Atmospheric DNB lovers?

83 posts, 5 pages, 18,701 views

soulsaw

Posts: 444

#21 • • Edited soulsaw 1.0

FA:
jos rennosta dnb:stä diggaa niin suosittelen tsekkaa nää ensi alkuun->

makoto
nookie
calibre
drumajick
subject 13
commix
high contrast
A.I
carlito+addiction
the insiders
mathematics

tulee nyt näin nopeesti mieleen.



Future Engineers
Seba
PFM
J-Laze
Blu Mar Ten
ASC
Sonic Generation
Orion
Blame
Omni Trio


Blu Mar Ten - Osaka (1999) on loisto ja eilen piti imeä
Jungle Jazz VA 1-5 suosittelen *hymy*
Cov-Ops:in Thought Process 01 VA oli loisto julkaisu kanssa hieman erilaista kamaa.
ASC-Journeys Trough Space And TIme *sydän*


Ovat mun lisäykseni tällä hetkellä ainakin(on paljon muitakin). Suosittelen *hymy*

PS. ei kenelläkään sattuisi olemaan Probe One - Polaris biisiä? *nyyh* multa hävis mp3 levyjä ja samalla se biisi enkä edes muista mistä sen sain.

--
_____

rec

Posts: 2,923

#22 • • rec
Pääasiassa DnB:ssä viehättää "Dark Core" -tyyli, mutta samalla uppoaa myös rauhallisempi Aquasky, Photek, LTJ Bukem... Junkka puoli on taas ihan erikseen! Shy FX mukaanlukien pojat; Mickey Finn, MC Fearless & Skibadee.

*hymy*
soulsaw

Posts: 444

#23 • • soulsaw 1.0

Charly RePanic:
Pääasiassa DnB:ssä viehättää "Dark Core" -tyyli, mutta samalla uppoaa myös rauhallisempi Aquasky, Photek, LTJ Bukem... Junkka puoli on taas ihan erikseen! Shy FX mukaanlukien pojat; Mickey Finn, MC Fearless & Skibadee.

*hymy*



Tarkoitat siis Dark/Tech step? Sillä tuli jsks hajoitettua korvia joo(Tech Itch, Dieselboy, Cujo, Noisia yms yms yms)
Ehkäpä sullakin koittaa se rauhallisuuden kaipuu? *hymy*

--
_____

rec

Posts: 2,923

#24 • • rec

zatech_:
---
Tarkoitat siis Dark/Tech step? Sillä tuli jsks hajoitettua korvia joo(Tech Itch, Dieselboy, Cujo, Noisia yms yms yms)
Ehkäpä sullakin koittaa se rauhallisuuden kaipuu? *hymy*



Ei, väärin, nej, wrong ja kaikki negativet päälle!

Tarkoitan edelleenkin "Dark Core:a", joka on TechStepin ja Darkin sekoitus.. lähinnä "Concord Dawn" on tästä hyvänä esimerkkinä! Mutta siis tuommoinen "New Balance" ja "Artemis" tyylinen mazku uppoaa ihan yhtä hyvin kuin darkkimazkukin! *hymy*

T: DnB:tä laidasta laitaan duunaava artsti! *vink*
hrdkvr

Posts: 3,929

#25 • • hrdkvr KURGO

zatech_:
---

HOMOJEN HOMMAA

Np. Dom + Roland - Parasite

---


hm. dom and roland on jees.. moving shadow *hymy*



dom&roland ei kyl mene atmospheric genreen.. varsinkin uus chronologies on iiiihan tekkikamaa mut dommin huikppuhetket henk koht olis tuolla 97-99 moving shadowlta. tietty viimevuosinakin tullut paljon hyvii mm killabullet

itte en kauheesti tätä hienongenren unisinta puolta paljoo harrasta.. jotai nookiee ja emofittei on mut niitä tulee soiteltua vaan kesälauantaiaamuisin.

--
-keep it hard-

soulsaw

Posts: 444

#26 • • soulsaw 1.0

Charly RePanic:
---
zatech_:
---
Tarkoitat siis Dark/Tech step? Sillä tuli jsks hajoitettua korvia joo(Tech Itch, Dieselboy, Cujo, Noisia yms yms yms)
Ehkäpä sullakin koittaa se rauhallisuuden kaipuu? *hymy*

---


Ei, väärin, nej, wrong ja kaikki negativet päälle!

