Laserpoint 2005 16.4.2005 @ Helsinki

572 posts, 29 pages, 98,609 views

Juhgu

Posts: 7,921

#441 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Vähän kyllä minuakin ihmetytti ne kamerakännykät ym, jos kerran on kuvauskielto niin onko sen noudattaminen nyt sitten niin ylivoimaista?

ville,
---
Sinänsä ihan jees, mutta mua ainakin ottaa suuresti päähän kun joku ottaa sen mun tuopin, joka ei oo vielä loppu



No mutta toihan on paras tapa tehdä rahaa - juoksee vaan pöytien ohi kaapaten kaikki tuopit matkaansa, sit vaan äkkiä kaataa ne lattialle ja palauttaa tiskille. Et niiq arvaa kuinka kovan tuntipalkan noin saa!

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

ezzy

Posts: 8,060

#443 • • ezzy Droid-pappa

reivergirl86, 17.4.2005 14:56:
---

Kuvaat tuossa täydellisesti itsesi, ainoastaan kuosaus ja rynnimiskohta eivät pidä paikkansa. Vähennä hymiöiden käyttöä, ne vähentävät uskottavuutta suuresti!



Vaihda nikkiäsi, se vähentää uskottavuuttasi suuresti *eiei*
ETJ

Posts: 1,229

#444 • • ETJ Failed specimen

Individual, 17.4.2005 21:42:

Missä yhteydessä kyseinen teema kuultiin, introna alussa vai..?



Tunnin soitannon jälkeen ennen überpauketta
Individual

Posts: 10,942

#445 • • Individual HYPNO!

Specimen, 17.4.2005 21:45:
---
Individual, 17.4.2005 21:42:

Missä yhteydessä kyseinen teema kuultiin, introna alussa vai..?

---


Tunnin soitannon jälkeen ennen überpauketta



No jo mie aattelinkin, että ei kai sentään keikan aluksi, kun Metallica on käyttänyt samaa pätkää joka keikan alussa jo ainakin vuodesta 1986. Hienon kuuloinenhan se kyllä on, ainakin bändin keikoilla.... *hymy*
Kagetora

Posts: 55

#446 • • Kagetora KeltainenGalaktinenSoturi
Olipas hauskaa, vaikka välillä ei kyllä tienny et minne suuntaan repeis, kun monessa paikkaa tuli niin hyvänhyvinmoista settiä *sydän*
Ja oli muuten kuumimmat bileet aikoihin, kun siellä saunahuoneessa tuli oltua jonkin verran, mutta mikäpä siinä *heiii*

Se ei ollu vaan kivaa jonottaa siinä lopussa, kun narikassa ei edes ollut mitään ja kaveritki pääs minua aikasemmin, kun se setä laitto käden just minun eteen.. Ois vaan tehny mieli juosta siit ikkunan läpi ulos happea saamaan. Mut mennyt mikä mennyt, huippu bileet jokatapauksessa *jiihaa*
UzU

Posts: 2,361

#447 • • Edited UzU [33100]
Iso kiitos Laserpointille erittäin toimivista järjestelyistä =)

+ musa
+ tuoppipantti
+ savuton/juomaton etuosa pääsalissa
+ iso kasa kavereita
+ reiv-meininki.. kuin silloin joskus :D
+ ääni pääsalissa Elacinien läpi
+ M.I.K.E <3

- valomies, oliko sellaista? Valot oli varsin perussettiä ja mitään sanomattomat. Proteuksen setti oli ensimmäinen minkä aikana tapahtui valoissa mitään. Varsinkin tapahtuman maineen tietäen odotti aika paljon enemmän. Laserit oli kans aika turhat - ihan kuin pari valomiekkaa vain miekkailemassa ;)

Mut oli kyllä hyvä reissu ja mielellään ens vuonna uudelleen :)
NIKOLAI.K

Posts: 135

#448 • • Edited NIKOLAI.K
Darude:

Perasma - Swing 2 Harmony (Edu Jimenez VS DJ Nano Remix)


Hardwick

Sophie Sugar - Call Of Tomorrow (John O'Callaghan Rmx)
John O'Callaghan Presents Mannix - Mercury (Original mix)


M.I.K.E


Vitalic - Poney Part 1
Members of Mayday - Team X-treme


Proteus

1.Dave 202 Meets Dumonde - Singularity 2005 (Dumonde Remix)

--
TRANCE IS MY RELIGION

x@c

Posts: 5

#449 • • x@c
oli vitun hienoa ,tosin olin odottanut WaloShowlta paljon enemmän..
Avatar
#450 • • Juzba Guest
Parhaimmat bileet!! *jiihaa* Tykkäsin ihan vitusti..!!
Kaaottisen mukava

Posts: 94

#452 • • Kaaottisen mukava aka kamu
Ei voi muuta sanoa kuin parhaat bileet pitkiin aikoihin! Efon setti lämmitti mieltä kaikista eniten! *nauru* Valot ja laserit ajo ihan hyvin asiansa, vaikka ei mitään suuria elämyksiä tuottaneetkaan. Mutta paljon kavereita mukana, älyttömän hyvää musiikkia ja loistava fiilis, mitä muuta voi enään toivoakkaan? Nyt on vaan älytön bilemorkkis ku joutu pakon sanelemana takaisin aurinkoiseen, mutta harmaaseen arkeen... *justjoo*

Näin jälkikäteen sanottuna oli älyttömän hyvä idea laittaa Proteus soittamaan sinne isoon halliin. En tiedä olisiko pystynyt tanssimaan koko sitä settiä putkeen siellä saunassa. Heh... Kiitoksia kaikille! *aplodit*

ps. Se etuosa mainarenasta oli sitten savuton? Pahoittelut kun eräs liekkipaitapoju poltti röökiä seinän vieressä. Eihän tuiskeessa aina kaikkea voi huomata! *nauru*

--
Yön saalistajalla on aina hauskempaa!

Displacer

Posts: 1,828

#453 • • Edited Displacer
Oikein mukavat pippalot oli ja hyvin järjestetyt ainaskin mun mielestä.
Järkyttävän kuuma oli kyllä siellä ravintolan puolella.
Pääsalin laserit olivat kyllä pettymys... Mutta mitäs siitä kun muuten oli niin kivaa *pihkassa*
Kivaa oli päästä pitkästä aikaan stadiin bilettämään ja nähdä kaikkia ihkuja tuttuja *hali*

Ulkomaan starbat meni vähän ohi mutta eipä haittaa mua yhtään. Parhaiten iskivät Sasha F, Liebherr ja Proteus *aplodit* vessa deejiitkin soitteli kivoja ralleja mitä sitä nyt kerkesi kuunnella. Se setti ois kiva saada omallekin koneelle mikäli se otettiin talteen *joo*

edit: Ainii niin. unohtu kiittää narikan tyyppejä; hyvin homma pelas ainakin omalla kohdalla vaikka oli vähän säätämistäkin *hymy*

Ja terolle kans kiitokset kyydeistä, oli hauska paluumatka vähän kiertäen *nauru*
mrx

Posts: 260

#454 • • mrx Bassjunkie

ezzy, 17.4.2005 21:45:
---
reivergirl86, 17.4.2005 14:56:
---

Kuvaat tuossa täydellisesti itsesi, ainoastaan kuosaus ja rynnimiskohta eivät pidä paikkansa. Vähennä hymiöiden käyttöä, ne vähentävät uskottavuutta suuresti!

---


Vaihda nikkiäsi, se vähentää uskottavuuttasi suuresti *eiei*



Paitsi jos tolla haetaan 86 ikävuotta, joka taas tekisi reivergirlistä tosi old schoolin ja skeneuskottavan..*pelle*
BUTCHER-KK

Posts: 595

#455 • • BUTCHER-KK AGENT OF LUNA ¤ FAST ¤ FWO.ry
HUH HUH! Joo!
Erittäin hyvin on jerjestetty pippalot!
Taas olin kerran hyvin tankkanut ittess ALCONRG:llä! Ja jossain vaihessä tein hurjia juttuja! SORI!
Paikalla oli vitusti kaikkia tuttuja, oli jopa sellaisia tuttuja joka en oo näynyt monen vuoten, melkein tuuli kyyneleet kun näin mun lapsuden kavereita *nyyh*!
Erittäin hyvä järjestysvalvoin toimita ja se ett ei saanut mennä ulos tai sai mut uus lippu täytyy ostaa *super* meininki heti tuli mieleen reiv meininki!
Laserit oli jotenkin köyhät ja tykitti ties minne, jopa mindcoren laseri oli paljon hienomman näköoinen, niin ja viime vuoden laserit oli kans paljon paljon paremmat (wanhassä YO:ssa), kun tän vuoden!
Valot oli ihan jes, varsin Hima & Sali puolella, vitusti UV tykkejä tai jotain!
Musa ja äänentoisto oli hyvät jokaisessa salissa!
Koko tapahtumasta tuli mieleen Tampereen reivi kulta vuosi 2001 *super*

