälvikaljuiset keski-ikäiset sankarit poltteli jotain pa*kaa. *piru*

---
Edessä poltteli taas jotku nuoremmat sällit.*eiei*


---


Sikarinsavu tosiaan pilaa hengitysilman... Polttaisivat vaikka pilveä niin ei tarttisi muiden kärsiä...

---


Puhu omasta puolesta. kyllä siellä marikin haisi *uuh* paskaa paskaa.. mikään savu ei oo hyväks hengitykselle. *eiei*



piti lähteä tänne, onneks en lähteny, ei tiedä millon joku hasis narkkari ois lyönny puukolla selkään. ei hemmetti näitä nyky ajan bileitä *justjoo**taputapu**ding**igor**eiei**eiei**poks**poks**dissaa**dissaa**grr**grr**kivatsulle**nyyh**piru**taputapu**justjoo*
Avatar
#87 • • astaroth Guest

Niklas N.:
piti lähteä tänne, onneks en lähteny, ei tiedä millon joku hasis narkkari ois lyönny puukolla selkään. ei hemmetti näitä nyky ajan bileitä *justjoo**taputapu**ding**igor**eiei**eiei**poks**poks**dissaa**dissaa**grr**grr**kivatsulle**nyyh**piru**taputapu**justjoo*


Yritin parhaani, mutta oli pakko revetä. :D
anis

Posts: 2,451

#88 • • anis
..ja Anikselle moikat. *hihu*
[/quote]

Itelles moikat!*hymy* Kiitos kuvaamisesta! *hali*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Maihku

Posts: 1,186

#89 • • Maihku neiti hankala
Musiikki oli hyvää*joo*
Ei siellä muuta hyvää ollukkaan
checki

Posts: 683

#91 • • checki
Aivan mahtavat bileet! Ennen luuli että tollasia on vaan keski-euroopassa. Onneksi olin väärässä. Musiikin nopeus yllätti kokonaan ja meno oli huipussaan. Ki-real ja Ferox korjasivat potin unohtamatta Neonia ja Proteusta!



*aplodit* ALWAYS HARDCORE! *aplodit*

--
Ämpäriin ei huku.

sts

Posts: 7,969

#92 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

kuilu ja ponivarkaat:
--clips--



Eiku kyseessä on selkeesti nyt se että hippi-toiminta, ei sovi pirihien-hajuiseen polkkaluolaan.

Ku se pirihiki peittyy muiden hajujen alle! Se kato pilaa sen skenen *slurps*
Teknojta

Posts: 1,031

#93 • • Teknojta Shamancore Practitioner
Vittuun joku skene... Parasta kun ottaa vaan kaikista "skeneistä" parhaat puolet *iloinen*
Hopparit luulee mua aina piripääks *iihhih* ... joo menee vähän offtopic ...
*piis*
Gilgamint.com

Posts: 2,258

#94 • • Gilgamint.com Making questions

Niklas N.:
---
KittysDead:
---
SikaihQ:
---
Illustrator:
---
KittysDead:
---
BB_turone:
Eniten minua häiritsi jokin outo haju tanssilattialla *ding*

---


Jooo.. mä huomasin sen kans. se tuli sielt ihan vasemmasta takanurkasta jossa ne pälvikaljuiset keski-ikäiset sankarit poltteli jotain pa*kaa. *piru*

---
Edessä poltteli taas jotku nuoremmat sällit.*eiei*


---


Sikarinsavu tosiaan pilaa hengitysilman... Polttaisivat vaikka pilveä niin ei tarttisi muiden kärsiä...

