Laserpoint 2005 16.4.2005 @ Helsinki

572 posts, 29 pages, 101,541 views

Jocular

Posts: 1,359

#381 • • Jocular Janni
Huh. Olipas bakkanaalit. *nauru*
Meinas tulla kiire kuuntelee Daruden settiä ku huomattiin vähän vaille kymmenen, et helvete aika rientää.. Mut se viimenen parikytminuuttinen, mikä kerettiin kuulee oli aivan loistavaa. Tykkäsin. *kiitoskiitos*

Bileet oli kaikin puolin ihan ok, mitä nyt voi sanoo, et laserit ei ollu kovin kummoset ja tästä olosta voin kiittää baarista loppuneita alkoholittomia juomia.. *igor*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Maihku

Posts: 1,186

#382 • • Maihku neiti hankala
uuh*sydän*
Näitä bileitä oltiinkin odotettu jo hetken aikaan ja kyllä oli odotuksen arvoiset*plur*
Jengillä näytti olevan hyvä fiilis päällä ja tulikin juteltua paljon uusien ihmisten kanssa*plur*
Kaikki soittajat ketä nyt satuin kuulemaan siellä palloillessani niin kuullosti joka paikassa kyllä loistavalta*joo* Paikkana kaapeli toimi hyvin. Kyllä sieltä tungoksesta löysi muutaman kaverinkin aina välillä, kiitos näille ihanille ihmisille*sydän*
Oli kyllä ihan mielettömän hauskaa ja kiitos etenkin etko porukalle*plur*
nenna

Posts: 1,916

#383 • • nenna • dbxx / Camari / rubiX / choon! / Club Fantasy •

JussiS, 17.4.2005 12:54:

Darude missattiin viimistä biisiä lukuunottamatta (toppi prkl)..



..nii, totta..ja jotenki sai sellasen kuvan et Darude oli ollu aika kova..prkl kyl ku ei ehditty aiemmin paikalle..*uuh* ..myös Sasha sit tuli kans missattuu.. *piru*

..bileistä: ..niin oli kyl taas pirun kivaa seikkailla ympäri Kaapelii.. *hihu* ..ja moikkailla tuttui siin samal..

..M.I.K.E. oli ihan jees, ja tosiaan aika tarkkaa touhua se äijän miksaus kyl..
..wcdj:lläkin oli aika-ajoin pirunmoiset kekkerit pystyssä *jiihaa* ..ja Rauta näytti/kuullosti hyvältä! *super*

..sääli, ettei sitä Laserpointin komeeta uutta decoo oltu saatu sinne Merikaapelihallin puolelle..oli niin hieno! *plur*

Kiitos Haballe&Laurille&co:lle kemuista!*aplodit*



..hmm..joku söi mun purkat..*ding* *hihu*
Yoni

Posts: 440

#384 • • Yoni Tyhmä Vartija!
Joo! Tähän asti kyllä parhaimmat bileet missä oon käyny! (Niitä ei oo kamalan montaa!)

Ohitti Buurenin keikan kyllä!

Hiukka olin turhan ajoissa perillä ja joutu 15 minuuttia odottelee että ovet aukeis!
Kun pääsi narikalle niin bassorummut tervehti siihen malliin että nappasin samantien silikonitulpat esille! Ne päässä oli juuri hyvä olla!

Pääsali:
Oli iso ja tanssitilaa oli "varattu" ihan hyvin! Ja ihan hyvä ettei saanu viedä juomia tai polttaa tanssilattialla, vaikka sitäkin näki!
Ite olin ihan tyytyväinen valoihin ja laasereihin vaikka ne vähän toisti itseään, paitsi sitten Proteuksen aikana kun siellä välkky vaikka mitä!
Musiikki soi kieltämättä lujalla, mutta siihen olin onneksi varautunut!

En nyt niitten muitten huoneiden nimiä tiiä, mutta...
Välillä pompin prodigyn tahdissa, mutta siinä huoneessa en muuten viihtynyt!
Se DJ vähän mokasi biisin aikana. Ilmeisesti vähän vääriä nappuloita painoi, mutta ei se menoa haitannu! Hymyilytti vain!
Samaisessa huoneessa, joku yritti puhdistaa mun naamaa Unity F:n kiksukepillä! Kukakohan oli?

Genkille kiitos mahtavasta setistä! Ei siinä kuumuus haitannut yhtään! Tuli "riehuttua" kyllä siihen malliin että siinä sai järkkärikin varoa!

Matt Hardwick soitti ihan hyvän setin, mutta M.I.K.E. jäi jotenkin väliin. Kai olin siihen mennessä saanut jo trance annokseni sille illalle!
Jotain tyttöä kopautin päähän tanssiessani (*blush* Anteeksi!) Tosin ei siinä mitään vakavaa sattunu. Tytön mukana ollut poika vain taputti mua olalle ja hymyili.

Proteus kruunasi illan minun osalta tosin puhti loppui siinä 03.20 aikaan joten vetäydyin sivuun ja kattelin menoa kunnes poistuin ulos!
UnityF

Posts: 15,721

#385 • • UnityF joo just se

nenna, 17.4.2005 16:31:
jotenki sai sellasen kuvan et Darude oli ollu aika kova..prkl kyl ku ei ehditty aiemmin paikalle..*uuh* ..



Darude muuten rokkas ja lujaa *joo* Yllätyin todella positiivisesti miehen setistä mitä kerkesin kuuntelee *joo* Alun mie missasin mut loppupuoli setistä osu ja uppos *joo*
LoFi

Posts: 726

#387 • • LoFi
Hyvää:

Mike.
Hyvin hoidettu järjestely.
Äänen voimakkuuskaan ei isossa huoneessa haitannut.
Tab & Orkidea.

Huonoa:

Kuumuus.
Matt Hardwickin vaisu setti.
Laserit? no huh huh. Vähän ylihehkutettu, joten oli pettymys...
des

Posts: 118

#388 • • des
Lisää biisejä listaan.
Matt:
Synergy - Hello Strings (Flash Brothers Remix)
o'callaghan vs kearney - restricted motion (john askew remix)
Super8 vs Tab - First Aid (Original Mix)
Solid Globe - Lost Cities
Goldenscan - Only With You
Niklas Harding presents. Arcane - Blue Circles

mike:
Filterheadz - Yimanya (ehkä joku remix)
Hammer & Bennet - Language
Essi

Posts: 1,246

#389 • • Essi Kukkupää!
Oli taas pitkästä aikaa ihan mahtava fiilis bileissä. Bonarit mestalle.

Bileet makso viel ittensä takas kun vaan jakso viedä siellä täällä lojuneet tyhjät stobet takasin baariin.

--
Houkutusten vastustaminen on luonteen todellinen mitta.

RiD

Posts: 2,817

#390 • • RiD Nukemi
Kaikinpuolin loistavat bileet.

+ Matt hardwick
+ P.u.s.h
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ GENKI *plur*
+Pullopanttisysteemi
+Viileys pääsalin perällä
+"plurnurkka"
+kaikki
+pari hyvää wcdj biisii
+sutjakka narikkapalvelu
+seura

-laserit
-darude


23e well spent.

--
*super* *possu*

lumen

Posts: 2,398

#391 • • Edited lumen lumelääke
siis hemmetin hyvät pilekset *jiihaa*

ainoo vaan, et missä ne laserit oli? *ding* näin vaan pelkkii varotuksii lasereista seinillä *iihhih* tai no oli siel se joku joka vähän heilu oman laser-osottimen kaa *nauru*
i've got a tip for you - get the (laser)point?

vai onks tää meiän rakas kommunistimaa, jota soomeksi kutsutaan - kieltäny senki kivan *ding*
kyl mäki nyt oisin voinu toisen simmun uhrata, jos ois ollu samanlaisii läässereitä ku siin tiketissä oli kuva *nauru*

hardwick oli kyl *sydän*

ja lasereitten loistava poissaolo kyl korvautu jo sillä, ku noi järjestettii kaapelil! *sydän*
vanha on perävaunusta *tilittää* *hih*

--
älä tule tänne kertomaan faktoja, minulla on jo täysin vakiintuneet mielipiteet asioista! *pepsodent*

Air

Posts: 319

#392 • • Air
Mahtavat bileet! Oli hauska kuunnella jo ulkona kun melkeen koko talo tärisi*hymy* M.I.K.E:ä menin sinne eniten katsomaan, ja mies lunasti kaikki odotukset. Mikä oli miehen viimeinen biisi?!, kertokaa joku pliiis Toki muiltakin tuli varsin hyvää settiä. Veden hinta ja ennenkaikkea loppuminen oli ainut miinus -> kiva nestevajaus aamulla kun ei enää jaksanu himassa yöllä tankata.
peepe

Posts: 904

#393 • • peepe
Bileet olivat kivat ja kaikinpuolin toimivat. Mua tanssitti parhaiten M.I.K.E, mukavan monipuolinen, eikä liian juustoinen setti. Proteuksen setissäkin oli pari kivaa biisiä, etenkin Jones&Stephenssonin Second Rebirth, mutta enimmäkseen tuli fiilisteltyä siellä sivussa.

Harmittaa kun missasin Genkin, Orkidean&Tabin, mut ei sinne ilman tulppii ollut menoo, ja kuumuuskin oli sitä luokkaa et ei ei.

Kaapelille on aina ilo mennä, ja toivottavasti taas pian jotain isoa siellä :)
AlexS

Posts: 1,389

#394 • • AlexS kummasetä
Mun mielestä nää tuli Hardwickin setissä (correct me if i'm wrong):
Reflekt - Need To Feel Loved (Thrillseekers Remix)
Randy Katana - In Silence (Txitxarro Mix)

Niin ja tosiaan Solid Globe - Lost Cities kaks kertaa(?).
Ei siinä mitään, hyvä kipale*hymy*

Orkidea ja Tabi soittivat jonkun uuden(?) version Robert Milesin Childrenistä,
kellään tietoa mikä remix on kyseessä?

