948 posts, 48 pages, 226,471 views

kimik

#801 • • Edited kimik

Timce:
---
okiru:
Juu kyseessähän on U&K:n oma väsäys siitä biisistä :D Laatua. <3

---

Eikös "Minttu sekä Ville" ole kans jätkien tekele?? (Ja on muuten aivan loistava)

edit: quottaus

se 'minttu sekä ville' on dj maniacin duunaama, hävytön ralli kyl...
ja hyvät oli bileet joo :)
kimik

#803 • • kimik

AlexS:
---
Wegez:
---
embie:
taotao oli myös aika kiva...en kyl tiedä kuka oli sillon puikoissa

---

Se oli Orkidean ja JS16:sta eka/alotus biisii...ja oli kyl niiiin helmi biisi et huh huh!!! *plur*

---

Väittäisin että U&K:n viimeinen biisi *hymy*
Correct me if I'm wrong.

se oli meidän kolmanneks vika biisi :D
Stigu

#804 • • Stigu Belgian Chocolate
The entire Pacifique felt like a bad Xerox copy of last years BRILLIANT opening.

I realy don't know how to put it any shorter, or more transparent.

--
trying to figure out what I mean is like trying to push a square brick through a round hole.. eventually it&#039;ll go through...

Jone

#805 • • Jone Archibald Haddock

Stigu:
The entire Pacifique felt like a bad Xerox copy of last years BRILLIANT opening.

I realy don't know how to put it any shorter, or more transparent.

I bet that has quite a bit to do with the fact that last year's Pacifique was the first Waterpark-based event that most people had an opportunity to attend. There is a finnish saying "aikaa kultaa muistot" which roughly translates into "time gives things a golden coating." In many occasions it's just isn't possible to beat that feeling of doing something for the first time ever even if objectively looking the second time would be better. *vink*
Zilla

#806 • • Zilla
Kiitos kaikille!!
Orkidea vs Dallas Superstars:n setti teki illasta täydellisen!!! *jiihaa*
Ens vuonna uudestaan.. *heiii*

--
BadAss Toys Ain't Just For Boys!

Stigu

#807 • • Edited Stigu Belgian Chocolate
Remember the amount of drunks crashing near the wateredge and the amount of aphetamine brained idiots making half the place unsafe to even just stand. Sorry mon where were you? I was jostled and pushed around in the crowd. Last year if someone brushed you they'd turn and apologise. No such politeness or decent behviour his year.

At the end in the main pool there were some nice songs. But the just have fun feeling was missing. The crowd seemed a lot more selfinvolved, almost degenerated. But then again who am I to judge.

I did have a few very nice moments in the cave areas. Especially around 23.30 to 1.00 was the best point of the evening. And the only part of the evening I would dare call the equal of last years mood and intensity.

--
trying to figure out what I mean is like trying to push a square brick through a round hole.. eventually it&#039;ll go through...

#808 • • ALIEN Guest

RantaPallo:
joo... ei... sisälle tullessa hauva jäi kamun laukkuun roikkumaan. mitään ei ollu ottanu, mitään ei ollu mukana, mitään ei ikinä oo siinä laukussa kannettu eikä se oo ottanu mitään, IKINÄ.
No, saipahan mies kerrankin näyttää persettä poliisille ja oikeen luvan kanssa *nauru*

siitä voi varmaan osittain syyttää niitä, jotka joutuivat kiinni. Harmittavaa et muut kärsivät.
Viltsu

#809 • • Viltsu noname
Pelottaa kyllä että miten paljon idiootteja pacifique ens vuonna kerää jos jokainen testojyrä raahaa vielä loputkin kaverinsa megeen... :P

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Jone

#810 • • Edited Jone Archibald Haddock

Stigu:
Remember the amount of drunks crashing near the wateredge and the amount of aphetamine brained idiots making half the place unsafe to even just stand.

I have to agree with you on this one - there were a whole lot of people whose behaviour was somewhat annoying, reckless and/or inconsiderate. Still, having said this I must admit I was one of them last year (I may not have been inconsiderate, but I was drunk as hell - as you propably remember) and this year I was more aware of these people mostly because I personally took only a couple of beers + one Jägermeister-Redbull.

Stigu:
Sorry mon where were you?

Mostly either taking photos or checking out the slides with my friends.

Stigu:
I was jostled and pushed around in the crowd. Last year if someone brushed you they'd turn and apologise. No such politeness or decent behviour his year.

I actually tried to avoid the crowd as much as possible most of the time and was pretty successful with it. The only times I had some trouble with people pushing and shoving were the ones I felt an urge to smoke a cigarette and get a drink from the bar.

Stigu:
The crowd seemed a lot more selfinvolved, almost degenerated.

Unfortunately this is a problem that involves the whole "scene" and not only this particular event. In a year things have changed quite a bit - more and more people are becoming aware of these events and the "social codes" that used to live among clubbers haven't been passed on to the new generation all that well. There is more and more of this "the rules don't apply to me"-attitude, which is really a shame.

-

Still, after all this I have to say I had a blast at Serena. Even having to remind some people of the rules during the evening didn't ruin my good mood and even though I can hardly swim I had a great time using the slides, the tubes and other facilities while listening to the tunes delivered by the DJ's.

Next year (I'm counting on a new Pacifique already...) I'll take photos of whatever ill behaviour I witness. Seeing yourself (and being aware that other people see the same photos also) smoking on the poolside, wearing shoes in the pool area, swimming with a pair of jeans on, drinking your own drinks or taking drinks from the bar area to the pool area, shagging in the pools or whatever is propably the ultimate punishment anyway. *nauru*
raisport

#811 • • Edited raisport raisa
ois voinut olla vieläkin hauskempaa jos ois ollut pari promillea vähemmän jurrissa. etsintäkuulutus: vaaleanpunertava, pieni ja kompakti nokian luuri kadonnut. kauniisti vetoan löytäjää ottamaan yhteyttä [email protected] tai irkissä raisport. löytyminen helpottaisi elämääni melkoisesti..

*blush*
Vprobe

#812 • • Vprobe goa-head
Meno oli kerrassaan mahtava, Oulusta asti tultiin ja Ouluun hengissä palanneena voisin sanoa että oli ehdottomasti kannattava reissu oli. Oulu oli ilahduttavan hyvin edustettuna tuolla. Ensi vuonna uudestaan!

plussat:
+ musa club arenalla (erityisesti Super8! Kiitos!)
+ kohtuu iloiset ja avuliaat järjestysmiehet (ainakin mun kohdalla)
+ black hole tube *jiihaa*
+ iloiset ihmiset, loistava tunnelma
+ paljon tuttuja *plur* (sekä Oululaiset että paikalliset, kiitos kaikille *hali* )

miinukset:
- testo/pirijyrät (eräs, portaissa seuralaiselleni rumaan sävyyn avautunut "nyt väistät siitä ja vähän äkkiä" -kaveri
voisi mennä vähän itseensä ja miettiä onko hän oikeasti maailman napa vai ei)
- turistit, jotka tulivat paikan päälle ainoastaan näyttämään lihaksiaan (osa näistä menee tietysti tuohon edelliseen kategoriaan)
- musa allaspuolella
- lokeroiden vähyys, narikan hitaus (minkäs teet kun ihmisiä on niin paljon)
Tiikerriii

#813 • • Tiikerriii Tj

Itis:
Villistä virrasta saa mustelmia kun juoksee poikittain sen "yli" ja tipahtaa pannut naamalleen sinne pohjalle koska on niin uivelo ettei osaa katsoa eteensä hauskaa pitäessään... mut hauskaa oli *jiihaa* eikä toi villivirta kämmi muuta kuin naurattanut tapahtuessaan vaikka sivustakatsojat olikin sitä mieltä että oli pahan näköistä *muhaha*

Virrasta viisastuneena .... uudestaan!!!! *jiihaa*

juuh vieressä katoin että aikas pahalta näytti mutta reippaasti sieltä kyllä kipusit ylös*nauru**hihu*

--
RÄYH!!!!

Late

#814 • • Late team Lasse
Oli tosi kivaa *sydän* Tuskin maltan odottaa taas seuraavia. *hihu* Aika sanaton olo...
nunnu

#815 • • nunnu
Ihan *super* bileet!!!! Meni kyl puolet bileistä aika huti ku juoksin etsimäs frendejä...*eiei* No mut sellast sattuu ja ens vuonna on pakko mennä uudestaan!!!*aplodit**jiihaa**pihkassa*
-P

#816 • • -P

nunnu:
Ihan *super* bileet!!!! Meni kyl puolet bileistä aika huti ku juoksin etsimäs frendejä...*eiei* No mut sellast sattuu ja ens vuonna on pakko mennä uudestaan!!!*aplodit**jiihaa**pihkassa*

olli: ootsä nähny nunnua? mä en löydä nunnua mistään. tuuksä ettiin nunnua? :D

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

#817 • • ALIEN Guest

salaisinko?:
---
nunnu:

---

tää on just tätä! *nauru* ens vuonna EN ETSI KETÄÄN!!! :P
nunnu

#818 • • nunnu
[/quote]

kato ei oo helppoo.... *Reps*
nunnu

#819 • • nunnu

ALIEN:
---
salaisinko?:
---
nunnu:

---

---

tää on just tätä! *nauru* ens vuonna EN ETSI KETÄÄN!!! :P

joo en mäkään biletän yksin jos muut katoo tai sit ne saa ettii mut!!!*iloinen*
ngr

#820 • • ngr
Oli kyl vikatikki ettei alussa tajunnut pitää rahoja ittellään. Sai sitten olla janoisen siihen asti kun rahakirstun vartija löytyi. Muuten oli kyl loistobileet.