Epailija, 9.2.2007 19:24:
Ensinnäkin tämä jäljelle jäänyt poika (onko kyseessä edes poika? Wikipedia väittää lasta tytöksi) ei ole Anna Nicole Smithin esikoinen, vaan hänellä oli jo ollut yksi poika, joka kuoli aineisiin 20-vuotiaana (2006). Toisekseen ethän sinä tosiaan tiedä, että Smith olisi parantanut tapojaan .Itse en ainakaan ole mitään moiseen viittaavaa kuullut. Smith pysyi kuolemaansa asti julkkiksena, josta ei koskaan kuullut mitään positiivista. En siis tosiaan ole Smithin _menneisyyden_ takia häntä leimaamassa huonoksi äidiksi. Senkin uhalla, että media on vääristellyt henkilökuvaa huolella (mitä en tv-sarjan perusteella jaksa uskoa), sanon Smithin pysyneen loppuun asti ihmisenä, jonka hoidettavaksi en antaisi edes lemmikkiä. Smithin esikoisen kuoleman olosuhteet mielestäni tukevat tätä päätelmää, vaikka julkisuuspyöritys saattaa viedä kenet tahansa väärille raiteille.
Menneisyydestä yleensä: Ihmisen perusluonne ei kovin helpolla muutu elämän saatossa, joten kyllä se menneisyyskin antaa vähän osviittaa siitä, minkälaista vanhemmuutta on luvassa. Lapsen saaminen aiheuttaa toki monesti spontaania ryhdistäytymistä, mutta en itse ainakaan lähtisi laittamaan rahaa likoon sen puolesta, että härväävästä tytöstä tulee loistava äiti.
Edit: Jos joku haluaa antaa "palautetta" viimeiseen kappaleeseen liittyen, niin jatketaan vaikka aihetta käsittelevällä alueella.
joo, oikeessa oot, et enhän mä voikkaan tietää et oisko se parantanut tapojaan vai ei... tiesin esikoisesta, en siitä että kuoli aineisiin. ja sä oot ilmeisesti seurannut anna nicolen elämää enemmän ku mä ja siks en käykään siitä asiasta väittämään... ajattelin vaan et jos ois viisastunut uuden pienokaisen myötä, mutta... ehkä sit ei...!
ja enempää en välttämättä haluu tota viimosta kommentoida kuin että tässä tapauksessa (lue miinapiinan tapauksessa) härväävästä tytöstä tuli loistava äiti
ja eihän se perusluonne muutukaan, mutta tiedän tapauksia, jossa on aikas värikäs menneisyys ja sekoilut jätetty taakse ja vasta sitten alettu lisääntymään ja nämä ihmiset ovat ihan hyviä vanhempia. ei munkaan sekoilut loppunut lapsen tuloon, ne loppui jo paljon aikaisemmin!!!!! eli esim mun tilanteessa ei lapsen saaminen aiheuttanut mitn ryhdistäytymistä (no ehkä jotain henkistä kasvamista kuitenkin kun pitää ottaa vastuu pienestä ihmisestä), se tapahtui jo paljon aikaisemmin.. mutta ei siitä sen enempää, kiitti ja kuitti