Mitä? Täähän on hyvää!

373 posts, 19 pages, 290,392 views

Takyon

#281 • • Takyon Möwkö
Mysli *slurps*

Joskus teininä maistanu ja todennu pahan makuiseksi mut nyt erinäisten syiden takia päätin alkaa syömään mysliä jugurtin kanssa. Aluksi maistu taas aika tylsälle mut nyt kun on pari viikkoa syöny ni jumankauta toi on hyvää.

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

KitSu

#283 • • KitSu Kitsunegari
Tuorekurkkua suolassa ja sokerissa..wanhan ajan tyyliin..NJAM!

--
A chic type, a rough type, an odd type - but never a stereotype

Chill0ut

sapeli

#284 • • sapeli jokukukamikä?
Ihana-merkkinen sitrusjugurtti. Olin vähän epäileväinen että miten sitrus sopii maitotuotteeseen, mutta tämähän oli tosi hyvää! *slurps*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

#285 • • sapeli jokukukamikä?

Replying to Mitä? Täähän on hyvää!:

Mysli *slurps*

Joskus teininä maistanu ja todennu pahan makuiseksi mut nyt erinäisten syiden takia päätin alkaa syömään mysliä jugurtin kanssa. Aluksi maistu taas aika tylsälle mut nyt kun on pari viikkoa syöny ni jumankauta toi on hyvää.

Minkä Jugurtin kanssa syöt mysliä?

--

Slim_Jim

#286 • • Slim_Jim
Kaurapuuro.
Tässä ruokailutottumusten muutoksen myötä alkanut opettelemaan vetämään aamupalaksi kaurapuuroa, helppoa ja nopeaa tehdä. Vähän tylsän makuista tuntuu olevan huolimatta siitä mitä sekaan heittäisi.
Takyon

#287 • • Takyon Möwkö

---
Mysli *slurps*

---

Minkä Jugurtin kanssa syöt mysliä?

sapeli" post=

Esim hedelmäpommi toimii hyvin ja sit oli kans joku metsämarjasekotus mitä olen kokeillu.

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Takyon

#288 • • Takyon Möwkö

Kaurapuuro.
Tässä ruokailutottumusten muutoksen myötä alkanut opettelemaan vetämään aamupalaksi kaurapuuroa, helppoa ja nopeaa tehdä. Vähän tylsän makuista tuntuu olevan huolimatta siitä mitä sekaan heittäisi.

Mä oon kans parin viime kuukauden aikana syöny ainakin muutamana aamuna viikossa kaurapuuroa. Maku on kyllä melko kamala mutta lisukkeena kun käyttää esim itsepoimittuja vattuja niin kyllä tuota jo ihan mielellään syö. Myös kaupan mustikkakeitto toimii ihan kivasti. Muita en ole vielä kokeillut.

--
info

noena

#289 • • noena first breath after coma
... paheita mistä ei vaan pääse eroon, vaikka on karpannu jo päälle kaks vuotta; paahdettua ruisleipää mansikkahillolla *pihkassa* *slurps*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Amuck

#290 • • Amuck dub-i-dub

---
Kaurapuuro.
---

Mä oon kans parin viime kuukauden aikana syöny ainakin muutamana aamuna viikossa kaurapuuroa. Maku on kyllä melko kamala mutta lisukkeena kun käyttää esim itsepoimittuja vattuja niin kyllä tuota jo ihan mielellään syö. Myös kaupan mustikkakeitto toimii ihan kivasti. Muita en ole vielä kokeillut.

En tajua miten voitte pitää puuroa kamalan makuisena. :/ Suosittelen:
- ei-pikapuuro, ei-löllöpuuro, vaan mahdollisimman kauan haudutettavaa
- ruispuuro tai neljän viljan nallehiutaleet <3
- jotkut luomuhiutaleet on just ihanan purtavia, oma ehdoton suosikkini kaikista puuroista on Lokalahden Luomumyllyn neljän viljan hiutaleet. Siinä on jyviä!
- nesteestä puolet vettä, puolet maitoa, tai mitä oma maku nyt asiaan sanookin
- tarpeeksi suolaa!
- voisilmä!

Viime aikoina olen syönyt aamupuuroni auringonkukansiementen, raejuuston ja tuoreiden mustaherukoiden kera (kiitos Antti ja Antin äiti *sydän* ), oi kun on hyvää.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Druma

#291 • • Druma En pidä itseäni juuri minään.
Ei tuu muuta mielee, ku vichy. Joskus ku maistoin sitä skidin en voinu sietää sitä. Se oli tylsä juoma, joka myös maistu pahalta.
Sitten 07 Laserpointis tipahdin hyppimisen takia ja neito tuli tarjoo vichyy. Ja se oli ihan saatanan hyvää. Sitte siitä eteenpäin tippuu päivittäin 0,5L - 1,5L ja limut jne. sokerilitkut jäänyt kokonaan.
JiiV3e

#292 • • JiiV3e

Ei tuu muuta mielee, ku vichy. Joskus ku maistoin sitä skidin en voinu sietää sitä. Se oli tylsä juoma, joka myös maistu pahalta.

