Laserpoint 2005 16.4.2005 @ Helsinki

572 posts, 29 pages, 98,585 views

Sundust

Posts: 314

#421 • • Sundust Behind The Sun
uuh.. bileet ohi ja jalat muusina *iihhih* Ekaa kertaa ja kivaa oli täytyy myöntää, lasereilta odotin ehkä hivenen hienompaa valo showta.. M.I.K.E ja Proteus *plur* *aplodit**kiitoskiitos*

--
*jiihaa* Danger i´m raving...

tumpsi

Posts: 2,553

#422 • • tumpsi rekisteröitymätön
Jep, kirjotin kilsan mittasen palautteen ja opera päätti kaatua.

Referoinpa,
Daruden setti oli hyvä, mut liian laiskaa omaan makuun.
Sasha F soitti ihan maistuvaa hardstylee, mutta vitusti liian lujaa.
Hardwickin matti oli aikamoinen pettymys, markan progee.
M.I.K.E. soitteli ihan mukavia ralleja, osa mulle tuntemattomia.
Prinsessat pelastettiin ja maailma loppu, mutta tulihan sieltä sitä teknompaakin saundia <3
Protsku oli aika samaa kauraa q ennenki, mut ihan jees.
Siitä leffatunnarista, oma veikkaukseni: A Fistful of Dollars

Genki oli kyl kuumint hottii, mut vola oli silloinkin vähän turhan lujalla ilman tulppia.
Kävin hetken reivaamas, mut Desimal - Zero searcher <3

Ei mikään voittajaidea laittaa wcdj:tä soittamaan suurimpaan ruuhkakohtaan. Mut eipä siin mitään sit, hyvää musaa.

Rauta stagel oli musiikki miehekästä jo alkuillasta niinkuin pitääkin :)
Meininki oli loistava koko illan. Tres <3

Sit nää laserit, plaah. Sellasella valoarsenaalilla + niillä lasereilla olis moni valomies tehny ihmeitä, mutta ei kyl tää kaveri. Oliko siel edes valomiestä?

Mut kivaa oli, seuraavaa kertaa odotellessa :)
CM

Posts: 1,507

#423 • • CM
Joo oli kyl hyvät kinkerit:) Hyvin tuntu sakkia olevan mestoil ja homma toimi kaikinpuolin hyvin. Kuumuus tosin rupes ahistaa loppuillasta, mut sivuseikkoja. Hardwick soitteli semmosta kiksua mitä oletinkin ja MIKE aloitti muutamalla hyvällä raidalla,mut jossain vaiheessa alkoi vähän kiksuilu puuduttamaan ja piti seikkailla muissa huoneissa.

JussiS, 17.4.2005 18:56:

Ekat kolme biisiä olis tosiaan kiva tietää, niitten joukossa tuli joku vähän groovempi-elektrompi-vokaalikikkailu -biisi joka oli ihan mieletön :)



Lonkalta heitettynä tulee mieleen Perasma - Swing 2 Harmony (Gabriel & Dresden's Club Mix)
Ois ainaki sopinu sen settiin.*heiii*
Jussi Soro

Posts: 6,385

#424 • • Jussi Soro choon!

CM, 17.4.2005 19:38:
Lonkalta heitettynä tulee mieleen Perasma - Swing 2 Harmony (Gabriel & Dresden's Club Mix)
Ois ainaki sopinu sen settiin.*heiii*


Ei kyl ollu toi. Joku täysin tuntematon biisi mulle ainakin oli kyseessä (ellei tossa G&D:n remiksissä sit tota vokaalia oo tosiaankin muokattu täysin tunnistamattomaks). Joku aika runsaasti efektoitu lyhyempi vokaali siinä oli. Hemmetti kun muisti pelaa hyvin, olin jopa selvinpäin :o
tomppi

Posts: 1,600

#425 • • tomppi thzombie ™

tumpsi, 17.4.2005 19:37:
Siitä leffatunnarista, oma veikkaukseni: A Fistful of Dollars



Ennio Morricone - The Ecstasy of Gold
Leffa: The good, the bad and the ugly

--
My fellow Americans. I&#039;m pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

Sinza

Posts: 2,227

#426 • • Sinza
Oli kivaa *joo*. Olisi ollut paljon kivempaa jos olisin ollut selvinpäin. Siitä syystä ei nyt pysty analysoimaankaan sen syvemmin. Mut musa oli hyvää ja seura loistavaa, kiitos!

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

_Summer_

Posts: 3

#427 • • _Summer_
Oli Laserit kyllä mahtavat, mutta ei olisi ilman korvatulppia pää kestänyt.. *uuh* Ihan ihmettelin, että kuinka joku pystyi olemaan ilman tulppia.. Desibelit kävivät luvattoman korkealla noin 130 dB! (Vertailuun: 106dB turvallisuusraja on 3min) Mutta kyllä se täytyy myöntää, että kova soi parhaiten.. ja oli se PUSH kova! *nauru*
Juhgu

Posts: 7,921

#428 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Oli kyllä yksi parhaista reissuista ikinä. Kertakaikkiaan loistavat bileet kaikin puolin.

Genki rokkasi eniten, ja tulpilla vola oli juuri sopiva. Mehukas murinabasso saa tuntuakin vähän rintakehässä, nostaa vaan fiilistä. Muuten volasta ehkä voisikin valittaa, mutta tulppia sai infopisteestä 20 sentillä. Ilmasto oli kyllä aika hirveä, hiki valui vaikka vaan istui paikallaan, mutta eihän sieltä poiskaan voinut lähteä kun sellainen musiikki soi. Rajansa tosin kannatti tietää, pakotin huolissani kavereita juomaan vettä ja arvuuttelin jo että kuinka monta tyyppiä sieltä kakkos(?)salista lähtee ambulanssilla pois. *hih*

Myös siellä wcdjpaikassa tuli välillä varsin kivaa rumpubassoa. DnB:n soidessa tanssilattialta löytyy aina pari tyyppiä jotka tanssivat niin fiiliksellä että hymy nousee korviin kun sitä seuraa. Niin täälläkin. Ja toki muutkin artistit pistivät tanssijalan vipattamaan.

Patjat/uimarenkaat/mitkälie olivat kivoja, mutta niitä olisi saanut olla enemmän. Tuoppipantit saisivat olla muissakin bileissä (kerrankin ei tarvinut hyppiä lasimurskassa), ja vaikkei valoshow mikään spektaakkeli ollutkaan, niin olihan se keskimääräisiin bileisiin verrattuna varsin muikea. 3e vesipullosta ei myöskään ollut yhtään paha, kun automaattihanoistakin tuli kylmää vettä. Lisäksi vähentää tungosta baaritiskillä, kun siinä ei ole miljoonaa ilmaisen jääveden tilaajaa.


Cremo,
---
Yhdessä vaiheessa kun ovet aukaistiin, että raikasta happea saisi sisätiloihin niin tottakai tupakoitsijat ryntäsivät ovelle polttaa joten ovien avaamisesta ei sinänsä ollu yhtään hyötyä. *kivatsulle*


No eh, kiinnikö ne ovet olisi täytynyt pitää? Ainakin minulle ovien avaaminen oli varsinainen pelastus.

reivergirl86,
uliuli


Ehkä tapahtuman palauteketju ei kuitenkaan ole oikea paikka hoitaa [pieni]*köh*teinix*köh*[/pieni] välienselvittelyjänne.

MikaLa1983, JEP! ehottomasti parhaat bileet taas pitkään aikaan.... Proteus kyl oli mun mielestä ihan selkee ykkönen, sotti ihan pirun hienoo settii.


Tosin turhan monen biisin kohdalla sai irvailla "hei, ollaanks me kuultu tää joskus ennenkin proteuksen setissä? *igor*". Hyvin se soittaa ja fiilistä löytyy, mutta kun ei aina soittaisi niitä samoja.


Kiitokset ja tervehdykset myös uusille tuttavuuksille, kiva kun tulitte juttelemaan vaikken kovin seuralliselta vaikuttanutkaan. Tanssittua tuli taas oman kunnon äärirajoille, ja sen jälkeen vedenhakureissulle raahautuessa ei ole kovin sanavalmis tai ainakaan anna järkevää kuvaa itsestään *nauru*. Ja alkoholihan tietysti vielä pahensi asiaa *blush*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#429 • • Aziz Combat Fighter

pyhimys, 17.4.2005 18:31:
M.I.K.E:n biisilistaa:

Absolute: Day Dream (Re-Riff Remix)
Perry O'neill: Wave Force
Push: Strange World
Lili Haydn: Anything (Gabriel & Dresden Code 313 Dub)
Armin vs. M.I.K.E.: Intruder
Tiga & Zyntherius: Sunglasses At Night ( Chris Liebing Remix)

Ja ehkä kuului M.I.K.E: Fuego Caliente ja Mojado: Naranja, mutta enpä ole varma. Muistii pätkii pahasti, vaikka tunnistinkin paikan päällä aika monta biisiä, niin nyt ei muista yhtään mitään.



Hetkinen, kuin lyhyitä settejä nää tyypit oikein soitti? Vai onks tos vaan muutama bongaus?
Jussi Soro

Posts: 6,385

#430 • • Jussi Soro choon!

Ana-5000, 17.4.2005 20:21:
Hetkinen, kuin lyhyitä settejä nää tyypit oikein soitti? Vai onks tos vaan muutama bongaus?


Muutama bongaus.

2h setit oli kummallakin ulkomaan staralla.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#431 • • Aziz Combat Fighter

tumpsi, 17.4.2005 19:37:
Genki oli kyl kuumint hottii, mut vola oli silloinkin vähän turhan lujalla ilman tulppia.
Kävin hetken reivaamas, mut Desimal - Zero searcher <3



Eisaatana genksta tykitteli neuroa ja mä jätin väliin? WELL FUCK ME RIGHT IN THE ASS.

En mä huomannu et tääl ois ollu koviaki jätkiä soittamassa :(
tumpsi

Posts: 2,553

#432 • • Edited tumpsi rekisteröitymätön

tomppi, 17.4.2005 20:07:
Ennio Morricone - The Ecstasy of Gold
Leffa: The good, the bad and the ugly


Roger that, sir o<insert a kenoviiva here>

Ana-5000, 17.4.2005 20:22:
En mä huomannu et tääl ois ollu koviaki jätkiä soittamassa :(


Hähä, lurk more :P

edit: anqqa, miks klubitukses ei toimi kenoviivat o__O
Jussi Soro

Posts: 6,385

#433 • • Jussi Soro choon!

tumpsi, 17.4.2005 20:32:
edit: anqqa, miks klubitukses ei toimi kenoviivat o__O


siks et niillä merkitään koodissa erilaisia asioita, kuten rivinvaihtoja jne.
tumpsi

Posts: 2,553

#434 • • tumpsi rekisteröitymätön

JussiS, 17.4.2005 20:36:
siks et niillä merkitään koodissa erilaisia asioita, kuten rivinvaihtoja jne.


mut isi q plattariski toimii :B
AaKo

Posts: 637

#435 • • AaKo Tosi veivaaja
-kylläpäs kamuja oliki siellä!!
harmi ku ei ehtinyt viettään aikaa kaikkien kanssa,,,
noh sitä se on.
-hienoa et joku oli palauttanut kaverini hukkaaman kännykän narikkaan *enkeli*

-hauska iltaoli! *hymy*

--
En se mää ollut!!!

P|astic

Posts: 249

#436 • • P|astic
ihan jees perus. Genki rokkas samoin rauta ja sit ku käenpoika ja jokumuu soitti junkkaa siinä yhessä mestassa

Nii ja laaserit oli ihan perseestä mutta narikka toimi


Nii ja KittysDead joraamassa junkkaa ja breiksiä oli *slurps*

--
Naturalbornloverman

ville

Posts: 3,780

#437 • • ville olen oikeasti ujo

typo, 17.4.2005 11:49:
...ja sitten ne tuoppipantit... Aivan _loistava_ idea ottaa tuopeista euron pantti ja sitten maksaa se takaisin jokaisesta ehjänä palautetusta tuopista! En muista koskaan olleeni yhtä isoissa bileissä, missä biletila on noin siisti jopa loppuillasta. Enkä ole muuten yhtään pahoillani siitäkään, että otettiin tyttökaverin kanssa tavoitteeksi kerätä bilelippujen hinta takaisin tuoppipanteista ja kun tossa äsken just laskin kertyneen setelinipun ja irtohilut niin rahaa tulikin yhteensä 88 euroa (523mk ja risat). Ei muuten todellakaan tullut hiki, kun nappasi aina ohimennessä tyhjät tuopit mukaan ja kiikutti ne tiskille.



