Elacin korvatulppien kimppatilaus (HELSINKI)

548 posts, 28 pages, 1,086,710 views

Dneya

Posts: 1,464

#381 • • Dneya Sizkolizko.
Kiinnostuneita? Ryhmäviesti kasassa, valoksia otettaisiin ensi viikolla ( toivottavasti).
Ryhmäviestiin pääsee kun laittaa kommenttia miulle. *hymy*

--
The greatest hazard in life is to risk nothing.

[Nuclear]

Posts: 5,855

#382 • • [Nuclear] el aprendiz
Ei tääl olis ihmisiä jotka sattuis omistamaan Shuren (tahi muun merkkiset in-ear) kuulokkeet ja tarvitsis Thomannilta adapteria kuulokkeiden ja Elacinien väliin? Ongelmana on kun noi maksaa reilun kympin ja minitilaus on 50€ (ilmoita toki jos oot mitä tahansa tuolta tilaamassa, riittää mulle :D).

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

serge

Posts: 252

#383 • • serge
Mulla yks kaveri joka mielis mukaan ens kierrokselle...

--
Une fleur de bèton m'’inspire

UzU

Posts: 2,361

#384 • • UzU [33100]
Heh. Tässä on muutaman vuoden ajan yksi jos toinen päätynyt siihen että kuulonsa pitää Elacineilla suojata ja nyt alkaa aikaa olla kulunut sen verran paljon että porukka hävittää niitä (lue ed. sivu) tai ne on muuten vain loppuun käytetyt.

Omista varmaan 5 vuotta vanhoista voi kyl todeta että mitään vikaa ei ole. Itsekin olen kerran hävittänyt toisen filtterin. Se meni armolahjaksi Marttilan metsiin Konemetsän jumalille. Monta sataa iltaa on tullut pidettyä Elacinea ja kyllä ne vain on rahansa arvoista tavaraa.
Unik

Posts: 4,117

#385 • • Unik
Mä en ole oppinut vieläkään käyttämään/pitämään näitä vaikka tuli ostettua ne jo ajat sitten.
akiapina

Posts: 2,729

#386 • • akiapina apinaki
*bumps*

Hävitin toisen tulpan vappuna ja nyt pitäis saada uudet. En löytänyt tästä topikista Tampere-versiota, löytyisköhän kaupungista muitakin elacinien tilaajia jotta sais ton ryhmäalennuksen? :)
aiccu

Posts: 155

#387 • • aiccu poksuva sydänilmapallo
saattaisi ehkä kiinnostaa tilata..alkaa nuo vahatulpat tympimään, mutta muovailtavat on ainoat apteekista löytyvät sopivat..saishan nuo varmaan verovähennyksiinkin laitettua *pepsodent*
eikös ollut jossain välissä yhteistilaus helsinki-tampere?

--
Hikiset ihmissolmut pelastaa mut ihmissuhdesolmuilta.

akiapina

Posts: 2,729

#388 • • akiapina apinaki

_rimpula_, 15.6.2008 23:54:
saattaisi ehkä kiinnostaa tilata..alkaa nuo vahatulpat tympimään, mutta muovailtavat on ainoat apteekista löytyvät sopivat..saishan nuo varmaan verovähennyksiinkin laitettua *pepsodent*
eikös ollut jossain välissä yhteistilaus helsinki-tampere?



Mä en oikein muista, pitänee kysyä Mayahilta miten toi homma nyt menikään, mut löytyisköhän tässä muita kiinnostuneita jotta tilauksen sais liikkeelle? :) En oo hirveesti rummuttanut aihetta kavereille mutta Turusta ois nyt ainakin yks mun lisäks ja Tampereelta muistaakseni pari tyyppiä ois periaatteessa ihan kiinnostuneita, siinä ois jo puolet kasassa :)
UzU

Posts: 2,361

#389 • • UzU [33100]

akiapina, 30.6.2008 19:58:
---
_rimpula_, 15.6.2008 23:54:
saattaisi ehkä kiinnostaa tilata..alkaa nuo vahatulpat tympimään, mutta muovailtavat on ainoat apteekista löytyvät sopivat..saishan nuo varmaan verovähennyksiinkin laitettua *pepsodent*
eikös ollut jossain välissä yhteistilaus helsinki-tampere?

---


Mä en oikein muista, pitänee kysyä Mayahilta miten toi homma nyt menikään, mut löytyisköhän tässä muita kiinnostuneita jotta tilauksen sais liikkeelle? :) En oo hirveesti rummuttanut aihetta kavereille mutta Turusta ois nyt ainakin yks mun lisäks ja Tampereelta muistaakseni pari tyyppiä ois periaatteessa ihan kiinnostuneita, siinä ois jo puolet kasassa :)



Oli. Mä hoidin sen. Homma meni siten että ML-jamppa kävi ottamassa valoksia Treella sovittuna aikana ja sit jos stadista halus mukaan niin piti itse sopia aika valoksien ottamiseen ja käydä heidän toimipaikkallaan vierailulla. Ei sen ihmeempiä. ML-suojainpalveluun vain yhteyttä.
ezzy

Posts: 8,060

#390 • • ezzy Droid-pappa
Nää on kyllä korvaamattomat, kun tuli kosteusvaurio kämppään ja kuivain puhisee iahn makkarin oven ulkopuolella 2 viikkoa...saa jopa nukuttua, herääminen tosin onkin sit hankalampi juttu.
pinkie_

Posts: 138

#391 • • pinkie_
Mielelläni tuun mukaan tilaukseen mikäli porukka saadaan koottua. *joo*
akiapina

Posts: 2,729

#392 • • akiapina apinaki
Nyt ois 8 ihmistä kasassa, vielä pari tarvittais :)
Mar6

Posts: 2,178

#393 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Saiskohan näitä vieläkään vaan toiseen korvaan..Oon ihmetelly joskus tätä ennenkin ja jääny aina tilaamatta..Mä kun en oikeasti tarvitsis kun yhden *joo*

--
-Where there is house there is a home-

Amuck

Posts: 2,396

#394 • • Amuck dub-i-dub

akiapina, 1.7.2008 22:25:
Nyt ois 8 ihmistä kasassa, vielä pari tarvittais :)


Joo kyllä Elacin-mies Tampereelle jes ostan!

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Lauruska

Posts: 821

#395 • • Lauruska nihkee
Hei, mä voisin kanssa tulla mukaan jos vielä ehtii. Onko tuo threadin aloituspostauksen hinnat vielä ajantasaiset, vai onko tullut korotuksia (eli lähinnä tuo min. 10 ihmisen tilaus ja 155e/pari)?
akiapina

Posts: 2,729

#396 • • akiapina apinaki

Lauruska, 7.7.2008 11:46:
Hei, mä voisin kanssa tulla mukaan jos vielä ehtii. Onko tuo threadin aloituspostauksen hinnat vielä ajantasaiset, vai onko tullut korotuksia (eli lähinnä tuo min. 10 ihmisen tilaus ja 155e/pari)?



Siistiä, tässä on sit kymmenen kasassa! Laitan tonne mailia ja pistän kys. henkilöt ryhmikseen päivämääristä ja muista, voin kysyy samalla tota Mar6:n yhden tulpan tilausta koska mulla ois sama homma , jos kummatkin tilais vaan yhden :))
aiccu

Posts: 155

#397 • • aiccu poksuva sydänilmapallo
*jiihaa*

--
Hikiset ihmissolmut pelastaa mut ihmissuhdesolmuilta.

aiccu

Posts: 155

#398 • • aiccu poksuva sydänilmapallo
HOX HOX HOX!
Elokuussa yritellään uutta tilausta Helsinki,Tampere, Turku mitä ilmeisemmin!!
Pistäkäähän ihmisest harkintahattuu ajatusta :)

...heinäkuun tilausyritys kuivui parin ihmisen puutteeseen ja lomakauteen...

--
Hikiset ihmissolmut pelastaa mut ihmissuhdesolmuilta.

[Nuclear]

Posts: 5,855

#399 • • [Nuclear] el aprendiz

akiapina, 7.7.2008 11:53:
---
Lauruska, 7.7.2008 11:46:
Hei, mä voisin kanssa tulla mukaan jos vielä ehtii. Onko tuo threadin aloituspostauksen hinnat vielä ajantasaiset, vai onko tullut korotuksia (eli lähinnä tuo min. 10 ihmisen tilaus ja 155e/pari)?

---


Siistiä, tässä on sit kymmenen kasassa! Laitan tonne mailia ja pistän kys. henkilöt ryhmikseen päivämääristä ja muista, voin kysyy samalla tota Mar6:n yhden tulpan tilausta koska mulla ois sama homma , jos kummatkin tilais vaan yhden :))


Mikäs tän yhen tulpan tarina oli? Itekin voisin meinaan yhen ottaa jos vaan moinen ois mahdollista.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

akiapina

Posts: 2,729

#400 • • akiapina apinaki

[Nuclear], 12.7.2008 13:30:
---
akiapina, 7.7.2008 11:53:
---
Lauruska, 7.7.2008 11:46:
Hei, mä voisin kanssa tulla mukaan jos vielä ehtii. Onko tuo threadin aloituspostauksen hinnat vielä ajantasaiset, vai onko tullut korotuksia (eli lähinnä tuo min. 10 ihmisen tilaus ja 155e/pari)?

---


Siistiä, tässä on sit kymmenen kasassa! Laitan tonne mailia ja pistän kys. henkilöt ryhmikseen päivämääristä ja muista, voin kysyy samalla tota Mar6:n yhden tulpan tilausta koska mulla ois sama homma , jos kummatkin tilais vaan yhden :))
---

Mikäs tän yhen tulpan tarina oli? Itekin voisin meinaan yhen ottaa jos vaan moinen ois mahdollista.



Onnistuu, hinta on 55% kahdesta tulpasta l. 90e :)