mach 3

41 posts, 3 pages, 8,839 views

EFS55

#21 • • EFS55 Aviomies
Joo, ei oo itekkään tullu käytettyy vaahtoo piiitkään aikaan koska vesi pehmentää karvat parhaiten!! Huiskussa sit tulee ajeltuu ylhäält ja hlhaalt ja sivusta.... *nauru*
Juhgu

#22 • • Juhgu Virnistelijä

Illustrator:
---
Musta ne menettää parhaan teränsä noin viiden käyttökerran jälkeen. Mut eipä noita siltikään mee ku se 3-4/kuukausi. Ostopäivänä vaan jaksaa aina napsauttaa se 10e.*nauru*

Minulla oli partakone kolmatta vuotta ennenkuin onnistuin hukkaamaan teräosan (uutta odotellessa). Taisi tulla halvemmaksi kuin höylät, ja aiheutti vähemmän jätettäkin. Mutta minulla ei olekaan gorillakasvua ja partakone niittaa omat haiveneni ihan nätisti *hymy*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Ill

#23 • • Edited Ill .-:wankers united:-.
Oon ollu tyytyväinen Sensor Excel kakkoseen. Kelpo hinta-laatusuhde terissä. Oon käyttäny välillä puol vuotta konetta, mutta ei oo höylän voittanutta.

Nythän on tulossa sellanen M3Power Gilleteltä. Hamusin tän gillette.comista enkä jaksanu kääntää. Sori.

[iso]PATTEREILLA toimiva höylä?!?[/iso]

The pulsing action stimulates hair upward and away from the skin, making it dramatically easier to shave more thoroughly in one easy power stroke.

The blades are enhanced by a new coating process, called "thin uniform telomer," which provides a perceptible
improvement in shaving comfort throughout the life of the blade.

The blade cartridge features an Indicator® Lubrastrip™ infused with Vitamin E and Aloe for added moisture.

A new handle features strategically-placed gripping surfaces that enable men to shave confidently and safely at any angle. The power button is centrally located on the handle for maximum control, and the Duracell AAA battery is easy to insert and replace.

The razor is shower-safe, allowing a man to shave wherever he prefers.

Edit: Kirotusvihreitä

--
Hipit on tyhmiä, rumia ja haisee pahalle.

Oneiros

#24 • • Oneiros x)

tubayumi:
Oon ollu tyytyväinen Sensor Excel kakkoseen. Kelpo hinta-laatusuhde terissä. Oon käyttäny välillä puol vuotta konetta, mutta ei oo höylän voittanutta.

Nythän on tulossa sellanen M3Power Gilleteltä. Hamusin tän gillette.comista enkä jaksanu kääntää. Sori.

[iso]PATTEREILLA toimiva höylä?!?[/iso]

Noita oli Puolassa kaupoissa jo ainakin viime kesäkuussa nimellä Mach3 Turbo tjms. Itse en käytössä ole huomannut juurikaan eroa tavalliseen Mach3:n, mutta mulla ei oikeestaan vielä parta edes kasva. *hih*

--
Space, while it seems to go on and on forever,
actually has a gorilla throwing barrels at you at the end.

Janne

#25 • • Janne kipee ukkeli

tubayumi:
The blades are enhanced by a new coating process, called "thin uniform telomer," which provides a perceptible
improvement in shaving comfort throughout the life of the blade.

Kappas, telomeerilla päällystetty partaterä. Varmana on terien hinta siinä luokassa, että Gilletten terät pysyvät varastetuimpana tavarana kaupoissa.

Mitä tulee keskusteluun partakone vs. höylä, niin kyllähän partakone selkeästi jäljen laadussa häviää, mutta on helpompi eikä tule niin herkästi haavoja herkempiin kohtiin. Itse käytän molempia - ensin koneella enimmät ja sitten särmäys höylällä. Vähän parempiin tilaisuuksiin (Hallut, Illut, Millut, Allut *hih* *vink*) voi sit ajella koko parran höylällä.
bansq

#26 • • bansq leftfield winger.
olinpahan just saman terän varassa 6kk, miehekästä repiä niitä viimesiä jouhia naamasta kun tuntuu et pinsettejä käyttäis :)

--
plip goes on.

aivastus

#27 • • aivastus Ärsyttävä

bansq:
olinpahan just saman terän varassa 6kk, miehekästä repiä niitä viimesiä jouhia naamasta kun tuntuu et pinsettejä käyttäis :)

Varmasti *nauru*
Onneksi omat haivenet saa ajettua hyvin parin kuukauden ajan yhdellä terällä.

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

Gnizhak

#28 • • Gnizhak iku

((rejver)):
Joo, ei oo itekkään tullu käytettyy vaahtoo piiitkään aikaan koska vesi pehmentää karvat parhaiten!! Huiskussa sit tulee ajeltuu ylhäält ja hlhaalt ja sivusta.... *nauru*

Mulle ei kyl pelkkä vesi riitä, eikä ihan normaali vaahtokaan. Pitää käyttää joko geeliä tai muuten höylä repii naaman auki, oli terä missä kunnossa tahansa.. Sit jos on jotain geeliä ni toimii kivuttomammin.

