Päivän uutinen

2,987 posts, 150 pages, 1,223,241 views

Samu81

Posts: 1,224

#1089 • • Samu81 kokolihaa
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1458618

Renny pilaa seuraavan elokuvan.. "Mannerheim-elokuva tulee ensi-iltaan 30. lokakuuta 2009. Renny Harlin lipsautti tilaisuudessa, että kyseinen päivä olisi talvisodan muistopäivä".
Siis voi lollo *nauru*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

KritikaL

Posts: 207

#1091 • • KritikaL Teiniprinsessa

CM, 26.11.2007 16:31:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200711266882289_uu.shtml

Nro 1 ei kyllä tullut mitenkään yllätyksenä*uros*



Nro 2 vähän yllätti. Onneks mun ooppeli on niin romu, että ei sil tee mieli edes kaahata*pepsodent*

--
...mutta on helpompaa yrittää ymmärtää se vähän myöhemmin, kun on ensin ymmärtänyt sen että mikään mitä on siihen saakka ymmärtänyt ei ole totta.

mariq

Posts: 2,154

#1092 • • mariq

Samu*, 26.11.2007 15:47:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1458618

Renny pilaa seuraavan elokuvan.. "Mannerheim-elokuva tulee ensi-iltaan 30. lokakuuta 2009. Renny Harlin lipsautti tilaisuudessa, että kyseinen päivä olisi talvisodan muistopäivä".
Siis voi lollo *nauru*


Toinen lol tästä jutusta:

Tilaisuudessa kerrottiin myös syy, miksi yhteistyössä ollut venäläinen tuotantoyhtiö vetäytyi Mannerheim-hankkeesta. Se ei voinut hyväksyä käsikirjoituksessa olleita tapahtumia, kuten Mainilan laukauksia.


*justjoo*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Amuck

Posts: 2,396

#1093 • • Amuck dub-i-dub

KritikaL, 26.11.2007 16:49:
---
CM, 26.11.2007 16:31:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200711266882289_uu.shtml

Nro 1 ei kyllä tullut mitenkään yllätyksenä*uros*
---
Nro 2 vähän yllätti. Onneks mun ooppeli on niin romu, että ei sil tee mieli edes kaahata*pepsodent*


Kinattiin tästä irkissä että tajuaako ihmiset että autojen lukumäärä Suomen teillä vaikuttaa merkin sijoitukseen tässä "vertailussa" - ei niinkään tietyn merkin kuljettajien keskimääräinen taipumus ylinopeuteen. Näköjään ei tajua, keltainen uutisointi teki tehtävänsä.

Vrt. tuhat Toyota-kuskia saa vuodessa 50 sakkolappua vs. 30 Porsche-kuskia saa vuodessa 50 sakkolappua. Jaettu ykkössija?

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

CM

Posts: 1,507

#1094 • • Edited CM

2la, 26.11.2007 17:14:
---
Kinattiin tästä irkissä että tajuaako ihmiset että autojen lukumäärä Suomen teillä vaikuttaa merkin sijoitukseen tässä "vertailussa" - ei niinkään tietyn merkin kuljettajien keskimääräinen taipumus ylinopeuteen. Näköjään ei tajua, keltainen uutisointi teki tehtävänsä.



"Törkeimpien listassa automerkkejä ei ole verrattu siihen, kuinka paljon niitä on rekisterissä. Toyotan nousu listan kärkisijoille selittynee pitkälti sillä, että merkki on Suomen ylivoimaisesti suosituin.

BMW:n ykkössija kaahariautoissa korostuu entisestään, jos sitä vertaa maan koko kantaan: bemarikuskit kaahaavat autoillaan kuusi kertaa useammin kuin Toyotalla ajavat."

Siinähän se on selitetty. Ja miksei tuo BMW:n ykkössija tullut itselleni yllätyksenä: Kaikista tietämistäni BMW-kuskeista 100% kaahailee kyseisellä vehkeellä.
pirpeli

Posts: 5,533

#1095 • • pirpeli
Mä olen työtön.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Amma

Posts: 2,383

#1096 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

pirpeli, 26.11.2007 18:08:
Mä olen työtön.


*whaat*
No voihan paska. =(

--
*etsiskel*

pirpeli

Posts: 5,533

#1097 • • pirpeli

Amma, 26.11.2007 18:32:
*whaat*
No voihan paska. =(



Toinen päivän uutinen:
Mä olen sopimaton työhön, josta olen saanut pelkkää hyvää palautetta ja asiallista kritiikkiä viimeiset melkein 6 vuotta. Tässä tapauksessa oma näkemys sekä 14 muun ihmisen positiivinen ja hyvä palaute ei auttanut 3 ihmisen edessä. Maailma on kuorrutettu paskalla, ja yks Varsinais-Suomalainen kaupunki varsinkin.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Amuck

Posts: 2,396

#1098 • • Amuck dub-i-dub

pirpeli, 26.11.2007 18:08:
Mä olen työtön.


:O Mitähittoo! Mitä sä nyt teet? Muuta kun vihaat Naantalia. :|

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

daffy

Posts: 737

#1099 • • daffy duck and cover
HS: Poliisi toimi lainvastaisesti Smash Asemissa

Lindstedt moitti myös kiinniotettujen kohtelua.

Kiinniotetut oli kahlehdittu nippusiteillä linja-auton istuimeen. Pisimmillään kiinniotetut olivat joutuneet odottamaan linja-autossa kuljetusta putkaan ainakin yli kaksi tuntia.

Lindstedt arvostelee sitä, että jotkut kiinniotetut joutuivat tekemään tarpeitaan linja-auton lattialle kädet penkkiin kahlittuina rajavartiomiesten avustamana ja lukuisten muiden henkilöiden läsnä ollessa.

--
Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah-nagl ftaghn

Avatar
#1100 • • Rujo Mutantti Guest

pirpeli, 26.11.2007 18:44:
---
Amma, 26.11.2007 18:32:
*whaat*
No voihan paska. =(

---


Toinen päivän uutinen:
Mä olen sopimaton työhön, josta olen saanut pelkkää hyvää palautetta ja asiallista kritiikkiä viimeiset melkein 6 vuotta. Tässä tapauksessa oma näkemys sekä 14 muun ihmisen positiivinen ja hyvä palaute ei auttanut 3 ihmisen edessä. Maailma on kuorrutettu paskalla, ja yks Varsinais-Suomalainen kaupunki varsinkin.



Hääh?! Vaikuttaa siltä ettei ne vaan osaa ja niitä hävettää että oot parempi. Siähän oot yks parhaimmista henkilöistä tohon ammattiin...