---


Puhu omasta puolesta. kyllä siellä marikin haisi *uuh* paskaa paskaa.. mikään savu ei oo hyväks hengitykselle. *eiei*

---


piti lähteä tänne, onneks en lähteny, ei tiedä millon joku hasis narkkari ois lyönny puukolla selkään. ei hemmetti näitä nyky ajan bileitä *justjoo**taputapu**ding**igor**eiei**eiei**poks**poks**dissaa**dissaa**grr**grr**kivatsulle**nyyh**piru**taputapu**justjoo*



haha hasis narkkari... luulenkyl et noi pössyttelijät on kuiteski pienemmästä päästä paheita... ainaki psykebileistä löytyy vähä välii piikkei ja mun mielestä se on vitusti pahempaa... mun mielestä ihmiset jotka vetää hirveet perseet ja moralisoi muita on ihan samalla viivalla... ainaki känniset idiootit tekee kaikkee tyhmää (iha ku itte ei ois ikin mitää tehny) mut siis ajatelkaa aivoilla... *plur*
CRS

Posts: 21

#95 • • CRS
Vihdoin rankan viikonlopun jälkeen pääsen ja jaksan laittaa palautteen
ja kiitokset.
Suuret pahoittelut bileiden alkamisen myöhästymisestä,
salin virrat ei meinnannu riittää, joten oli pakko vetää
keittiön puolelta lisää virtaa.
Skanien sijoittelu epäonnistui täysin,eivät näkyny mihinkään :(
pelättiin et jos laiteettais ne lavan etureunaan et ne kaatuis.
No otamme opiksemme ja ens kerralla laitetaan paremmin.
Strobot ja laaseri näky hyvin!
Äänentoisto oli musta ihan ok (aina vois olla parempi)
djiinäkin oli ihan ok soittaa, 2 monitorii olis ollu parempi.
Ilman Dj Retardin tietotaitoa ja rehkimistä bileet olis voi unohtaa
kokonaan, joten todella isot kiiiiiiiiiitokset Jukalle :)
Me ei järkätä mitään ilman et Retardi on mestoilla!
Suuret pahoittelut myös Dj Friikille jonka setti jäi kokonaan pois
ja Fishille joka joutu soittaa ilman monitoria ja valoja ja
Neonille jonka setin aikana saatiin sit hommat toimimaan.
Leo setti sopi mainiosti bileisiin sen verran rankkaa teknoa
et menee hc bileissäkin :) Paras musan tekijä suomessa!!!
Thanks Switchblade
Feroxin ja Ki-realin setti oli aivan mahtava,
uusia ja vanhoja biisejä sekaisin, putos ainakin meitsiin,
soittopöytä oli kyllä liian matala, niin pitkiä äijät oli. Thanks Ferox &
Ki-Real :) Kummatkin tykkäs bileistä ja suomesta tosi paljon,
Ki-Real tykkäs myös la Hallmarkeista!
Proteuksen setti oli kyllä illan rankin,
mut pitäähän jonkun kunnon tykitystäkin soittaa :)
Retard oli kyllä must illan paras dj, mahtavia biisejä ja tosi hyvin
miksattu!!! Thanks Retard.
Bileet eivät ihan mennet niín kun olimme ajatelleet
mutta toivottavasti jengi sai rahoilleen edes jotain vastinetta ja
kaikesta oppii, ens kerralla paremmin.
Tuija hoiti lipun myynnin hyvin, zori että et nähny Neonin settiä :(
Steven Hoaksille ja Wilaille suur kiitos valojen hoidosta!
Itseni puolesta voin sanoa et oli yksi hauskoimmista,
kivoimmista ja parhaimmista viikonlopuista koko elämäni aikana,
joten suur kiitos kaikille jotka tulivat Mindcoreen ja
joiden kanssa vietin viikonlopun! :)

Kiitokset siis:
Retard, Fish, Ferox, Ki-Real, Leo Laker, Proteus,
Neon, Friik, Tuija, Hanna, Piia, Sanna *sydän*
Wilai, Steven Hoaks, Aki, Nuti, Haba, Jone ja
aivan mahtavalle yleisölle ja niille jotka
jeesas ja jotka oon unohtanu!!!

T: Crs

--
MINDCORE

karinich

Posts: 241

#96 • • karinich
HARDCORE WILL NEVER DIE! OLI MAHTAVAT BILEET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
or_neon

Posts: 598

#97 • • or_neon mr2090
Oli joo hyvät bileet.. Kuulin siis puhelimen kautta pikkasen sitä meininkiä!! Mut kyl kai sitä voi kotona (tai siis armeijassa) viettää kans näit bileit..*nauru**igor*

--
[pieni]-Nico*iloinen*[/pieni]

Various

Posts: 13

#98 • • Various
Hyvät bileet. Hetken pelotti, kun alussa oli äänet niin vaimeena, ettei tulpat päässä meinannut kuulla mitään. Neon oli kyllä tällä kertaa suosikki, just tämmösestä kamasta mä tykkään. Milloin lisää? Muu kuin savukoneen savu on aina haitaksi, muutenkin keuhkot kovilla. Onneksi ei ollut sentään ruudinsavua ilmassa (köh-köh). Illan ikävin oli kyllä se zeppis, joka yritti kaataa DJ-pöydän koko ajan. Äijä ei millään suostunut pysymään kaukana. Onneksi ei ollut väkivaltanen, muuten en olis saanut pidettyä sitä loitolla... Kaksi iltaa hardcorea (Converge et al. ja Mincore) putkeen otti kyllä seuraavana päivänä voimille; nyt jalat toimii taas.
dj__retard

Posts: 15

#99 • • dj__retard
Hih, kyllä tosiaan meinasi hieman tulla hiki tuossa bileiden alkaessa kun sähköt kaapelilla oli mitä oli. Mulle ei sitten ikinä selvinnyt mitä lavan sähköille tapahtui. Kaikki kolme vaihetta vaan pamahti testauksen aikana puolisen tuntia ennen bileiden alkua mikä hiljensi alapään äänentoistonkin jokseenkin lopullisesti. Onneksi saatiin sitten varakajarit siihen. Kaikki sähköt vedettiinkin sitten roikilla keittiöstä, toimistoista ja ties mistä. Sen sanon, että ei ois saanu kyllä enää ees pientä pöytälamppua kiinni mihinkään tai ei ois virrat riittäny. Vaihdoin varmaan 20 sulaketta illan aikana. Se paikalle luvattu paikan tekniikkavastaava / sähkömieskin olisi ollut ihan kiva, ettei ois tarvinnut alkaa etsiä sähkökeskuksia puolen tunnin varoitusajalla. Noh, eipähän näkynyt ketään. Perus säätöä.

Niinpä, mutta olipa kiva soittaa HC:ta jälleen. Mahtava yleisö oli vielä lopussakin paikalla. Feroxilta ja Ki-Realilta kanssa terveisiä, pitivät kyllä kovasti.

Pitäis varmaan pistää se mun miksaus kuunneltavaksi tänne. Harmi vaan, ettei tullut bileissä nauhoitettua kun ei aika riittänyt sen järjestämiseksi muista ongelmista johtuen. Kai sen vois yrittää nauhoittaa uudelleen, katsotaan nyt...

Vielä kiitokset kaikille tapahtumaan auttamaan saapuneille ja muuten jeesanneille. Ja tietty kaikille DJ:lle ja live-artisteille. Artistit mun mielestä hyviä, valot ym (huoh)... No ens kerralla paremmin :)
iLJA

Posts: 218

#100 • • iLJA
Aivan mahtavat bileet! *jiihaa* *sydän* Ki-Real & Ferox *pihkassa* veti ihan miälettömän setin! Wou! *nauru* Kaiken kruunas se, et pienen keskustelun jälkeen, Ki-Real ja Ferox lupas laittaa sen setin, minkä ne soittii, mulle postiin *aplodit* Tai sitten mp3:na *uuh* jos ei muuten... Mut mä siihenkin tyydyn *iloinen*

--
...it`s only after we`ve lost everything that we have,
we are free to do anything that we want...