MINDCORE 18.3.2005 @ Helsinki

103 posts, 6 pages, 20,151 views

_Katja_

Posts: 145

#61 • • _Katja_ klubikurre
ihan kivaa *jiihaa* oli kyl aika vähän jengii.... mut kaikille ihanille tutuille kiitos kivasta illasta *hali* Musa oli kyl niin nopeeta ettei meinannu perässä pysyy *jiihaa*

--
Pieni hymy ei maksa mitään*hymy*.

e-will

Posts: 372

#62 • • e-will joor worst naitmeir
musa oli hyvää jos rankemmasta tykkää.
harmi ettei muita valoja sit ollut toiminnassa kuin se tosimakee laaseri!

--
vailla täyttä ymmärrystä

malishousu

Posts: 182

#63 • • malishousu Dr. Philth
Joo, missä oli kaikki ihqu uv-valaisu.. Mun neon-kravatti ei päässy esiin edukseen
Tosi siistii olla 12 tuntii töissä kyseisten kemujen jälkeen (parhaillaan) ilman unen häivää koko yönä. Huhhuh, ed virratkoon *haukottel*
Mut oli kyl sen arvosta musan puolesta.

--
___ (“(*-*)/”) ___
-----
worship
-----

inc

Posts: 5

#64 • • inc
Siistiä oli.. varsinkin mielestäni Fish ja Neonin setit jäi päähän.. Proteuksen hc oli niin häröä, tempo hyppi sinne tänne heh. Mut ainakin tuli helvetin kuuma siin.. Hyvä vaan.

Valaistus oli nyt mitä oli.. punainen strobo ja se laaaaazer.. ahh.. tuijotin sitä varmaan koko illan..
nii. ja kiitti hyvästä seurasta.
leka

Posts: 373

#65 • • leka anteeksi olen eläin
Oli muuten siistii mutt musa paukku aika ööver kovaa = nyt piippaa korvissa. Okei oma moka ku ei oo tullu varastoon ostettua tulppia*blush* Valot jäi vähän vaimeeks ja musa kuulosti uusienkin kajareiden jälkeen välillä särkevän bassoa rankasti *igor* Laitteisto siis kusahti ilmeisen totaalisesti*dissaa*
- Over and Out.

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-

Kanifarmari

Posts: 479

#66 • • Kanifarmari
Hetken mielijohteesta tuli lähdettyä ja olen iloinen, että lähdin*plur*
Saavuin paikalle Crissin aloittaessa. Maistuvia kipaleita *joo*
Mutta siis *sydän*Ferox + Ki-Real*sydän*!!!!!!!
Paras setti minkä olen kuullut piiiiiitkään aikaan!!! Nautin todella paljon*plur*
Mielettömiä biisejä heittivät*joo* Onnekis oon käynyt jumpassa ja hiihtelemässä... Kunto kesti*nauru* Feroxin setin jälkeen lähdinkin sitten ajelemaan kotiin päin. Kahden tunnin huojumissätkyilypomppailujumppailun jälkeen uni kyllä maittoi!*nukkuu*

Kiitoksia veden tarjoajille*hymy* *aplodit*

Kiitoksia bileiden järjestäjille*aplodit*
Lisää Lisää Lisää
muZZle^

Posts: 305

#67 • • muZZle^
kiwaa oli vaikka yksin liikkeellä olin *hihu* lopussa musiikki oli niin älytöntä et pakko oli vaan pomppia ku mielipuoli *muhaha* laaseri oli kiwa ja mukavia ihmisiä oli *sydän*
Teknojta

Posts: 1,031

#68 • • Teknojta Shamancore Practitioner
Vittu että vituttaa... en sitten päässyt paikalle kun on ollut torstaista asti kuumetta sun muuta kivaa *nuha*. Ensi viikon Heartkoorissa sitten täysissä voimissa, vaikka se ei varmaan ihan samaa luokkaa olekkaan...
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#69 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Kaikki valot tosiaan toimi kun bileet alko. Noin 15minuutin jälkeen kärähti sulakkeet ja kaikki valot sammu. Puolet PA:sta sammu jo ennen bileitä. Äänen saaminen takaisin oli kuitenkin tärkeämpää kuin valot joten aikaa meni siihen säätöön. Kun ääni sitten saatiin kunnolla toimimaan. Äänen jälkeen vaihdettiin valoille neljä kertaa piuhat ja töpselit ja jokaisen kerran jälkeen ne toimi noin 5min ja taas palo toinen sulake *poks* Lopuksi oli luovuttava kahdesta scannerista jotta kaikki muut saatiin toimimaan *uuh*

No mutta aina ei voi voittaa. Kaapelin sähköjärjestelmälle järjestäjät ei tosiaan pysty tekemään mitään. Mutta loppuen lopuksi sanoisin että bileet meni kuitenkin voiton puolelle. Fiilis oli aikamoisessa vedossa ja ja kaikki näytti tykkäävän paukkeesta *jiihaa* Kiitos kaikille meiningistä. Leo Lakerille erikois kiitos musiikista. Vei kyllä mun jalkoja.

Ps: Oli kiva päästä ohjaamaan laseria ensimmäistä kertaa ja aika herkku se olikin.

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

anis

Posts: 2,451

#70 • • anis

Energizer:
Hetken mielijohteesta tuli lähdettyä ja olen iloinen, että lähdin*plur*

Mitä vittuu,olit säki siellä? *hymy*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

KittysDead

Posts: 381

#71 • • KittysDead Trooper

BB_turone:
Eniten minua häiritsi jokin outo haju tanssilattialla *ding*



Jooo.. mä huomasin sen kans. se tuli sielt ihan vasemmasta takanurkasta jossa ne pälvikaljuiset keski-ikäiset sankarit poltteli jotain pa*kaa. *piru*

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

inc

Posts: 5

#72 • • inc
joo haju pisti!
leka

Posts: 373

#74 • • leka anteeksi olen eläin
Eiköhän melkeen kaikki huomanneet tuon kyseisen hajun, joka pilaa maineen *poks*

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-

scobl

Posts: 755

#75 • • scobl
Aevan loistavat polkkabileet! Ei ole vähään aikaan soitettu näin nopeata sekä tajuntaa räjäyttävää musiikkia! Erityisesti maistuivat FEROX vs KI-REAL, PROTEUksen sekä RETARDin setit! Erityisesti ensimmäisten rivien tunnelma oli aivan loistava, siellä tulikin vietettyä 5 tuntia! Kavereille kiitos loistavasta seurasta, DJ:ille loistavasta musasta!

--
bred na net

Illustrator

Posts: 3,171

#76 • • Illustrator

KittysDead:
---
BB_turone:
Eniten minua häiritsi jokin outo haju tanssilattialla *ding*

---


Jooo.. mä huomasin sen kans. se tuli sielt ihan vasemmasta takanurkasta jossa ne pälvikaljuiset keski-ikäiset sankarit poltteli jotain pa*kaa. *piru*

Edessä poltteli taas jotku nuoremmat sällit.*eiei*

Musa oli aikas tiukkaa. Proteuksen hc/gabber/industrial setti oli loistava. Biitti oli varmaan jossain 240 tuntumassa...*hikoil*
Karski

Posts: 6,049

#77 • • Karski Pomon kätyri
Hyvää musaa kaapelin kahviossa *piis*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

BUTCHER-KK

Posts: 595

#78 • • BUTCHER-KK AGENT OF LUNA ¤ FAST ¤ FWO.ry
Perkelö aivan äälytön TEURASTUS musa! hiirve SIKIR BASHKA meininki! PÄÄ IRTI! HUH HUH meitsi tykkäs vitusti, liisää sellaisia!
Harmi kun tulin jossain yhexsän maissa niin äänentoisto oli vähän niin kun smurffi diskoissa! mut sit kun kävin autolla ja tulin takas niin kaikki seinä täris!
LAZER juttu oli EXCELLENT!
Harmi ett ihmiset ei kestänyt sellaista aivojen teurastusta! heh!
Milloin on seuraavat MINDCOREt?

--
JAGUAR ALCONRG DRINK 9% VS RED DEVIL ALCONRG DRINK 9%

miss anelile

Posts: 20

#79 • • miss anelile neiti mikälie.
Juuuu, oli ihan kivaa. Vaik nyt paikka ei ollukaan maailman paras, mut kaikki ei oo täydellistä!
Mut oon ollu hei huonommissaki pileissä, mut niistä ei puhuta *iihhih* tykkäsin paljon Neonista ja Proteuksesta, niinku aina. Oli kyl vähän *eiei* kun lähdettiin kesken Proteuksen..

Mut kiitos kaikille ihkuille *hali*

--
Näin siis on. Tai ei ole.

Avatar
#80 • • Juzba Guest
Aivan helvetin loistavat bileet!! *jiihaa**jiihaa* Olin suurimman osan ajasta tanssimassa ja sillee.. *hikoil* Vitun hyvää settiä tuli oikeastaan kokoajan! Oli hauskaa nähdä tuttuja sekä samalla tutustua uusiin ihmisiin.. *vink* Kiitos kaikille! *iloinen*