Off topic-jatkot (Jatka täällä siitä mistä jäi jotain hampaankoloon modejen väliintulon kohdalla)

1,383 posts, 70 pages, 650,717 views

Jone

#1161 • • Edited Jone Archibald Haddock

Replying to Off topic-jatkot (Jatka täällä siitä mistä jäi jotain hampaankoloon modejen väliintulon kohdalla):

serotonot, 2.11.2009 16:29:
Mikä oikeus sulla on vaatia tuollaista?

Ihan sama kuin tämän forumin kenellä tahansa muullakin käyttäjällä.

Puututhan säkin säännöllisesti ihmisten "vääränlaiseen" toimintaan forumeilla. Tästä johtuen olet varmaan Reivaajan silmätikuksi päässytkin.

Joo, niin puutun.

Reivaajan silmätikuksi mä taas pääsin eilen siksi, että huomautin sille Ezzyn jatkuvasta asiattomasta nälvimisestä. Ole hyvä ja tsekkaa.

Kai sä itse tiedostat sen, että jos sä et purkais sun henkilökohtaisia negaatioitas kys. henkilöä kohtaan, ni noiden 20000 käyttäjän forumi häiriintyis paljon vähemmän. Ja toi vika kuulosti melkein syytökseltä siitä ettei vietä tarpeeks aikaa tällä forumilla :D Eli ymmärsin sen varmaan jotenkin väärin.

Onko tämä sun tapasi sanoa "et olis puuttunut asiaan mitenkään vaan olisit antanut Reivaajan heitellä paskaa Ezzyn suuntaan vaan" vai "elämä ei oo Klubitus - oot täällä liikaa?" Voi ny jumalauta jos asia on niin, että Reivaajan käytös muita kohtaan pitäisi vaan hiljaa hyväksyä ja mä olen se spede kun en niin tee ja voi ny jumalauta jos sua ei sen vertaa kiinnostanut katsoa viestihistoriaani lähiajoilta, että yhtään tietäisit kuinka paljon oon täällä elänyt.

Sulta meni mun pointti ohi niin että helähti. En mä kaipaa sun oletuksia ja niihin perustuvia todisteluja. Olis kiva nähdä ihan vaan yksinkertaisesti että mitä tarkoitat. Olet nimittäin kohta käyttänyt paljon enemmän aikaa niiden näyttämisestä kieltäytymiseen tai ainakin ehtojen asettamiseen kys. asian tiimoilta, kuin siihen että olisit vaan kaivanut ne heti esiin syytöksien yhteydessä ;)

Sulta taas ilmeisesti meni ohi se, että mä osoitan väitteeni toteen heti kun saan jonkun lupauksen siitä, että edes väkivallalla uhkailu on tällä forumilla juttu, josta on seurauksia. Yksityisesti mä voin tarvittaessa avata asiaa sulle vaikka välittömästi, mutta julkisesti postaan siitä ainoastaan mikäli toi ehto täyttyy.

Tiedäthän sen että jokainen tänne postaavista ihmisistä tekee itse päätöksen tänne postaamisesta, tuskin tuolla kukaan lähettelee privaviestejä tyyliin "hei, nyt se postaa tonne ketjuun, sano sä näin ni mä pistän tän kuvan".

Ja kyllähän sun on pakko myöntää se, että oot aikamoinen forum-poliisi luonteeltas. Oot hanakasti neuvomassa miten ihmisten pitäis nettiyhteisössä käyttäytyä. On sussa sellasta kyökkimoderaattorin vikaa. Kyllähän Reivaaja kärjistää asioita härskisti ja oikoo mutkia, mutta esim tässä ketjussa kyseinen herra puhuu hirveästi asiaa jonka tunnut sivuuttavan täysin.

Voithan sä toki loukkaantua niistä jos haluat. En mä sua ala määräilemään. Keskusteluun ostallistumiseni tarkoitus vaan ei missään tapauksessa ollut loukata sua, eikä ketään muutakaan. Oon vaan tässä asiassa eri mieltä sun ja monen muun kanssa ja kuulun siihen ilmeisen harvalukuiseen joukkoon joka löytää reivaajan puheista myös paljon asiaa.

Mut tosiaan, ymmärrän että varmasti loukkaannut, sillä kyseinen keskustelu käsittelee osittain myös sua ja sun toimintaas. Ja tähän keskusteluun ei oikein pysty osallistumaan käsittelemättä niitä koska ne on tän keskustelun aihe. Samalla tavalla kuin reivaajanki käytös, mitä on kyllä puitu melkoisesti. Ja jännänä huomiona mainittakoon se, että Reivaajan en ole nähnyt kimpaantuvan noiden asioiden käsittelystä. Toisin kuin esim nyt sun. Ehkä (Jos siis loukkaannuit ja toimit sen tunteen johdattamana)

Joo, mussa on toki kyökkimoderaattorin vikaa - on aina ollut. Missä on se uusi uutinen mulle tai jollekin muulle? Onko kyökkimoderointi asia, jota en sun mielestäsi saisi tehdä ja jos en, niin miksi en - pitääkö kaikesta kiltisti vaieta?

