Päivän uutinen

2,987 posts, 150 pages, 1,224,158 views

DJ Rx

Posts: 2,527

#501 • • Edited DJ Rx FINRG Recordings

Hitchhiker, 13.5.2007 01:12:
---
DJ Rx, 13.5.2007 01:07:
Hanna Pakarinen ei voittanut euroviisuja *pepsodent*

---

olipas taasen "yllätyksellinen" tuo Suomen sijoitus (mutta ei oltu sentään viimeisiä *pepsodent*, noh jätän kyllä sanomatta sen mitä haluaisin tuosta Pakaraisesta).



joo no ku kelaa tota biisiä ni ei oikeastaan :D

Hanna haki myös viisujen alla lisäpisteitä mun mielestä aika kovilla lausunnoilla

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Unik

Posts: 4,117

#502 • • Unik

DJ Rx, 13.5.2007 01:20:
---
Hitchhiker, 13.5.2007 01:12:
---
DJ Rx, 13.5.2007 01:07:
Hanna Pakarinen ei voittanut euroviisuja *pepsodent*

---

olipas taasen "yllätyksellinen" tuo Suomen sijoitus (mutta ei oltu sentään viimeisiä *pepsodent*, noh jätän kyllä sanomatta sen mitä haluaisin tuosta Pakaraisesta).

---


joo no ku kelaa tota biisiä ni ei oikeastaan :D

Hanna haki myös viisujen alla lisäpisteitä mun mielestä aika kovilla lausunnoilla


Ei stana...hyvä suomi ja corolla dx ja eurohumppa pilleet.
martina

Posts: 1,875

#504 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä

DJ Rx, 13.5.2007 01:07:
Hanna Pakarinen ei voittanut euroviisuja *pepsodent*



so what. mulle ainakin oli suomen sijoitus suurta juhlaa, koska myö voitettiin RUOAAATSI sentäs. *pepsodent*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#505 • • Aziz Combat Fighter

Hitchhiker, 13.5.2007 01:12:
---
DJ Rx, 13.5.2007 01:07:
Hanna Pakarinen ei voittanut euroviisuja *pepsodent*

---

olipas taasen "yllätyksellinen" tuo Suomen sijoitus (mutta ei oltu sentään viimeisiä *pepsodent*, noh jätän kyllä sanomatta sen mitä haluaisin tuosta Pakaraisesta).



Mä oon jostain syystä nähny Hanna Pakarisesta seksiunia sitten idolsin :O

Mä en koskaan nää seksiunia. Mut Hannasta vaan. mitä vittua oikeesti :D

Varmaan pyörtyisin jos näkisin sen kadulla ja pakko sanoo et Leave me alone nosti niskakarvat pystyyn :P
Displacer

Posts: 1,828

#506 • • Displacer

Ana-5000,

Mä oon jostain syystä nähny Hanna Pakarisesta seksiunia sitten idolsin :O

Mä en koskaan nää seksiunia. Mut Hannasta vaan. mitä vittua oikeesti :D

Varmaan pyörtyisin jos näkisin sen kadulla ja pakko sanoo et Leave me alone nosti niskakarvat pystyyn :P



ööh...

good for you
ezzy

Posts: 8,060

#507 • • ezzy Droid-pappa

Hitchhiker, 13.5.2007 01:12:
---
DJ Rx, 13.5.2007 01:07:
Hanna Pakarinen ei voittanut euroviisuja *pepsodent*

---

olipas taasen "yllätyksellinen" tuo Suomen sijoitus (mutta ei oltu sentään viimeisiä *pepsodent*, noh jätän kyllä sanomatta sen mitä haluaisin tuosta Pakaraisesta).



Tosta joukosta Hannan biisi oli kyllä mestariteos. Ihan hirveetä kuraa päässy mukaan...
Siedettäviä oli jopa pari, Bulgaria oli lähes Juno Reactorin kuuloista (ihan kuin matrixin bile-kohtauksesta)
hallucinogen

Posts: 8,190

#508 • • hallucinogen Edain


otkut keskustelut ovat johtaneet tutkintapyyntöihin. Nykyään keskustelupalstan ylläpitäjä ei ole vastuussa viesteistä, jos se ei käsittele niitä etukäteen.

Valtiosyyttäjä haluaisi internetin keskustelupalstoille pakolliset valvojat karsimaan asiattomia viestejä.Sananvapauslainsäädäntöön erikoistunut valtiosyyttäjä Mika Ilman valtakunnansyyttäjänvirastosta ehdottaa, että keskustelupalstojen ylläpitäjät velvoitettaisiin käyttämään valvojia ja valvojan puuttumisesta rangaistaisiin.

Nykyään keskustelupalstan ylläpitäjä ei ole vastuussa viestien sisällöstä, jos se ei käsittele niitä etukäteen, kertoo Väli-Suomen sanomalehtien Sunnuntaisuomalainen.

Netin keskustelupalstoilta löytyvistä loukkaavista viesteistä on tehty joitakin tutkintapyyntöjä. Parhaillaan jäljitetään esimerkiksi Susan Kuroselle lähetettyjen viestien kirjoittajia.

Julkisen sanan neuvosto valmistelee nettijulkaisuista periaatelausumaa, joka on määrä julkistaa ensi viikolla.

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2007/05/527179


Just joo, hienoa Suomi! Siis on se perkele kanssa mitä tässäkin maassa ehdotetaan. Kohta Mayah saa poistaa viestei ja jakaa jäähyä kun joku dissaa Kurosta tai Nykästä. Seuraava etappi varmaan on se, että yli kymmenen hengen porukoissa ei saa keskustella ilman valvojaa ja asiattomista puheista soitetaan poliisille.

--
pikku-*possu*

Saara

Posts: 1,954

#509 • • Saara #2970

hallucinogen, 13.5.2007 08:46:
Just joo, hienoa Suomi! Siis on se perkele kanssa mitä tässäkin maassa ehdotetaan. Kohta Mayah saa poistaa viestei ja jakaa jäähyä kun joku dissaa Kurosta tai Nykästä. Seuraava etappi varmaan on se, että yli kymmenen hengen porukoissa ei saa keskustella ilman valvojaa ja asiattomista puheista soitetaan poliisille.



Luulis tyypeillä olevan parempaakin tekemistä kuin toisten alituinen kyttääminen.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Occu

Posts: 2,528

#510 • • Occu

Saara, 13.5.2007 10:24:
---
hallucinogen, 13.5.2007 08:46:
Just joo, hienoa Suomi! Siis on se perkele kanssa mitä tässäkin maassa ehdotetaan. Kohta Mayah saa poistaa viestei ja jakaa jäähyä kun joku dissaa Kurosta tai Nykästä. Seuraava etappi varmaan on se, että yli kymmenen hengen porukoissa ei saa keskustella ilman valvojaa ja asiattomista puheista soitetaan poliisille.

---


Luulis tyypeillä olevan parempaakin tekemistä kuin toisten alituinen kyttääminen.



stalkkaaminen on elämänsuola!

--
..::MOI::..

Epailija

Posts: 5,636

#511 • • Epailija Physicist, 2nd class.

ezzy, 13.5.2007 07:11:
Tosta joukosta Hannan biisi oli kyllä mestariteos. Ihan hirveetä kuraa päässy mukaan...
Siedettäviä oli jopa pari, Bulgaria oli lähes Juno Reactorin kuuloista (ihan kuin matrixin bile-kohtauksesta)



Oli ihan positiivinen yllätys, että siellä oli niiden perinteisten viisuhumppabiisien seassa "oikealta" musiikiltakin kuulostavia kappaleita. Hannan biisi on ihan menevää, joskin kovin pinnalista poppirokkia ja sitä kuunteli Senaatintorilla suhteellisen mielellään. Jos olisin äänestänyt, niin ääni olisi kuitenkin mennyt Saksan old school fiilistelylle, jota saksankielisestä tulkinnasta huolimatta diggailin jo puhtaasti meiningin puolesta. Läppäbiiseistä kakkoseksi tullut Ukraina oli ihan ehdoton. On hienoa huomata, että muuallakin kuin Islannissa uskalletaan panna Euroviisuja halvalla ja biisille tuli repeiltyä koko keston ajan.

