Club Colors - DJ Tiësto 13.3.2005 @ Helsinki

519 posts, 26 pages, 112,084 views

itis

#341 • • itis Morning Star
Mies tuli ja otti haltuun. *jiihaa*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

~caro~

#342 • • ~caro~
Alex Kunnarin setti oli loistava!! *plur* Mut Tieston setti oli mun mielest jotenki vähän vaisu... *hmph* Mut kivaa oli! *hih*
#343 • • Equalizer Guest
Oli kyl aikamoinen kaaos mut hyvät ja onnistuneet bileet ne oli..Juomien hinnat oli vaan aikamoisen korkeet, vesikin 4 euroo*nauru*
#344 • • Cera Guest
Oli kyl ihan sairraaaaan hyvät bileet!
tiesto oli niiin *sydän*

koko mestasta oli yleisestikkin kyllä saatu ihan tosi kivannäkönen.
hämmentävän paljon peilejä jokapuolella ja tilaaaah.
mä tykkäsin.
ja kiitän.
kyllä varmaan pitää tulla uudestaankin tämmöisiin bileisiin :)

kiitos kyydille kotiin x)

ja hannalle *sydän*
#345 • • Pirpeli Guest
Juustoa, kireitä tp:eitä, kuosaajia, kääliöitä, törkeen kallista juomaa, Tiësto oli ihan söpö. Kunnarin setin loppuosa varsinkin maittava. 26e meni kyl mun kohdalla hukkaan. 51 just sellanen prameilupintaliitopaikka kuin ajattelinkin.No, ei tarvi mennä enää ikinä uudestaan. Mut Kunnarin musa oli kyl hyvää.Ai niin, muistinko sanoa, että Alex Kunnari soitti hyvän setin?
Töihin.
mehukatti

#346 • • mehukatti dude
vähän hassu fiilis jäi, toisaalta ihan siistii, toisaalta vähän perusraflameno. ehkä tiesto ois toiminu paremmin jossain merikaapelihallissa tms? entiiä, armin van buureni kyl kolahti itelle enemmän, mutta kyllä nääkin bileet oli kokonaisuutena hyvät. *joo*
hallucinogen

#347 • • Edited hallucinogen Edain
Oonkohan mä ainoa jonka mielestä sedu oli raiskannu koko paikan? =D Olihan se pramea mut vanhasta suuresta tanssilattiasta ei ollu oikein mitään jäljellä :/. Itse ei tullut tanssittua askeltakaan koska väkeä oli liikaa jokaisessa kivassa paikassa jossa ois voinu ottaa muutaman askeleen joten keskityin olennaiseen eli ryyppäämiseen *känni* Sedulla on kyllä hyvät hinnat lonkero 5.5e, pullovesi 4e ja sit täysin päin persettä tehty san fransisco 7.5e :D Ja eihän paikasta ees saanut edes sitä aitoa kossua =D
Kaveri kiittää suuresta viinalaskusta ja nätistä ja helvetin kalliista shottilasikokoelmasta *nauru*

Edit: Ai niin, tunnelmaa nosti alkuillasta miesten vessan lattialta löytynyt ruisku.

--
pikku-*possu*

AlexS

#348 • • AlexS kummasetä
Oon mehukatin kanssa samoilla linjoilla (en tiedä johtuiko porukasta vai paikasta).
Tyylikkään näköinen paikka tuo Studio51...mutta jotenkin Maestron laajempi ja yhtenäisempi tanssilattia teki paremman sekä myös lähtemättömän vaikutuksen.
Valot ja skriinit oli pop, tykkäsin! Kunnarin setti yllätti todella positiivisesti.
Monta tuttua, vähemmän tuttua ja yberhyvää raitaa. Way to go!*piis*
Poistuin paikalta vähän ennen kolmea mutta siihen asti Tieston setti oli ihan maistuva.
Ei kuitenkaan yltänyt yhtä korkealle kuin AvB:n setti 5v-synttäreillä.
Ferryn ja Arminin levylaukun sisältö on muutenkin enemmän meikäläisen mieleen *vink*
Ehkä sitä Ferryä sit ens kerralla...!

Vielä pari pienen pientä pointtia:
- En ymmärrä miksi tanssilattian keskellä pitää alkaa napsia
kesken keikan pari kymmentä "kaveriporukkakuvaa".
Tietääkseni paikassa ei saanut edes kuvata (?).
- Lasituopit? En edes uskalla arvata montako
näitä p*skaksi illan aikana (koko ajan räsähti).

