Eddy Satan -WILD STYLE from the west 1(HARD NRG)- MIX

68 posts, 4 pages, 18,722 views

Eddy Satan

Posts: 722

#1 • • Edited Eddy Satan FAST
Tässä sit olisi mun ensimmäinen live miksaus klubituksessa,mixi on tehty kotioloissa ilman mitään tietokoneputsausohjelmii,mutta,omasta mielestääni se on onnistunu suht kohtaisesti hyvin,so,palautetta vaan.
Seuraavaa mixaus tulee olemaaan studionauhoituksella tehty eli ääni sun muu laatuu paranee huomattavasti.
Täs on linkki:
http://www.onelove.st/audio/eddy_satan.mp3
freeform, hard house, hard trance

tracklist:
1.intro
2.Now or Never - (uberdruck) dj Shredda RMX
3.Mission Accomplished - Paul Maddox Acid Trance RMX
4.Don`t Hesitate - Andy Montano & Mark Leish
5.Great Responsibility - Justin Bourne RMX
6.Boom Boom - KAM-PAIN
7.Contagious - Andy Moore
8.Plague - Lou Cypher Project
9.Craateri - Carbon Based
10.Go Brizzerk - Kevin Energy
11.Asphyxiate(Bonkers mix) - A.M.S. and Shanty
12.The wildstyle - Oli G Vs Gavin & Dan Rolla J
13.Under Pressure - Rampage&Revolution
14.Devi l- phospor
15.Mad as Hell - Cynista and K Complex
16.Mass Hysteria - phospor
17.Rock You - Blizzard Boys

lisätiedot - kuuntele
Isot kiittokset Efolle ,kuka auttoi mut laittamaan tän miksauksen nettiin!
Displacer

Posts: 1,828

#2 • • Displacer
Mitä vit... miksi mulla menee tosta kuuntele-napista. osoitteeseen www.microsoft.com *täh*

Lataukseen läksi.
Rocca

Posts: 3,064

#3 • • Edited Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Tuli ladattuu...ja aika härski paketti...siis silleen et tota, huomaa et jäbä on soittanu freeformia enemmän ku Hardhousea...meinaan hardhousessa ei oikeen TOIMI 30 sek vaihdot... vaan hh:ssa vaihdetaa smuutisti n.50-80 sek vaihtoja riippuen levystä mut yleisin, että nousut lähtee..mut jäbä saa beatille suuret propisit vieläkun jaksaisit sinnitellä sen vaihdot pituuden ja kanssa ja jaksaisit opetella kunnolla eq käyttää et osaat heittää lisää settii päälle tahdissa (4/4) loppu pää sujuu paremmin koska freeformissa toimii 30 sekunnin vaihtoja ja silleen...koita jaksaa panostaa siihen tahtien kuunteluun ja tyhmät kikat pois mitkä ei voi koskaan onnistua suhteessa *hymy* ja sitten ku osaat oikeen esim hh:ssa laittaa tahdille ni sitten huomaat miten beatti kikat on aina paikallaa *vink* ja myöskin speakki kikat *vink*

PS. jos haluut oppia helposti ehdotan hh mixien kuuntelua esim missä on samoja levyjä kun sulla on ni tiedät miten se raita menee siinä levyllä ni osaat kuunella miten se nousee *hymy*

*piis*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#4 • • Aziz Combat Fighter

Rocca:
hh:ssa vaihdetaa smuutisti n.50-140 min vaihtoja riippuen levystä



ZOMG!
Avatar
#5 • • astaroth Guest

Rocca:
vaan hh:ssa vaihdetaa smuutisti n.50-140 min vaihtoja


Vaaditaanpas kyllä helvetin smuutteja vaihtoja HH:ssa. Mä jätän ton genren teille ammattilaisille ihan suosiolla.*lmao*
Avatar
#6 • • astaroth Guest

Rocca:
n.50-140 min


Rocca, ei tarvitse hiiltyä. Mutta veikkaan että edes Lashes ei tee noin smuuttia vaihtoa. :) Taisi tulla typon poikanen, vai?
Kolera

Posts: 4,256

#7 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Astaroth:
---
Rocca:
n.50-140 min

---

Rocca, ei tarvitse hiiltyä. Mutta veikkaan että edes Lashes ei tee noin smuuttia vaihtoa. :) Taisi tulla typon poikanen, vai?


Et vaan tiedä!
Mut aikamoinen maratooni on ku meinaa vääntää yhen setin kokonaisuudessaa =)

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Rocca

Posts: 3,064

#8 • • Edited Rocca Diiva UG / Superfint Crew
MUN SUURI MOKA KORJATTU anteeks kaikki klubitus poliisit *nyyh**uuh**iloinen*
Kaikkee tulee kirjotettuu ku on kiire *nauru* eikä ajattele samalla *iloinen*

Edit. turhat viestit poistettu

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

sts

Posts: 7,969

#9 • • sts Sama pyynti aitta!

