Päivän uutinen

2,987 posts, 150 pages, 1,224,306 views

hallucinogen

Posts: 8,190

#201 • • hallucinogen Edain

Epailija, 9.2.2007 13:16:
Jotenkin musta tuntuu, että se lapsi saa tällä tavoin paremmat eväät elämään.


Musta tuntuu, että se sai hedelmöityshetkellä jo niin huonot eväät, että ihan sama :D.

--
pikku-*possu*

Epailija

Posts: 5,636

#202 • • Epailija Physicist, 2nd class.

hallucinogen, 9.2.2007 13:20:
Musta tuntuu, että se sai hedelmöityshetkellä jo niin huonot eväät, että ihan sama :D.



Lol. No joo, eihän sillä sosiaalisetkaan lähtökohdat ihan mitkään parhaat ole kun kaikki tietävät kuka äiti oli ja mitä teki. Uusi henkilöllisyys, medialta piilottaminen ja keskiluokkaiseen perheeseen sijoittaminen (ilman perintörahoja!) auttaisivat paljon. Ympäristön vaikutus on onneksi sen verran suuri, että kyllä tuollaisella idioottien jälkeläiselläkin on ihan riittävät eväät kasvaa järkeväksi ihmiseksi.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

hallucinogen

Posts: 8,190

#203 • • hallucinogen Edain

Epailija, 9.2.2007 13:43:
Lol. No joo, eihän sillä sosiaalisetkaan lähtökohdat ihan mitkään parhaat ole kun kaikki tietävät kuka äiti oli ja mitä teki. Uusi henkilöllisyys, medialta piilottaminen ja keskiluokkaiseen perheeseen sijoittaminen (ilman perintörahoja!) auttaisivat paljon. Ympäristön vaikutus on onneksi sen verran suuri, että kyllä tuollaisella idioottien jälkeläiselläkin on ihan riittävät eväät kasvaa järkeväksi ihmiseksi.


redneck_overalls.jpg Smithin muksun tulevaisuus =)

--
pikku-*possu*

Miinapiina

Posts: 3,494

#204 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Epailija, 9.2.2007 13:16:
---
Miinapiina, 9.2.2007 09:26:
no voi ei... sillähän oli se ihan pikkuinen lapsonen... hööööööööö ... todella ikävää!!!

---


Jotenkin musta tuntuu, että se lapsi saa tällä tavoin paremmat eväät elämään.



se voi olla... mutta äiti on kuitenkin aina äiti!!

nimin. kahden lapsen äiti

--
pinkki on pop!!!

Epailija

Posts: 5,636

#205 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Miinapiina, 9.2.2007 16:43:
se voi olla... mutta äiti on kuitenkin aina äiti!!



Niin? Äiti on äiti on äiti. Mitä yrität tuolla oikein sanoa? Ikävää, että poika joutuu kasvamaan ilman biologista äitiään? Ikävää, että äiti ei voi kasvattaa lastaan? Huonokin äiti on parempi kuin ei äitiä?

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

hallucinogen

Posts: 8,190

#206 • • hallucinogen Edain

Epailija, 9.2.2007 16:53:
nips


Kun tunget sormes noihin soppiin niin muista niiden äitien hormonit ;). Voit saada vielä helvetin päälles jos viisastelet liikaa :D.

--
pikku-*possu*

Miinapiina

Posts: 3,494

#207 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Epailija, 9.2.2007 16:53:
---
Miinapiina, 9.2.2007 16:43:
se voi olla... mutta äiti on kuitenkin aina äiti!!
---


Niin? Äiti on äiti on äiti. Mitä yrität tuolla oikein sanoa? Ikävää, että poika joutuu kasvamaan ilman biologista äitiään? Ikävää, että äiti ei voi kasvattaa lastaan? Huonokin äiti on parempi kuin ei äitiä?



kaikessa yksinkertaisuudessaan musta on vaan harmi että sen pienen pojan äiti kuoli !!


ja mikä on kenestäkin sitten huono äiti, jos ei kyseistä asiaa mieti, vaan yleisesti...?? mua niin ärsyttää termit "hyvä äiti" "huono äiti" "hyvä isä" "huono isä" !! mitä ne oikeesti sit käytännössä on?

--
pinkki on pop!!!

littlebig

Posts: 753

#208 • • littlebig aaat-chi kung

hallucinogen, 8.2.2007 23:31:
---
littlebig, 8.2.2007 23:13:
poistetaanko silikonit yms kun ihminen on kuollut?