Ilta oli kokonaisuudessaan ihan hyvä, allekirjoittaneella ei vain ollut paras
mahdollinen pile-vaihde päällä. Oli silti ihan hupaa...Kiitos Colors! *nuotti*

PS. Sanokaas mikä oli Tieston toka tai kolmas biisi melkein heti Killan jälkeen...
laulettiin mielestäni jotain "say hello" jne. Tämä biisi kolahti eniten Tieston setissä (sen mitä ehdin kuulla), vaikka sieltä tuli myös Adagio For Strings, Killa ja yms. *hymy*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Mosh

#349 • • Edited Mosh Adonis
Studio51 oli kyl siisti paikka. Itse saavuin melko ajoissa, ni ehti tutkiskella paikat rauhassa kun oli vielä suht tyhjää. Jossain vaiheessa iltaa se koko valtava paikka olikin täynnä... hyvä vaan että paikalle saapu paljon porukkaa, kyllä Tiësto vetää paikan täyteen sunnuntainakin *hymy*

Keikka oli jees, ja vaikka tanssilattialla olikin ahdasta (ja toisinaan vähän kosteeta ku juomat välillä lens), oli ihan siisti fiilis. Aivan edessä tuli vaikka kuinka kauan putkeen heiluttua. Sitten piti levät. Adagio for Strings soi, ja se teki illasta sen verran paremman ja piti palata lattialle *hih* Vaikka oma mieli oli vähän vaisu, ni ei voi bileitä siitä syyttää. Kyllä se sunnuntai näin parhaiten sujuu *jiihaa*

Tiësto is THE MAN. Mahtava. Osaa pitää tunnelman yllä, on se syystäkin ollu "numero uno" jo useita vuosia. Sääli että eilinen on harvinaista herkkua täällä päin!

Ja mitäs nyt sunnuntaina... eiku helvetti tänäänhän on maanantai *nauru*

--
Naiset eivät ikinä ole ovelia. Naiset ovat vain katalia.

Sinza

#350 • • Sinza
Huoh, tais mennä kyllä nämä bileet mun parhaimmiksi *sydän*, fiilis oli ihan mieletön! Oltiin sisässä joskus 2330 maissa, ja silloin jo oli tunnelma ihan katossa. Jono oli aika pitkä, mut onneks suht nopsaan kuitenkin päästiin sisään. Tuosta lähtien bileitten loppuun asti, en poistunut tanssilattialta kuin kerran - senkin vessaan juomaan, kun tuntui, että saan lämpöhalvauksen *hikoil*. Edessä oli tosiaan tunnelmaa ja lämpöä *nauru*! Tungos ei haitannut, koska siihen nyt oli osannut varautua.

Paikka oli todella hieno - olin ekaa kertaa tässä baarissa, ei olis parempaa voinut toivoa. Ihmisillä - melkein kaikilla - oli hyvä mieli (joku katsoi tämän otolliseksi paikaksi perheriitaan *lmao*). Alex soitti tosi hyvää settiä ja Tiesto oli ihan älyttömän mahtava *pihkassa**sydän* - ja sen lisäksi ilo silmälle *vink*. Tuli niin mieletöntä nostatusmusaa et huh huh *plur*! Tulpat unohtu, mut ei missään vaiheessa tullut sellasta tunnetta että niitä olis tarvinut. Tuli pompittua niin paljon ja täysii et jalat on nyt ihan kipeenä *nauru*. Juu vesipulloa siellä olis todellakin tarvinnut (selvinpäin kun olin liikenteessä), kiitos kuitenkin kamuille huikista kalleimmasta vedestä mitä olen koskaan maistanut *hymy*. Olisin voinut jäädä vielä vaikka kuinka pitkäks aikaa kuuntelemaan Tiestoa... Sain täysin vastinetta rahoilleni. Menetin sydämeni *sydän*.

Ai niin, yks juttu jäi vähän harmittamaan. Tullessa huomasin lapun, että kuvaus kielletty *uuh*. Jätin sitten hyväuskoisena kamerani narikkaan. Kuitenkin tosi monilla näytti olevan kamerat mukana, ja olis ollu itsekin kiva päästä kuvailemaan Tiestoa - siinä parin metrin päässä kun kerrankin oli.. *nyyh*

Kiitos Colors, oli ihan uskomatonta! Ja elokuussa kyllä pitäis pästä se AvB näkemään *joo*.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

#351 • • Equalizer Guest

Sinza:

Edessä oli tosiaan tunnelmaa ja lämpöä *nauru*!

