Päivän uutinen

2,987 posts, 150 pages, 1,221,730 views

kuilu ja kummitus

Posts: 3,815

#2621 • • kuilu ja kummitus

Replying to Päivän uutinen:

Vihreä humanisti, 12.1.2010 14:27:
reivaajaa ei bännätty poliittisten mielipiteiden takia, mutta hyvä yritys.


Kuka on bännätty poliittisen mielipiteen takia? Kuka on sellaista vaatinut? Pointtini oli, että ihmettelet, että vastakkaiset mielipiteet tukahdutetaan, ja pari päivää myöhemmin erään tukahdutetun korottaessa ääntään, kitiset siitä. Kai se on ihan sama, millä syyllä se eriävä mielipide vaiennetaan?

Sanoit:

p.s. eikös sut bännätty nyt jo toista kertaa? Eikö viesti mene perille?


Ja toi oli siis reaktio "...." TÄYSIN poliittiseen mielipiteenilmaukseen, jossa hän oikoi sun näkemyksiäs ilmaisun "fasismi" käyttötavoista yleisessä keskustelussa. Sä et kyennyt siihen vastaamaan asiatasolla, vaan menit itkemään jonku bännin perään.

Vai oliko kyseisessä "...."'n postauksessa

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=34437;pid=1300346#1300346

jotakin sellaista, jonka vuoksi piti muistuttaa bänneistä?

Melkein yhtä hyvä yritys, kuin Muutos2011! =)

--
Wikipedia: Internetissä leviää todellisen informaation ohella runsaasti epämääräistä ja valheellista tietoa. --- Joillakin ihmisillä tämä saattaa johtaa esim. toden ja epätoden rajan hämärtymiseen.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#2622 • • Aziz Combat Fighter

Replying to Päivän uutinen:

kuilun partaalla, 12.1.2010 18:06:
---
Vihreä humanisti, 12.1.2010 14:27:
reivaajaa ei bännätty poliittisten mielipiteiden takia, mutta hyvä yritys.
---

Kuka on bännätty poliittisen mielipiteen takia? Kuka on sellaista vaatinut? Pointtini oli, että ihmettelet, että vastakkaiset mielipiteet tukahdutetaan, ja pari päivää myöhemmin erään tukahdutetun korottaessa ääntään, kitiset siitä. Kai se on ihan sama, millä syyllä se eriävä mielipide vaiennetaan?

Sanoit:


---
p.s. eikös sut bännätty nyt jo toista kertaa? Eikö viesti mene perille?
---

Ja toi oli siis reaktio "...." TÄYSIN poliittiseen mielipiteenilmaukseen, jossa hän oikoi sun näkemyksiäs ilmaisun "fasismi" käyttötavoista yleisessä keskustelussa. Sä et kyennyt siihen vastaamaan asiatasolla, vaan menit itkemään jonku bännin perään.

Vai oliko kyseisessä "...."'n postauksessa

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=34437;pid=1300346#1300346

jotakin sellaista, jonka vuoksi piti muistuttaa bänneistä?

Melkein yhtä hyvä yritys, kuin Muutos2011! =)



Lähinnä se, että kyseinen käyttäjä on bännätty jo pari-kolme kertaa, jonka vuoksi on kummallista, että tämä vielä rekisteröi lisää nimimerkkejä osallistuakseen keskusteluun, johon hänellä ei (moderoinnin puolesta) ole enää mitään asiaa.

Itse lista fasismin tunnusmerkeistä oli ihan hyvä, mutta en hahmota miten se liittyy yhtään mihinkään. Itseäni en siitä ainakaan tunnistanut, varsinkin kun listassa puhuttiin fasistisen valtion tunnusmerkeistä, ei fasistisen yksilön.

Mutta joo, kai sekavien asiattomuuksien huutelijoiden bännäämistä voi käsitellä myös sananvapauskysymyksenä.
Avatar
#2623 • • Edited ....... Guest

Replying to Päivän uutinen:

Vihreä humanisti, 12.1.2010
Lähinnä se, että kyseinen käyttäjä on bännätty jo pari-kolme kertaa, jonka vuoksi on kummallista, että tämä vielä rekisteröi lisää nimimerkkejä osallistuakseen keskusteluun, johon hänellä ei (moderoinnin puolesta) ole enää mitään asiaa.


Tässä kohtaa sä yrität selvästi kusettaa jengiä. Sä tiedät tasan tarkkaan aiemmin kuinka monta kertaa on reivaaja bannattu, mutta nyt yrität salakavalasti lisätä niitä ekrtoja kuin huomaamatta..
''no en mä pysy laskuissa perässä'' vaan pysyit hetkeä aiemmin.
Mitä vitun väliä sillä on, kuinka monta kertaa kukakin on bannattu. Se ei vähennä argumentin arvoa. Sen voi tehdä vain argumentti itse.

Ja missä vitussa täällä lukee ettei bannatulla ole oikeutta kirjautua eri tunnuksella? Se ei Anqqan omien sanojen mukaan ole kutsu.. ..Muttei kieltokaan, koska täällä ei mitään disclaimeria ole, kuten ei selviä rajoja siihen kuka saa vittuilla ja kenelle. Sen määrittää skenepisteet. Kysy vaikka sts:sältä.


Itse lista fasismin tunnusmerkeistä oli ihan hyvä, mutta en hahmota miten se liittyy yhtään mihinkään.


No vittu ei kyllä ihmetytä yhtään. Sä yrität profiloida fasismin vasemmistolaiseksi työkaluksi joka ikinen kerta kun se tuodaan esiin. (kohta kolme)


Itseäni en siitä ainakaan tunnistanut, varsinkin kun listassa puhuttiin fasistisen valtion tunnusmerkeistä, ei fasistisen yksilön.


Jaadajaadadiibidaabaa. Sä et ymmärrä abstraktioita, et kausaliteetteja, vaan aloitat ne aina mieleisestä kohdasta aj nyt et edes kykene itsekritiikkiin.
Jopa mä tunnistan itseni osista noista ja taistelen Suomelta oppimaani käyttäytymismallia vastaan.


Mutta joo, kai sekavien asiattomuuksien huutelijoiden bännäämistä voi käsitellä myös sananvapauskysymyksenä.



Onx tää asiatonta? Mitäs sä teit mun ikäsenä? Sä oot yx tän sivuston legendaarisimmista wannabe-modeista, mutta ethän sinä nyt siitä itseäsi tunnista.

Et vitun niin :D

5min up! Time to go.
kuilu ja kummitus

Posts: 3,815

#2624 • • Edited kuilu ja kummitus

Replying to Päivän uutinen:

Vihreä humanisti, 12.1.2010 22:45:
Lähinnä se, että kyseinen käyttäjä on bännätty jo pari-kolme kertaa, jonka vuoksi on kummallista, että tämä vielä rekisteröi lisää nimimerkkejä osallistuakseen keskusteluun, johon hänellä ei (moderoinnin puolesta) ole enää mitään asiaa.


Onko pistepistepistepiste siis sama kuin Reivaaja? Muistaakseni se pistepistepiste repi pelihousunsa sulle, ku otti sun tulkinnanvaraiset heittos syrjivänä ja loukkaavana vittuiluna. Enkä yhtään ihmettele.

Itse lista fasismin tunnusmerkeistä oli ihan hyvä, mutta en hahmota miten se liittyy yhtään mihinkään.


=? Itsekin syytät tiettyjä tahoja fasismista tässä multikultidebatissa. Vai onko "punaviherfasisti" tuikituntematon ilmaus? =) Ja tuossa kohtaa se liittyi siihen, että itse aloit puhumaan "fasismin paradoksista". Se on tismalleen sama kuin suvaitsevaisuuden paradoksi, mutta käänteisenä. ;)

Itseäni en siitä ainakaan tunnistanut, varsinkin kun listassa puhuttiin fasistisen valtion tunnusmerkeistä, ei fasistisen yksilön.


No et sä nyt mikää fasisti ookkaa, fasistit on varmoja itsestään. Ja tos sul on aika hauska implikaatio, siis et JOS siin ois puhuttu fasistisesta yksilöstä, ehkä olisit itsesi tunnistanut. =0

Fasismin/natsismin toinen paradoksi on siinä, että ideologiaan on tiukasti ankkuroitu valehteleminen ja salailu, perua Platonin Valtiosta, josta seuraa, että todellinen natsi/fasisti ei sellaiseksi tunnustaudu ennen kuin on saanut vallankahvasta tiukan otteen. Tosin käytetyt kiertoilmaukset paljastavat asioiden todellisen luonteen ennen pitkää. Homman nimiki ois ehkä kannattanu miettiä, kyl senki etymologia nostetaan esiin kunhan vaalit on vähän lähempänä.

