Off topic-jatkot (Jatka täällä siitä mistä jäi jotain hampaankoloon modejen väliintulon kohdalla)

1,383 posts, 70 pages, 649,241 views

Jone

#1123 • • Jone Archibald Haddock

Replying to Off topic-jatkot (Jatka täällä siitä mistä jäi jotain hampaankoloon modejen väliintulon kohdalla):

serotonot, 2.11.2009 13:15:
Pistätkö mulle jonkun esimerkin tollaisesta tilanteesta jossa on tehty tuota yllämainittua, ku jotenki oon missannu tollaset kokonaan.

No, toivottavasti joku kaivaa sulle jotain matskua tähän, mutta ilman sitäkin itse tiedän ainakin kaksi tämän forumin käyttäjää, joita on hyvin suoranaisesti uhkailtu väkivallalla (eikä edes pelkällä turpasaunalla vaan kättä pidemmällä) Reivaajan toimesta.

"Underdogin" puolustaminen on pääsääntöisesti hyvä tapa - ensimmäisen kerran ehkä jopa vaikka underdog olisi itse ajanut itsensä asemaansa. Loputtomasti heikommassa asemassa olevaa ei kuitenkaan mun mielestäni tule puolustaa ihan pelkän heikomman aseman vuoksi ja kaikki muu ympäriltä huomioimatta jättäen.

Tämän saitin adminilla ja niillä muutamilla moderaattoreilla on mun näkökulmastani silmittömän pitkä pinna enkä tiedä kenenkään saaneen täältä monoa vuosien saatossa Reivaajaa lukuunottamatta. Siitä voi vetää tai olla vetämättä johtopäätöksiä.
domi

#1124 • • Edited domi Työn sankari.

Replying to Off topic-jatkot (Jatka täällä siitä mistä jäi jotain hampaankoloon modejen väliintulon kohdalla):

Jone, 2.11.2009 13:33:
Tämän saitin adminilla ja niillä muutamilla moderaattoreilla on mun näkökulmastani silmittömän pitkä pinna enkä tiedä kenenkään saaneen täältä monoa vuosien saatossa Reivaajaa lukuunottamatta. Siitä voi vetää tai olla vetämättä johtopäätöksiä.

Itseasiassa eräskin "Soundaholic" tai "jukebox" on saanut kahdesti kenkää, myöskin väkivaltaisuuksiin menevien privapostausten vuoksi.
Jone

#1125 • • Jone Archibald Haddock

domi, 2.11.2009 14:25:
Itseasiassa eräskin "$" tai "jukebox" on saanut kahdesti kenkää, myöskin väkivaltaisuuksiin menevien privapostausten vuoksi.

Oho. En selkeesti oo ihan ajan tasalla sit.

Korkea toleranssi täällä kuitenkin on vähän kaikenlaiselle sukankuluttamiselle. Hyviä esimerkkejä siitä ei tarvitse hakea kovin kaukaa. *joo*
#1127 • • Edited Reivaaja Guest

No, toivottavasti joku kaivaa sulle jotain matskua tähän, mutta ilman sitäkin itse tiedän ainakin kaksi tämän forumin käyttäjää, joita on hyvin suoranaisesti uhkailtu väkivallalla (eikä edes pelkällä turpasaunalla vaan kättä pidemmällä) Reivaajan toimesta.

Sulla on moraalinen velvollisuus itse kaivaa se kohta jossa olen uhkaillut kättä pidemmällä. Vaikka tunnetkin palljon skenestä jengiä, niin et ole niin suvereeni auktoriteetti, että voisit laukoa moisia syytöksiä ilman lähdettä.
#1128 • • Reivaaja Guest
Luomumaito-jussi: Sun epäilys ei ole riittävä jotta voisit syyllistää Silmää mun toiseksi pseudonyymksi.

Ole hyvä ja poista toi väärä quote-merkintä tai pidä pääs kiinni etiikasta ja hyvästä mausta.
Onnex olkoon pälärit. Saatoitte juuri täsmäpommituksellanne häätää uuden kasvon täältä.
Toi teidän whine on niin naurettavalla tasolla - sen itse todistitte - että etsitte uusien joukosta paranoidisuuttanne pseudonyymejäni ja syytätte jokaista teidän mielestänne epäkorrektia ihmistä Reivaajaksi. Olen siis jo käsite.

Se tilanne ei parane kuin peiliin katsomalla. Ei mua bannaamalla.
AnderS

#1130 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika

Reivaaja, 2.11.2009 15:16:

Se tilanne ei parane kuin peiliin katsomalla. Ei mua bannaamalla.

Parahin Reivaaja. Etkö sä ikinä funtsi että miks perkeleessä tilanne on tällä foorumilla toistuvasti pisteessä muut vs. sinä? Sen huomaa että sulla leikkaa välillä keskiverto jamppaa paremmin, mutta sä tunnut hukkuvan omaan mahdottomuutees. Lähes poikkeuksetta oli topic mikä tahansa niin tässä on yleensä lopputulos, miksi? Aina kun sua kohtaan lentää edes pienempikin kritiikin siemen niin sä tulitat heti kivillä. Säkin voisit sinne peiliin välillä katsella.
Jone

#1131 • • Jone Archibald Haddock

Reivaaja, 2.11.2009 15:08:
Sulla on moraalinen velvollisuus itse kaivaa se kohta jossa olen uhkaillut kättä pidemmällä.

Jaa miksi? Jotenkin etäisesti mä ymmärtäisin ton jos olisin tässä nyt puhumassa paskaa ja väittämässä susta jotain sellaista minkä aiot itse kiistää.

Reivaaja, 2.11.2009 15:08:
Vaikka tunnetkin palljon skenestä jengiä, niin et ole niin suvereeni auktoriteetti, että voisit laukoa moisia syytöksiä ilman lähdettä.

Koita nyt jo päästä sen yli että mä tunnen muitakin kuin itseni. Mä en tuo tota mitenkään itse esille (koska siihen ei ole mitään syytä - kuka tahansa yhtä kauan bilekuvioissa heilunut väkisinkin tuntee), mutta sulle se tuntuu olevan iso juttu jostain kummallisesta syystä.

Mä en näe itseäni minkäänlaisena auktoriteettina, mutta yksin sun suunsoittamisesi takia en lähteä forumia kaivamaan läpi ja kontaktoimaan ketään kysyäkseni tosta lisää. Teen ton mikäli A) kiistät uhkailut ja B) sanot lähteväsi omaehtoisesti lataamaan täältä uhkailujesi kanssa kun sellaiset osoitetaan toteen.

Teik it oor liiv it.
#1132 • • Reivaaja Guest

AnderS, 2.11.2009 15:32:
Parahin Reivaaja. Etkö sä ikinä funtsi että miks perkeleessä tilanne on tällä foorumilla toistuvasti pisteessä muut vs. sinä? Sen huomaa että sulla leikkaa välillä keskiverto jamppaa paremmin, mutta sä tunnut hukkuvan omaan mahdottomuutees. Lähes poikkeuksetta oli topic mikä tahansa niin tässä on yleensä lopputulos, miksi? Aina kun sua kohtaan lentää edes pienempikin kritiikin siemen niin sä tulitat heti kivillä. Säkin voisit sinne peiliin välillä katsella.

Sä jankkaat samaa. Miksi juuri _sinä_ voisit opettaa mulle jotain jossa muut on epäonnistunu?
Mikä sun biiffis on?

Sä sivuutit koko pointin ihan tosta noin vaan.
#1133 • • Edited Reivaaja Guest

Jone, 2.11.2009 15:40:
Koita nyt jo päästä sen yli että mä tunnen muitakin kuin itseni. Mä en tuo tota mitenkään itse esille (koska siihen ei ole mitään syytä - kuka tahansa yhtä kauan bilekuvioissa heilunut väkisinkin tuntee), mutta sulle se tuntuu olevan iso juttu jostain kummallisesta syystä.

Mä en näe itseäni minkäänlaisena auktoriteettina, mutta yksin sun suunsoittamisesi takia en lähteä forumia kaivamaan läpi ja kontaktoimaan ketään kysyäkseni tosta lisää. Teen ton mikäli A) kiistät uhkailut ja B) sanot lähteväsi omaehtoisesti lataamaan täältä uhkailujesi kanssa kun sellaiset osoitetaan toteen.

Teik it oor liiv it.

Sorry, jos me oltais nyt oikeudessa, niin sulla ei olis oikeutta esittää vaatimuksia ennen kuin olet näyttänyt toteen väitteesi. Mut täähän onki sun hiekkalaatikkos..

Mä en pelaa sun säännöilläs. Se että sä edes yrität saada mut alistumaan sun ehtoihin on pöyristyttävää, eikä maailma toimi niin.
Jone

#1135 • • Edited Jone Archibald Haddock

Reivaaja, 2.11.2009 15:47:
Sorry, jos me oltais nyt oikeudessa, niin sulla ei olis oikeutta esittää vaatimuksia ennen kuin olet näyttänyt toteen väitteesi. Mut täähän onki sun hiekkalaatikkos..

Mä en pelaa sun säännöilläs. Se että sä edes yrität saada mut alistumaan sun ehtoihin on pöyristyttävää, eikä maailma toimi niin.

Mut kun ei olla. Jos haluat oikeuteen asiasta, niin tiedät varmaankin miten se onnistuu. Odotan täällä jo innolla.

Mun puolestani voit tunkea pöyristymisesi sinne mihin aurinko ei paista, koska ainoa syy tohon sun venkoiluusi vastauksessasi on se, että tiedät itsekin uhkailleesi klubituslaisten fyysistä koskemattomuutta - vahvistin asian jo tässä venaillessani.

Tämän enempää mä en asialle tee ennen sitä haastetta (jota tuskin ikinä tulee koska tiedät miten oikeudessa kävisi) tai sitä, että yksiselitteisesti ilmoitat lähteväsi Klubitukselta jos pystyn iskemään tiskiin uhkailemiasi henkilöitä ja uhkauksiasi.
epicuros

#1136 • • epicuros
niin kuin meillä wowissa on tapana sanoa: "screenshot or it didn't happen"

1231231536.jpg

--
Valid criticism does you a favor.

serotonot

#1137 • • serotonot Paul Easy

"Underdogin" puolustaminen on pääsääntöisesti hyvä tapa - ensimmäisen kerran ehkä jopa vaikka underdog olisi itse ajanut itsensä asemaansa. Loputtomasti heikommassa asemassa olevaa ei kuitenkaan mun mielestäni tule puolustaa ihan pelkän heikomman aseman vuoksi ja kaikki muu ympäriltä huomioimatta jättäen.

Mikset sä vois kaivaa sitä matskua jos sä kerran esimerkiksi noista väkivallalla uhkailuista kertoilet? Toi syyte on niin vakava että mä mielellään näkisin kontekstin, en pelkkää sun väitettää siitä. Koska jos mä kirjoittaisin tähän viestiin jotain väkivaltauhkailuja, ni luulen et jokainen joka tuntee mut, tajuis etten aio toteuttaa niitä.

Enkä mä puolusta tässä erityisemmin ketään. Kuten jo aiemmin sanoin, mun mielestä kyseisen herran viestintää vois hyvin siistiä. Enkä pidä Reivaajaa edes heikompana. Enemmän mua häiritsee tollainen porukalla yhden tyypin savustaminen sitä varten että se kertoo teistä totuuksia joita ette halua kuulla. No offence.
#1138 • • Reivaaja Guest

Jone, 2.11.2009 15:53:
Mut kun ei olla. Jos haluat oikeuteen asiasta, niin tiedät varmaankin miten se onnistuu. Odotan täällä jo innolla.

Mun puolestani voit tunkea pyöristymisesi sinne mihin aurinko ei paista, koska ainoa syy tohon sun venkoiluusi vastauksessasi on se, että tiedät itsekin uhkailleesi klubituslaisten fyysistä koskemattomuutta - vahvistin asian jo tässä venaillessani.

Tämän enempää mä en asialle tee ennen sitä haastetta (jota tuskin ikinä tulee koska tiedät miten oikeudessa kävisi) tai sitä, että yksiselitteisesti ilmoitat lähteväsi Klubitukselta jos pystyn iskemään tiskiin uhkailemiasi henkilöitä ja uhkauksiasi.

Ei vittu sä oot hukassa. Susta poiketen mä oon pyytänyt anteeksi typerää käytöstäni ajoittain jopa ihmisiltä joiden tiedän olevan kyvyttömiä samanlaiseen 'urotekoon'
Sä et ole valmis perustelemaan muodikkaan individualistisen neo-dekadenssin mukaisesti omia syytöksiäsi. Olet liian hyvä siihen. Ja minä liian paha. Saisinko muutakin mustaa valkoisella niin olisi jotkin lähtökohdat mistä lähteä puimaan asiaa? Sä et vieläkään ole tarpeeksi arvoitettu, jotta voisit vaatia ehdotonta alistumista. Sä et koe, että mussa on tarpeeksi ihmistä lunastaakseni oikeutta olla olemassa. Älä ainakaan väitä itseäsi humanistiksi, vaikka saatat erheellisesti niin ajatellakkin.
AnderS

#1139 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika

Reivaaja, 2.11.2009 15:44:
---
AnderS, 2.11.2009 15:32:

---

Sä jankkaat samaa. Miksi juuri _sinä_ voisit opettaa mulle jotain jossa muut on epäonnistunu?
Mikä sun biiffis on?

Sä sivuutit koko pointin ihan tosta noin vaan.

Minkä pointin? Mun pointtini tässä sillisalaatissa on se että tasaisin väliajoin täällä(klubbarissa) on tilanne jossa sä oot tukkanuottasilla forumkolleegoidesi kanssa. Mun kysmys oli että miksi?

Mulla ei oo sulle mitään annettavaa/opetettavaa täällä eikä missään muuallakaan. Eihän kenelläkään ole sulle mitään annettavaa, eiks niin? Muut on aina väärässä ja sua vastaan. Haastava asetelma elämälle, muuallakin kuin kubbarissa. Tsemppiä elämän tuulimyllyjä vastaan!
#1140 • • Edited Reivaaja Guest

AnderS, 2.11.2009 16:04:
Minkä pointin? Mun pointtini tässä sillisalaatissa on se että tasaisin väliajoin täällä(klubbarissa) on tilanne jossa sä oot tukkanuottasilla forumkolleegoidesi kanssa. Mun kysmys oli että miksi?

Mulla ei oo sulle mitään annettavaa/opetettavaa täällä eikä missään muuallakaan. Eihän kenelläkään ole sulle mitään annettavaa, eiks niin? Muut on aina väärässä ja sua vastaan. Haastava asetelma elämälle, muuallakin kuin kubbarissa. Tsemppiä elämän tuulimyllyjä vastaan!

Jännää miten sunki suu aukenee aina tällästen tilanteiden yhteydessä, muttei muuten. Tarviit sen +5 ääntä perustaksesi jotta tiedät varmasti olevasi itsesi mielestä oikeassa. Se osoittaa mulle sellasta munattomuutta ja kyvyttömyyttä etten koe tarpeelliseksi keskustella kanssasi aiheesta, vaikka suoranaiseen vittuiluun et taivukkaan. Juuri sanoit että pointtisi ei ole yrittää tehdä minusta parempaa ihmistä. Se osoittaa motiivisi sivistynyttä paketointiasi paremmin.

E: Ja mulle elämä on aika helppoa, vaikka asiat ja kokemukset monimutkaisia ovatkin. Monimutkaisia. Siinä sulle sana nukkumaan mennessä mietittäväksi.