548 posts, 28 pages, 1,110,157 views
_rimpula_, 15.6.2008 23:54:
saattaisi ehkä kiinnostaa tilata..alkaa nuo vahatulpat tympimään, mutta muovailtavat on ainoat apteekista löytyvät sopivat..saishan nuo varmaan verovähennyksiinkin laitettua
eikös ollut jossain välissä yhteistilaus helsinki-tampere?
akiapina, 30.6.2008 19:58:
---
_rimpula_, 15.6.2008 23:54:
saattaisi ehkä kiinnostaa tilata..alkaa nuo vahatulpat tympimään, mutta muovailtavat on ainoat apteekista löytyvät sopivat..saishan nuo varmaan verovähennyksiinkin laitettua
eikös ollut jossain välissä yhteistilaus helsinki-tampere?
---
Mä en oikein muista, pitänee kysyä Mayahilta miten toi homma nyt menikään, mut löytyisköhän tässä muita kiinnostuneita jotta tilauksen sais liikkeelle? :) En oo hirveesti rummuttanut aihetta kavereille mutta Turusta ois nyt ainakin yks mun lisäks ja Tampereelta muistaakseni pari tyyppiä ois periaatteessa ihan kiinnostuneita, siinä ois jo puolet kasassa :)
akiapina, 1.7.2008 22:25:
Nyt ois 8 ihmistä kasassa, vielä pari tarvittais :)
Lauruska, 7.7.2008 11:46:
Hei, mä voisin kanssa tulla mukaan jos vielä ehtii. Onko tuo threadin aloituspostauksen hinnat vielä ajantasaiset, vai onko tullut korotuksia (eli lähinnä tuo min. 10 ihmisen tilaus ja 155e/pari)?
akiapina, 7.7.2008 11:53:
---
Hei, mä voisin kanssa tulla mukaan jos vielä ehtii. Onko tuo threadin aloituspostauksen hinnat vielä ajantasaiset, vai onko tullut korotuksia (eli lähinnä tuo min. 10 ihmisen tilaus ja 155e/pari)?
---
Siistiä, tässä on sit kymmenen kasassa! Laitan tonne mailia ja pistän kys. henkilöt ryhmikseen päivämääristä ja muista, voin kysyy samalla tota Mar6:n yhden tulpan tilausta koska mulla ois sama homma , jos kummatkin tilais vaan yhden :))
[Nuclear], 12.7.2008 13:30:
---
akiapina, 7.7.2008 11:53:
---
---
Siistiä, tässä on sit kymmenen kasassa! Laitan tonne mailia ja pistän kys. henkilöt ryhmikseen päivämääristä ja muista, voin kysyy samalla tota Mar6:n yhden tulpan tilausta koska mulla ois sama homma , jos kummatkin tilais vaan yhden :))
---
Mikäs tän yhen tulpan tarina oli? Itekin voisin meinaan yhen ottaa jos vaan moinen ois mahdollista.