41 posts, 3 pages, 8,837 views
Illustrator:
---
Musta ne menettää parhaan teränsä noin viiden käyttökerran jälkeen. Mut eipä noita siltikään mee ku se 3-4/kuukausi. Ostopäivänä vaan jaksaa aina napsauttaa se 10e.
tubayumi:
Oon ollu tyytyväinen Sensor Excel kakkoseen. Kelpo hinta-laatusuhde terissä. Oon käyttäny välillä puol vuotta konetta, mutta ei oo höylän voittanutta.
Nythän on tulossa sellanen M3Power Gilleteltä. Hamusin tän gillette.comista enkä jaksanu kääntää. Sori.
[iso]PATTEREILLA toimiva höylä?!?[/iso]
tubayumi:
The blades are enhanced by a new coating process, called "thin uniform telomer," which provides a perceptible
improvement in shaving comfort throughout the life of the blade.
((rejver)):
Joo, ei oo itekkään tullu käytettyy vaahtoo piiitkään aikaan koska vesi pehmentää karvat parhaiten!! Huiskussa sit tulee ajeltuu ylhäält ja hlhaalt ja sivusta....
On mulla Braunin konekkin, mut sillä ei tuu nii hyvää jälkeä ku höylällä. Suositeltu teränvaihtoväli 18kk. Uus "teräkasetti" n.50e. Jos laiskottaa käytän sitä...Juhgu:
---
Illustrator:
---
Musta ne menettää parhaan teränsä noin viiden käyttökerran jälkeen. Mut eipä noita siltikään mee ku se 3-4/kuukausi. Ostopäivänä vaan jaksaa aina napsauttaa se 10e.
---
Minulla oli partakone kolmatta vuotta ennenkuin onnistuin hukkaamaan teräosan (uutta odotellessa). Taisi tulla halvemmaksi kuin höylät, ja aiheutti vähemmän jätettäkin. Mutta minulla ei olekaan gorillakasvua ja partakone niittaa omat haiveneni ihan nätisti
Illustrator:
---
On mulla Braunin konekkin, mut sillä ei tuu nii hyvää jälkeä ku höylällä. Suositeltu teränvaihtoväli 18kk. Uus "teräkasetti" n.50e. Jos laiskottaa käytän sitä...
Late:
Philishavella ajelen, huomattavasti nopeampaa ja ihan tarpeeksi tarkkaa jälkeä meikäläiselle.
mach3 on myös varalla, sillon kun sitä käytin riitti mulle terän vaihto ehkä 3krt/v.
Jone:
Nopeampaa? Kuinka nopeasti sä parran koneella ajat? Mulla menee höylätessä alle 2 minuuttia / laaki.