Nykyään käytän konetta, eihän se ihan niin hyvin leikkele kun terä mut ei kirvellä juurikaan ja säästää aikalailla kun noita mach 3 teriä pystyn käyttää just sen ~5 kertaa eli ne kestää n. kaks viikkoa.

--
Don't Just Stand There

patis

#29 • • patis 10
Mulla menee mach3 teriä n. 2/vuosi. Kitsas kun olen, muta sit onki naama ruvella.

Salettiin tekevät noi terät tahallaan niin nopeesti tylsyviks.. perkeleet. Ja vielä sikahintasia.

Omistan kyllä philishavenkin mutta se tekee ihan surkeeta jälkeä. Braun tekee mielestäni parhaat koneet.
Summerblink

#30 • • Edited Summerblink 2 vasenta jalkaa
Mä ajan mun wanhalla neuvostoliittolaisella automaattisella partakoneella:
vesi tulee silmistä ja vaahto suusta *iihhih*
Verottaja

#31 • • Verottaja no-life / luuviulu
Höylä *joo*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

Epailija

#32 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Tällä pukkaa teinihaituvaa vielä sen verran vahvasti ja hitaalla tahdilla, että Braunin koneilla pärjää enemmän kuin loistavasti. Tänä aamuna piti tosin höylätä kun olin unohtanut ladata koneen akun, mutta muuten Mach3:sta tulee käyteltyä lähinnä niskavillojen poistamiseen. Vaihtoteriä ei pahemmin ole tullut osteltua kun käyttö on niin vähäistä, mutta aika nopeasti nuo terät tuntuvat silti tylsyvän.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Illustrator

#33 • • Illustrator

Juhgu:
---
Illustrator:
---
Musta ne menettää parhaan teränsä noin viiden käyttökerran jälkeen. Mut eipä noita siltikään mee ku se 3-4/kuukausi. Ostopäivänä vaan jaksaa aina napsauttaa se 10e.*nauru*

---

Minulla oli partakone kolmatta vuotta ennenkuin onnistuin hukkaamaan teräosan (uutta odotellessa). Taisi tulla halvemmaksi kuin höylät, ja aiheutti vähemmän jätettäkin. Mutta minulla ei olekaan gorillakasvua ja partakone niittaa omat haiveneni ihan nätisti *hymy*

On mulla Braunin konekkin, mut sillä ei tuu nii hyvää jälkeä ku höylällä. Suositeltu teränvaihtoväli 18kk. Uus "teräkasetti" n.50e. Jos laiskottaa käytän sitä...*nauru*
NegaPose

#34 • • Edited NegaPose Tonton

Illustrator:
---
On mulla Braunin konekkin, mut sillä ei tuu nii hyvää jälkeä ku höylällä. Suositeltu teränvaihtoväli 18kk. Uus "teräkasetti" n.50e. Jos laiskottaa käytän sitä...*nauru*

Vetelin tolla (braun syncro) ihan hyvin just 6 vuotta samalla terällä. Eikä vieläkään olis ollu mikään pakko vaihtaa mutta alko siitä verkosta vähän jo rautalangat katkeilla. Teki silti melkein yhtä hyvää jälkeä :p
Joku 39e oli uus terä+verkkosysteemi...
bansq

#35 • • bansq leftfield winger.
mä en jotenkin vaan arvosta noita koneita, perinteinen höylä tai sit ihan parturissa veitsellä tehty parranajo on se aito ratkasu <3

--
plip goes on.

Late

#36 • • Late team Lasse
Philishavella ajelen, huomattavasti nopeampaa ja ihan tarpeeksi tarkkaa jälkeä meikäläiselle.
mach3 on myös varalla, sillon kun sitä käytin riitti mulle terän vaihto ehkä 3krt/v. *hih*
Jone

#37 • • Jone Archibald Haddock

Late:
Philishavella ajelen, huomattavasti nopeampaa ja ihan tarpeeksi tarkkaa jälkeä meikäläiselle.
mach3 on myös varalla, sillon kun sitä käytin riitti mulle terän vaihto ehkä 3krt/v. *hih*

Nopeampaa? Kuinka nopeasti sä parran koneella ajat? Mulla menee höylätessä alle 2 minuuttia / laaki. *nauru*
Juhgu

#38 • • Juhgu Virnistelijä

Jone:
---
Nopeampaa? Kuinka nopeasti sä parran koneella ajat? Mulla menee höylätessä alle 2 minuuttia / laaki. *nauru*

Mulla menee koneella ehkä puoli minuuttia, mutta mulla onkin heikko partakarvasto, hyvä kone tai molemmat.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Late

#39 • • Late team Lasse

Jone:

Joo, johtuen siitä että lärvi ei kestä höylää ilman ajogeeliä ja noiden vaahtojen ja veden kanssa lotratessa menee se suurin aika. Kone on siitä hyvä että riittää kun vähän surisuttelee sinne tänne. :) Koneella menee ehkä minuutti tai kaks, ilman varmaan lähemmäs 5.
Coon--

#40 • • Coon-- 5,2 mmol/l
Ihan näppärä kapistus. Tosin aina ne karvat takasin kasvaa... ei muuta kun höyläämään *hahjust*