Ongelmana siis se, että vaikka sinä tai minä olisimme natseja, me emme sitä tunnustaisi. Paitsi JOS olisimme urpoista urpoimpia kiljuskinejä, joita niitäkin uusnatsipiireissä pörrää.

Mutta joo, kai sekavien asiattomuuksien huutelijoiden bännäämistä voi käsitellä myös sananvapauskysymyksenä.


No sehän riippuu ihan siitä, kuka sen päättää mikä on "sekavaa", "asiatonta" ja "huutelua". Olethan sinä minuakin noista kaikista kolmesta synnistä syyttänyt. Onko minun ymmärrettävä, että minun mielipiteeni ei välttämättä kuulu sananvapauden piiriin, koska et ole asiasta täysin varma? Mun mielestä aika monikin Halla-ahon ja varsinkin Hankamäen teksti on "sekavaa asiattomuuksien huutelua", mut siltikin toivon, että esim Halla-ahon tuomio kaatuu hovissa, enkä suinkaan kysele, että "eiks sua oo jo kerran ojennettu".

--
Wikipedia: Internetissä leviää todellisen informaation ohella runsaasti epämääräistä ja valheellista tietoa. --- Joillakin ihmisillä tämä saattaa johtaa esim. toden ja epätoden rajan hämärtymiseen.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#2625 • • Aziz Combat Fighter

Replying to Päivän uutinen:

kuilun partaalla, 12.1.2010 23:35:
Onko pistepistepistepiste siis sama kuin Reivaaja? Muistaakseni se pistepistepiste repi pelihousunsa sulle, ku otti sun tulkinnanvaraiset heittos syrjivänä ja loukkaavana vittuiluna. Enkä yhtään ihmettele.



Ainakin IP-osoite on sama ja nimimerkki on rekisteröity välittömästi reivaaja-nimimerkin bännimisen jälkeen ja keskustelu jatkuu samasta aiheesta samalla tyylillä. Enhän mä toki voi olla aivan varma, mutta... Edellinen "...."-nimimerkki ja sen takana ollut aggressiivinen arabivartija (omien sanojensa mukaan) oli tai ei ollut reivaaja. en tiedä.


=? Itsekin syytät tiettyjä tahoja fasismista tässä multikultidebatissa. Vai onko "punaviherfasisti" tuikituntematon ilmaus? =) Ja tuossa kohtaa se liittyi siihen, että itse aloit puhumaan "fasismin paradoksista". Se on tismalleen sama kuin suvaitsevaisuuden paradoksi, mutta käänteisenä. ;)



Hauilla "fasisti", "fasismi", "punavihreä fasismi" ja "punavihreä fasisti" ei löydy minulta yhtään hittiä. Fasistisena pidän väkivallalla (legitiimillä tai illegitiimillä) uhkailua mielipiteiden esittämisen vuoksi. Siten esim. Halla-ahon saama jumalanpilkkatuomio on mielestäni hieman fasistinen.


No et sä nyt mikää fasisti ookkaa, fasistit on varmoja itsestään. Ja tos sul on aika hauska implikaatio, siis et JOS siin ois puhuttu fasistisesta yksilöstä, ehkä olisit itsesi tunnistanut. =0



Vaikea sanoa, itse en pidä itseäni fasistina, mutta jos jostain löytyy autoritäärinen lista fasistin piirteistä joka täsmää meikäläiseen, niin minun pitää tarkistaa mitä fasistin luulen tarkoittavan.


Fasismin/natsismin toinen paradoksi on siinä, että ideologiaan on tiukasti ankkuroitu valehteleminen ja salailu, perua Platonin Valtiosta, josta seuraa, että todellinen natsi/fasisti ei sellaiseksi tunnustaudu ennen kuin on saanut vallankahvasta tiukan otteen. Tosin käytetyt kiertoilmaukset paljastavat asioiden todellisen luonteen ennen pitkää. Homman nimiki ois ehkä kannattanu miettiä, kyl senki etymologia nostetaan esiin kunhan vaalit on vähän lähempänä.



Homman nimi tuli Halla-ahon blogissa käytetystä ilmaisusta "Homma on nousussa!". Ilmaisua käytettiin kun joku julkisuuden henkilö kehtasi julkisesti kiistää virallisen totuuden monikultturismin ihanuudesta. Etymologiaa voi toki kaivella, mutta tuosta se oikeasti tulee.


