Päivän uutinen

2,987 posts, 150 pages, 1,224,234 views

littlebig

Posts: 753

#221 • • littlebig aaat-chi kung

Epailija, 9.2.2007 19:24:

Ensinnäkin tämä jäljelle jäänyt poika (onko kyseessä edes poika? Wikipedia väittää lasta tytöksi)


Nimi on Danielynn Hope Smith (tyttö). DNA selvitystä kiirehditään Annan kuoleman takia.
Perjantaina on ruumiinavaus. Elisan viihdeuutiset sano että ois löytyny ruisku hotellihuoneesta mutta en löytäny jenkkivastinetta sille.

--
straight ______

gay ^______^

Miinapiina

Posts: 3,494

#222 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Epailija, 9.2.2007 19:24:

Ensinnäkin tämä jäljelle jäänyt poika (onko kyseessä edes poika? Wikipedia väittää lasta tytöksi) ei ole Anna Nicole Smithin esikoinen, vaan hänellä oli jo ollut yksi poika, joka kuoli aineisiin 20-vuotiaana (2006). Toisekseen ethän sinä tosiaan tiedä, että Smith olisi parantanut tapojaan .Itse en ainakaan ole mitään moiseen viittaavaa kuullut. Smith pysyi kuolemaansa asti julkkiksena, josta ei koskaan kuullut mitään positiivista. En siis tosiaan ole Smithin _menneisyyden_ takia häntä leimaamassa huonoksi äidiksi. Senkin uhalla, että media on vääristellyt henkilökuvaa huolella (mitä en tv-sarjan perusteella jaksa uskoa), sanon Smithin pysyneen loppuun asti ihmisenä, jonka hoidettavaksi en antaisi edes lemmikkiä. Smithin esikoisen kuoleman olosuhteet mielestäni tukevat tätä päätelmää, vaikka julkisuuspyöritys saattaa viedä kenet tahansa väärille raiteille.

Menneisyydestä yleensä: Ihmisen perusluonne ei kovin helpolla muutu elämän saatossa, joten kyllä se menneisyyskin antaa vähän osviittaa siitä, minkälaista vanhemmuutta on luvassa. Lapsen saaminen aiheuttaa toki monesti spontaania ryhdistäytymistä, mutta en itse ainakaan lähtisi laittamaan rahaa likoon sen puolesta, että härväävästä tytöstä tulee loistava äiti.

Edit: Jos joku haluaa antaa "palautetta" viimeiseen kappaleeseen liittyen, niin jatketaan vaikka aihetta käsittelevällä alueella.



joo, oikeessa oot, et enhän mä voikkaan tietää et oisko se parantanut tapojaan vai ei... tiesin esikoisesta, en siitä että kuoli aineisiin. ja sä oot ilmeisesti seurannut anna nicolen elämää enemmän ku mä ja siks en käykään siitä asiasta väittämään... ajattelin vaan et jos ois viisastunut uuden pienokaisen myötä, mutta... ehkä sit ei...!

ja enempää en välttämättä haluu tota viimosta kommentoida kuin että tässä tapauksessa (lue miinapiinan tapauksessa) härväävästä tytöstä tuli loistava äiti *joo* ja eihän se perusluonne muutukaan, mutta tiedän tapauksia, jossa on aikas värikäs menneisyys ja sekoilut jätetty taakse ja vasta sitten alettu lisääntymään ja nämä ihmiset ovat ihan hyviä vanhempia. ei munkaan sekoilut loppunut lapsen tuloon, ne loppui jo paljon aikaisemmin!!!!! eli esim mun tilanteessa ei lapsen saaminen aiheuttanut mitn ryhdistäytymistä (no ehkä jotain henkistä kasvamista kuitenkin kun pitää ottaa vastuu pienestä ihmisestä), se tapahtui jo paljon aikaisemmin.. mutta ei siitä sen enempää, kiitti ja kuitti *pepsodent*

--
pinkki on pop!!!

hallucinogen

Posts: 8,190

#223 • • hallucinogen Edain

kottarainen, 9.2.2007 20:33:
Mun mielestä päivän paras uutinen oli se, että CP-vammaista 4-vuotiasta tyttölastaan rääkänneet brittivanhemmat saivat 22 vuotta vankeutta. Vaikka tuosta joutaisi mielummin vankimielisairaalaan, niin hyvä että tuomio oli pidempi kuin mitä saattaisi odottaa suomalaiselta tuomioistuimelta..


No eihän Suomessa ole edes käytössä tuon mittaisia tuomioita. Elinkautinenkin vastaa 12-16v käytännössä :D.