Itse musiikki sikseen. Oma huomioni kehittyi siihen, miten hyvin tekniikka pelasi. Lava ei joutunut yhtään häpeilemään aikaisempien vuosien kisapaikkoihin verrattuna ja meni kirkkaasti ohi mistään, mitä aikaisemmin olin nähnyt silloin kun artistit olivat tajunneet hyödyntää paikan mahdollisuuksia. Suomen ulkopuolella saatiin vieläpä nauttia 5.1-äänestä (täälläkin olisi ollut teknisesti mahdollista, mutta stereoon päätyminen oli lähinnä hallinnollinen päätös) ja teräväpiirtolähetystäkin taisi olla tarjolla, joten vaikka viisuissa ei pärjättykään, niin viisujärjestäjinä viiletettiin minusta kyllä ehdottomaan kärkeen.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Claquesous

Posts: 3,206

#512 • • Claquesous viidettä kolonnaa

Epailija, 13.5.2007 11:25:
Läppäbiiseistä kakkoseksi tullut Ukraina oli ihan ehdoton. On hienoa huomata, että muuallakin kuin Islannissa uskalletaan panna Euroviisuja halvalla ja biisille tuli repeiltyä koko keston ajan.



Ukraina roxxor! 7-7-1-2. Tanzen!

--
32. of December

KooKie

Posts: 4,338

#513 • • KooKie aka. Petress Pan

Nettikeskusteluille ehdotetaan pakollisia valvojia



Massiiviset ryhmäviestiketjut, anyone? ;)

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Avatar
#514 • • ALIEN Guest
1337 Ryhmäviestiä maamme mediahuorasta.
Anselmi

Posts: 2,578

#515 • • Anselmi And sell me

mku, 13.5.2007 12:16:
Netin keskustelupalstoilta löytyvistä loukkaavista viesteistä on tehty joitakin tutkintapyyntöjä. Parhaillaan jäljitetään esimerkiksi Susan Kurosta


Voi vitun Kuronen, mulle on ihan sama mitä se muuten touhuaa, mutta se että se edesauttaa tällaista sananvapauden vastaista toimintaa, ei hirveästi hymyilytä. No saipahan uuden vihamiehen. Toivottavasati Espoon lastensuojeluviranomaiset vie sen lapset (taitais olla niille lapsillekkin parasta:/ )

--
sen pituinen se

Displacer

Posts: 1,828

#517 • • Displacer

ezzy, 13.5.2007 07:11:
---

Tosta joukosta Hannan biisi oli kyllä mestariteos. Ihan hirveetä kuraa päässy mukaan...



Ei voi ymmärtää miten Kreikka pärjäsi noinkin hyvin, mutta Irlanti jäi viimeiseks. Ei se Irlannin biisi nyt mikään mestariteos ollut mutta kymmenen kärkeen ois mun mielestä kuulunut.

Ekaa kertaa tuli katottua Euroviisuja ja olihan toi ihan hieno show. Jotkut niistä välipätkistä oli kivoja kans. Vitutti vaan kun BBC:llä oli niin katkera juontaja, jatkuvaa vittuilua kaikille. Ei voinu edes pitää turpaansa kiinni jokaisen esityksen aikana vaan sinnekin piti kommentoida väliin (...and here are the girls pretending to play the drums etc.). Ihan oikein että britit jäi toka vikaksi...
Avatar
#518 • • Annakins Guest

Displacer, Ei se Irlannin biisi nyt mikään mestariteos ollut mutta kymmenen kärkeen ois mun mielestä kuulunut.



Musta se oli ihan hirveetä kuraa :/
sapeli

Posts: 11,768

#519 • • sapeli jokukukamikä?

Displacer, 13.5.2007 14:50:
Ei voi ymmärtää miten Kreikka pärjäsi noinkin hyvin, mutta Irlanti jäi viimeiseks. Ei se Irlannin biisi nyt mikään mestariteos ollut mutta kymmenen kärkeen ois mun mielestä kuulunut.



Yks mikä tuli huomattua varmaan sekä kotikatsomossa että paikan päällä, oli se että parhaat pisteet meni lähes aina naapurille (ja erityisesti sellaiselle jota halutaan mielistellä), riippumatta siitä kuinka hyvä esitys oli. Ja Irlannilla kun ei kovin montaa sellaista naapuria ole (kuten ei Suomellakaan).

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#520 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
yhdyn mielipiteisiin. Euroviisut oli ihan viihdyttävää katsottavaa siihen pisteenjakoon asti. KAIKKI antaa pisteet naapurilleen, ja hirveetä kuraa kärkipäässä (turkki, espanja, kreikka, venäjä, ukraina...). Oikeasti hyvät biisit & laulajat sijoittuivat enemmän sinne keskitasolle tai sen alle. Kai täytyy vaan todeta, ettei ihmisillä ole mitään makua *eiei*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D