Olisi pärjännyt shortseilla*nauru*
oujee

#352 • • oujee
Klo22 asti bailaamista kolmen vesipullon voimalla ja ihan loppuun asti! Kaks pientä taukoo vaati. Korvissa soi ja kovaa, ja jalat oli kipeenä - mutta oli mahtavaa!
-lera-

#353 • • -lera-
no jaa... bileet kun bileet... ei mitään erikoista.. oli pieni pettymys. *igor*
en kyllä varmaan toista kertaa lähe, ainakaan tolla lipunhinnalla.
muuten oli ihan mukava ilta, tuli tansittuakin vähän *iloinen*
Rinik

#354 • • Rinik I solemnly swear that I am up to no good.
Tiësto *jiihaa* *jiihaa* *sydän*

oli kyllä todella loistavat bileet... *hihu* kiitokset kaikille kavereille *hihu*

--
...people find it far easier to forgive others for being wrong than being right.

Marjo

#355 • • Edited Marjo pupuTupuna
Kyllähän noita vois hehkuttaa loputtomiin. *sydän* Ainoa tunnelman laskija oli, kun oma rakas ei armeijalta päässytkään paikalle..*nyyh*
Kiitos ja kumarrus kuitenkin jokaikiselle, jolle kiitos kuuluu!! Bileet oli upeet, aivan helmiä biisejä, Tiesto rokkas!
Summerblink

#356 • • Summerblink 2 vasenta jalkaa
Kyl ens kerralla pitää tulla aikaisemmin että kuulee Kunnarin setin kokonaan, tuntuu ettei mies osaa soittaa kun hyviä settejä *jiihaa*
Ja Tiësto soitti myös itsensä mun syrämmeen (ja korviin, kiitos gigawatin kamojen) *vink*

Venue oli kyllä hieno, sanon silläkin uhalla että Y.A.S lähettää mun postiluukusta tonnin mätää silakkaa *blush*. Toivottavasti tonne viisykköseen järjestetään paljon muitakin kekkereitä ja unohdetaan se tukkoinen Laturi (tai sit myydään sinne o i k e a s t i järkevä määrä lippuja).
Eihän sillä ole juurikaan väliä jos paikka on muuten ns. pintaliitomesta jos dekkien takana on oikea kaveri ja järjestäjänä esim. Colors. P L U R @ Colors jälleen kerran, kiitos *hymy*
Hotblood

#357 • • Hotblood

Pirpeli:
Juustoa, kireitä tp:eitä, kuosaajia, kääliöitä, törkeen kallista juomaa...

Yhä enemmän harmittaa etten päässy! *nauru* Tp:t... *kuolaa*

Ja elämä on... *nauru*

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

Twist

#358 • • Twist Team Kemuttajat
Ihan hyvät bileet ... Tiesto soitti kyllä hyvän setin ja meininki oli *plur* ... Vitutti vaan väen paljous...tanssilattialla sai toisissaan väistellä ihmisten rynnimistä *igor* No kyl sieltäkin sit löyty vähän parempia paikkoja kun oikeen haisteli *joo* Mut kivaa oli. Kiitos ja kumarrus! *jiihaa*
onni3mk

#359 • • onni3mk Onni on.
Nyt kun on lukenu näitä toisten viestejä, niin saa ehkä puettua sanoiks oman fiiliksen.

Tiesto soitti munkin mielestä vähän vaisun setin. Ei ollu yhtään semmonen..hehkutusfiilis, niinkun Oakenfoldissa oli tai Buurenissa. Mut kyl Tiesto todellakin otti yleisönsä ja oli valmistautunut ja tuli soittamaankin ajoissa.

Ehkä mun alkava migreeni ja väärät kengät latisti mun tunnelmaa, mut nää nyt oli bileet melkein siinä missä muutkin. Torstaina oli parempaa. Mut ei onneks oo semmonen fiilis, et rahat olis menny hukkaan.

Mä luulin, et siellä olis ollu enemmän porukkaa. Siis olihan siellä nytki tooosi paljon, mut luulin et siellä ei missään pystyis tanssii kunnolla, mut kyl mä ainakin löysin monta paikkaan. Ja siellä sivussa olevalla tanssilattialla oli ajoittain tosi väljää.

Studio 51 oli ihan kiva.

--
Onni on.

#360 • • Edited Pirpeli Guest
Toinen tykkää teinipimpeistä ja toinen taasen ei. Ja pohja se on tämänkin tytön lompakossa, valitettavasti. Mutta en toisaalta halua valittaakaan...Oma moka, että menin. Tästä lähin en. :)