Off topic-jatkot (Jatka täällä siitä mistä jäi jotain hampaankoloon modejen väliintulon kohdalla)

1,383 posts, 70 pages, 648,807 views

-P

#401 • • -P

Porsas04, 10.5.2007 14:13:

hidas mutta varma! en tiennyt et näis topiceissa on joku aikaraja mitä saa lainata? *blush* sitäpaitsi 2 vuotta sitten en osannut viel kirjottaa! *piis*

no kun ei muista edes mistä koko aihe oli eikä aikaakaan ole liemmin perehtymään siihen uusiksi :p. ps. hole on reikyli, whole = kokonainen pps. oliko se reikyli sarkasmia, jota en huomannut. :(

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Porsas04

#402 • • Edited Porsas04 Team Sika

salaisinko?, 10.5.2007 14:15:
---
Porsas04, 10.5.2007 14:13:

hidas mutta varma! en tiennyt et näis topiceissa on joku aikaraja mitä saa lainata? *blush* sitäpaitsi 2 vuotta sitten en osannut viel kirjottaa! *piis*

---

no kun ei muista edes mistä koko aihe oli eikä aikaakaan ole liemmin perehtymään siihen uusiksi :p. ps. hole on reikyli, whole = kokonainen pps. oliko se reikyli sarkasmia, jota en huomannut. :(

se oli sarkasmia mitä et huomannut,tai oikeastaan se oli sanoilla leikittelyä.. postaukses on topikin ekalla sivulla?sen takii tuli luettuu..

--
Team *possu*

Amma

#403 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

mayah, 10.5.2007 14:12:
...
Suuri "RATSASTUSKOULUT ON ELÄINRÄÄKKÄYSTÄ" -keskustelu on näin virallisesti avattu.

;)

*silmät kiinni nyt* ... *jalasta kiinni nyt*

--
*etsiskel*

#404 • • Norb Guest

Android, 10.5.2007 14:13:
Jaa, mutta näin sinä kirjoitit..

Ääh, no toi oli mulle niin itsestään selväasia (delfiinit, miekkavalaat jne..) Kun taas marsut, rotat, hevoset ym.. joita on yleisesti ihmisillä lemmikkeinä..
Miinapiina

#405 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Android, 10.5.2007 13:52:

Pätee ainoastaan joihinkin eläimiin. Esim. miekkavalaat elävät pitempään luonnossa. Niiden keski-ikä on 20 vuotta lyhyempi vankeudessa. Huomioitavaa juuri miekkavalaiden kohdalla on muuten se, että urosten pyrstö kääntyy suorasta ympyrään vankeudessa ja pysyy siinä. Tämä on heidän tapansa osoittaa surua ja kärsimystä.

eiks se oo se evä mikä vankeudessa elävillä miekkavalailla alkaa lerpattaa? vai kääntyileekö niiden pyrstökin sitten?

(Free Willy -elokuvan Keiko-valas) *hymy*

--
pinkki on pop!!!

-P

#406 • • -P

Porsas04, 10.5.2007 14:18:

se oli sarkasmia mitä et huomannut,tai oikeastaan se oli sanoilla leikittelyä.. postaukses on topikin ekalla sivulla?sen takii tuli luettuu..

I fail :(

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Jone

#407 • • Jone Archibald Haddock

Miinapiina, 10.5.2007 14:25:
eiks se oo se evä mikä vankeudessa elävillä miekkavalailla alkaa lerpattaa?

Mä tiedän yhden toisenkin lajin, jonka urosten "evä" alkaa lerpattamaan kun ne on alakuloisia.
Dementation

#408 • • Dementation wednesday?

Jone, 10.5.2007 14:31:
Mä tiedän yhden toisenkin lajin, jonka urosten "evä" alkaa lerpattamaan kun ne on alakuloisia.

Minkä?

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Porsas04

#410 • • Porsas04 Team Sika

salaisinko?, 10.5.2007 14:28:
---
Porsas04, 10.5.2007 14:18:

---

I fail :(

salaisinko!olet heikoin lenkki!

--
Team *possu*

Amuck

#411 • • Edited Amuck dub-i-dub
Kerran vielä! \o/

2la, 10.5.2007 13:46:
En minä tiedä.
---

No pakkohan sulla nyt on mulle perkele joku ratkaisu olla kun oot kuitenkin ottanut asiaksesi saada mut tuntemaan itseni huonoksi ihmiseksi kun mulla on kaksi sisäkissaa. Vai ootko näitä puhuvia perseenreikiä, joiden mielestä on hirveän kiva lässyttää paskaa kaikesta mahdollisesta ilman että niillä on KOSKAAN mitään konkreettisia ratkaisuehdotuksia asiaan, josta kokevat olevansa jossain asemassa länkyttämään?

Niin, mistään ei saa puhua ellei asiaan ole tarjota konkreettisia ratkaisuehdotuksia? Kamoon. Alkaa olla puheenaiheet sitten vähissä itse kullakin. Ja mähän pyysin jo anteeksi sitä, että olen sun mielesi pahoittanut - tosin on aika omituista että sä jonkun vähä-älyisen besserwisserin yhdestä mielipiteestä hermostut.

2la, 10.5.2007 13:46:
Vaikka oletkin yrittänyt julistaa että mä julistan suurta totuutta kissapsykologin paperein, todellisuudessa mä en ole muuta sanonut kuin että mielestäni kissan pitäisi päästä ulkoilemaan, perusteena kokemukseni joistakin näkemistäni sisäkissoista. Olen myös huomauttanut, etten kuvittelekaan olevani mikään expertti. Huomaatko mutun?
---

Joistakin? Vähän aikaa sitten se otanta kissoista lähipiirissäsi, joihin puheitasi pohjasit oli käsittääkseni vähän isompi kuin satunnainen kappale. Sä olet siis nähnyt joskus sisäkissan, jolla ei ollut kaikki hyvin ja nyt kaikki sisäkissat on onnettomia ja niiden omistajat kiduttajia? Woman, plz.... :D

"Monia", joo, sanoin aiemmin "monia". Ei "kissan". En ole puhunut "kiduttajista". Älä viitsi.

Need I say more?

Ei sun kannata, tuo vääntely ja kärjistäminen saa mutkin kohta hermostumaan ja menemään henkilökohtaisiin solvauksiin. Multa puuttuu tuo loistava kirjallinen ilmaisu, vittuilun taito ja muut kunnon nettitappelun peruspalikat, jotta jaksaisin kiertää sun kanssasi kehää tästä yhdestä asiasta.

ps. Miksei hevosiakin jalosteta sellaisiksi, että ne viihtyy aina sisällä?

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Miinapiina

#412 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

"Evä on lihasta, eikä luuta kuten esimerkiksi hain selkäevä. Vankeudessa elävillä valailla evä alkaa lerpattaa, luultavasti treenauksen puutteesta."

lähde:http://www.kristiina.kaapeli.fi/valaat.htm#miekka

et johtuuko tuo toisenkin lajin urosten "evän" lerpatus myös treenauksen puutteesta vai siitä alakuloisuudesta...?? *tirsk*

--
pinkki on pop!!!

Porsas04

#413 • • Porsas04 Team Sika

Norb, 10.5.2007 14:34:
---

---

*lmao*
Tätä ei voi olla ajattelematta kaksmielisesti *lmao*

mä en keksi ku yhen tavan ajatella tota *ding*

--
Team *possu*

#414 • • Norb Guest

Miinapiina, 10.5.2007 14:35:
et johtuuko tuo toisenkin lajin urosten "evän" lerpatus myös treenauksen puutteesta vai siitä alakuloisuudesta...?? *tirsk*

*lmao* Hahahahah, mikä veto! Hyvä tyttö!
Jone

#415 • • Jone Archibald Haddock

Mahdollisesti molemmista. Treenaaminen ainakin todetusti vähentää evän lerpattamista ja usein myös alakuloisuutta.
Pätkis

#416 • • Pätkis Pikkis

mayah, 10.5.2007 14:12:
---
Amma, 10.5.2007 14:03:
Voisin arvioida, että monen ratsastuskoulussa elävän hevosen elämä on lähempänä säädöksiä kuin yksityisomistuksessa olevan eläimen - varsinkin riittävän ulkoilun ja liikunnan osalta.

---

Päin vastoin. Ratsastuskoulun pollet siirtyy karsinasta käytävälle satuloitavaksi, siitä maneesiin ja taas käytävän kautta karsinaan, kunnes alkaa seuraava tunti.

BULLSHIT Maija =D

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

typ0

#417 • • typ0 syntax error

Norb, 10.5.2007 14:34:
---

---

*lmao*
Tätä ei voi olla ajattelematta kaksmielisesti *lmao*

hassu juttu *pepsodent*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

typ0

#418 • • typ0 syntax error

Jone, 10.5.2007 14:40:
---

---

Mahdollisesti molemmista. Treenaaminen ainakin todetusti vähentää evän lerpattamista ja usein myös alakuloisuutta.

kumpaa treenausta tarkotat? eiku nii treenausta.. aito hommahan on asia erikseen *iloinen*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Android

#419 • • Edited Android

Miinapiina, 10.5.2007 14:25:
eiks se oo se evä mikä vankeudessa elävillä miekkavalailla alkaa lerpattaa? vai kääntyileekö niiden pyrstökin sitten?

(Free Willy -elokuvan Keiko-valas) *hymy*

Joo, evä se on eikä pyrstö (yritin miettiä sitä sanaa, äidinkieleni ei ole Suomi).
-Kerttu-

#420 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

2la, 10.5.2007 14:34:
Kerran vielä! o/

ps. Miksei hevosiakin jalosteta sellaisiksi, että ne viihtyy aina sisällä?

Koska sisällä olisi kovin tylsää ja ahdasta ratsastaa..*ding*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..