Sut tiedän fiksuksi kaveriksi, joten mä kuuntelen oikein mielelläni referaatin niistä Reivaajan sanomista jutuista, joissa on "hirveesti asiaa."

...ja ei, en loukkaantunut vaikka sille olisi mun mielestäni ollut jo sunkin postauksessasi edellytykset olemassa.
#1163 • • Edited Reivaaja Guest

Replying to Off topic-jatkot (Jatka täällä siitä mistä jäi jotain hampaankoloon modejen väliintulon kohdalla):

AnderS, 2.11.2009 16:42:
Miten mä voi olla oikeassa tai väärässä tässä asiassa jossa mä olen esittänyt sulle kysymyksen? Johon sä et vastannut. Mun kysymys oli että miksi sun mielestä tilanne kääntyy täällä aika ajoin tälläiseksi.

No joo. Mul on nyt liipasin sormi turhan herkässä. Luin sen uudestaan ja olin turhan kärkäs laukaisemaan. Tuli vaan fiilis että kysymyksesi oli enemmänkin retorinen ja pyrit ottamaan puolen samalla osoittaaksesi hyväksynnän 'vastapuolen' 'argumentoinnilleä tai sen puutteelle.

Olen agitaattori tahalteen ja tahattomasti. Olen sitä aina ollut jo osaltaan siksi että sitä on minulta odotettu ja se rooli on molemmilta puolilta tungettu. En väitä, että olisin uhri, olen itse roolini valinnut, mutten sitä mistä valita. valinnoiksi en lue toisen myönnyttelyä, vaikka oikeassa elämässä on monia tilanteita jossa se on suotavaa, jopa välttämätöntä. Tälläset tilanteet syntyy siitä kun olen loukannut tahattomasti, tai tarkoituksella, syystä, tai syyttä tarpeeksi monia, jotka lopulta unohtavat omat erimielisyytensä ja liittoutuvat yhteistä pahaa vastaan. Se on luonnollisen jatkumon seuraus itsetietoisuuteen kykenemättömien eläimien keskellä ja siten varsin odotettavissa aika ajoin. Se, etä huonontaako se ilmapiiriä, voidaan tulkita monin eri tavoin. Omasta mielestäni ei. Oikeastaan tämä tilanne jossa nyt ollaan - tosin eri skaalassa - on se johon pyrin. Tilanteeseen jossa ihminen on kontrolloidusti tuohtunut - kuten itsekkin - ja paljastaa oikean luonteensa jättämällä jokapäiväisen diibidaaban verhon. Kuka tahansa voi sanoa olevansa mitä tahansa, teot osoittavat vasta todellisuuden. Jengin on vaikeaa ymmärtää omaa tuohtumustani, mutta itse tuohtuessaan oikeuttavat itselleen jopa suuremmat valtuuden kuin itse niin tapahtuessa.

Ymmärrän kyllä että jengiä vituttaa se seikka että vedän pistokkeen seinästä ja avaan verhot silloin kun yksi on vetämässä viivoja, toinen fiilistelemässä ja kolmas panemassa bileisiin salakuljetettua teiniä hanuriin, mutta mielestäni se on tarpeen jotta 'kaikki' huomaisivat ympäristönsä todellisen luonteen aika-ajoin jos ei muuten pysy mielessä. Sen verhoaminen ei ole terveellistä jos ihmiset eivät ymmärrä, että todellisuutta kaunistellaan. Silloin asiat vääristyy ilman että kukaan on tietoinen siitä.
lohikarme

#1164 • • lohikarme RitariVittupää
Oletko sinä reivaaja oikeesti tosissasi ton loukkaamisen kanssa? :) Mä veikkaan et sä oot lähinnä suututtanu ihmiset käytökselläsi... loukkaamiseen tuskin eväät foorumin kautta riittää (en oikeesti oo tavannu kovin montaa ihmistä jotka sellaseen pystyy ilman et on tuntenut irl pitkään)

--
Qualis artifex pereo

#1165 • • Reivaaja Guest

Jone, 2.11.2009 16:57:

Reivaajan silmätikuksi mä taas pääsin eilen siksi, että huomautin sille Ezzyn jatkuvasta asiattomasta nälvimisestä. Ole hyvä ja tsekkaa.

Sä ite hait sitä virkaa väkisin.

Jone, 1.11.2009 21:16:
Oon ylipäätään poikkeuksellisesti vastaillut sulle lähinnä siksi, että sen aikaa kun kirjoittelet kaikkea hevonkukkua mulle olet poissa muiden kimpusta ja mulla on tässä ollut aikaa tälle näin sunnuntai-iltana yhden maalausinstrumenteistani hajottua käsiin ja venaillessani omenapiirakkaa uunista.

