Joo! Tähän asti kyllä parhaimmat bileet missä oon käyny! (Niitä ei oo kamalan montaa!)
Ohitti Buurenin keikan kyllä!
Hiukka olin turhan ajoissa perillä ja joutu 15 minuuttia odottelee että ovet aukeis!
Kun pääsi narikalle niin bassorummut tervehti siihen malliin että nappasin samantien silikonitulpat esille! Ne päässä oli juuri hyvä olla!
Pääsali:
Oli iso ja tanssitilaa oli "varattu" ihan hyvin! Ja ihan hyvä ettei saanu viedä juomia tai polttaa tanssilattialla, vaikka sitäkin näki!
Ite olin ihan tyytyväinen valoihin ja laasereihin vaikka ne vähän toisti itseään, paitsi sitten Proteuksen aikana kun siellä välkky vaikka mitä!
Musiikki soi kieltämättä lujalla, mutta siihen olin onneksi varautunut!
En nyt niitten muitten huoneiden nimiä tiiä, mutta...
Välillä pompin prodigyn tahdissa, mutta siinä huoneessa en muuten viihtynyt!
Se DJ vähän mokasi biisin aikana. Ilmeisesti vähän vääriä nappuloita painoi, mutta ei se menoa haitannu! Hymyilytti vain!
Samaisessa huoneessa, joku yritti puhdistaa mun naamaa Unity F:n kiksukepillä! Kukakohan oli?
Genkille kiitos mahtavasta setistä! Ei siinä kuumuus haitannut yhtään! Tuli "riehuttua" kyllä siihen malliin että siinä sai järkkärikin varoa!
Matt Hardwick soitti ihan hyvän setin, mutta M.I.K.E. jäi jotenkin väliin. Kai olin siihen mennessä saanut jo trance annokseni sille illalle!
Jotain tyttöä kopautin päähän tanssiessani (
Anteeksi!) Tosin ei siinä mitään vakavaa sattunu. Tytön mukana ollut poika vain taputti mua olalle ja hymyili.
Proteus kruunasi illan minun osalta tosin puhti loppui siinä 03.20 aikaan joten vetäydyin sivuun ja kattelin menoa kunnes poistuin ulos!