Tarkoitan edelleenkin "Dark Core:a", joka on TechStepin ja Darkin sekoitus.. lähinnä "Concord Dawn" on tästä hyvänä esimerkkinä! Mutta siis tuommoinen "New Balance" ja "Artemis" tyylinen mazku uppoaa ihan yhtä hyvin kuin darkkimazkukin! *hymy*

T: DnB:tä laidasta laitaan duunaava artsti! *vink*



Hassua, itse lajittelin Concord Dawnin trance'n'bass:iin hmmm

--
_____

soulsaw

Posts: 444

#27 • • soulsaw 1.0

hardikaveri:
---
zatech_:
---

HOMOJEN HOMMAA

Np. Dom + Roland - Parasite

---


hm. dom and roland on jees.. moving shadow *hymy*

---


dom&roland ei kyl mene atmospheric genreen.. varsinkin uus chronologies on iiiihan tekkikamaa mut dommin huikppuhetket henk koht olis tuolla 97-99 moving shadowlta. tietty viimevuosinakin tullut paljon hyvii mm killabullet

itte en kauheesti tätä hienongenren unisinta puolta paljoo harrasta.. jotai nookiee ja emofittei on mut niitä tulee soiteltua vaan kesälauantaiaamuisin.



niinp, ei dom'n'roland tod. mtn atmoa ole, kunhan joku mainitsi np;sä ja topic vaihtoi "hieman" suuntaa *uuh*

--
_____

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#28 • • Aziz Combat Fighter
Älkääs nyt nylkyttäköö niitä subgenrejä kohalleen; it's all good. Junkka on junkkaa! Iha mahoton sanoo meneeks joku Killa bullet dark steppiin, dark techiin, tech killaa vai bulletcoreen vai mihinkä eikä sil ees oo välii ku kaikkee junkkaa voi miksaa kaikkeen junkkaan *vink*
rec

Posts: 2,923

#29 • • rec

zatech_:
---
Charly RePanic:
---
zatech_:
---
Tarkoitat siis Dark/Tech step? Sillä tuli jsks hajoitettua korvia joo(Tech Itch, Dieselboy, Cujo, Noisia yms yms yms)
Ehkäpä sullakin koittaa se rauhallisuuden kaipuu? *hymy*

---


Ei, väärin, nej, wrong ja kaikki negativet päälle!

Tarkoitan edelleenkin "Dark Core:a", joka on TechStepin ja Darkin sekoitus.. lähinnä "Concord Dawn" on tästä hyvänä esimerkkinä! Mutta siis tuommoinen "New Balance" ja "Artemis" tyylinen mazku uppoaa ihan yhtä hyvin kuin darkkimazkukin! *hymy*

T: DnB:tä laidasta laitaan duunaava artsti! *vink*

---


Hassua, itse lajittelin Concord Dawnin trance'n'bass:iin hmmm



Sä saat luokitella sen vaikka nasaretilaiseksi, mutta voin sanoa, että artsti tekee kyllä aikalailla puhdasta darkcore / techsteppiä! Jossain niiden sivuilla luki datana toi ihan selkeesti...
soulsaw

Posts: 444

#30 • • soulsaw 1.0
*sydän* *sydän* *sydän* its all good jep *hymy* go go ana *lmao*

--
_____

JustinSan

Posts: 822

#31 • • JustinSan Nullius in verba
Meniks se niinku nii et se mikä meni sillee umts umts umts umts ni sit syötiin extaasshi pillereitä ja laitetaa kädet ilmaan ja sitku ku se menee sillee umts thshi äh-tsi umts tsi-äh-äh-tsiumtsiäh tädätädätädä ni sit dissataan niitä ketkää kuuntelee sitä mikä menee umts umts umts? *ding*

Itse threadin aiheeseen; en ole ikinä varmaan kuullutkaan, kiitos kun sain jakaa tämän kanssanne *kiitoskiitos*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

soulsaw

Posts: 444

#32 • • soulsaw 1.0

Charly RePanic:
---
zatech_:
---
Charly RePanic:
---
zatech_:
---
Tarkoitat siis Dark/Tech step? Sillä tuli jsks hajoitettua korvia joo(Tech Itch, Dieselboy, Cujo, Noisia yms yms yms)
Ehkäpä sullakin koittaa se rauhallisuuden kaipuu? *hymy*

---


Ei, väärin, nej, wrong ja kaikki negativet päälle!

Tarkoitan edelleenkin "Dark Core:a", joka on TechStepin ja Darkin sekoitus.. lähinnä "Concord Dawn" on tästä hyvänä esimerkkinä! Mutta siis tuommoinen "New Balance" ja "Artemis" tyylinen mazku uppoaa ihan yhtä hyvin kuin darkkimazkukin! *hymy*

T: DnB:tä laidasta laitaan duunaava artsti! *vink*

---


Hassua, itse lajittelin Concord Dawnin trance'n'bass:iin hmmm

---


Sä saat luokitella sen vaikka nasaretilaiseksi, mutta voin sanoa, että artsti tekee kyllä aikalailla puhdasta darkcore / techsteppiä! Jossain niiden sivuilla luki datana toi ihan selkeesti...



toisaalta ne voi aina vain yrittää ;) hmno paljon TNB elementtej olen siitä itse löytänyt, enkä erityisemmin ole kelkassa näiden HC tyylien suhteen *uuh* voit olla oikeassakin itse en erityisemmin plurahtanut C. Dawniin mutjep.

BES - Happy Bitch *sydän* nimisen biisin suosittelen

--
_____

rec

Posts: 2,923

#33 • • rec
Hassua sinänsä! Kuuntelen CD:ltä just Impulse Trackerillä duunattuja ikivanhoja biisejä.. löysinpä eräänkin DnB biisin. Hetki, syötän kohta linkin! *nauru*

Biisihän on tehty silloin kun olin vielä pieni poika! *hymy* Jos muistan oikein, niin vuonna -97. *blush*
soulsaw

Posts: 444

#34 • • soulsaw 1.0

JustinSane:
Meniks se niinku nii et se mikä meni sillee umts umts umts umts ni sit syötiin extaasshi pillereitä ja laitetaa kädet ilmaan ja sitku ku se menee sillee umts thshi äh-tsi umts tsi-äh-äh-tsiumtsiäh tädätädätädä ni sit dissataan niitä ketkää kuuntelee sitä mikä menee umts umts umts? *ding*

Itse threadin aiheeseen; en ole ikinä varmaan kuullutkaan, kiitos kun sain jakaa tämän kanssanne *kiitoskiitos*



Kukaan ei dissaa ketään *lmao* tai ainakaan tarkoitus ei ole tehdä mtn sellaista. Itse yritän oppia jtn uutta itselleni ja jees kun huomaan että mun mielimusiikista pitää moni muukin *plur*

Jos tykkäät jsks chill musasta koita jtn Atmospheric dnb:tä (esim. aikaisemmin threadillä mainittujen artistien tuotantoa)

--
_____

rec

Posts: 2,923

#35 • • rec
Eli luvattua DnB:tä vuodelta kivi on tässä.
soulsaw

Posts: 444

#36 • • soulsaw 1.0

Charly RePanic:
Eli luvattua DnB:tä vuodelta kivi on tässä.



97 hm. vanhempaa junkkaa on kyllä tullut kuunneltua, en oikein kykene kuuntelee juuri nyt koska olen koulun MACillä, meillon avoimien ovien pvä ja paljon porukkaa IN:ssä. *uuh*

--
_____

rec

Posts: 2,923

#37 • • rec

Charly RePanic:
Eli luvattua DnB:tä vuodelta kivi on tässä.



Tälle ei voi kuin nauraa, näin jälkeenpäin! *nauru*
Coma

Posts: 705

#40 • • Coma
Definitive hearing;

LTJ Bukem feat Konrad Essential Mixit <3 <3

Sit jos mennään jump-upin suuntaan ni Mr. Mickey Finn ja Aphrodite vetää korret <4 <5


np. Jungle Brothers - Jungle Brother (Urban Takeover Mix)