äm, 1.6.2005 23:49:
Pentujen mukana vanhempiin asennetaan salaa joku itseään toistava ääninauhoite, joka kehottaa muitakin kokemaan lastenhankinnan ihanuuden.
Tämä salaa asennettu ohjelma on nimeltään rakkaus. Kun saimme ekan kersan, oli jännä huomata miten jotakuta toista voi rakastaa enemmän kuin itseään.
äm, 1.6.2005 23:49:Sama ohjelma poistaa tuoreista äideistä ja isistä tarpeen a)nukkua b)puhua aikuismaisesti c)välittää lapsettomien kavereiden jutuista.
a) mua kyllä väsyttää aivan saatanasti. Muksu ei vielä osaa itseään ruokkia, joten välillä on pakko heräillä.
b) lapsille puhutaan yleensä eritavalla kuin aikuisille. Määritelläänkö sinut jo aikuiseksi ;)
c) tällöin on kyseessä muutenkin erittäin idiootti yksilö, kyllä mua kiinnostaa kavereiden jutut ihan niinkuin ennenkin.
äm, 1.6.2005 23:49:Suurin vika vanhemmissa on yksinkertaisesti se, että ne ei tajua, että joku voi vihata niiden pentua. Että se ei ole muiden silmissä ihana. Ja että kaikki ei sellaisia halua.
Tämä pätee lähes kaikkii asioihin, kaikkia ei vain kiinnosta. En minä esimerkiksi jaksa kuunnella polkka/kixufanien essohehkutuksia :P
äm, 1.6.2005 23:49:Ps. miten niin monelle tuntuu toi ehkäisy olevan kauheen vaikeeta? "Ei me tätä suunniteltu, mutta se vaan tuli". Oho.
hehe, kortsut on perseestä ja pillerit vie naisten halut :P