Elacin korvatulppien kimppatilaus (HELSINKI)

548 posts, 28 pages, 1,086,066 views

San Mejor

Posts: 237

#401 • • San Mejor www.sanmejor.com
Mäkin olisin kiinnostunut tilaamaan elacinit, menee varmaan elokuun puolelle, kun ei aikaisemmin varmaan pääse tekeen valuksia - ilmoitelkaa jos tulee jengiä kasaan!!
seilori

Posts: 482

#402 • • seilori
Jes mäkin liityn seuraavaan tilaukseen mukaan, käy heti kun teillekin.
aiccu

Posts: 155

#403 • • aiccu poksuva sydänilmapallo
onkos jollakin (lähinnä akiapina?) selvillä paljonko nyt olisi tilaajia kasassa?
elokuu koittaa jo tällä viikolla niin varmaan olisi hyvä alkaa nysväämään valujen aikataulutusta.

--
Hikiset ihmissolmut pelastaa mut ihmissuhdesolmuilta.

Rusnu

Posts: 2

#405 • • Rusnu
Täältä löytyy halukkuutta 15dB:n suojaimien tilaamiseen. Tampereella asustelen.
Kolera

Posts: 4,256

#406 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
vois nyt yrittää täs syksyl venyy johonki valoksen ottoon kun toinen tulppa kadonnu ja toinen jo "vanha".

täl kertaa jos ottais 15dB:n suodattimil ni vois pitää melkeen aina baariin mennessä päässä ja ei tarttis pahemmin kysyy TÄH HÄH

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

katai

Posts: 4,182

#407 • • katai
Oon mukana kanssa seuraavassa tilauksessa!!!

--
Rakentavaa vastaanpanemista kiinteästä otteesta.

yertle

Posts: 421

#409 • • yertle
Millonka ois seuraava tilaus menossa? Kaipaisin itelleni -25dB suodattimia. Vaikka muistelisin kyl et sillä ei tainnu hintaan olla vaikutusta jos niitä tilas kimpassa?
aiccu

Posts: 155

#410 • • aiccu poksuva sydänilmapallo
parhaillaan koitetaan löytää sopivaa päivää ryhmävaluihin yms..

--
Hikiset ihmissolmut pelastaa mut ihmissuhdesolmuilta.

mza

Posts: 2,954

#411 • • mza Erikoismies erikoistehtävässä
Mullakin olis mielenkiintoa tulppia kohtaan... *vink*
Tan-Man

Posts: 9

#412 • • Tan-Man
Täälläkin yksi halukas tilaaja.
aiccu

Posts: 155

#414 • • aiccu poksuva sydänilmapallo
ML-suojainpalvelun sivuilta:

Huomioitavaa on, että vähintään kaksi vuorokautta ennen valosten ottamista olisi hyvä käydä
tarkistuttamassa korvakäytävien puhtaus esim. terveyskeskuksessa.



osaako kukaan sanoa että tuo kaksi vuorokautta ennen olisi kovin ehdoton ennen valoksia? vai onko esim. edellinen päivä tai vastaavasti useampi päivä ennen valoksia kovin haitallinen korvien puhtauden kannalta?

--
Hikiset ihmissolmut pelastaa mut ihmissuhdesolmuilta.

yertle

Posts: 421

#415 • • yertle

_rimpula_, 6.8.2008 15:38:
ML-suojainpalvelun sivuilta:

---
Huomioitavaa on, että vähintään kaksi vuorokautta ennen valosten ottamista olisi hyvä käydä
tarkistuttamassa korvakäytävien puhtaus esim. terveyskeskuksessa.
---


osaako kukaan sanoa että tuo kaksi vuorokautta ennen olisi kovin ehdoton ennen valoksia? vai onko esim. edellinen päivä tai vastaavasti useampi päivä ennen valoksia kovin haitallinen korvien puhtauden kannalta?



Mä en käyny ollenkaa puhdistaa korviini ennen valoksii. Että jos on puhtaana pysyvät korvat muutenki ni ei se on niin justiinsa. Ideana on vaan et sieltä ei tuu jonku massiivisen vaikku klimpin muotoja sit siihe valokseen, kun sitten ne tulpat ei sovi korviin kun ne tulee.
spu

Posts: 1

#416 • • spu
Mäkin voisin osallistua. Mahtuuko mukaan?
shkuroff

Posts: 583

#417 • • shkuroff This is Spartaaaaaaaaaa!
Mielelläni osallistuisin tilaukseen , mahtuuko siihen 20.08 stadin ryhmään vielä?

--
Support your local madness dealer!

k_laakso

Posts: 1

#418 • • k_laakso
Perkules, taisin myöhästyä tästä kimpasta.. Kiinnostusta olis seuraavaan kimppaan osallistua!
Meiliä vaan tulemaan jos joku järkkää; laakso.kalle (at) gmail.com
kullannuppu

Posts: 259

#419 • • kullannuppu
Haluaisin myös seuraavaan ryhmään mukaan (2 henkeä), ei ole energiaa/aikaa alkaa nyt itse sitä säätämään. Toiveena saada tulpat mahd. pian!

Nimim. Aura of Goan jälkeen korvat edelleen kipeinä..

--
^_^

Greenskin

Posts: 5

#420 • • Greenskin
JÄRJESTÄN ELACIN KORVATULPPIEN KIMPPATILAUKSEN TO 11.9.2008!

Syksyinen tervehdys kaikille kuulonsa suojauksesta kiinnostuneille. Olen Jyväskylästä ja harrastuksiini kuuluu tuommoinen DJ-toiminta sekä musiikin extensiivinen kuuntelu muutenkin. Nyt nuorena miehenä olis jo aika suojata kuulo ja ajattelin tilata Elacinilta oman korvan mukaan valetut ER tulpat. Ei näyttänyt olevan avointa tilausta täällä niin järjestäisinpä sellaisen nyt. Innokkuutta näyttäisi kumminkin olevan tilaukselle...

Tarvitaan vähintään viiden hengen ryhmä, joka menee YHTÄ AIKAA tekemään valuksia ML-Suojainpalvelut nimiseen yritykseen Helsinkiin. Tällöin (ja vain tällöin) saadaan Elacin ER tulpat sovittuun ryhmätilaushintaan 164e / pari. Toivottu ryhmäkoko olisi 5-7 henkilöä, jolloin valustilaisuuteen olisi hyvä varata aikaa noin 30 min. Jos ryhmäkooksi tulee 7-10 henkilöä, on sovittava 2x30min valussessiota.

Valuksienotto päivä on tässä tilauksessa to 11.9.2008 ja kellonaika välillä 16-20. Olen itse ke-pe Helsingissä ja valuksien ottajalle torstai-ilta käy parhaiten. Kellonaika voidaan toki sopia ryhmän tarpeiden mukaan, itse ehdottaisin ajaksi to 11.9.2008 klo 18.00-18.30.

Jotta valukset saadaan tehtyä on korvasi oltava puhtaat. Jos et ole käynyt pesettämässä korviasi vähään aikaan niin eikun terveydenhoitajalle het. Yleensä valuksien otto onnistuu, mutta mielellään sinne korvat puhtaina niin eipä tule huonoja yllätyksiä. Ei ole iso vaiva, suosittelen ihan muutenkin. Itse kävin 3 vk sitten kun meni korvavanusta toinen korva tukkoon. 3 min terkkarin vesihuuhtelu ja sen jälkeen viikko post-wash euforiaa. Uskomaton tunne vieläkin kun on puhtaat korvat.

Maksupolitiikasta kannattaa kysyä suoraan ML-Suojainpalvelusta, toimitusaika tulpilla on heidän mukaan noin 1kk (otetut valukset siis lähetetään Hollantiin, jossa tehdään juuri valuksien mukaan korvaasi yksilöllisesti muotoillut tulpat). Valmiit tulpat tulevat postissa kotiin.

En ole itse käyttänyt kyseisiä tulppia, en tiedä ovatko hyvät. Olen kyllä lukenut niistä hyvää ja valmis kokeilemaan. Yrityksellä, johon kimppatilaus tehdään, on webbisivut http://www.ml-suojainpalvelut.fi/mallisto.htm . Sieltä löytyy lisätietoa tulpista ja yrityksen sijainti.

Kannattaa miettiä filtteriä ja tarvittavaa suodatintehoa ennen valustilaisuuteen tuloa. Esim. DJ-käyttöön suositeltaneen -15db suodatinta, koska -25db on kuulemma jo aika tuju suodatus ja silloin lienee houkutus ottaa tulpat kokonaan pois, jotta piässöö kuulemmaan miksaustansa. Jos jollakulla kokemuksia -15db ja / tai -25db suotimista niin ihmeessä vastatkaa tähän viestiin ja valaiskaa tietämätöntä!! Filtteri on vaihdettavissa ja uusia filttereitä saa samaisesta yrityksestä tilattua erikseen, filtterin hinta ~ 50% tulpan hinnasta.

Jos haluat tilata tulpat tässä kimppatilauksessa niin laita sähköpostia osoitteeseen: seko_86 [at] hotmail.com . Laita viestiin myös puh. nrosi niin pirautan ja varmistan ennen valuspäivää, että olet tulossa. Tilaus on sitova, uskon, että tämä on kaikille tilaajille selvä asia jo muutenkin, että ostamassahan tässä ollaan. Sähköposteihin pyrin vastaamaan vuorokauden sisällä.

Ilmoittautumisjärjestyksessä otetaan tilauksia vastaan ja ilmoittelen väliaikatietoja tänne kunhan saadaan ainakin nuo itseni lisäksi 4 tilaajaa. Viimeinen ilmoittautumispäivä on ti 9.9.2008, keskiviikkona 10.9. ilmoitan tarkan lukumäärän ML-S:ään.

Tervetuloa tilaamaan hyvällä rehdillä hengellä itsellesi tulpat korviin!