Eddy Satan -WILD STYLE from the west 1(HARD NRG)- MIX

68 posts, 4 pages, 18,795 views

remotion

Posts: 5,283

#41 • • remotion nostatus guru
toivottavasti teillä virossa menee alan termistön kehitys jatkossa oikeaan suuntaan.
Jos se on kotibileissä soitettu niin menköön nyt sitten...
Meillä täällä suomalaisella klubitus forumilla on kuitenkin tapana LIVE:n merkitä sitä se on soitettu yleisölle keikalla ja toisin sanottuna ei oo ennalta lukkoon lyötyä soittojärjestystä vaan sen yleisän liikkeistä luetaan miten settiä kehitetään ja kikat sovitetaan kans siihen yleisöön.
Perus makkari nauha taasen on hiottu jo etukäteen ja vaikka purkitus onkin varmasti useimmilla kerralla sisään tyyppinen.
Eddy Satan

Posts: 722

#42 • • Eddy Satan FAST
Soitan keikoilla 9-10 kuukautta suomessa olen soitellu 4 kertaa-ja virossa joka vikkonloppu,olen itse myös promoottori,ja tahuan mitä te ihmiset yritätte sanoa mulle,kiitos vaaan neuvoista,esim seuraavaaks pistän sit ihan 100% liven Club Destroysta,ei siitä enempää.
Eddy Satan

Posts: 722

#43 • • Eddy Satan FAST
Aihe vaihdettu ootteko nyt tyyttyväiset,ei oo live enään en jaksaa taistella ja puolustella omakulltturi juttuja
Avatar
#44 • • Dorka Guest

Eddy Satan:
Soitan keikoilla 9-10 kuukautta suomessa olen soitellu 4 kertaa-ja virossa joka vikkonloppu,olen itse myös promoottori,ja tahuan mitä te ihmiset yritätte sanoa mulle,kiitos vaaan neuvoista,esim seuraavaaks pistän sit ihan 100% liven Club Destroysta,ei siitä enempää.


Ei pahalla, mutta sun asennoitumistavassa ja tavassa ilmaista itseäsi on erittäin ÄRSYTTÄVÄ jolloin saat tämänkaltaista kritiikkiä. Jos haluat jonkinlaista muuta palautetta niin nosta peili ja mieti hiukan. Voisi auttaa kummasti tilannetta tai jos et muuta omia näkemyksiä ja asennetta muita kohtaan sekä mainostamista miten hyvä soittaja sä oot jne. kertomalla ziljoona juttua niin koita myös kestää siihen tulevaa kritiikkiä ja on aivan naurettavaa leikkiä marttyyriä kritiikin keskellä. Virolainen, venäläinen, suomalainen tai japanilainen - maassa maan tavalla ja yritä sopeutua.
Vexx

Posts: 144

#45 • • Vexx
Harjoitusta ja harjoitusta.. =)) kyllä se tästä sitten..
Illustrator

Posts: 3,171

#46 • • Illustrator
Ompas tää keskustelua herättävä.*nauru*
Täytyyki kuunnella.
diorite

Posts: 437

#47 • • diorite 180+
Biisit on just sellasta mitä tykkään kuunnella mutta mixauksessa olisi vielä kehitettävää...Kyllä se siitä lähtee *joo*

--
Kuka? Minäkö?

Eddy Satan

Posts: 722

#48 • • Edited Eddy Satan FAST

Dorka:
---
Eddy Satan:
Soitan keikoilla 9-10 kuukautta suomessa olen soitellu 4 kertaa-ja virossa joka vikkonloppu,olen itse myös promoottori,ja tahuan mitä te ihmiset yritätte sanoa mulle,kiitos vaaan neuvoista,esim seuraavaaks pistän sit ihan 100% liven Club Destroysta,ei siitä enempää.

---

Ei pahalla, mutta sun asennoitumistavassa ja tavassa ilmaista itseäsi on erittäin ÄRSYTTÄVÄ jolloin saat tämänkaltaista kritiikkiä. Jos haluat jonkinlaista muuta palautetta niin nosta peili ja mieti hiukan. Voisi auttaa kummasti tilannetta tai jos et muuta omia näkemyksiä ja asennetta muita kohtaan sekä mainostamista miten hyvä soittaja sä oot jne. kertomalla ziljoona juttua niin koita myös kestää siihen tulevaa kritiikkiä ja on aivan naurettavaa leikkiä marttyyriä kritiikin keskellä. Virolainen, venäläinen, suomalainen tai japanilainen - maassa maan tavalla ja yritä sopeutua.






Sultahan se kritiikki tulee kaikest eniten ,kyllä mää kestän,en muute olis laittanutkaan miksin nettiin,yritän vastata vain muiden ihmisten kysymyksiin omalla tavallaan,eikä ärsyttää muita.Ja se palautelinja on menny täs vähän toiseen suuntaan taas,ala tee samaa ku foorumissa tapahtumat,sen väännetttiin niin päin peetä,et hesarissa ei tuu mitään olemaan,jonkun vasikan takia,
ezzy

Posts: 8,060

#49 • • ezzy Droid-pappa
Onko toi Eddylle vittuilu nyt sitten taas joku uus trendijuttu. Jätkän ulosanti ei o parasta mahdollista, koska ei ole suomelainen, mut koittakaa nyt vittu pysyä housuissanne ja kuunnella sitä musaa vaan *piis*
Individual

Posts: 10,942

#50 • • Individual HYPNO!

ezzy:
Onko toi Eddylle vittuilu nyt sitten taas joku uus trendijuttu. Jätkän ulosanti ei o parasta mahdollista, koska ei ole suomelainen, mut koittakaa nyt vittu pysyä housuissanne ja kuunnella sitä musaa vaan *piis*



Joukolla yhden kimppuun, eiks se oo klubbarin tapa?
Rocca

Posts: 3,064

#51 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

ezzy:
Onko toi Eddylle vittuilu nyt sitten taas joku uus trendijuttu. Jätkän ulosanti ei o parasta mahdollista, koska ei ole suomelainen, mut koittakaa nyt vittu pysyä housuissanne ja kuunnella sitä musaa vaan *piis*



kirjaimellisesti mixsistä vaan puhetta oli tossa alussakin vaikka muutama typo olikin...ja neuvoja annoin niin tehkää tekin perässä *joo**hymy*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Gloria <3 Speedcore

Posts: 747

#52 • • Gloria <3 Speedcore SPEEDCORE

remotion:
toivottavasti teillä virossa menee alan termistön kehitys jatkossa oikeaan suuntaan.
Jos se on kotibileissä soitettu niin menköön nyt sitten...
Meillä täällä suomalaisella klubitus forumilla on kuitenkin tapana LIVE:n merkitä sitä se on soitettu yleisölle keikalla ja toisin sanottuna ei oo ennalta lukkoon lyötyä soittojärjestystä vaan sen yleisän liikkeistä luetaan miten settiä kehitetään ja kikat sovitetaan kans siihen yleisöön.



sori et menee offtopic mut niin se kyllä on virossakin. eddyn käsitykset on varmaan jostain muualt... tai sit se on kielimuuri..

--
IK HAAT GODVERDOMME TRANCE!.... terreur in me eur*pahis*

EXTREME SPEEDCORE TERROR!

I *sydän* TERING HERRIE

eewol

Posts: 1,125

#53 • • eewol Fen - Project, Mayhem, Undertaker, TIP TOP

Tres:
---
Eddy Satan:
Jotkut sanoo jos esim bileistä nauha on live,mutta jos mietitään tarkeemmin mkä ero siinä on onko himassa kotobileissä,vai isoissa bileissä?
---


Eroahan on ihan helvetisti. Niin monta kertaa
itelläkin viel kädet tärissy isommalle yleisölle
levyjä soittaessa ja vaihdot menny sit vähän
sinne päin.

Eli se livetilanteen stressi ja sen hallinta on
jotain ihan muuta kuin se että soittaa himassa.
Tohon päälle kun vielä laittaa livetilanteen kaikki
muut häiriö- ja haittatekijät (paska monitorointi, ympärillä
häärivät ihmiset, tieto siitä että parinsadan ihmisen
tanssifiilis on sun vastuulla, jne.) niin noi
bileissä ns. livenä soitetut setit on aivan
eri asia kuin kotona leppoisissa tunnelmissa
tai kaverifiilistelynä soitetut setit. Siks nää
yleensä erotellaan. Promoottorinkin on paljon
helpompi päätellä livenauhoitteesta dj:n todelliset
kyvyt, kuin siitä himatallenteesta jota on
voinut treenata ja ottaa alusta uudelleen ties
kuinka monta kertaa.