--
pikku-*possu*

Epailija

Posts: 5,636

#224 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Miinapiina, 9.2.2007 20:15:
ja sä oot ilmeisesti seurannut anna nicolen elämää enemmän ku mä



Sanotaan tähän väliin nyt vielä se, että en minä todellakaan mitenkään aktiivisesti ole Smithin elämää seurannut. x) Lehdistä lukenut sen, mikä on puolivahingossa osunut silmiin ja sitä showta tuli aikoinaan pari kertaa katsottua tovi, mutta meno oli niin vastenmielistä, ettei sitä voinut seurata edes kasvattaakseen inhoaan. :D

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Amuck

Posts: 2,396

#225 • • Amuck dub-i-dub

hallucinogen, 9.2.2007 20:40:
---
kottarainen, 9.2.2007 20:33:
Mun mielestä päivän paras uutinen oli se, että CP-vammaista 4-vuotiasta tyttölastaan rääkänneet brittivanhemmat saivat 22 vuotta vankeutta. Vaikka tuosta joutaisi mielummin vankimielisairaalaan, niin hyvä että tuomio oli pidempi kuin mitä saattaisi odottaa suomalaiselta tuomioistuimelta..

---
No eihän Suomessa ole edes käytössä tuon mittaisia tuomioita. Elinkautinenkin vastaa 12-16v käytännössä :D.


Mä käsitin että ne sai yhteensä 22 vuotta. No niin, olisihan se 11 vuottakin aika kakku Suomessa... törkeästä pahoinpitelystä saa keskimäärin 18 kk. Taposta tulee 8-10 vuotta ja murhasta elinkautinen.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Miinapiina

Posts: 3,494

#226 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Epailija, 9.2.2007 23:27:
---
Miinapiina, 9.2.2007 20:15:
ja sä oot ilmeisesti seurannut anna nicolen elämää enemmän ku mä
---


Sanotaan tähän väliin nyt vielä se, että en minä todellakaan mitenkään aktiivisesti ole Smithin elämää seurannut. x) Lehdistä lukenut sen, mikä on puolivahingossa osunut silmiin ja sitä showta tuli aikoinaan pari kertaa katsottua tovi, mutta meno oli niin vastenmielistä, ettei sitä voinut seurata edes kasvattaakseen inhoaan. :D



hehe, en mä nyt ihan niin olettanutkaan *nauru* mutta mun tiedot anna nicolesta on se että sillä on (oli) hervottomat bosat ja se vanha ukko mikä delas öö joskus... ja sit toi lapsiasia...

mä en sitä showta kattonut, ilmeisesti onneksi... *tirsk*

nii ja se et se joskus mainosti jotain laihdutusesoja... *ding*

--
pinkki on pop!!!

Snaggo

Posts: 1,147

#228 • • Edited Snaggo ;__;
IRC-Gallerian 400 000:nes käyttäjä on klubittaja *aplodit*

Onneksi olkoon Wiin johdosta, Hyzentlay :D

--
bojoing.

Jago

Posts: 4,039

#230 • • Jago un-trained monkee
Syyttäjä: Piereminen päin kasvoja ei ollut rikos
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200702155749143_uu.shtml

15.2.2007 15:43
Rippikoululeirin isoinen ei joudu syytteeseen siitä, että hän pieraisi päin rippikoululaisen kasvoja rippikoululeirillä Iisalmessa viime kesänä.

17-vuotiaan nuorukaisen tehtävänä oli varmistaa, että oppilaat heräävät aamuisin. Kun yksi poika ei herännyt, isoinen pieraisi hänen kasvojensa edessä.

Herätetty itse ei halunnut nostaa rikosjuttua asiasta, mutta hänen vanhempansa veivät sen poliisitutkintaan. Heidän mielestään kyseessä oli sukupuolisiveellisyyttä loukkaava teko.

Ei herättänyt pahennusta

Ylä-Savon kihlakunnansyyttäjä totesi päätöksessään, että ollakseen rangaistava sukupuolisiveellisyyttä koskeva teko vaatii, että se on tehty julkisesti. Leirin osallistujat on kuitenkin valittu, joten teon kohteena ei ollut ennalta määräämätön joukko ihmisiä. Teko ei myöskään aiheuttanut pahennusta, koska uhri itsekin piti sitä vitsinä.

Asiasta kertoi Iisalmen Sanomat torstaina.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Snaggo

Posts: 1,147

#237 • • Snaggo ;__;
Mut kyllä on tyylikäs itsemurhapaikkavalinta, kieltämättä.

--
bojoing.

Fyrisch

Posts: 4,525

#238 • • Fyrisch
huoh, ihan hyvä veto sinänsä, monen muunki ihmisen pitäs tehä samanlailla..

mut mun mielest jos on niin helvetin paha olla ettei enää jaksa tehä asialle mitään, niin vois kuitenki miettii missä ittenssä tappaa, tostki jäi varmaan aika monelle hyvät traumat ku kasa lihaa lösähti viereen *eiei*
Kit^

Posts: 798

#240 • • Kit^ ihme höpöttäjä

Fyraett, 17.2.2007 21:00:
mut mun mielest jos on niin helvetin paha olla ettei enää jaksa tehä asialle mitään, niin vois kuitenki miettii missä ittenssä tappaa, tostki jäi varmaan aika monelle hyvät traumat ku kasa lihaa lösähti viereen *eiei*



no niinpä.. ja viel sellasen päivän ku paikal on paljon lapsii.. ja yleensäki ihmisii liikenteessä.. tos ois voinu tosi monelle sattuu pahasti.. eikä vaan sille yhelle.. tosi masentavaa on, et ihminen ei nää enää mitää muuta vaihtoehtoo ku tappaa ittensä.. *uuh*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..