Mie oon vissiin ite vielä niin nuori, että ajattelen näin :D

Energiajuomat en aluksi tykännyt, nykyään ihan kivoja juomia juoda...

Mulla on joku ihme juttu munkkeja vastaan, tänään nälkäisenä sain semmosen syötyä, ei maistunu yhtään siltäku oletin ja söin KOKO munkin :D (Iso poika xD)
tomii

#293 • • tomii kallion herttua

Sitten 07 Laserpointis tipahdin hyppimisen takia ja neito tuli tarjoo vichyy. Ja se oli ihan saatanan hyvää. Sitte siitä eteenpäin tippuu päivittäin 0,5L - 1,5L ja limut jne. sokerilitkut jäänyt kokonaan.

Joo veikkaan, että toi on about kaikilla noin. Mäkin inhosin vissyä lapsena, teininä ja vielä parikybäsenäkin. Sitten vain yhtenä kauniina päivänä se alko putoomaan. Nykyään juon sitä aika paljon omanamehulorauksen kanssa. Sairaan hyvää! (Saksassa tollasta settiä myytiin suoraan pulloissa, ihastuin siellä ihan täysiä tohon.)

--
reivaan kunnes kuolen

Jokke L

#294 • • Edited Jokke L [GoodMusic]
krapulassa etenkin viilee vadelman makunen kivennäisvesi on ihan taivaallisen hyvää. *slurps* meinaan jos sen saa alas =) edit. tai siis jos on siinä kunnossa että se pysyy alhaalla :)

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Slind

#295 • • Slind Lake Doom beachboy

Kaurapuuro.

Tyrkkäseppäs sekaan puolet jotain mysliä. Ei oo tylsän makuista enää, eikä vaadi välttämättä lisäsokeriakaan (riippuen tietysti myslistä, itse suosin hedelmäisiä).

--
If it is too hard, you are too old

sapeli

#296 • • sapeli jokukukamikä?
Dubstep! Nam! *slurps*

--

peikkolapsi

#297 • • peikkolapsi miisa the maskotti

Ihana-merkkinen sitrusjugurtti. Olin vähän epäileväinen että miten sitrus sopii maitotuotteeseen, mutta tämähän oli tosi hyvää! *slurps*

ah, kaikki sitrus-jukurtit <3
ennen oli sellasta arlan sitruunajukurttia, mut ne lakkas tekemästä sitä... sit muistan et juustoportiltakin oli. ja sitte oli arlan sellanen litran pönttö sitrus-vaniljaa mut sekin poistu! jo nyt on markkinat. onneks toi ihana tuli :)
kannattaa tsekata myös valion mandariini-vanilja. nam.

--
mut hei, n&#039;hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan&#039;
se on tanssilattialla

peikkolapsi

#298 • • peikkolapsi miisa the maskotti
mut niin siis piti kanssa kommentoida...
avokado! nyt mä osaan syödä sitäkin :) hyvää. guacamole <3

--
mut hei, n&#039;hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan&#039;
se on tanssilattialla

ipe

#299 • • ipe X-Rust / Holvi

---

---
Kaurapuuro.
---

---

En tajua miten voitte pitää puuroa kamalan makuisena. :/ Suosittelen:
- ei-pikapuuro, ei-löllöpuuro, vaan mahdollisimman kauan haudutettavaa
- ruispuuro tai neljän viljan nallehiutaleet <3
- jotkut luomuhiutaleet on just ihanan purtavia, oma ehdoton suosikkini kaikista puuroista on Lokalahden Luomumyllyn neljän viljan hiutaleet. Siinä on jyviä!
- nesteestä puolet vettä, puolet maitoa, tai mitä oma maku nyt asiaan sanookin
- tarpeeksi suolaa!
- voisilmä!

Tässä Tuulan postauksessa kiteytyikin ne tärkeimmät! Itse en oikein kaurapuurosta välitä mutta ruispuuro ja 4-viljan puuro on kyllä mahtavia.

Puuro<3

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

sapeli

#300 • • sapeli jokukukamikä?
Katselen viikonloppukoostetta Neljän Tähden Illallisesta, jo toista kertaa, ja huomaan viihtyväni. Outoa.

--