Yhdyn tres:in mielipiteeseen...

Mä en muutenkaan ymmärrä ett nauhoja pitää hioa..

Mä pistän kaikki nauhat kerralla purkkiin ilman sen suurempia hiomisia ja biisivalintoja, koska jos on katottu kaikki pitchit ja systeemit valmiiks ennen ku alottaa nii eihän siin mitää järkee oo!

Mun mielest dj:n pitää miksata yleisön edessä yhtä luontevasti ja varmasti ku himassaan... *joo*

(isolla)Keikalla ei paljoo etukäteen suunniteltu setti lämmitä...
jellyfish

Posts: 42

#54 • • jellyfish Seutulan Polkkajullet
Epäilempä että sellanen dj, joka hioo settejänsä kotona, ei varmastikkaan nauti soittamisesta enää juurikaan. Kuten Eewol varmaankin tarkoitti, kaikki mielenkiinto soittamisen hienoimpiin asioihinhan siinä vaan lähtee pois. Itte en ainakaan edes mieti mitä soitan, kaikki lähtee ekasta biisistä ja rakentuu sitten mielen mukaan.

Mutta Eddyn setti oli vauhdikas, ja kunhan mikserin käytön saa lapaseen niin varmasti kuulemme vie oikein mukavia settejä. Itse en paheksu ollenkaan lyhyitä vaihtoja hardhousessakaan, kunhan ne vaan sopii biiseihin. Ne tuovat mukavaa lisävaihtelua ja omasta mielestäni ainakin tanssilattialle lisää energiaa. Itseäni ainakin kismittää pelkillä pitkillä vaihdoilla toteutettu setti, ei kiinnosta jammata ku odottelee vaan et koska se seuraava biisi oikein todenteolla alkaa.
Vivo

Posts: 178

#55 • • Vivo

Eddy Satan:
Ja se palautelinja on menny täs vähän toiseen suuntaan taas,ala tee samaa ku foorumissa tapahtumat,sen väännetttiin niin päin peetä,et hesarissa ei tuu mitään olemaan,jonkun vasikan takia,



Kun kerta itekkin vedät tän noin off-topiciksi niin...

Aika hyvä asenne. Jos joku menee kertomaan ravintolan toiminnasta vastaavalle henkilölle, että olet järjestämässä siellä tapahtumaa, niin se on sitte vasikka... jep jep. Taitaa vaan taas olla kulttuurieroista johtuva väärinkäsitys. Meillä Suomessa taidetaan sana vasikka ymmärtää himpun verran eri tavalla kuin teillä sielä etelässä.

--
one foot in the rave

Agt

Posts: 47

#56 • • Agt
Ihan hyvää settiä. Ei mun korviin ainakaan miksailut särähtele, mutta empä mä niistä paljoa tajuukkaan.
Keep it up!
Andy Braun

Posts: 646

#57 • • Andy Braun housebase
ehkä vähän turhan rankkaa mun makuun mut ei läheskään niin huono kun noi postaukset antaa ymmärtää.
ainut mikä pisti pahasti korvaan oli aika rankat tasoerot biisien välillä.

*hymy*
RantaPalleroinen

Posts: 512

#59 • • RantaPalleroinen
Rankkaa shittii. LIsää tulemaan vaan!
Kiva, Kiitti, Hei!

--
a weekend wasted is never a wasted weekend

Apo

Posts: 1,574

#60 • • Edited Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

remotion:
Meillä täällä suomalaisella klubitus forumilla on kuitenkin tapana LIVE:n merkitä sitä se on soitettu yleisölle keikalla



Jos käyttää LIVE sanaa niin sinne on hyvä liittää myös se "DJ" sana. Klubitusta aika paljon isommissa piireissä LIVE käsitetään (oman) musiikin soittamiseksi instrumenteilla ja muiden musiikin soittaminen levyiltä ei mene ihan siihen kategoriaan. Rajatapauksia löytyy tietysti (esim. turntablismi) mutta ne olkoon säännön poikkeuksia :)

.. ja perusteena vaikkapa se että DJ-setin heittäminen livenä tai ei-livenä on paljon helpompaa kuin musiikin esittäminen ja varsinkin tekeminen.