Displacer:
Mitä vit... miksi mulla menee tosta kuuntele-napista. osoitteeseen www.microsoft.com *täh*

Lataukseen läksi.



SAMA JUTTU O_o
dj x-em

Posts: 59

#10 • • dj x-em

Rocca:hardhousessa ei oikeen TOIMI 30 sek vaihdot... vaan hh:ssa vaihdetaa smuutisti n.50-80 sek vaihtoja


pyh sanon minä! kyllä smoothit vaihdot voi tehdä ihan vaikka pystyvaihdolla.
Rocca

Posts: 3,064

#11 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

dj x-em:
---
Rocca:hardhousessa ei oikeen TOIMI 30 sek vaihdot... vaan hh:ssa vaihdetaa smuutisti n.50-80 sek vaihtoja
---

pyh sanon minä! kyllä smoothit vaihdot voi tehdä ihan vaikka pystyvaihdolla.



no toi on totta..mut ei se aina sovi...ja tässä tapauksessa EI SOVI mut ihan sama olen sanomukset sanonu ja nää on mun kritiikkejä... niinkuin toi sun oli sun kommentti *hymy*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#12 • • Aziz Combat Fighter
poliisi.gif
"Saatiin ilmoitus, että täällä kirjoitetaan väärin!"
Rocca

Posts: 3,064

#13 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
*toudellaisonauru* *nauru*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Eddy Satan

Posts: 722

#15 • • Eddy Satan FAST
Ottakaa huomioon ihmiset et tää on live mix ja tehty hihnavetoisilla levareilla,muuten vaikka 1.5 min vaihto menis ja ihan biittissa samalla tavalla ku trancea soittaessa,mut "rocca"hyvä neuvo.
eewol

Posts: 1,125

#17 • • eewol Fen - Project, Mayhem, Undertaker, TIP TOP
No olkoon tehty vaikka polkevan kääpiön voimin mut tää oli aika ruffii shittii...

Hyvii biisei, mut aika huonosti miksattu. Ja turhia backspinnei mitkä kaikenlisäks menee suhteessa niiden määrään tosi monta kertaa päiin honkia.

Noh! Lisää treeniä vaan nii kyl se siitä! *piis*
Eddy Satan

Posts: 722

#18 • • Eddy Satan FAST

eewol:
No olkoon tehty vaikka polkevan kääpiön voimin mut tää oli aika ruffii shittii...

Hyvii biisei, mut aika huonosti miksattu. Ja turhia backspinnei mitkä kaikenlisäks menee suhteessa niiden määrään tosi monta kertaa päiin honkia.

Noh! Lisää treeniä vaan nii kyl se siitä! *piis*


Hyvä hyvä,harjoitteleen,mut ei se ihan täyttä shittiä kuiteskaan ollut ,vaikka jokaisella on oma maku ja mielipide mihin ei voi vaikuttaa,
eewol

Posts: 1,125

#19 • • eewol Fen - Project, Mayhem, Undertaker, TIP TOP

Eddy Satan:
---
eewol:
No olkoon tehty vaikka polkevan kääpiön voimin mut tää oli aika ruffii shittii...

Hyvii biisei, mut aika huonosti miksattu. Ja turhia backspinnei mitkä kaikenlisäks menee suhteessa niiden määrään tosi monta kertaa päiin honkia.

Noh! Lisää treeniä vaan nii kyl se siitä! *piis*

---

Hyvä hyvä,harjoitteleen,mut ei se ihan täyttä shittiä kuiteskaan ollut ,vaikka jokaisella on oma maku ja mielipide mihin ei voi vaikuttaa,



Shitti sanalla en tarkoittanu paskaa.
Eddy Satan

Posts: 722

#20 • • Eddy Satan FAST

eewol:
---
Eddy Satan:
---
eewol:
No olkoon tehty vaikka polkevan kääpiön voimin mut tää oli aika ruffii shittii...

Hyvii biisei, mut aika huonosti miksattu. Ja turhia backspinnei mitkä kaikenlisäks menee suhteessa niiden määrään tosi monta kertaa päiin honkia.

Noh! Lisää treeniä vaan nii kyl se siitä! *piis*

---

Hyvä hyvä,harjoitteleen,mut ei se ihan täyttä shittiä kuiteskaan ollut ,vaikka jokaisella on oma maku ja mielipide mihin ei voi vaikuttaa,

---


Shitti sanalla en tarkoittanu paskaa.



Anteeks mä luulin et kaikki mitä eteen oon tehny jotain haukutaan yhellä sanalla,kyllä se siitä nuti,aikaa,menee ja me opetellaan