Kun mä taas sanoin:

Reivaaja, 1.11.2009 15:37:
Onko sulla lähteitä irl, joiden perusteella voit analysoida käytökseni oikeudellisuutta, vai syyllistytkö nyt omiin syytöksiisi, kunhan vain verhoat ne nätimpään kuoreen? (Tää ei nyt oo mikään kehityskeskustelun avaus btw. Mä en kummastele elämän pieniä nyanseja pitkillä filosofisilla puhenvuoroilla.)

serotonot

#1166 • • Edited serotonot Paul Easy

Jone, 2.11.2009 16:57:

Url plz. Me käsitetään asiat ja maailma niin eri tavalla että lienee varmempaa että pistät mulle linkin joihinki niistä postauksista joita tarkoitat.

Onko tämä sun tapasi sanoa "et olis puuttunut asiaan mitenkään vaan olisit antanut Reivaajan heitellä paskaa Ezzyn suuntaan vaan" vai "elämä ei oo Klubitus - oot täällä liikaa?" Voi ny jumalauta jos asia on niin, että Reivaajan käytös muita kohtaan pitäisi vaan hiljaa hyväksyä ja mä olen se spede kun en niin tee ja voi ny jumalauta jos sua ei sen vertaa kiinnostanut katsoa viestihistoriaani lähiajoilta, että yhtään tietäisit kuinka paljon oon täällä elänyt.

Enhän mä kiellä sua puuttumasta siihen jos susta siltä tuntuu. Mut mä myös puutun siihen puuttumiseen. Tai lähinnä siihen tietynlaiseen ylimieliseen tapaan jolla se tehdään.
Mun mielestä sä itseasiassa (kunnes näytät todisteet) heittelet paskaa Reivaajan niskaan.

Mun mielestä on vaan hienokseen tekopyhää sanoa olevansa jotain asiaa vastaan mitä ite toteuttaa koko ajan. Tekopyhää tai tyhmää.

Sulta taas ilmeisesti meni ohi se, että mä osoitan väitteeni toteen heti kun saan jonkun lupauksen siitä, että edes väkivallalla uhkailu on tällä forumilla juttu, josta on seurauksia. Yksityisesti mä voin tarvittaessa avata asiaa sulle vaikka välittömästi, mutta julkisesti postaan siitä ainoastaan mikäli toi ehto täyttyy.

Nää sun ehdot ja perustelut ja puolusteluthan on kuin suoraa rakaan pääministerimme toiminnasta :D Diggailen. Pistä julkisesti esiin sit ku oot valmis siihen. Mun mielestä se on epäoikeudenmukaista että me keskustellaan tästä aiheesta julkisesti, mutta vain mä saisin ne todisteet käsiini. En ees halua sitä taakkaa harteilleni. Itsekäs paskiainen kun olen.

Sitä paitsi käyhän täs keskustelus ilmi aiemmin että jengiä on bännätty. Siin on sulle vaatimas takeet. Voit kaivaa tuppeen sahatut koivuklapit esiin.

Joo, mussa on toki kyökkimoderaattorin vikaa - on aina ollut. Missä on se uusi uutinen mulle tai jollekin muulle? Onko kyökkimoderointi asia, jota en sun mielestäsi saisi tehdä ja jos en, niin miksi en - pitääkö kaikesta kiltisti vaieta?

Hirvittävän tilannesidonnaista. Kyllä mun mielestä on ystävällinen ohjaaminen on ihan fine, mut moderaattorihan on periaatteessa forumin "poliisi" ja sen roolin ottaminen, ilman että sitä on sulle annettu on mielestäni vaan melko arveluttavaa. Kyl mun mielestä on sulta jokseenkin ylimielistä vaatia ettei joku saisi kirjoittaa forumille, koska... ja kuinka syytät Reivaajaa vakavista asioista, muttet ole valmis puolustamaan niitä todisteilla jotka sulla ilmeisesti kuitenkin on?

Sut tiedän fiksuksi kaveriksi, joten mä kuuntelen oikein mielelläni referaatin niistä Reivaajan sanomista jutuista, joissa on "hirveesti asiaa."

...ja ei, en loukkaantunut vaikka sille olisi mun mielestäni ollut jo sunkin postauksessasi edellytykset olemassa.

No tehdäänkö vaikka niin että mä esitän sen referaatin sit ku sä postaat ne todisteet julkisesti ;)

Saadaan sulleki vähä motivaatiota. Ja ei, älä ala syyttämään että mä syyllistyn tällä samaan kuin sä. Mä en ole syyttänyt ketään mistään enkä tarvitse niille syytöksille mitään pohjaa.
Jone

#1167 • • Jone Archibald Haddock

Reivaaja, 2.11.2009 17:07:

Niin, tulinhan tosiaan sanomaan sulle, että jätä Ezzy rauhaan. Kyllä siitä hyvästä silmätikun paikan ansaitsee, koska ihmisten puolustaminen on vastenmielinen teko.

---
Oon ylipäätään poikkeuksellisesti vastaillut sulle lähinnä siksi, että sen aikaa kun kirjoittelet kaikkea hevonkukkua mulle olet poissa muiden kimpusta ja mulla on tässä ollut aikaa tälle näin sunnuntai-iltana yhden maalausinstrumenteistani hajottua käsiin ja venaillessani omenapiirakkaa uunista.

---

Kun mä taas sanoin:

---
Onko sulla lähteitä irl, joiden perusteella voit analysoida käytökseni oikeudellisuutta, vai syyllistytkö nyt omiin syytöksiisi, kunhan vain verhoat ne nätimpään kuoreen? (Tää ei nyt oo mikään kehityskeskustelun avaus btw. Mä en kummastele elämän pieniä nyanseja pitkillä filosofisilla puhenvuoroilla.)
---

Mä en ymmärrä miten nämä kaksi quotea liittyvät toisiinsa, mutta eittämättä sä selität sen mulle.

Jos koitat sanoa, että mä teen ihan samaa mistä sua syytän, niin mun vastaukseni on "Olet väärässä. Mä ole missään hetkeäkään väittänyt tietävänä sun reaalimaailman minästäsi yhtään mitään - olen ainoastaan sanonut, että se mitä täällä Klubituksella puuhailet on hyvänä päivänä todella ärsyttävää ja asiatonta ja huonona uhkaa jo yksilöiden oikeutta fyysiseen koskemattomuuteensa. Sä taas kertoilet kovasti millaisia me kaikki ollaan eikä sua tunnu yhtään haittaavan sitä tehdessä ettet tiedä siitä mitään."
#1168 • • Edited Reivaaja Guest

Jone, 2.11.2009 17:23:
Niin, tulinhan tosiaan sanomaan sulle, että jätä Ezzy rauhaan. Kyllä siitä hyvästä silmätikun paikan ansaitsee, koska ihmisten puolustaminen on vastenmielinen teko.

Kun mä taas sanoin:

Jone, 2.11.2009 17:23:

Mä en ymmärrä miten nämä kaksi quotea liittyvät toisiinsa, mutta eittämättä sä selität sen mulle.

Jos koitat sanoa, että mä teen ihan samaa mistä sua syytän, niin mun vastaukseni on "Olet väärässä. Mä ole missään hetkeäkään väittänyt tietävänä sun reaalimaailman minästäsi yhtään mitään - olen ainoastaan sanonut, että se mitä täällä Klubituksella puuhailet on hyvänä päivänä todella ärsyttävää ja asiatonta ja huonona uhkaa jo yksilöiden oikeutta fyysiseen koskemattomuuteensa. Sä taas kertoilet kovasti millaisia me kaikki ollaan eikä sua tunnu yhtään haittaavan sitä tehdessä ettet tiedä siitä mitään."

Sorry eräille henkilöille. Musta tätä quotea ei voi siistiä.

Enempää mä en ainakaan nyt näe tarpeelliseksi sanoa.
Arsk4_

#1169 • • Arsk4_ Lihis
can i has quote

--
:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.GET WASTED!.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:

Jone

#1170 • • Edited Jone Archibald Haddock

serotonot, 2.11.2009 17:16:
Url plz. Me käsitetään asiat ja maailma niin eri tavalla että lienee varmempaa että pistät mulle linkin joihinki niistä postauksista joita tarkoitat.

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=152;hae=;pid=1284601#1284601

Enhän mä kiellä sua puuttumasta siihen jos susta siltä tuntuu. Mut mä myös puutun siihen puuttumiseen. Tai lähinnä siihen tietynlaiseen ylimieliseen tapaan jolla se tehdään.
Mun mielestä sä itseasiassa (kunnes näytät todisteet) heittelet paskaa Reivaajan niskaan.

Mun mielestä on vaan hienokseen tekopyhää sanoa olevansa jotain asiaa vastaan mitä ite toteuttaa koko ajan. Tekopyhää tai tyhmää.

Jos mä tuon tähän keskusteluun mukaan henkilöitä, joita Reivaaja on uhkaillut ja he vahvistavat asian, niin lakkaanko olemasta paskanheittelijä?

Jatkokysymyksenä: Pitäisikö sun mielestäsi tuntemattomien ihmisten fyysisen koskemattomuuden uhkaamisella netissä olla jotain seuraamuksia vai pitäiskö sen vaan antaa olla, koska "tää on hei internetz?"

Hirvittävän tilannesidonnaista. Kyllä mun mielestä on ystävällinen ohjaaminen on ihan fine, mut moderaattorihan on periaatteessa forumin "poliisi" ja sen roolin ottaminen, ilman että sitä on sulle annettu on mielestäni vaan melko arveluttavaa. Kyl mun mielestä on sulta jokseenkin ylimielistä vaatia ettei joku saisi kirjoittaa forumille, koska... ja kuinka syytät Reivaajaa vakavista asioista, muttet ole valmis puolustamaan niitä todisteilla jotka sulla ilmeisesti kuitenkin on?

Mä en ole koskaan ollut kiinnostunut sen paremmin tämän kuin minkään muunkaan forumin moderointitehtävistä - moderaattorit kun menettävät väkisinkin osan oikeudestaan käyttäytyä peruskäyttäjien tavoin. Peruskäyttäjien juttuja ei kuitenkaan ole mitenkään pakko ottaa vakavissaan (ethän säkään selkeästi ota), joten mitä mahtaa olla se poliisivalta, jota olen itselleni haalinut?

Onko susta oikeasti ylimielistä vaatia, että jatkuvasti asiattomasti lukuisia muita käyttäjiä kohtaan käyttäytyvä käyttäjä, joka kaiken hyvän päälle kuorruttaa asiattoman käytöksensä satunnaisilla uhkauksilla vois lähteä lataamaan joko omatoimisesti tai pakotettuna vai onko nyt tosiaan kyse siitä, että sua vaivaa se etten ole vetänyt asianomaisia vielä tiskiin? Jälkimmäisen suhteen "ylimielisyyteni" on fiksattavissa, mutta jos Reivaajan sun mielestäsi pitää siitä huolimatta edelleen saada olla Reivaaja, niin meillä on edessä ratkaisematon eriävä näkemys asiasta.

No tehdäänkö vaikka niin että mä esitän sen referaatin sit ku sä postaat ne todisteet julkisesti ;)

Saadaan sulleki vähä motivaatiota. Ja ei, älä ala syyttämään että mä syyllistyn tällä samaan kuin sä. Mä en ole syyttänyt ketään mistään enkä tarvitse niille syytöksille mitään pohjaa.

Okei, tehdään ihmeessä. Osasin vähän odotellakin tota siirtoa. :)
ezzy

#1171 • • Edited ezzy Droid-pappa
En mä tarvi puolustajaa henkilöltä jota ei minulle ole olemassa. Kiitos jone kuitenkin. Saat tällä multa +2 statuspojoa/skenepistettä, jonka reivaaja voi tietoihinsa talletella. Mä tallennan tämän statuspisteen sinne notepadiini reivaajan ip:n kanssa.

OLARIUKSELLA TAVATAAN!!! *jiihaa*

<Krookus> jos sä ezzy oikeesti haluut jotain selvittää ni tuu tohon olariukseen

ja tietty legendaarinen itse itseään puolustaen-metodi. Altterilla tietenkin.

< Krookus> Ei Reivaaja kyl oo musta nyt mitään tehny
#1172 • • Edited Reivaaja Guest

ezzy, 2.11.2009 17:44:
En mä tarvi puolustajaa henkilöltä jota ei minulle ole olemassa. Kiitos jone kuitenkin. Saat tällä multa +2 statuspojoa/skenepistettä, jonka reivaaja voi tietoihinsa talletella. Mä tallennan tämän statuspisteen sinne notepadiini reivaajan ip:n kanssa.

OLARIUKSELLA TAVATAAN!!! *jiihaa*

<Krookus> jos sä ezzy oikeesti haluut jotain selvittää ni tuu tohon olariukseen

En usko että sussa on miestä siihen.

Vaikka toi viittaisikin väkivaltaan, niin enemmänkin se on haaste, ei uhkaus.

ja tietty legendaarinen itse itseään puolustaen-metodi. Altterilla tietenkin.

< Krookus> Ei Reivaaja kyl oo musta nyt mitään tehny

<Ezzy> Haista vittu painu vittuun... (Tms. noilla sanoilla.)
Sä haastat nyt riitaa.

Sä jauhoit mun käytöksestä ja alterilla yritin saada selville että mikä sua nyt oikeen vituttaa kun en sanonu sulle mitään. Miten olisinkaan voinut kun olen noressa.
Se mitä et quota, on muiden puheet. Laitatko nekin?

En ois käyttäny altteria jos sulla ois pokkaa sanoa päin naamaa ongelmas. Ja sinä! ei kelpaa, sen verta pientä se on.
serotonot

#1173 • • serotonot Paul Easy

Jone, 2.11.2009 17:41:
---

---

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=152;hae=;pid=1284601#1284601

No toi nyt on ihan samanlaista sontaa mitä sä ite kirjoitat Reivaajasta. Se esittää väitteitä ilman perusteluja. Sä esität väitteitä ilman perusteluja. Molemmat toimitte mielestäni väärin.

Jos mä tuon tähän keskusteluun mukaan henkilöitä, joita Reivaaja on uhkaillut ja he vahvistavat asian, niin lakkaanko olemasta paskanheittelijä?

No sitä nimenomaan tässä ajan takaa.

Jatkokysymyksenä: Pitäisikö sun mielestäsi tuntemattomien ihmisten fyysisen koskemattomuuden uhkaamisella netissä olla jotain seuraamuksia vai pitäiskö sen vaan antaa olla, koska "tää on hei internetz?"