Ongelmana siis se, että vaikka sinä tai minä olisimme natseja, me emme sitä tunnustaisi. Paitsi JOS olisimme urpoista urpoimpia kiljuskinejä, joita niitäkin uusnatsipiireissä pörrää.



No, jos minä symppaisin natseja, niin todennäköisesti tekisin sen ihan julkisesti. Jos minä pyrkisin kovasti salailemaan omia ajatuksiani, miksi kirjoittaisin ne tänne ja alistaisin ne kritiikille?


No sehän riippuu ihan siitä, kuka sen päättää mikä on "sekavaa", "asiatonta" ja "huutelua". Olethan sinä minuakin noista kaikista kolmesta synnistä syyttänyt. Onko minun ymmärrettävä, että minun mielipiteeni ei välttämättä kuulu sananvapauden piiriin, koska et ole asiasta täysin varma? Mun mielestä aika monikin Halla-ahon ja varsinkin Hankamäen teksti on "sekavaa asiattomuuksien huutelua", mut siltikin toivon, että esim Halla-ahon tuomio kaatuu hovissa, enkä suinkaan kysele, että "eiks sua oo jo kerran ojennettu".



Totta kai sinulle kuuluu sananvapaus. Sananvapaus ei kuitenkaan tarkoita sitä, että sinulla tai minulla on oikeus kirjoittaa kaikki mieleeni juolahtava minne tahansa. Kärjistäen voin sanoa, että kannatan esim. Halla-ahon sananvapautta, mutta minun mielestäni tämän sananvapauden piiriin ei kuulu Halla-ahon oikeus kirjoittaa omia tekstejään tussilla asuntoni seinille. Ehkä se on itsesensuuria? en tiedä.

On eri asia moderoida yhtä foorumia kuin kieltää lainvoimaiesti joidenkin ajatusten julkituominen.
Avatar
#2627 • • ....... Guest
No huhhu. ''autoritäärinen lista fasistin piirteistä joka täsmää meikäläiseen''

''Fasistisena pidän väkivallalla (legitiimillä tai illegitiimillä) uhkailua mielipiteiden esittämisen vuoksi.''

''jos minä symppaisin natseja, niin todennäköisesti tekisin sen ihan julkisesti.''

Tästä saa sellaisen kuvan että sinä olet auktoriteetti. Varmaan ihan kuusta haettu..
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#2628 • • Aziz Combat Fighter

Replying to Päivän uutinen:

......., 13.1.2010 04:23:
No huhhu. ''autoritäärinen lista fasistin piirteistä joka täsmää meikäläiseen''

''Fasistisena pidän väkivallalla (legitiimillä tai illegitiimillä) uhkailua mielipiteiden esittämisen vuoksi.''

''jos minä symppaisin natseja, niin todennäköisesti tekisin sen ihan julkisesti.''

Tästä saa sellaisen kuvan että sinä olet auktoriteetti. Varmaan ihan kuusta haettu..



Postaatsä koskaan selvinpäin?
kuilu ja kummitus

Posts: 3,815

#2629 • • kuilu ja kummitus

Replying to Päivän uutinen:

Vihreä humanisti, 13.1.2010 13:18:
Postaatsä koskaan selvinpäin?


Vältätsä koskaan ad hominemeita?

--
Wikipedia: Internetissä leviää todellisen informaation ohella runsaasti epämääräistä ja valheellista tietoa. --- Joillakin ihmisillä tämä saattaa johtaa esim. toden ja epätoden rajan hämärtymiseen.

kuilu ja kummitus

Posts: 3,815

#2631 • • kuilu ja kummitus

Replying to Päivän uutinen:

Vihreä humanisti, 13.1.2010 14:30:
Maailmankuvani on ihmiskeskeinen.

*rummunpäristystä*


Se tietenkin riippuu ihmisistä, eikös "VHM-keskeinen" olis parempi? =D

--
Wikipedia: Internetissä leviää todellisen informaation ohella runsaasti epämääräistä ja valheellista tietoa. --- Joillakin ihmisillä tämä saattaa johtaa esim. toden ja epätoden rajan hämärtymiseen.

kuilu ja kummitus

Posts: 3,815

#2633 • • kuilu ja kummitus
Vizit usein ovat.

--
Wikipedia: Internetissä leviää todellisen informaation ohella runsaasti epämääräistä ja valheellista tietoa. --- Joillakin ihmisillä tämä saattaa johtaa esim. toden ja epätoden rajan hämärtymiseen.

Avatar
#2635 • • Edited nope Guest

Replying to Päivän uutinen:

Vihreä humanisti, 13.1.2010 01:20:
No, jos minä symppaisin natseja, niin todennäköisesti tekisin sen ihan julkisesti. Jos minä pyrkisin kovasti salailemaan omia ajatuksiani, miksi kirjoittaisin ne tänne ja alistaisin ne kritiikille?



– Valkoinen rotu on ainoa rotu, joka joutuu ottamaan vastuuta sanoistaan ja tekemisistään.

Halla-Aho, joka on alkanut vääntää fyffeä mamuilla.
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/52198-halla-aho-kaynnisti-bisneksen-%E2%80%9Dvalkoinen-heteromies%E2%80%9D

Ja Halla-aho sitaatteja ettei unohdu:



''Tässä ei ole kyse mistään rasismista, somalifobiasta tai toiseudenpelosta. Kyse on suomalaisesta yhteiskuntarauhasta ja julkisen talouden kantokyvystä. Tulijat eivät vastaanottamalla lopu, mutta raha ja maksajien sietokyky loppuvat. Mitäs sitten tehdään?''

”Sanat ovat pelkkä vaate, johon ajatus on puettu. Sisällön tyrmääminen tyylillisesti epämiellyttävän ilmaisun vuoksi ei eroa mitenkään siitä, että lapset haukkuvat toisiaan vaatteiden perusteella.”

”Tehtaanpuiston homon kanssa mietin hetken, että jospa hakisin yläkerrasta pyssyn ja ampuisin päähän. Olisiko siitä seuraava hekuma niin suuri, että se ylittäisi vankilareissusta seuraavan harmituksen? Väkivalta on nykyään aliarvostettu ongelmanratkaisukeino.”

”Kollektiivisessa närkästyksessäni huomaan välillä, että minun on vaikea tuntea aitoa sympatiaa näiden rikosten uhreja kohtaan. Tunnen houkutusta ajatella, että naiset saavat sitä, mitä pyytävät. Yritän kuitenkin olla ajattelematta näin. Koska kaikki naiset eivät ole sellaisia kuin Virtanen, Biaudet ja Filatov. Raiskaukset tulevat joka tapauksessa lisääntymään. Koska näin ollen yhä useampi nainen tulee joka tapauksessa raiskatuksi, toivon hartaasti, että uhrinsa sattumanvaraisesti valitsevien saalistajien kynsiin jäisivät oikeat naisihmiset. Vihervasemmistolaiset maailmanparantajat ja heidän äänestäjänsä. Mieluummin he kuin joku muu. Heihin ei tehoa mikään muu kuin se, että monikulttuuri osuu omaan nilkkaan.”

”Sanon aivan suoraan, että jos maahanmuuttajajengi raiskaa Rosa Meriläisen, minä olen tapauksesta yksinomaan iloinen. Olen valmis sanomaan tämän suoraan aivan koska, missä ja kenelle tahansa. Pystyn myös perustelemaan sen: Se on moraalisesti oikein, koska Meriläisen kaltaiset ihmiset ovat syyllisiä siihen, että noita tyyppejä tulee Suomeen. Se vähentää raiskaajien Suomessa oloon syyttömien naisten tilastollista todennäköisyyttä tulla raiskatuksi. Se on opettavaista.”

”Tentaattoriksi Hesari oli ketään yllättämättä kaivanut unohduksen yöstä Suomen Kommunistisen Puolueen taistolaissiiven pitkäaikaisen vaikuttajan Leif Salménin, joka useimpien vanhojen ja kitkerien stallareiden tavoin kelpaisi ilman maskeerausta statistiksi George A. Romeron zombie-elokuviin.”

”Sananvapauslait on luotu turvaamaan juuri sellaisia mielipiteitä, joista joku loukkaantuu tai ei pidä. Neuvostoliitossa kuka tahansa sai vapaasti sanoa, että kommunismi on hyvä ja kapitalismi paha. Ei tällaisella sananvapaudella ole mitään arvoa. Kansalaisten on voitava luottaa siihen, että tosiasioiden tai omien mielipiteiden esittämisestä ei seuraa sanktioita, kunhan toisista ihmisistä ei esitetä valheellisia väitteitä.”

Mielestäni on hullua, että aina, kun arabi Allahin nimessä räjäyttää jotain tai ampuu jonkun, länsimaisten älykköjen armeija on vakuuttelemassa, että ei tuo ole oikeaa islamia ja että islamissa on kyse ihan muista asioista. Jos haluan tietää, mitä on islam, kyllä minä mieluummin uskon partasuuimaamia, joka sentään on koko ikänsä omistautunut aiheelle, kuin ateistista vasemmistoälykköä, joka ei tiedä asiasta mitään.


Joo'o ei oo yhtään natsiretoriikkaa...

Kootun skriptan sanoman voi lukea täältä:
http://fi.wikiquote.org/wiki/Jussi_Halla-aho


Mitäs sitten Suomen Sisu on?

Suomen Sisu ry on kansallismielisten yhteistyöjärjestö. Toimintansa se suuntaa etupäässä nuorisoon. Suomen Sisu pyrkii kasvamaan valtakunnallisestii ja aktiivisesti toimivaksi järjestöksi, jota kuunnellaan julkisuudessa ja jonka edustamien nuorten ja muiden kansallismielisten mielipiteitä se välittää yhteiskunnan päättäjille.

Sisu tahtoo olla suomalaisten nuorten etujärjestö. Viranomaisiin ja päättäjiin kohdistuvan tiedotustyön lisäksi Sisu julkaisee tiedotteita, ylläpitää Suomen Sisun www-sivuja ja tukee toiminnallisten pienryhmiensä toimintaa.

Yhteishenkeä ja yhteistoimintakykyä kehitetään ryhmätyöskentelyin, harrastepiireissä sekä virkistäytymisen muodossa. Sisu järjestää muutaman kerran vuodessa jäsenilleen tapaamisia tai matkoja, joiden aikana tutustutaan paremmin toisten lisäksi myös kotimaahamme ja sen lähiympäristössä sijaitseviin kansallisesti merkittäviin kohteisiin.

Meitä yhdistää halu ylläpitää omaa identiteettiämme yhä globalisoituvassa ja sekoittuvassa maailmassa. Meitä kiinnostaa, keitä me olemme ja miksi me olemme täällä. Me haluamme huolehtia juuristamme.

Sisu ottaa kantaa yksityisesti ja julkisesti olemassa oleviin epäkohtiin ja pyrkii toiminnallaan, olemassaolollaan ja kasvavalla vaikutusvallallaan saamaan muutoksen parempaan suuntaan. Rohkaisemme jäseniämme toimimaan tavoitteidemme puolesta myös jokapäiväisessä elämässä.


Jep. Tulee joku Lebensborn ohjelma mieleen.
Tuolta lisää natsi-retoriikkaa
http://www.suomensisu.fi/cms/index.php?option=com_content&view=article&id=12&Itemid=11

Ja mikä parasta Suomen sisu ei vielä jonkin aikaa sitten ollut nuorisojärjestö. (Joskus oli, mutta taisi järjestö kasvaa jäsenien mukana. Nyt haetaan taas uutta ilmettä)
-Ikävää on, että lapset ja nuoret ovat tulleet monikultturismin pelinappuloiksi ja tämän uuden yhteiskuntakokeilun uhreiksi.
Teemu Lahtinen. Sisulainen. V.A.N.H.A..K.E.T.T.U.

Tammikuussa 2008 Länsiväylä-lehti luonnehti järjestöä ”natsihenkiseksi”.[20] Lehti julkaisi 23.1.2008 asiasta myös järjestön puheenjohtajan eriävän näkemyksen.[21] Asiasta kanneltiin Julkisen Sanan Neuvostolle. Länsiväylän neuvostolle antaman vastineen mukaan:

»Asiaa arvioivat uusnatseja tutkinut dosentti sekä Suojelupoliisin ja Keskusrikospoliisin edustajat. Heidän arvioihinsa perustuen jutussa todettiin, että pääkaupunkiseudulla toimii joitakin ”natsihenkisiä” ryhmiä, ja nimeltä mainittiin Lepakkojengi ja Suomen Sisu. Lehdellä oli perusteet käyttää termiä ”natsihenkinen”, koska se perustui osin viranomaisarvioihin.[22]»
- Wiki

Onko tarpeeksi legitiimiä?