Itse pippaloista...*aplodit* järjestäjille!
Pari tuntia tuli heiluttua täysissä voimissa mutta sitten tuli
mystinen väsähtäminen (se lämmin kokis?!)
Kuvittelin myös pääsalin valoja massiivisemmiksi...
ei jääny kuitenkaan mitään hampaankoloon*hih*
Mike jäi vähän väliin kun heiluin hima&salin bassoluolassa by Genki.

+ Hardwick
+ Genki
+ Paljon porukkaa, ei liikaa (voiko kaapelilla olla liikaa porukkaa?)
+ Ihmiset
+ Ilmapiiri

Ei jääny mikään harmittamaan, eikä toisaalta mikään lyönyt ällikällä...
paitsi tuo Reflektin kipale*hymy*

Oli Kivaa, Kiitos.

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

nostatus

Posts: 343

#395 • • nostatus
Hienot bileet. Kiitos Haballe ja Tressille keikasta, yksi tavoite saavutettu eli keikka kaapelilla. Ja tietysti Raudassa. :)

Mieletön fiilis soittaa, ja varsinkin alkusetin aikana näytti lattiallakin olevan hyvä meno. Lopussa Proteus tietysti veti suurimman osan yleisöstä, mutta hienoa että joillekin tekno ja hc:kin maistui loppuun asti Rauta-huoneessa. Kiitos kaikille bilettäjille. Ja terveiset kaikille tutuille! :)

--
dj NoStatus / dj LIEBHERR

Ita

Posts: 153

#396 • • Ita pikkune
Ekaa kertaa laserpointissa ja oli kyl todella hyvät bileet *plur*. Paikalle saavuttiin melko myöhään, ihan Hardwickin setin lopussa, mikä oli hieman harmi sillä olisin halunut kuulla vähän enemmän kyseistä miestä. M.i.k.eähän tonne katsomaan tultiin, ja mies lunasti odotukset hyvin ja tulipahan taas tanssittua lähes koko setti. Proteus sitte rankas ja rokkas kyl kivasti lopussa ja vei vikatki mehut jaloista.
Ainut miinus myös jota keksin oli se et vesi loppu ja se fanta ei oikee tehny kutaa ku sitä joi janoon.
peepe

Posts: 904

#397 • • peepe

Cremo, 17.4.2005 04:57:
Toi on niin #*!¤#, mutta miksi sitten kamerakännykällä sai ottaa kuvia?!? häh? Mutta ei kameralla. En tajuu. On ihmelliset säänöt. En nähny yhtään, että järjestysmies olisi puuttunu siihen, että kuvia otetaan kännykällä. *ding*



Itse näin tyyppien räpsivän kuvia muillakin kuin kamerakännyköillä, mut tietäähän sen, ettei informaatio kaikille välity, koska kaikki eivät lue foorumeita tai käy bileiden nettisivuilla. Oishan se ollut kiva saada itsellekki muistoksi kuvia kemuista, mutta kiltisti jätin kameran kotiin. Niiden muiden varoitusten lisäksi siellä seinillä olis voinut olla jotain kuvauskieltoilmoituksia tms.
blender

Posts: 2,552

#398 • • blender Arcade | KAIKU
Itse en ollut paikalla enkä jaksa lukea kaikkia viestei jos sattus vastaus kyssäriin löytään mut oliks siel sit minkä verran porukkaa? osaako kukaan sanoa paljonko lippui sit meni?
AnssiV

Posts: 1,798

#399 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Lyhyesti ja ytimekkäästi, tykkäsin tosi tosi paljon ja rekkamiehen kuntokin kesti huomattavasti paremmin kuin luulinkaan. Tanssittua tuli, ja PALJON. *jiihaa*
t: Punainen lippis nro37 *hihu*
Raver71

Posts: 3,605

#400 • • Raver71 Elämäntapa reivaaja, dj raver
Joo. Hengissä selvisin. Parhaat bileet missä olen koskaan ollut. Aivan mahtavat. 10 vuotta takana bileitä ja loppua ei näy... Itsellä ei ollut mitään semmoista häiritsevää tekijää mikä olisi hangannut pahasti. Kaapeli toimii paikkana aivan loistavasti. Olin turhan aikaisin paikalla että joutui tappamaan aikaa ennen kuin pääsi sisään lopulta. oli pää areenalla mieluista musaa koko ajan. Toro heitti ajoittain vanhaa klassikkoa ja hetken päästä oli pakko poistua kun musiikin laatu muuttui ratkaisevasti huonompaan. Näin paljon tuttuja. Jäi erittäin hyvä fiilis paikasta ja bileistä. Ja varmasti uudestaan tänne... ISO kiitos järjestäjille...