---

En tiedä mut joku varmaan tarjois smithin silareista hyvät fyffet.



ystäväni sanoin "voi harmi, maailmassa on nyt ainakin 30% vähemmän tissiä"

--
straight ______

gay ^______^

Epailija

Posts: 5,636

#209 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Miinapiina, 9.2.2007 17:05:
kaikessa yksinkertaisuudessaan musta on vaan harmi että sen pienen pojan äiti kuoli !!



Vainko siksi, että kyseessä oli äiti ja että nyt pieni poika joutuu kasvamaan ilman häntä?

ja mikä on kenestäkin sitten huono äiti, jos ei kyseistä asiaa mieti, vaan yleisesti...?? mua niin ärsyttää termit "hyvä äiti" "huono äiti" "hyvä isä" "huono isä" !! mitä ne oikeesti sit käytännössä on?



No jos minulta kysytään, niin hyvän äidin tulisi ihan minimissään osata huolehtia itsestään, eikä Anna Nicole Smith kaikesta päätelleen ollut mitenkään ansioitunut edes tämän suhteen (ellei rikkaan miehen vamppaamista lasketa). En myöskään osaa kuvitella Smithiä minään hyvänä roolimallina tahi kyvykkäänä tarjoamaan tasapainoista kasvuympäristöä jälkikasvulleen. Älyllisten virikkeiden tarjoamisesta lienee turha edes puhua.

Jos asiat hoidetaan lapsen suhteen nyt järkevästi, niin Smithin kuolema saattoi tässä tapauksessa hyvinkin olla kuin lottovoitto. Huomaa, että kyse on nyt vain biologisesta äidistä. Lapsi tuskin joutuu elämään tyystin ilman äitihahmoa.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

hallucinogen

Posts: 8,190

#210 • • hallucinogen Edain
Tuli mieleen, että moni on varmaan innokas Smithin muksun adoptiovanhemmiksi. Nyyttiä oottaa aikamoinen perintö ja sen hallinta siirtyy jossain vaiheessa hänelle ja moni varmasti hieroo käsiään ja hykertelee, että jos tota mukulaa katsois sen 18v niin sit vois päästä apajille... Ois eläkepäivät turvattu floridassa ja iso caddy pihassa.

--
pikku-*possu*

oooo

Posts: 1,249

#211 • • oooo

Miinapiina, 9.2.2007 17:05:
ja mikä on kenestäkin sitten huono äiti, jos ei kyseistä asiaa mieti, vaan yleisesti...?? mua niin ärsyttää termit "hyvä äiti" "huono äiti" "hyvä isä" "huono isä" !! mitä ne oikeesti sit käytännössä on?



Mun mielestä semmonen kunnolla alkoholisoitunut, lapsen hakkaaja tai raiskaaja on aika huono äiti/isä.

Ne oli mun mielestä hiton huonot vanhemmat, jotka tossa vähän aikaa sitten paketoivat lapsensa, juottivat sille viinaa ja kuvasivat koko tapahtuman (näin se taisi muistaakseni mennä). Ärsyttääkö sua tässä tapauksessa termi "huono äiti/isä" ?
hallucinogen

Posts: 8,190

#212 • • hallucinogen Edain

satumetsä, 9.2.2007 17:40:
Ärsyttääkö sua tässä tapauksessa termi "huono äiti/isä" ?


Mä olisin valmis laittamaan samaan pakettiin vielä noi sukupuoletonta kasvattamista suosivat vanhemmat.

--
pikku-*possu*

oooo

Posts: 1,249

#213 • • oooo

hallucinogen, 9.2.2007 17:43:
Mä olisin valmis laittamaan samaan pakettiin vielä noi sukupuoletonta kasvattamista suosivat vanhemmat.



Ehdottomasti. Enpäs muistanutkaan tota juttua ennen ku muistutit.
Jone

Posts: 8,258

#214 • • Edited Jone Archibald Haddock

Miinapiina, 9.2.2007 17:05:
kaikessa yksinkertaisuudessaan musta on vaan harmi että sen pienen pojan äiti kuoli !!


ja mikä on kenestäkin sitten huono äiti, jos ei kyseistä asiaa mieti, vaan yleisesti...?? mua niin ärsyttää termit "hyvä äiti" "huono äiti" "hyvä isä" "huono isä" !! mitä ne oikeesti sit käytännössä on?