Luitko sitä blogia edes? Etpä tainnut
"This is a joke, isn't it?" My Ex-Nazi Father's Reaction to Fox News

http://www.dailykos.com/story/2009/4/3/715956/-This-is-a-joke,-isnt-it-My-Ex-Nazi-Fathers-Reaction-to-Fox-News

Halla-aho pyrkii luomaan maan jossa kaikilla on oikeus olla eri mieltä, mutta jossa erilaisia ihmisiä ei ole. Aika läppä... Aika natsi.. Ei kaikki natsitkaan telottanut tois-arvoisia ihmisiä. Itse-asiassa natsijohtajat suojeli kansaansa tappamisen murheilta keksimällä mitä jännempiä tapoja telottaa naiset ja lapset kansallisen moraalin säilymisen nimissä. Eihän natseista saisi tulla sadisteja. Se olis vieny pointista koko Homman.
Avatar
#2637 • • Edited nope Guest

Replying to Päivän uutinen:

Vihreä humanisti, 14.1.2010 03:41:
84.251.214.*



Vihreä humanisti, 27.10.2008 13:53:
Just niin. Eka vittuillaan, ja sit ku pannaan takas vaatimuksia vittuilun perustelulle, vedetään onelinerit kehiin.


http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=34747;sivu=1

Vihreä humanisti, 21.10.2008 10:45:

Vihreä humanisti, 21.10.2008 08:46:
Totta. Sopii toki kysyä, kuka sitä pelkoa kylvää, ja kuka sadon niittää.

Euroopan esimerkin mukaisesti runsas maahanmuutto köyhistä kolmannen maailman maista aiheuttaa paljon rikollisuutta, turvattomuutta (sekä sen tunnetta että oikeaa turvattomuutta), yhteiskunnan jakautumista "meihin" ja "heihin", lisääntyvää vieraan pelkoa (joko siksi että vieraat tekevät pelottavia asioita tai se, ettei vieraita ymmärretä), rasismin ja oikeiston nousua, tavallisten ihmisten antipatioiden kasvua, etc.

Näistä asioista ei päästä eroon millään. Ihmiset pelkäävät, kun heidän keskuuteensa laskeutuu kulttuuri- ja käytöstavoiltaan täysin vastakkainen barbaarilauma, joka kunnostautuu sosiaalitukien pumppaamisessa ja rikoksissa, ja jonka pientä työssäkäyvää osaa jatkuvasti ylistetään mittaamattomaksi voimavaraksi.

Ihmiset pelkäävät sitä, että ministeritasolla tehdään täysin hourupäistä maahanmuuttopolitiikkaa kysymättä kansalta mitään, pyritään lisäämään esim. Helsingin maahanmuuttoprosentti 25% ja koko maan 10% laisinkaan välittämättä siitä, millaisia järkyttäviä ja ahdistavia ongelmia samankaltainen muutos on tuonut mukanaan kaikkiin sitä harjoittaneisiin länsimaihin.

Kyllä. Minua ainakin pelottaa. Minä pelkään sellaisia ihmisiä, joiden eleitä ja ilmeitä en ymmärrä ja jotka tekevät minun mielestäni täysin käsittämättömiä asioita. Pelkään sellaisia ihmisiä, jotka Allahin nimeen vannoen heittävät pommeja busseihin ja puukottavat elokuvaohjaajia. Pelkään isiä, joiden ajattelumaailma on sellainen, että perheen kunnia loukkaava tyttö pitää tappaa, koko perheen ja suvun avustuksella. Totta helvetissä pelkään, etkö sinä pelkää?

Ei pelko ole heikkoutta. Pelko on ihmisen varoitustila siitä, että nyt ollaan jännän äärellä. Tähän jännään värinään ei käytännössä kukaan tarjoa mitään muuta lääkettä kuin lisää jännää ja mielipuolisia artikkeleita lehtiin siitä, miten jokainen maahanmuuttaja tuo suomelle 350.000 euroa nettotuloja. Minä pelkään myös Astrid Thorsia ja muita etupäässä naisista koostuvia monikulttuurihulluja, jotka eivät joko millään hahmota mitä ovat tekemässä (jolloin ovat liian tyhmiä tekemään näitä päätöksiä) tai tietoisesti valehtelevat kansalle maahanmuuton seurauksista (jolloin ovat ilkeitä paskoja ja sopimattomia tehtäviinsä).

Eli joo. Minua pelottaa. Minua pelottaa se, että huolella rakennettu ja omasta mielestäni varsin lempeä ja hyvä sivistysvaltio altistetaan niille aivan samoille virheille kuin muutkin euroopan maat, ja tämä tehdään tarkoituksella.



Vihreä humanisti, 4.11.2008 15:48:
---
phanatic, 4.11.2008 15:32:
---
Tämäkin tosin on, kuten pakolaisten ottaminen, loppumaton suo. Mielestäni pakolaisten ottaminen ja alueen vakauttaminen eivät ole toisensa poissulkevia asioita.

---


Väärin. Pakolaisten ottaminen on loppumaton suo, sillä pakolaisia on niin paljon enemmän kuin mitä edes koko eurooppa voisi elättää, pelkästä suomesta puhumattakaan.

Sen sijaan kohdemaan olot vakauttamalla voidaan luoda tilanne, jossa maasta ei tarvitse enää lähteä sotaa pakoon.

Se toki vaatii ihan oikeaa panostusta ja se on sellaista rauhantyötä, mitä tehdään rynnäkkökiväärin ja nippusiteiden kanssa. Tehokasta sellaista siis.


---
Kuten eivät esim. kansainvälinen ruoka-apu ja väestönkasvun ja tätä myötä nälänhätien hillitseminenkään sulje toisiaan pois.

---


Eipä toki ei, mutta ensisijaisesti kannattaa hillitä väestönkasvua, valistaa ehkäisystä, panostaa naisten kouluttamiseen ja sitä kautta köyhyyden poistamiseen kuin kantaa tonnikaupalla riisiä tien juurelle Sudaniin, mistä kapinalliset/hallitus/joku-jolla-on-ase varastaa ja myy sen ruokittuaan ensin taistelijansa.



Kaksinaismoralismisi on häikäisevää.

Samoin moderaattorien ja ylläpitäjän.
Avatar
#2638 • • Edited nope Guest

Replying to Päivän uutinen:

Vihreä humanisti, 14.1.2010 03:41:
---
nope, 14.1.2010 01:55:
---
Vihreä humanisti, 13.1.2010 01:20:
No, jos minä symppaisin natseja, niin todennäköisesti tekisin sen ihan julkisesti. Jos minä pyrkisin kovasti salailemaan omia ajatuksiani, miksi kirjoittaisin ne tänne ja alistaisin ne kritiikille?

---
plaaplaaplaa

---


84.251.214.*



Nii ja BTW: Se mix Reivaaja sai bannit johtuu ihan sivuston despoottisesta luonteesta, eli siitä ettei Anqqa pidä minusta. Se vie täysin sosiaaliset velvoitteet noudattaa sivuston sääntöjä.

Internet ei ole kenenkään omaisuutta.

Anqqalle terveiset. Kirjoita sellanen koodi ettei se ole mahdollista edes proxy:lla. Oisit vaan ollu hiljaa...
anqqa

Posts: 4,034

#2640 • • anqqa tirehtööri

Replying to Päivän uutinen:

user formerly known as Reivaaja, 14.1.2010 04:36:
Nii ja BTW: Se mix Reivaaja sai bannit johtuu ihan sivuston despoottisesta luonteesta, eli siitä ettei Anqqa pidä minusta. Se vie täysin sosiaaliset velvoitteet noudattaa sivuston sääntöjä.

Internet ei ole kenenkään omaisuutta.

Anqqalle terveiset. Kirjoita sellanen koodi ettei se ole mahdollista edes proxy:lla. Oisit vaan ollu hiljaa...



Reivaaja sai potkut koska suuri osa aktiivikäyttäjistä ei pitäny susta. Sua ei kaivata täällä koska netiketin noudattaminen tuntuu olevan tieten tahtoen mahdoton vaihtoehto, et suostu käyttäytymään vaikka ymmärtäisitki käyttäytymissäännöt jne.

Ja koska et ole täysin idiootti, tiedät varsin hyvin että toimivaa bannia ei pysty intternettiin tekemään (osasyy miksi ei ole mitään bannia nykyversiossa, uuteen tulee kiitos teidän). Samasta IP:stä tulee myös muita käyttäjiä kuin vain sinä eikä sitä sen takia voi blokata, eikä voi mitenkään estää vaikka toiselta koneelta kirjautumista jnejnejne.

Eli ymmärtäisit jo pysyä poissa, ei jaksais enempää rautalankaa hakea.. etsi sulle joku parempi foorumi, käytä energia johonki fiksumpaan. Sait jo mahdollisuuden palata fiksumpana takas, ekan potkun jälkeen alussa olitki ihan siedettävä kunnes lipsahdit taas..

Replykuvat on niin 2009, tässä replyvideo:
http://www.collegehumor.com/video:1926079

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!