373 posts, 19 pages, 290,404 views
Replying to Mitä? Täähän on hyvää!:
Mysli
Joskus teininä maistanu ja todennu pahan makuiseksi mut nyt erinäisten syiden takia päätin alkaa syömään mysliä jugurtin kanssa. Aluksi maistu taas aika tylsälle mut nyt kun on pari viikkoa syöny ni jumankauta toi on hyvää.
---
Mysli
Joskus teininä maistanu ja todennu pahan makuiseksi mut nyt erinäisten syiden takia päätin alkaa syömään mysliä jugurtin kanssa. Aluksi maistu taas aika tylsälle mut nyt kun on pari viikkoa syöny ni jumankauta toi on hyvää.
---
Minkä Jugurtin kanssa syöt mysliä?
Kaurapuuro.
Tässä ruokailutottumusten muutoksen myötä alkanut opettelemaan vetämään aamupalaksi kaurapuuroa, helppoa ja nopeaa tehdä. Vähän tylsän makuista tuntuu olevan huolimatta siitä mitä sekaan heittäisi.
---
Kaurapuuro.
Tässä ruokailutottumusten muutoksen myötä alkanut opettelemaan vetämään aamupalaksi kaurapuuroa, helppoa ja nopeaa tehdä. Vähän tylsän makuista tuntuu olevan huolimatta siitä mitä sekaan heittäisi.
---
Mä oon kans parin viime kuukauden aikana syöny ainakin muutamana aamuna viikossa kaurapuuroa. Maku on kyllä melko kamala mutta lisukkeena kun käyttää esim itsepoimittuja vattuja niin kyllä tuota jo ihan mielellään syö. Myös kaupan mustikkakeitto toimii ihan kivasti. Muita en ole vielä kokeillut.
Ei tuu muuta mielee, ku vichy. Joskus ku maistoin sitä skidin en voinu sietää sitä. Se oli tylsä juoma, joka myös maistu pahalta.
Ei tuu muuta mielee, ku vichy. Joskus ku maistoin sitä skidin en voinu sietää sitä. Se oli tylsä juoma, joka myös maistu pahalta.
Sitten 07 Laserpointis tipahdin hyppimisen takia ja neito tuli tarjoo vichyy. Ja se oli ihan saatanan hyvää. Sitte siitä eteenpäin tippuu päivittäin 0,5L - 1,5L ja limut jne. sokerilitkut jäänyt kokonaan.
Kaurapuuro.
Ihana-merkkinen sitrusjugurtti. Olin vähän epäileväinen että miten sitrus sopii maitotuotteeseen, mutta tämähän oli tosi hyvää!
---
---
Kaurapuuro.
---
Mä oon kans parin viime kuukauden aikana syöny ainakin muutamana aamuna viikossa kaurapuuroa. Maku on kyllä melko kamala mutta lisukkeena kun käyttää esim itsepoimittuja vattuja niin kyllä tuota jo ihan mielellään syö. Myös kaupan mustikkakeitto toimii ihan kivasti. Muita en ole vielä kokeillut.
---
En tajua miten voitte pitää puuroa kamalan makuisena. :/ Suosittelen:
- ei-pikapuuro, ei-löllöpuuro, vaan mahdollisimman kauan haudutettavaa
- ruispuuro tai neljän viljan nallehiutaleet <3
- jotkut luomuhiutaleet on just ihanan purtavia, oma ehdoton suosikkini kaikista puuroista on Lokalahden Luomumyllyn neljän viljan hiutaleet. Siinä on jyviä!
- nesteestä puolet vettä, puolet maitoa, tai mitä oma maku nyt asiaan sanookin
- tarpeeksi suolaa!
- voisilmä!