+ musa
+ tutut ja keverit
+ järjestyksenvalvonta
+ valot
+ reivi-meininki
+ ääni
+ kaikki DJ:t joka kerkisin kuulla
+ Öö Proteus, M.E.K.E, Matt Hardwick, Efo, Dr. Bone

--
JAGUAR ALCONRG DRINK 9% VS RED DEVIL ALCONRG DRINK 9%

MushiNico

Posts: 64

#456 • • Edited MushiNico -electrical engineering-
Laserpoint 2005 häviää 100-0 jos vertaa Laserpoint 2003 olleita bileitä.

Ei muuta mut mulla on kotonakin melkein hienompi valoshow [jos "vähän" liioitellaan]

odotukset oli niin helvetimmoiset. Musiikki oli erinomaista ja paikka paras mahdollinen ja kaikki muu oli hyvää [paitsi juomat oli miinus ku oli niin rajotettu]

Mut helvetti eikö ne voi pistää niitä värejä muitakin ku vaan se tylsä jokavuotinen vihree!!!!

2003 vuonna oli niin saatananmoiset lasershowt että vieläkin nousee karvat pystyyn ku muistelee!!! *jiihaa* sillon laserit osoitteli ja sohi minne vaan ja oli vihreetä oli punasia ja sinisiä ja hyviä olikin!!

2004 oli sen vuoks surkeempi ku STUKesilla oli sormet pelissä.... joko taas!!!

noi oli neljännet laserpointit mis oon ollu ja oli toiseks parhaimmat. eli ihan jees kuitenki. kyllä se ens vuonna on taas MUST! *odottelee*

paikka sais olla taas tuo kaapelitehdas mut ottakaapa pojat muutama laser lisää niin saadaan kunnon show pystyyn!


edit: "sillon laserit osoitteli ja sohi minne vaan "--> tolla tarkoitan sitä ettei ne ollu säädetty vaan tietylle korkeudelle niinku tuolla ja edellisvuonna...kiitos stukes!!*igor*

--
-I See Myself Infected -

typo

Posts: 685

#457 • • typo Testaaja

ville, 17.4.2005 21:10:
Sinänsä ihan jees, mutta mua ainakin ottaa suuresti päähän kun joku ottaa sen mun tuopin, joka ei oo vielä loppu tai oon hakemassa siihen esim vettä.



Jooh, tota varmasti tapahtui; oli siellä sen verran paljon porukkaa niitä keräämässä. Itse kyllä katsottiin aina, että tuoppi todellakin oli yksinäinen eikä viety niitä kenenkään nenän edestä.

.pi.

--
.psychedelicious.

Avatar
#458 • • Taika Guest
:D
Musta tuntuu että ens kerralla jätän sen pankkikortin kotiin, kukaan ei myöskään sitten lainaa mulle rahaa vaan katsoo että pysyn kaukana baaritiskiltä.
Oli ihanaa nähdä paljon vanhoja tuttuja ja erityisesti sua Jussi*hali*
Trixie

Posts: 1,342

#459 • • Trixie
*aplodit* Meitsil oli kyl ihan mielettömän kivaa*jiihaa* Kauhiast en tanssahdellu kuin vast siin lopus proteuksen settii, mut ei haitannu sit yhtään, meininki oli mahtavaa*iloinen* kauhiast oli ihanii tuttui ja tutustuinpahan muutamaan uuteenkin*hymy* Väkeä oli todella sopivasti ja aika lailla positiivista oli mun mielest se 1 tuoppi pantti*hih* Lasereist en nyt mene sanomaan mitään, en niihin hirve'sti jaksanut kiinnittää huomiota, mut ei se mitn. Kivaa oli ja seura oli*sydän*

--
face your fears and live your dreams

Pelimies

Posts: 229

#460 • • Pelimies back in businesssss....
Siistit bileet, hyvää musaa, paljon tilaa jorailla ja paljon hyviä frendejä paikalla(uudet+vanhat)!*jiihaa**sydän*
Ens kerralla mulle vaan (paljon) vähemmän vodkabattereitä...*blush*

Niin joo ja ois saanu tulla viel lisää frendejä sinne Nosturiin...*hmph*