...ja mua ärsyttää (aivan perkeleesti itseasiassa), että vanhemmuudesta koitetaan tehdä niin tässä kuin monissa muissakin tapauksissa asia, jolla ihmistä arvotetaan. Miksi ihmeessä, mitä häh? Täähän on ihan täysin absurdia?

Sua ei siis vittuakaan kiinnosta kuoliko tässä nyt ihminen, mutta kun se ihminen sattui olemaan myös jonkun äiti, niin tulee suru puseroon? Tsiisus. Ota riffi... mmmm, jostain.





Henkilökohtaisesti en voi sanoa Anna Nicole Smithin kuoleman ihan kauheasti mua kiinnostavan muuten kuin "freak incident"-tasolla. Oli omituista, että alle nelikymppinen helvetin isoilla silikonitisseillä varustettu julkisuudessa erikummallisin tavoin keikaroinut tyyppi kuoli näennäisesti "tosta noin vaan" ja "täysin odottamatta." Sen kummempaa uutisarvoa tolla ei mulle ole, enkä myöskään ole lentämässä kantamaan kukkia tämän ei ehkä ensimmäisenä äitiydestään tunnetun ihmisen haudalle.
Miinapiina

Posts: 3,494

#215 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Jone, 9.2.2007 17:53:


...ja mua ärsyttää (aivan perkeleesti itseasiassa), että vanhemmuudesta koitetaan tehdä niin tässä kuin monissa muissakin tapauksissa asia, jolla ihmistä arvotetaan. Miksi ihmeessä, mitä häh? Täähän on ihan täysin absurdia?

Sua ei siis vittuakaan kiinnosta kuoliko tässä nyt ihminen, mutta kun se ihminen sattui olemaan myös jonkun äiti, niin tulee suru puseroon? Tsiisus. Ota riffi... mmmm, jostain.



no ensinnäkään ei koiteta siitä vanhemmuudesta tehä yhtään mitään asiaa ja plaa plaa!! (ei tän pitänyt olla noin vakavaa, et jone sua tarttis noin kauhiasti ärsyttää...)
mutta kun ihmiset ei vaan tajuu mikä se mun pointti oli, vaan yritätte jollain tasolla tehä siitä helvetin suuren numeron ku mä oon kirjottanut että harmittaaa ku lapselta kuoli äiti (ilman mitään sen syvällisempää merkitystä silläkään ei ollut)... voi tsiiiiiisööööös , vittu rauhottukaa ihmiset... LOL LOL LOL LOL

ja LOL tolle viimoselle kommentille, noinhan se ei ihan mee... kikakika!! *nauru* mutta nussitaan pilkkua ja tässä tapauksessa otetaan kaikki ja just ihan niin kirjaimellisesta!!

voin korjata tän asian (ettei tuu käsityksiä että vaan nyt ÄITI kuoli ja muulla ei väliä)

mä oon ehkä vähän liian ylitunteellinen ja jne, ja mua vaan koskettaa tollaset asiat (jotkut enemmän ja jotkut vähemmän)!! sorge siit ja siit etten osaa ilmasta itteeni sillee et muitten ei tarttis polttaa hihoja sen takii mitä kirjotan... *ding*

lollers

--
pinkki on pop!!!

Miinapiina

Posts: 3,494

#216 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

satumetsä, 9.2.2007 17:40:
---
Miinapiina, 9.2.2007 17:05:
ja mikä on kenestäkin sitten huono äiti, jos ei kyseistä asiaa mieti, vaan yleisesti...?? mua niin ärsyttää termit "hyvä äiti" "huono äiti" "hyvä isä" "huono isä" !! mitä ne oikeesti sit käytännössä on?

---


Mun mielestä semmonen kunnolla alkoholisoitunut, lapsen hakkaaja tai raiskaaja on aika huono äiti/isä.

Ne oli mun mielestä hiton huonot vanhemmat, jotka tossa vähän aikaa sitten paketoivat lapsensa, juottivat sille viinaa ja kuvasivat koko tapahtuman (näin se taisi muistaakseni mennä). Ärsyttääkö sua tässä tapauksessa termi "huono äiti/isä" ?



sellaset ihmiset jotka ei huolehdi lapsistaan (alkkis / narkkis / hakkaajat jne... listaa voisi jatkaa vaikka kuinka pitkälle) on niitä huonoja vanhempia... eikä mua tossa tapauksessa ärsytä toi termi... vaan ihan yleisellä tasolla... mut ei siitä sen enempää... nii ja ne lapsensa paketoijat on kyllä hyvä esimerkki huonosta vanhemmuudesta...todellakin !!!!

