Club Colors - DJ Tiësto 13.3.2005 @ Helsinki

519 posts, 26 pages, 107,112 views

AlexS

Posts: 1,389

#281 • • AlexS kummasetä

salaisinko?:
yay, kohta tämäkin on ohi eikä tarvitse enää katso Tiesto -hypetystä. tulee korvista ulos jo



Mutta pakko silti katella tätä topicia *hymy*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

-P

Posts: 4,972

#282 • • -P

AlexS:


Mutta pakko silti katella tätä topicia *hymy*



pakko? ei toki. jos luon itselleni jonkun kuvitellun pakon, niin se tuskin tulee olemaan tämän topicin katselu ;). lähinnä huvitan itseäni lukemalla tätä ^__^

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Sinza

Posts: 2,227

#283 • • Sinza

Neko:
Ja aika hyvä alku viikon lomalle.


*joo*

Jippiii, vihdoin tänään *sydän**plur*! Tätä on ootettu!

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

AlexS

Posts: 1,389

#284 • • AlexS kummasetä

salaisinko?:
---
AlexS:


Mutta pakko silti katella tätä topicia *hymy*

---


pakko? ei toki. jos luon itselleni jonkun kuvitellun pakon, niin se tuskin tulee olemaan tämän topicin katselu ;). lähinnä huvitan itseäni lukemalla tätä ^__^



Sorry OT.
Mutta eikös "korvista ulos tuleminen" ole ikävää?

Mulla ei ainakaan ole mitään ihmeellistä tarvetta mennä kommentoimaan esim. jonkun ulkomaalaisen polkka dj:n topiciin sitä että siellä plurahdellaan ja hehkutetaan normaalia enemmän, jos minua ei se kyseinen tapahtuma/dj kiinnosta.
Antaa niiden ihmisten hehkuttaa jotka "ihan oikeasti" odottavat sitä tapahtumaa.
En näe mitään aihetta tulla tapahtuman omaan topiciin valittamaan tällaisesta aiheesta (pätemään?).

Itsehän olen niin yksinkertainen konemusa ihminen että tuen tätä kyseistä tapahtumaa, vaikka Tiesto ei kuulukaan suosikki dj/tuottaja listalleni. plur plur plur.
Vielä kerran anteeksi OT.

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

subu

Posts: 1,174

#285 • • subu Suski

salaisinko?:
yay, kohta tämäkin on ohi eikä tarvitse enää katso Tiesto -hypetystä. tulee korvista ulos jo


samoin*joo*
Sinza

Posts: 2,227

#286 • • Sinza

AlexS:
Mulla ei ainakaan ole mitään ihmeellistä tarvetta mennä kommentoimaan esim. jonkun ulkomaalaisen polkka dj:n topiciin sitä että siellä plurahdellaan ja hehkutetaan normaalia enemmän, jos minua ei se kyseinen tapahtuma/dj kiinnosta.
Antaa niiden ihmisten hehkuttaa jotka "ihan oikeasti" odottavat sitä tapahtumaa.
En näe mitään aihetta tulla tapahtuman omaan topiciin valittamaan tällaisesta aiheesta (pätemään?).



Niinpä *joo*.

http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=37098;pid=517342#517342 :

anqqa:
* Älä vastaa turhaan aiheeseen ellei se sinua kiinnosta.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

miguel

Posts: 97

#287 • • miguel
Tätä päivää odottanut jo pari kuukautta *plur* Joku/ jotkut sanovat tässä topicissa, että dj Tieston Suomen keikasta puhutaan tai innostutaan liikaa... ja paskat... Eihän tämä "kohu" ole edes verrattavissa Serenan bileisiin, josta jaksetaan innostua vuoden ympäri.

*jiihaa*
AnssiV

Posts: 1,798

#288 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Jee, tänään *jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa* ..ei oo kyllä ilmeisesti kaveria mulla mut eiköhän sinne muun porukan sekaan sulaudu heilumaan... *hihu**joo*
saranda

Posts: 7

#289 • • Edited saranda Team Kumiankka
tänään!!!!!!!!!!!! *jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa*
*aplodit**aplodit**plur**plur**sydän**sydän*
AnssiV

Posts: 1,798

#290 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Jos tässä päivän mittaan tulee jollekulle odottamattomia esteitä eikä pääse ja haluaa myydä lippunsa suht. järkevään hintaan ni mie voisin ostaa kaverille. *joo*
Sa hE

Posts: 13

#292 • • Sa hE
Vähänkö kivaa! Ei enään montaa tuntia :D
Avatar
#294 • • Equalizer Guest

HenTzu:
Vähänkö kivaa! Ei enään montaa tuntia :D



Liian monta*kuolaa*
Avatar
#295 • • Edited Dorka Guest
onnellisesti en enää omista lippuja enkä muutenkaan ymmärrä ihmisten hypetystä (itseasiassa minkään bileen kohdalla).

toivottavasti heittää siellä edes ok settiä. *hymy*
Fyrisch

Posts: 4,525

#296 • • Fyrisch
ei pyygaa fiilaa ku liian feimi *lmao*
Dorsai

Posts: 16

#297 • • Dorsai Hou hsi'cheng 'chien pen
Tässä nyt sitten viimehetken iloksi joillekkin olis nyt 2 lippua 26eur/kpl eli sillä millä ne olis saanut etukäteen, yllättävän sairastumisen takia.. pistäkää yksityisviestiä ja järjestyksen mukaan annetaan liput hyvään kotiin:D Keskusta-Itäkeskus linjalta voi hakea.

--
\"..... I stand alone
I am warrior born
I bleed for my cause, and mine alone\"

Billow

Posts: 107

#298 • • Billow
Viisi pitkää vuotta olen odottanut että pääsen näkemään tieston. Ja nyt kun se on jo ovela, niin sitä ei oikein vielä tajua. Mutta toivotaan että bileet onnistuvat hyvin.

Monen aikaan on porukka menossa paikan päälle?
sts

Posts: 7,969

#299 • • sts Sama pyynti aitta!
Tieston eilen tallinnassa nähneenä, voin sanoa että tulee olemaan ihan tiukka setti teillä siellä studio 51:ssä, mikäli herralla on vielä virtaa eilisistä megabileistä jäljellä.
Timce

Posts: 5,381

#300 • • Edited Timce
Viime keikalla tuli aika väsynyttä soundia. Toivottavasti tänäpe tulee hiukan lesompaa soundia ja hehkuti-hehkuti "liidejä".

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss