Atmospheric DNB lovers?

83 posts, 5 pages, 18,674 views

soulsaw

Posts: 444

#1 • • soulsaw 1.0
Buah.

Tällä forumilla löytyy psyn, kiksun, teknon yms. suosijoita. Itse olen kyllä näidenkin genre-ystävä, mutta kuinka moni tällä forumilla tykkää atmospheric dnb/junkasta? Ajattelin vaan etsiä porukkaa, jonka kanssa voisi keskustella genrestä yleisesti ja jakaa omien suosikki-helmi trackien luetteloa.


Itse tarkoitan lähinnä Good Looking Records julkaisuja(LTJ Bukem) (esim. genrestä voisin mainita Indigon - Emerald settiä, jossa suurin osa musiikistä on kuuneltavissa myös Looking Back 1-5 kokoelmilla).

--
_____

Timce

Posts: 5,381

#2 • • Timce
LTJ Bukem - Horizons <3

Ei mulla muuta.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

wetware

Posts: 244

#3 • • wetware wenator

zatech_:
Buah.

Tällä forumilla löytyy psyn, kiksun, teknon yms. suosijoita. Itse olen kyllä näidenkin genre-ystävä, mutta kuinka moni tällä forumilla tykkää atmospheric dnb/junkasta? Ajattelin vaan etsiä porukkaa, jonka kanssa voisi keskustella genrestä yleisesti ja jakaa omien suosikki-helmi trackien luetteloa.



stealth unitilta löytää junkkapossee paremmin
kilobitti

Posts: 2,419

#4 • • kilobitti 1-2-3 techno
Runpubassosta on ollu juttua aiemminkin-> http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=27184;sivu=1

Itselle kolisee välillä enemmän välillä vähemmän. Välillä luulin jo kyllästyneeni kaikkeen rikkobiittiin, mut sit kuulin Mufflerin mixtapea<3

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

soulsaw

Posts: 444

#5 • • soulsaw 1.0
stealth unitilta löytää junkkapossee paremmin
[/quote]

sain sen kuvan että siellä on se junkan "rankempi" skene, mutta rekisteröidyinpäs juuri. kiitän vinkistä, ehkä oli mielenkiintoista kysyä tästä nimenomaan klubituksessa.

--
_____

soulsaw

Posts: 444

#6 • • soulsaw 1.0

kilobitti:
Runpubassosta on ollu juttua aiemminkin-> http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=27184;sivu=1

Itselle kolisee välillä enemmän välillä vähemmän. Välillä luulin jo kyllästyneeni kaikkeen rikkobiittiin, mut sit kuulin Mufflerin mixtapea<3




Muffler aika HC, jos siitä tykkäät kannattaa kokeilla jtn Technical Itch tai Dieselboy :)

--
_____

Timmo

Posts: 657

#7 • • Timmo
LTJ Bukem on kummisetä!! *sydän*

--
Elämä On Raato

tes la rok

Posts: 258

#8 • • tes la rok
jos rennosta dnb:stä diggaa niin suosittelen tsekkaa nää ensi alkuun->

makoto
nookie
calibre
drumajick
subject 13
commix
high contrast
A.I
carlito+addiction
the insiders
mathematics

tulee nyt näin nopeesti mieleen.
Timmo

Posts: 657

#10 • • Timmo
Nykyään toi rankka dnb on menettäny rankkuutensa. Kuulostaa ihan polkalta ja on sitä samaa hooveria tai raastoa. Mihin jäi meininki?

--
Elämä On Raato

Gilgamint.com

Posts: 2,258

#11 • • Gilgamint.com Making questions
joo samaa mieltä on se vähä juustooooooooooooooooo ei oikee nappaa.... twisted individual - gimp mask
nigel

Posts: 792

#12 • • nigel

Timmo:
Nykyään toi rankka dnb on menettäny rankkuutensa. Kuulostaa ihan polkalta ja on sitä samaa hooveria tai raastoa. Mihin jäi meininki?



joo samat on itselläkin fiilikset. teiniangsti tulee vaa itsellä mieleen.
mut anywho, paljon hyvää soundii tulee silti ulos vieläkin. erityismaininta omalt kohdalt kuuluu Fanulle joka duunaa imo aivan luksus darkimpaa soundii. *plur*
Timmo

Posts: 657

#13 • • Timmo
Fanu on kyl yks suosikeista! Koskas siltä tulee taas musaa ulos 12":sen muodossa?

--
Elämä On Raato

tes la rok

Posts: 258

#14 • • tes la rok
photek - age of empires
freshin uudet.. ei ne kyl kovinkaan juustoisia ole.
Miika

Posts: 893

#15 • • Miika
Indigon Emerald on kyllä aivan loistava. En genreä tunne laajasti, mutta Studio X:ia oon fiilistelly jo pitkään (kokoelma jolla esiintyy mm. Avid Nation, Greg Packer, J-laze ja Pariah ym) Kaunista tunnelmaa, definitely! *hymy*
soulsaw

Posts: 444

#16 • • soulsaw 1.0


HOMOJEN HOMMAA

Np. Dom + Roland - Parasite



hm. dom and roland on jees.. moving shadow *hymy*

--
_____

hillitty

Posts: 40

#17 • • hillitty

FA:
jos rennosta dnb:stä diggaa niin suosittelen tsekkaa nää ensi alkuun->

makoto
nookie
calibre
drumajick
subject 13
commix
high contrast
A.I
carlito+addiction
the insiders
mathematics

tulee nyt näin nopeesti mieleen.



No joo noi menee kyl...Varsinki high contrast ja calibre*kuolaa*
soulsaw

Posts: 444

#18 • • soulsaw 1.0

Luminescent:
Indigon Emerald on kyllä aivan loistava. En genreä tunne laajasti, mutta Studio X:ia oon fiilistelly jo pitkään (kokoelma jolla esiintyy mm. Avid Nation, Greg Packer, J-laze ja Pariah ym) Kaunista tunnelmaa, definitely! *hymy*



Suosittelen lämpimästi silloin Points In Time 1-9 ja Looking Back 1-5 VA compilationeita. *hymy*

--
_____

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#19 • • Aziz Combat Fighter

zatech_:
---

HOMOJEN HOMMAA

Np. Dom + Roland - Parasite

---


hm. dom and roland on jees.. moving shadow *hymy*



Jeah! Ja kyl mä atmosfäärisaundistakin oikeesti salaa diggaan.
soulsaw

Posts: 444

#20 • • soulsaw 1.0

Käenpoika:
joo samaa mieltä on se vähä juustooooooooooooooooo ei oikee nappaa.... twisted individual - gimp mask



hmno ainkin hyvää juustoa imo *hymy*
kuitenkin on sitä puolivakavaa art coreakin tarjolla itse tykkäsin Seba - Car Crash:in tapaisesta ja Seban WASP on aika epätavallista matskuu :)

--
_____