..se laser oli kyl tosi makee!
..ja soundikin mielestäni ookoo, ainakin sillo ku me oltii paikall..sillon liven aikoihin..joka oli pirun kova!
crissille kiitokset!
..ja Anikselle moikat.
103 posts, 6 pages, 21,338 views
Illustrator:
---
KittysDead:
---
BB_turone:
Eniten minua häiritsi jokin outo haju tanssilattialla
---
Jooo.. mä huomasin sen kans. se tuli sielt ihan vasemmasta takanurkasta jossa ne pälvikaljuiset keski-ikäiset sankarit poltteli jotain pa*kaa. *piru*
---
Edessä poltteli taas jotku nuoremmat sällit.
SikaihQ:
---
Illustrator:
---
KittysDead:
---
BB_turone:
---
Jooo.. mä huomasin sen kans. se tuli sielt ihan vasemmasta takanurkasta jossa ne pälvikaljuiset keski-ikäiset sankarit poltteli jotain pa*kaa. *piru*
---
---
Sikarinsavu tosiaan pilaa hengitysilman... Polttaisivat vaikka pilveä niin ei tarttisi muiden kärsiä...
KittysDead:
---
SikaihQ:
---
Illustrator:
---
KittysDead:
---
BB_turone:
---
---
---
Sikarinsavu tosiaan pilaa hengitysilman... Polttaisivat vaikka pilveä niin ei tarttisi muiden kärsiä...
---
Puhu omasta puolesta. kyllä siellä marikin haisi paskaa paskaa.. mikään savu ei oo hyväks hengitykselle.
Niklas N.:
piti lähteä tänne, onneks en lähteny, ei tiedä millon joku hasis narkkari ois lyönny puukolla selkään. ei hemmetti näitä nyky ajan bileitä *taputapu**kivatsulle**piru**taputapu*
Niklas N.:
---
KittysDead:
---
SikaihQ:
---
Illustrator:
---
KittysDead:
---
BB_turone:
---
---
---
---
Puhu omasta puolesta. kyllä siellä marikin haisi paskaa paskaa.. mikään savu ei oo hyväks hengitykselle.
---
piti lähteä tänne, onneks en lähteny, ei tiedä millon joku hasis narkkari ois lyönny puukolla selkään. ei hemmetti näitä nyky ajan bileitä *taputapu**kivatsulle**piru**taputapu*