Jone, 18.5.2007 08:55:
Kuvia erään toisen klubbarilaisen (joka saa itse ilmiantaa itsensä tänne halutessaan) unelmakämpän maalailusta eiliseltä:
Huuh. Aika törkeen hieno!
1,944 posts, 98 pages, 1,255,998 views
Kuvia erään toisen klubbarilaisen (joka saa itse ilmiantaa itsensä tänne halutessaan) unelmakämpän maalailusta eiliseltä:
Kuva-aiheena siis Marv Sin Citystä - propsit Frank Millerille.
ville, 18.5.2007 10:50:
- lainaa videotykkiä/piirtoheitintä
- heijasta kuva seinälle
- piirrä rajat seinällä lyijykynällä ja/tai rajaa maalarinteipillä
- maalaa kuva
ville, 18.5.2007 10:50:
mites tossa toimii spraymaali seinämaalin tilalla?
remotion, 18.5.2007 10:53:
Wau, aivan uskomaton, Jone tekisitkö mullekin?
Jone, 18.5.2007 11:24:
---
remotion, 18.5.2007 10:53:
Wau, aivan uskomaton, Jone tekisitkö mullekin?
---
Joo, voin tehdä jossain vaiheessa mikäli oot vakavissasi ja sama koskee kaikkien muidenkin vastaavia pyyntöjä. Nyt tosin haluan antaa keuhkoille hetken lepoa.
Jone, 18.5.2007 11:20:
Kyllä mä voin noita esim. kesän aikana muutaman tehdä muillekin pientä vaivanpalkkaa vastaan. Muuten voisin tehdä jopa satunnaisesti täysin ilman korvausta vastaan, mutta oon tätä nykyä pikkasen kiireinen setä ja aika huono sanomaan ei
Jone, 18.5.2007 11:20:
Aika pitkälti näin tämäkin on tehty. Mä tosin suosin kontaktimuovin käyttämistä ja mattopuukkojen & skalpellien avulla leikkaamista lyijykynien ja maalarinteippirajausten sijaan.
No, sekä spraymaalien että lateksipohjaisten juttujen käyttämisessä on omat haasteensa. Mä en tykkää lateksin käyttämisestä ihan kauheasti, koska se lähtee pyrkimään teippausten ja kontaktimuovin alle reunoista ja reunoista ei tule veitsenteräviä vaan enemmän tai vähemmän epätasaisia aika helposti.
Spraymaalin kanssa leikkiessä ensimmäinen ongelma on tietty tuuletus. Niistä lähtee aivan armoton käry, joka pysyy kämpässä päiviä voimakkaana ja hälvenee kokonaan pidemmän ajan kuluessa. Toisena ongelmana on mestojen suojaus - sitä hemmetin maalipölyä kulkeutuu kaikkialle, joten pintoja ei oikein voi suojata "liian hyvin."
Tässäkään seinässä toi Marvin kuva ei tulis niin päräyttävästi silmille ellei se olis tehty spraymaaleilla.
ville, 18.5.2007 14:34:
Joo, mä just katsoin tota, että oliko koko huone lattiasta kattoon peitetty hesarilla :D
ville, 18.5.2007 14:34:
Onko spraymaaleissa erilainen kiilto, vai mistä toi tulee?
JussiS, 27.5.2007 14:48:
Asunnossa on jo nyt rumat laminaatit, jotka ajattelin purkaa pois ja pistää uudet tilalle. Samasta laminaatista on myös ideana tehdä rappusiin pinnoite, kuinkakohan helposti noita levyjä leikkailee?
Timce, 27.5.2007 15:00:
Ei muuta kuin onnea uuteen tupaan. :) Jos tarviit osaavan timpurin ja moniosaajan, niin tiedät mistä etsiä.
JussiS, 27.5.2007 14:48:
Jahas, meikäläinenkin liittyi asuntovelkaisten joukkoon, ja oma unelma löytyi Turun keskustasta, vanhasta 1898 rakennetusta puutalosta. 3 kerrosta ja 30 kerrosneliötä on strategiset mitat, ylös tulee makuuhuone, keskikerrokseen tupakeittiö ja vessa, alhaalle sauna, suihku, pieni pukuhuone ja studio. Kämppä on sinänsä ihan ok-kunnossa, että täydellä pintarempalla (maalia, tapettia, pakkelia) saadaan hoidettua ylä- ja alakerta, keskikerrokseen tehdään keittiöremppa. Joka lattiaan uudet laminaatit.
Tällä hetkellä kämpässä on myös kakluuni, joka on tarkoitus purkaa. Kuinka paha homma tuollaisen purkaminen on, ymmärtääkseni noi on ihan palasista koottu?
Keittiörempasta kyselisin, että kuinka vaikea homma asentaa itse noi kaapistot + muut? Todennäköisesti otan yhden tutun rakennusalan ammattilaisen jeesimään joissain jutuissa, tähän varmaan kannattaisi?
Asunnossa on jo nyt rumat laminaatit, jotka ajattelin purkaa pois ja pistää uudet tilalle. Samasta laminaatista on myös ideana tehdä rappusiin pinnoite, kuinkakohan helposti noita levyjä leikkailee?
Jos jollain olis yleisesti vanhan kämpän remppaamisesta vinkkejä, niin niitä otetaan mielellään vastaan :)