Mun mielestä kenenkään koskemattomuutta ei saa uhata. Missään.

Mä en ole koskaan ollut kiinnostunut sen paremmin tämän kuin minkään muunkaan forumin moderointitehtävistä - moderaattorit kun menettävät väkisinkin osan oikeudestaan käyttäytyä peruskäyttäjien tavoin. Peruskäyttäjien juttuja ei kuitenkaan ole mitenkään pakko ottaa vakavissaan (ethän säkään selkeästi ota), joten mitä mahtaa olla se poliisivalta, jota olen itselleni haalinut?

Ei sulla mitään valtaa olekaan. Mutta halu sellaiseen. Halu puuttua ihmisten oikeuteen käyttää julkista keskusteluforumia. Siinä olet kyllä oikeassa, että poliisivertaus on hieman ontuva. Ehkä enemmänkin sellainen yleinen auktoriteetti joka alkaa kertoa ihmisille mitä he saavat ja eivät saa tehdä. Eiköhän forumin ylläpito hoida kyseisen asian jos tarvetta on. Ja jos epäilet etteivät he ole seuranneet keskustelua, niin voithan aina vinkata niille.

Ja mitä mä en ota vakavissani?

Onko susta oikeasti ylimielistä vaatia, että jatkuvasti asiattomasti lukuisia muita käyttäjiä kohtaan käyttäytyvä käyttäjä, joka kaiken hyvän päälle kuorruttaa asiattoman käytöksensä satunnaisilla uhkauksilla vois lähteä lataamaan joko omatoimisesti tai pakotettuna vai onko nyt tosiaan kyse siitä, että sua vaivaa se etten ole vetänyt asianomaisia vielä tiskiin? Jälkimmäisen suhteen "ylimielisyyteni" on fiksattavissa, mutta jos Reivaajan sun mielestäsi pitää siitä huolimatta edelleen saada olla Reivaaja, niin meillä on edessä ratkaisematon eriävä näkemys asiasta.

Kyllä. Mua nimenomaan vaivaa se että sä syytät vailla todisteita. Mutta olen eri mieltä noista asiattomuuksista. Sen mitä olen nähnyt noita Reivaajan keskusteluja seurannut, on mun mielestä vähän hassua syyttää ainoastaan yhtä tyyppiä käytöksestä johon sortuu hemmetin moni. Mukaan lukien sä itse.

Otetaanpa vaikka tuolta sinkkuluukusta esimerkki:

Jone, 1.11.2009 12:36:
Se että sulle on jäänyt laitoksista traumoja on varsin ikävää, mutta ei millään tavalla oikeuta täällä laitoksien ulkopuolisessa elämässä hyökkäilemään kenen tahansa suuntaan. Käsittääkseni et tunne Ezzyä millään tasolla ja teet noita kyökkianalyysejä muutaman viestin perusteella, jotka olet täältä internetin ihmemaasta lukenut. Tarviiko sanoa lisää? Sitähän minäkin

Sä aloitat tuossa kyökkianalyysilla reivaajasta. Käsittääkseni et tunne Reivaajaa millään tasolla ja teit hänestä analyysin muutaman viestin perustella jotka olet täältä internetin ihmemaasta lukenut. Tarviiko sanoa lisää? Sitähän minäkin.
ezzy

#1174 • • Edited ezzy Droid-pappa

serotonot, 2.11.2009 17:57:
---

Sä aloitat tuossa kyökkianalyysilla reivaajasta. Käsittääkseni et tunne Reivaajaa millään tasolla ja teit hänestä analyysin muutaman viestin perustella jotka olet täältä internetin ihmemaasta lukenut. Tarviiko sanoa lisää? Sitähän minäkin.

Toi ei kyllä ollut kyökkianalyysi, reivaaja itse sanoi nähneensä kyseisiä tapahtumia laitoksella (minun kaltaisiani miehiä "viemässä" nuoria tyttöjä, joita olen vain kuulemma kykenevä treffailemaan), jone vaan puki sen eri tavalla sanoiksi.

Tämä tosin vaan imho, ehkä sisäistit asian eri tavalla. Oma päätelmäni muodostuu tosin vaan siitä mitä jone quottas, koko tekstiä mua ei kiinnosta lukea. Yllättävää kyllä.
#1175 • • Edited Reivaaja Guest

ezzy, 2.11.2009 18:01:
Toi ei kyllä ollut kyökkianalyysi, reivaaja itse sanoi nähneensä kyseisiä tapahtumia laitoksella (minun kaltaisiani miehiä "viemässä" nuoria tyttöjä, joita olen vain kuulemma kykenevä treffailemaan), jone vaan puki sen eri tavalla sanoiksi.

ezzy, 3.10.2009 12:25:
ezzy, 3.10.2009 02:01:
ezzy, 22.11.2004 16:00:
ezzy, 31.10.2009 13:48:

Kerro mulle ezzy, kuinka monen henkisesti aikuisen naisen kanssa sä voit tehdä yksin noita päätöksiä?
Jos sä otat abortin noin lapsellisen 'yksinkertaisesti' niin eipä monenkaan. Et halua olla kuin paita&peppu, vaan haluat kuunnella yksin musiikkia esim.