--
pinkki on pop!!!

Miinapiina

Posts: 3,494

#217 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Epailija, 9.2.2007 17:28:
---
Miinapiina, 9.2.2007 17:05:
kaikessa yksinkertaisuudessaan musta on vaan harmi että sen pienen pojan äiti kuoli !!
---


Vainko siksi, että kyseessä oli äiti ja että nyt pieni poika joutuu kasvamaan ilman häntä?


---
ja mikä on kenestäkin sitten huono äiti, jos ei kyseistä asiaa mieti, vaan yleisesti...?? mua niin ärsyttää termit "hyvä äiti" "huono äiti" "hyvä isä" "huono isä" !! mitä ne oikeesti sit käytännössä on?
---


No jos minulta kysytään, niin hyvän äidin tulisi ihan minimissään osata huolehtia itsestään, eikä Anna Nicole Smith kaikesta päätelleen ollut mitenkään ansioitunut edes tämän suhteen (ellei rikkaan miehen vamppaamista lasketa). En myöskään osaa kuvitella Smithiä minään hyvänä roolimallina tahi kyvykkäänä tarjoamaan tasapainoista kasvuympäristöä jälkikasvulleen. Älyllisten virikkeiden tarjoamisesta lienee turha edes puhua.

Jos asiat hoidetaan lapsen suhteen nyt järkevästi, niin Smithin kuolema saattoi tässä tapauksessa hyvinkin olla kuin lottovoitto. Huomaa, että kyse on nyt vain biologisesta äidistä. Lapsi tuskin joutuu elämään tyystin ilman äitihahmoa.



no nih, toi on sit sun mielipide... mä en oo tutustunut Anna Nicole Smithin elämään niiiiiin tarkasti että voisin arvioida onko se kelvollinen äidiksi vai ei...

kuolema lottovoitto sille lapselle...??? hohhoijaa *ding*

--
pinkki on pop!!!

littlebig

Posts: 753

#218 • • littlebig aaat-chi kung

Miinapiina, 9.2.2007 18:24:
---
Epailija, 9.2.2007 17:28:
---
Miinapiina, 9.2.2007 17:05:
kaikessa yksinkertaisuudessaan musta on vaan harmi että sen pienen pojan äiti kuoli !!
---


Vainko siksi, että kyseessä oli äiti ja että nyt pieni poika joutuu kasvamaan ilman häntä?


---
ja mikä on kenestäkin sitten huono äiti, jos ei kyseistä asiaa mieti, vaan yleisesti...?? mua niin ärsyttää termit "hyvä äiti" "huono äiti" "hyvä isä" "huono isä" !! mitä ne oikeesti sit käytännössä on?
---


No jos minulta kysytään, niin hyvän äidin tulisi ihan minimissään osata huolehtia itsestään, eikä Anna Nicole Smith kaikesta päätelleen ollut mitenkään ansioitunut edes tämän suhteen (ellei rikkaan miehen vamppaamista lasketa). En myöskään osaa kuvitella Smithiä minään hyvänä roolimallina tahi kyvykkäänä tarjoamaan tasapainoista kasvuympäristöä jälkikasvulleen. Älyllisten virikkeiden tarjoamisesta lienee turha edes puhua.

Jos asiat hoidetaan lapsen suhteen nyt järkevästi, niin Smithin kuolema saattoi tässä tapauksessa hyvinkin olla kuin lottovoitto. Huomaa, että kyse on nyt vain biologisesta äidistä. Lapsi tuskin joutuu elämään tyystin ilman äitihahmoa.

---


no nih, toi on sit sun mielipide... mä en oo tutustunut Anna Nicole Smithin elämään niiiiiin tarkasti että voisin arvioida onko se kelvollinen äidiksi vai ei...

kuolema lottovoitto sille lapselle...??? hohhoijaa *ding*


Johtuisko nää eriävät näkemykset osittain siitä että useimmille on kuollut mediahahmo nimeltään anna nicole (oliko edes syntymä nimi?), sä taidat ajattelet että siinä kuoli äiti, eikä luotu alter ego jonka toilailuja ja huumeseikkailuja on saatu seurailla lööppitolkulla. Tuskimpa kukaan meistä tietää mitä ko henkilö oli äitinä ja kasvattajana mutta sen lapsen tulevaisuus ei ole mitenkään turvattua kun isyyskin on vielä selvittämättä.