Sinänsä ihan jees, mutta mua ainakin ottaa suuresti päähän kun joku ottaa sen mun tuopin, joka ei oo vielä loppu tai oon hakemassa siihen esim vettä.
-xx-

Posts: 5,001

#438 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
Kaapelissa on kyllä sitä jotain.

Väkimäärään nähden bileet oli toteutettu erinomaisesti!
Narikka ja pääsalin etuosan valvominen näytti toimivan hyvin, ja muutenkin yleisön käyttäytyi mielestäni tavallista paremmin. Ainakin havainnoin tanssilattialle känniörveltäjiä ja sauhuttelijoita tavallista vähemmän.
Ainoastaan hima & salin kuumuus ja limujen loppuminen häiritsi.

Darudella oli kiva aloitella, ulkomaisista vahvistuksista Hardwick oli kohtalainen, MIKEn setin alkuosaa tuli fiilisteltyä istuen ( vanhat ei aina jaksa, kiitos seuralle :P ).
Laserit eivät tosiaan tarjoneet mitään ihmeellisiä visuaalisia elämyksiä, mutta en niitä tullut hakemaankaan, joten en pettynyt.

WcDj:t tarjosivat ihanan sekopäistä ja piristävää musiikkia, siitä tungoskohdasta ei voinut puristautua läpi hymyilemättä :)

Varsinainen biletys sujui (yllätys yllätys) Orkidean ja Tabin tahdissa, kuumuutta uhmaten ja nestehukkaa vältellen (terkkuja kaikille jotka 'vahingossa' tarrasitte vesipullooni).

Kaiken kaikkiaan: oli kivaa *plur*

--
kiitos ja anteeksi ^^

Saara

Posts: 1,954

#439 • • Saara #2970

ville, 17.4.2005 21:10:
---
Sinänsä ihan jees, mutta mua ainakin ottaa suuresti päähän kun joku ottaa sen mun tuopin, joka ei oo vielä loppu tai oon hakemassa siihen esim vettä.



Joo sama homma.
Olin tanssimassa pääareenan sillä puolella jossa sai polttaa ja juoda, tuoppi edessäni lattialla ja joku vaan otti sen. Siinä oli vielä mun vedetkin ja voi arvaa kuinka paljon vitutti kun joku vaan vei sen pois.

Muuten bileet oli ihan kivat, ainoo paska oli kun piti lähteä jo yhen aikaan kotiin nukkumaan koska mulla oli työvuoro tänään.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

FS

Posts: 414

#440 • • FS
Synergy - Hello Strings (Flash Brothers Remix)
o'callaghan vs kearney - restricted motion (john askew remix)
Super8 vs Tab - First Aid (Original Mix)
Solid Globe - Lost Cities
Goldenscan - Only With You
Niklas Harding presents. Arcane - Blue Circles
Filterheadz - Yimanya (ehkä joku remix)
Hammer & Bennet - Language
Reflekt - Need To Feel Loved (Thrillseekers Remix)
Randy Katana - In Silence (Txitxarro Mix)
Absolute: Day Dream (Re-Riff Remix)
Perry O'neill: Wave Force
Push: Strange World
Lili Haydn: Anything (Gabriel & Dresden Code 313 Dub)
Armin vs. M.I.K.E.: Intruder
Tiga & Zyntherius: Sunglasses At Night ( Chris Liebing Remix)
M.I.K.E: Fuego Caliente ja Mojado: Naranja
Kyamoto - Stealth (Miikka & Jussi remix)
Niklas Harding presents. Arcane - Blue Circles

tälläisen sain sittne koottua, kiitos avusta ja jos on lisättävää niin eipä olisi pahitteeksi

--
Neuropunk - never heard of it?!
- go to Russia