Sä olet yli 30v ja haluat parisuhteen joka ei ole liian vakava ja jossa toinen toimii sinun ehtojesi mukaan. Harva täysjärkinen suostuu noihin ehtoihin, mutta senhän ei saisi rajoittaa parisuhteeseen haluamista? (kyökkianalyysi) Kuten sanoin, et ehkä tarkoituksella etsi alistuvia naisia, mutta muita sulle ei käytännössä jää.

(tossa mun quotet vuorostani)

Ja vielä sen verta että tehkää omat päätelmänne noista, jos ylipäätään kiinnostaa.
serotonot

#1176 • • Edited serotonot Paul Easy

ezzy, 2.11.2009 18:01:

Tämä tosin vaan imho, ehkä sisäistit asian eri tavalla. Oma päätelmäni muodostuu tosin vaan siitä mitä jone quottas, koko tekstiä mua ei kiinnosta lukea. Yllättävää kyllä.

Millä tasolla toi arvio jonkun henkilön taustojen mahdollisesta traumatisoivasta vaikutuksesta myöhempään elämään on mitenkään vähemmän kyökkianalyysia?

Yhtä vankka perustahan tossa analyysissa on, kuin tossa mitä Reivaaja on susta tehnyt. (Sen perusteella mitä itse asiasta tiedän = en juuri mitään). Mut älä silti sano "Älä puutu sit asiaan ku et tiedä siitä" vaan tarjoa linkkejä jolla voin sivistää itseäni jos koet, että asian tajuaminen vaatii lisäperehtymistä aiheeseen.

En jaksa edes ajatella enää jengiä, jotka ei voi hyväksyä toisten päätöksiä.
Miksi et sitten voi hyväksyä Reivaajan päätöstä pitää sua tietynlaisena ihmisenä?
Jone

#1177 • • Jone Archibald Haddock

No toi nyt on ihan samanlaista sontaa mitä sä ite kirjoitat Reivaajasta. Se esittää väitteitä ilman perusteluja. Sä esität väitteitä ilman perusteluja. Molemmat toimitte mielestäni väärin.

Niin, se mun sontani tosin lakkaa olemasta sontaa sillä sekunnilla kun tänne postaa henkilö, jonka koskemattomuutta Reivaaja on uhannut. Reivaajan sonta pysyy sontana, mutta eittämättä sä olet täällä silloinkin puolustamassa sitä objektiivisuudessasi.

No sitä nimenomaan tässä ajan takaa.

Tämä selvä. Yllä saitkin jo pientä esimakua tilanteesta, jossa Reivaaja itsekin epäsuorasti myöntää uhkailun.

Mun mielestä kenenkään koskemattomuutta ei saa uhata. Missään.

Seuraamuksista et sitten kuitenkaan vastannut mitään. Vastaahan nyt - mikäli mainittua käytöstä ilmenee, niin pitääkö siitä olla seuraamuksia?

Ei sulla mitään valtaa olekaan. Mutta halu sellaiseen. Halu puuttua ihmisten oikeuteen käyttää julkista keskusteluforumia. Siinä olet kyllä oikeassa, että poliisivertaus on hieman ontuva. Ehkä enemmänkin sellainen yleinen auktoriteetti joka alkaa kertoa ihmisille mitä he saavat ja eivät saa tehdä. Eiköhän forumin ylläpito hoida kyseisen asian jos tarvetta on. Ja jos epäilet etteivät he ole seuranneet keskustelua, niin voithan aina vinkata niille.

Ja mitä mä en ota vakavissani?

Sä et tunnu ottavan vakavasti tällä hetkellä mitään muuta kuin yhden henkilön näkökulman ja musta jotenkin tuntuu, että otat sen vakavissasi lähinnä siksi että olet jollain kummallisella tavalla tullut menneeksi pariin vanhaan temppuun siltä suunnalta.

Ei, mulla ei ole mitään halua valtaan Klubituksella. Koska kuitenkin näinkin selkeästi väität päinvastaista, niin kuulisin mielelläni perusteet. Mulla on "valtaa" ihan tarpeeksi juuri siellä missä haluankin eikä "valta" täällä olisi muuta kuin rajoittava tekijä.

Mä olen äänessä valitsemallani tavalla kokiessani sen tarpeelliseksi, halutessani tehdä niin tai silloin kun mulla on jotain sanottavaa. Pitäisikö mun siis mielestäsi harjoittaa kirjoittamani suhteen suurempaa itsesensuuria vai *foliohatunpäähänheittel* haalitkohan tässä nyt internetvaltaa yrittämällä kertoa mulle mitä mun on soveliasta sanoa ja mitä ei?

Kyllä. Mua nimenomaan vaivaa se että sä syytät vailla todisteita. Mutta olen eri mieltä noista asiattomuuksista. Sen mitä olen nähnyt noita Reivaajan keskusteluja seurannut, on mun mielestä vähän hassua syyttää ainoastaan yhtä tyyppiä käytöksestä johon sortuu hemmetin moni. Mukaan lukien sä itse.

Otetaanpa vaikka tuolta sinkkuluukusta esimerkki:

---
Jone, 1.11.2009 12:36:
Se että sulle on jäänyt laitoksista traumoja on varsin ikävää, mutta ei millään tavalla oikeuta täällä laitoksien ulkopuolisessa elämässä hyökkäilemään kenen tahansa suuntaan. Käsittääkseni et tunne Ezzyä millään tasolla ja teet noita kyökkianalyysejä muutaman viestin perusteella, jotka olet täältä internetin ihmemaasta lukenut. Tarviiko sanoa lisää? Sitähän minäkin
---

Eips, mä en ole missään vaiheessa tehnyt Reivaajasta minkään sortin analyysiä. Jos "sulle on jäänyt laitoksista traumoja"-kohta on sun mielestäsi analyysini Reivaajasta, niin voin sanoa ettei ole. Siinä mä vaan sanon ikävästi.

Kaikki muu tosta on käsittääkseni silkkaa faktaa. Reivaaja itse jatkuvasti nostaa laitoksissa istumistaan esille tavalla, jonka tulkinnasta riippuen häntä pitäisi ilmeisesti joko kohdella mystisenä "straitjacketman"-sankarihahmona näistä kokemuksista, pysyvästi henkisesti invalidisoituneena persoonana jolle pitää antaa kaikki ikävä käytös anteeksi perustuen laitoksissa istumisiin tai ihmisyyden ulottuvuuksista väitelleenä tohtorina ja selvännäkijänä. Mikään noistakaan ei ole analyysi - ne ovat vaikutelmia.

Mut ei siinä. Lähden nyt kotiin, mutta sitä ennen kirjoitan muistilapun siitä että kontaktoin yhtä uhkailun kohdetta ehtiessäni. Tulkoon sitten tänne kommentoimaan jos siltä tuntuu. Veikkaan että mä nauratan sitä tällä hetkellä ihan yhtä paljon kuin Reivaajan uhkauskin vaikkei sitä vitsinä otettukaan.
#1178 • • Reivaaja Guest

Jone, 2.11.2009 18:28:
Tämä selvä. Yllä saitkin jo pientä esimakua tilanteesta, jossa Reivaaja itsekin epäsuorasti myöntää uhkailun.

Missä? Älä tunge sanoja mun suuhun. Sanoin Suomeksi: hypoteettisesti (sivistyssana, ei kiertelyä) jos oletetaan että toi oli viittaus väkivaltaan, niin se ei ollut uhkaus.

Kyse oli siitä että ezzy selän takana jauhaa mun käytöksestä ja mä yritin saada ezzyn kertomaan ongelmansa päin naamaa tuopin ohessa (Ezzy tosin ei juo: Kyökkianalyysi)
#1179 • • Reivaaja Guest

Jone, 2.11.2009 18:28:
Mä olen äänessä valitsemallani tavalla kokiessani sen tarpeelliseksi, halutessani tehdä niin tai silloin kun mulla on jotain sanottavaa. Pitäisikö mun siis mielestäsi harjoittaa kirjoittamani suhteen suurempaa itsesensuuria vai *foliohatunpäähänheittel* haalitkohan sä tässä nyt internetvaltaa yrittämällä kertoa mulle mitä mun on soveliasta sanoa ja mitä ei?

Toi on jo absurdia.
Jone

#1180 • • Edited Jone Archibald Haddock

Reivaaja, 2.11.2009 18:34:
Missä? Älä tunge sanoja mun suuhun. Sanoin Suomeksi: hypoteettisesti (sivistyssana, ei kiertelyä) jos oletetaan että toi oli viittaus väkivaltaan, niin se ei ollut uhkaus.

Kyse oli siitä että ezzy selän takana jauhaa mun käytöksestä ja mä yritin saada ezzyn kertomaan ongelmansa päin naamaa tuopin ohessa (Ezzy tosin ei juo: Kyökkianalyysi)

Mitäs sanoja mä nyt olen tunkenut sun suuhusi? Ton tilanteenhan voi kukin ottaa juuri niinkuin lystää. Mulla on siitä oma tulkintani, mutta käsittääkseni en mitenkään pakota sitä kenellekään enkä varsinkaan sun suuhusi.

Reivaaja, 2.11.2009 18:35:
Toi on jo absurdia.

Älä ihmeessä? Miksiköhän mahdoin kirjoittaa sen niinkuin kirjoitin?

Tässä illaksi ajateltavaa:
"parastahan on se et jos se "ajautuu nurkkaan" ni sit on posse ja veitsi :D:D
:a se niillä tos yks päivä uhkaili"