--
straight ______

gay ^______^

Miinapiina

Posts: 3,494

#219 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

littlebig, 9.2.2007 18:31:

Johtuisko nää eriävät näkemykset osittain siitä että useimmille on kuollut mediahahmo nimeltään anna nicole (oliko edes syntymä nimi?), sä taidat ajattelet että siinä kuoli äiti, eikä luotu alter ego jonka toilailuja ja huumeseikkailuja on saatu seurailla lööppitolkulla. Tuskimpa kukaan meistä tietää mitä ko henkilö oli äitinä ja kasvattajana mutta sen lapsen tulevaisuus ei ole mitenkään turvattua kun isyyskin on vielä selvittämättä.



paljon mahdollista... ja tiedoksi kaikille, en ole mikään anna nicolen puolesta puhuja, mutta jos ajatellaan hänen äitiyttä sen perusteella mitä hän on ollut (esim nuo huumesekoilut ja muut toilailut mitä on lehdissä yms ollut) niin samalla perusteella mähän oisin epäkelpo äiti (ja varmasti moni muu jonka MENNEISYYDESTÄ löytyy jotain "hämärää")... ei menneisyyden perusteella voi tuomita ketään, ja sen lapsi on vasta pieni, joten entäs jos annankin sekoilut olis ollut historiaa (<oletus, älkää nyt vaan tästä repikö mitään)... nii aivan, ei voi tietää ku se meni kuolla kupsahtamaan.
ja harmillistahan toi on jos ei isyyttä oo viel selvitetty...

--
pinkki on pop!!!

Epailija

Posts: 5,636

#220 • • Edited Epailija Physicist, 2nd class.

Miinapiina, 9.2.2007 18:53:
paljon mahdollista... ja tiedoksi kaikille, en ole mikään anna nicolen puolesta puhuja, mutta jos ajatellaan hänen äitiyttä sen perusteella mitä hän on ollut (esim nuo huumesekoilut ja muut toilailut mitä on lehdissä yms ollut) niin samalla perusteella mähän oisin epäkelpo äiti (ja varmasti moni muu jonka MENNEISYYDESTÄ löytyy jotain "hämärää")... ei menneisyyden perusteella voi tuomita ketään, ja sen lapsi on vasta pieni, joten entäs jos annankin sekoilut olis ollut historiaa (<oletus, älkää nyt vaan tästä repikö mitään)... nii aivan, ei voi tietää ku se meni kuolla kupsahtamaan.
ja harmillistahan toi on jos ei isyyttä oo viel selvitetty...



Ensinnäkin tämä jäljelle jäänyt poika (onko kyseessä edes poika? Wikipedia väittää lasta tytöksi) ei ole Anna Nicole Smithin esikoinen, vaan hänellä oli jo ollut yksi poika, joka kuoli aineisiin 20-vuotiaana (2006). Toisekseen ethän sinä tosiaan tiedä, että Smith olisi parantanut tapojaan .Itse en ainakaan ole mitään moiseen viittaavaa kuullut. Smith pysyi kuolemaansa asti julkkiksena, josta ei koskaan kuullut mitään positiivista. En siis tosiaan ole Smithin _menneisyyden_ takia häntä leimaamassa huonoksi äidiksi. Senkin uhalla, että media on vääristellyt henkilökuvaa huolella (mitä en tv-sarjan perusteella jaksa uskoa), sanon Smithin pysyneen loppuun asti ihmisenä, jonka hoidettavaksi en antaisi edes lemmikkiä. Smithin esikoisen kuoleman olosuhteet mielestäni tukevat tätä päätelmää, vaikka julkisuuspyöritys saattaa viedä kenet tahansa väärille raiteille.

Menneisyydestä yleensä: Ihmisen perusluonne ei kovin helpolla muutu elämän saatossa, joten kyllä se menneisyyskin antaa vähän osviittaa siitä, minkälaista vanhemmuutta on luvassa. Lapsen saaminen aiheuttaa toki monesti spontaania ryhdistäytymistä, mutta en itse ainakaan lähtisi laittamaan rahaa likoon sen puolesta, että härväävästä tytöstä tulee loistava äiti.

Edit: Jos joku haluaa antaa "palautetta" viimeiseen kappaleeseen liittyen, niin jatketaan vaikka aihetta käsittelevällä alueella.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous