mach 3

41 posts, 3 pages, 8,378 views

tigger

Posts: 178

#1 • • Edited tigger
jakakaa parhaat kokemuksenne täällä

ei mitän kävi pieni vahinko tos pari viikko sitte...
Juhgu

Posts: 7,921

#2 • • Juhgu Virnistelijä

tigger:
jakakaa parhaat kokemuksenne täällä

ei mitän kävi pieni vahinko tos pari viikko sitte...



Ymmärrän.
Eiku, enpäs. *ding*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Juhgu

Posts: 7,921

#4 • • Juhgu Virnistelijä

Avernian:
Ajattelin että tämän threadin on pakko kertoa juuri parranajokokemuksista. *haukottel*



Näin minäkin arvailin. Tosin ei taida mach kolmoset sunmuut olla hintansa väärti *hymy*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

diorite

Posts: 437

#5 • • diorite 180+

Juhgu:
Tosin ei taida mach kolmoset sunmuut olla hintansa väärti *hymy*



Minun mielestä taas ovat. Sähkökoneet kuitenkin maksaa vaikka mitä ja sillä saa jo ison kasan mach kolmosia. Ja varsinkin sitten jos siihen sähkökoneeseen pitäisi vaihtaa terät.... *nauru*

--
Kuka? Minäkö?

TemeZ

Posts: 486

#6 • • TemeZ

diorite:
Minun mielestä taas ovat. Sähkökoneet kuitenkin maksaa vaikka mitä ja sillä saa jo ison kasan mach kolmosia. Ja varsinkin sitten jos siihen sähkökoneeseen pitäisi vaihtaa terät.... *nauru*



aina inhonnu niitä sähkökoneita, pitää hinkata ees taas että saa tulosta jne, kyllä terät on parhaat ja käytännöllisimmät..
ezzy

Posts: 8,060

#7 • • ezzy Droid-pappa
koneen hankkimisen jälkeen ei ole paluuta takaisin, on se vaan niin vaivatonta.
wetware

Posts: 244

#8 • • wetware wenator

ezzy:
koneen hankkimisen jälkeen ei ole paluuta takaisin, on se vaan niin vaivatonta.



jep. paitsi että höylällä menee kikin ympärystö kivemmin sileeks
wetware

Posts: 244

#9 • • wetware wenator

tigger:
jakakaa parhaat kokemuksenne täällä

ei mitän kävi pieni vahinko tos pari viikko sitte...



onko alkanut parta kasvamaan ja kaipaat vinkkejä kumpaan suuntaan kallistua, vai mistä johtuu tää ankea topicin alustus
remotion

Posts: 5,283

#10 • • remotion nostatus guru
Tuntuu että en saa ikinä selvää jälkeä koko naamasta joten täytyy seuraavaks hankkia vaahtoa ja teriä koneiden kylkiäisiks. kasvanu jo pari vuotta toi pärstä karvaa vähän liikaa. mutta toisaalta en vois ikinä vetää terällä leuka kun jos siitä jyystän ni saleen repee nahka päästä, helppoa toki jos ei kasva niin paljoa parta..
Kolera

Posts: 4,256

#11 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Hiustenkynimiskone on ihan tarpeeks pätevä parranleikkuusee. On sitä kerran pari jotain partaterää käyttäny ku muutakaa siihe hätää löytyny

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

tigger

Posts: 178

#13 • • tigger


onko alkanut parta kasvamaan ja kaipaat vinkkejä kumpaan suuntaan kallistua, vai mistä johtuu tää ankea topicin alustus



olin vaan vähän liian innoissani ja toi terä jäi melkein pystyyn luuhun
lohikarme

Posts: 1,730

#14 • • Edited lohikarme RitariVittupää
Kyllä sillä ny kikkelikarvat ajelee *lmao* Partaan konetta (siis siihen mitä mul ny kasvaa *lmao*)

--
Qualis artifex pereo

Karski

Posts: 6,049

#15 • • Karski Pomon kätyri
Mä käytän välillä konetta ja välillä mach 3:sta,
riippuu ihan siitä et haluunko olla siloposki/pää (höylä)
vai äijäsänkinen (kone). Ikinä en o höylällä
itseäni telonu, mut vähän aikaa sitten sain
huulen auki koneella *igor* älkää kysykö *nauru*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Illustrator

Posts: 3,171

#16 • • Illustrator
*nauru* Mikä topikki.
Mul on Mach 3 turbo.*hihu* Siihen maksaa vaihtoterät ihan vitusti, muuten hyvä. Sain sen intistä.
Jone

Posts: 8,258

#17 • • Edited Jone Archibald Haddock
Mach 3 on myöskin mun valintani. Joskus teinarina ajoin leukani koneella ennen höylien löytämistä ja havaitsin ettei mun ihoni kestä koneita - saan niiden käytöstä ihottumaa. En myöskään koskaan saanut koneella aikaiseksi niin hyvää jälkeä kuin höylillä ja testaamani koneet eivät oikein edes pure siihen suht tehokkaaseen karvankasvuun, jota mun naamassani on tarjolla. En myöskään ymmärrä miten terät ovat ihmisten mielestä kalliita. Kai te nyt hyvät ihmiset ymmärrätte etteivät ne ole kertakäyttöisiä? Mulla menee Mach 3-teriä noin 1 / kuukausi.

(Useimmitenhan kyllä kuljen ihan silkkaa laiskuuttani rehottavassa sängessä ja puolustelen sitä heikolla "sänki sopii mulle"-argumentilla, jonka oon lähinnä kiskaissut hatustani ettei tarvitsis olla ajamassa leukaa sileäksi niin usein.)
Illustrator

Posts: 3,171

#18 • • Illustrator

Jone:
En myöskään ymmärrä miten terät ovat ihmisten mielestä kalliita. Kai te nyt hyvät ihmiset ymmärrätte etteivät ne ole kertakäyttöisiä? Mulla menee Mach 3-teriä noin 1 / kuukausi.

Musta ne menettää parhaan teränsä noin viiden käyttökerran jälkeen. Mut eipä noita siltikään mee ku se 3-4/kuukausi. Ostopäivänä vaan jaksaa aina napsauttaa se 10e.*nauru*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#19 • • Aziz Combat Fighter

Jone:
Mulla menee Mach 3-teriä noin 1 / kuukausi.



Mä en ihan tajuu tota; mulla ei varmaan oo yhtään sen äkäsempi karvankasvu leukaperissä ku sulla ja mul menee alle viikossa mäkki kolmonen niin tylsäks, et se alkaa raapia. Nykyään suristelen klipperillä ykkösasetuksella leukaperät, ja päänahan jollain halpisterällä. Kallonahka tuntuu kestävän enempi rankasua kun mun prinsessanposkeni *ding*
Lost-Soul

Posts: 3,107

#20 • • Lost-Soul los pallos

Jone:
Mulla menee Mach 3-teriä noin 1 / kuukausi.


sama homma ja vaahtoo ei mee yhtään.. Suoraan suihkusta tullessa ku ajaa parran pois, ni ei tarvi mitään turhii vaahtoi..

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis