Club Colors - DJ Tiësto 13.3.2005 @ Helsinki

519 posts, 26 pages, 107,737 views

tomppi

Posts: 1,600

#301 • • tomppi thzombie ™

sts:
Tieston eilen tallinnassa nähneenä



öh höm.. tänään nähtiin se Tiësto (01:13 - 04:15) *jiihaa* oli kyl.

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

ee102

Posts: 775

#302 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi

dj billow:
Viisi pitkää vuotta olen odottanut että pääsen näkemään tieston.



Kai tässä sit itelläki kärsii vielä oottaa, ku en pääse tänään sinne. *uuh**nyyh* Toivottavasti ens vuonna Tiëstolle tulee uus keikka Suomeen. Harmittaa missata tällanen.
anthocyan

Posts: 1,511

#303 • • anthocyan Kohti valoa...
Jeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tiestooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *jiihaa* *sydän* *plur* *pihkassa* *jiihaa*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Mike Kila

Posts: 306

#304 • • Mike Kila
Pitäkää hauskaa*jiihaa*!

nimim. Äikänkirjoitukset klo 9
Avatar
#305 • • Gnomex Guest
Pitäkää hauskaa *uuh*
1ncarnation

Posts: 542

#306 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali
4min päästä jeE!!

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

COBALT

Posts: 1,407

#307 • • COBALT akitaattori
Olink mä eka? Paljo viive, höh...?! *täh* *ding*

Ei vaan, isosti, oikeesti kaivelee kun ei ollut mahd. suoriutua paikalle!!! *grr* ---> *nauru*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

T

Posts: 69

#308 • • T Topi
En ollut keikalla, mutta näin Tiëston kentällä ihan läheltä. Meinasin mennä sanomaan, että have a nice Flight... mut ei ollu tietenkään pokkaa, kun tuijotin sitä vaan suu auki...
T

Posts: 69

#309 • • Edited T Topi
Edit: ehkä mä oonkin vaan hiljaa.
McSulatejuustot7

Posts: 16

#310 • • McSulatejuustot7

T:
En ollut keikalla, mutta näin Tiëston kentällä ihan läheltä. Meinasin mennä sanomaan, että have a nice Flight... mut ei ollu tietenkään pokkaa, kun tuijotin sitä vaan suu auki...


Hanki elämä
UnityF

Posts: 15,721

#311 • • UnityF joo just se

McSulatejuustot7:
Hanki elämä



*ding* ja mitäs pahaa tossa on jos joku ilmaisee että hän näki tieston? huoh.

anteeksi OT.
McSulatejuustot7

Posts: 16

#312 • • McSulatejuustot7

T:
Edit: ehkä mä oonkin vaan hiljaa.



Saat paremmin naista jos oot
Avatar
#313 • • Dorka Guest
*nauru* ehkä tästä tulee eka threadi bileistä johon on tullu lukko ennen, kun edes bileet on ohi *lmao*
Jazmine

Posts: 1,009

#314 • • Jazmine Pösilö
Olisin saattanut haluta nähä Tieston *uuh*

--
Polcca on parasta *sydän*

ruB

Posts: 42

#315 • • ruB
kuvia sitten heti sieltä! *hih*
chooh3

Posts: 5

#316 • • chooh3
Hypensä arvoinen... ja enemmän. Kiitos järjestäjille.
Ova

Posts: 220

#317 • • Ova
No olihan se kyl helvetin hyvä...! *jiihaa* Kiitokset järjestäjille ja Tiestolle, tän takia kannatti kyl jättää yöunet vähille ennen aamulla olevaa tenttiä. *pahis* Nyt jäädään vaan odottaa AvB:n paluuta tänne... *hih*

--
Mielummin liikaa kuin liian vähän!

koofax

Posts: 3

#318 • • koofax
Tiesto is the magikan!! :)
anthocyan

Posts: 1,511

#319 • • anthocyan Kohti valoa...
Taivaallista!!!!!! *plur* *sydän* *plur*

Tiestoon voi luottaa! Aivan tajutonta nostatusta koko ajan et huh huh!!! *plur* Ylitti odotukset! Kiitos! *sydän*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Rysty

Posts: 48

#320 • • Rysty Superyllätyssektori
Olipahan kemut. Älyttömän hieno venue, Maestrosta on menty parempaan suuntaan. Tilaa riitti tanssata väenpaljoudesta huolimatta. Joissain paikoissa oli hieman ryysistä mutta mahtui kyllä pomppimaan kun tahtoi. Jalkoja vähän särkee mutta hittolainen, mulla oli kivaa! Aikamoisen toimivaa settiä tuli sekä Alexilta että Tiestolta, tuli pompittua ihan kotitarpeiksi. Kiitos hyvistä kemuista *aplodit*