Mitä? Täähän on hyvää!

373 posts, 19 pages, 283,241 views

Jokke L

Posts: 1,203

#321 • • Jokke L [GoodMusic]
punasipuli !

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Takyon

Posts: 2,945

#322 • • Takyon Möwkö
Karpalolonkero *slurps*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Oj

Posts: 1,349

#323 • • Edited Oj Keep it FILTHY
Risifrutti *kuolaa* Muistin että nää olis ollu ihan hirveitä, mutta nyt pitkän tauon jälkeen maistoin uudestaan ja ovat kyllä ihan jumalallisia!!! *hihu*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

hiphei

Posts: 493

#324 • • hiphei
Sinappisilli viimeksi yllättänyt.
Jokke L

Posts: 1,203

#326 • • Jokke L [GoodMusic]
mä oon viimeaikoina jotenkin ihastunut enemmän tohon tech-houseen. *hymy*

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

m1kk3

Posts: 5,560

#327 • • Edited m1kk3 no-life
Top Gear ^_^

Jotenkin en oo koskaan tosta innostunu mutta nyt ku on tullu katottua muutama jakso ni toihan on aivan helvetin hauska sarja. Ja noi juontajat on aivan ihania ^_^

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

KeijoK

Posts: 1,495

#328 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale

Replying to Mitä? Täähän on hyvää!:

Top Gear ^_^

Jotenkin en oo koskaan tosta innostunu mutta nyt ku on tullu katottua muutama jakso ni toihan on aivan helvetin hauska sarja. Ja noi juontajat on aivan ihania ^_^



Komppaan! Ihan pirun hauskoja ne kilpailut mitä ne pitää. Ja muutenkin ollut aika makeita vekottimia pojilla ajossa. Ootko katsonut niitä australian taikka jenkkien versioita? On pitänyt niitä haalia jostain mutta en ole saanut vielä aikaiseksi.

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

m1kk3

Posts: 5,560

#329 • • m1kk3 no-life

Replying to Mitä? Täähän on hyvää!:


Ootko katsonut niitä australian taikka jenkkien versioita?


Oon mä ite asiassa vilkassu mut ei ne jotenkii iskeny. Ehkä vaan siks että niissä ei oo Jeremy Clarksonia, James Mayta eikä Richard Hammondia :D

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Max Power

Posts: 186

#330 • • Max Power Techno hoodlum

Replying to Mitä? Täähän on hyvää!:


---

Ootko katsonut niitä australian taikka jenkkien versioita?
---

Oon mä ite asiassa vilkassu mut ei ne jotenkii iskeny. Ehkä vaan siks että niissä ei oo Jeremy Clarksonia, James Mayta eikä Richard Hammondia :D



ne on ihan samaa tasoa ku vitosvaihde -> oksalakka

tommib

Posts: 3,204

#331 • • tommib
Neo Tango

Kuulemma Gotan Project menee tähän kategoriaan nykyään, joten päätin hieman tutkia asiaa tarkemmin. Annoin pikkusormen, se vei mun lompakon... Ainakin Buenos Aires Late 2 on kova kokoelma, suosittelen. Löytyy ainakin Erosesta 12:lla eurolla:D
Jago

Posts: 4,039

#332 • • Jago un-trained monkee

Replying to Mitä? Täähän on hyvää!:

mä oon viimeaikoina jotenkin ihastunut enemmän tohon tech-houseen. *hymy*


Se oli mullekin ylläri ihastus
Kai tää tulee vanhantrancen ihmiselle ihan luonnostaan, kun tuo techhousekin on välillä kohtuu melodista ja biittivoittosta niinkun se trana mitä ennen tuli kuunneltuu

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

sapeli

Posts: 11,768

#333 • • sapeli jokukukamikä?
Homogenoimaton (punainen) luomumaito!

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jago

Posts: 4,039

#334 • • Jago un-trained monkee
vanhoja juttuja kyllä, mutta en oo kai koskaan tänne postannu

-urheilu. Se sukkas niin paljon teininä ja lapsena, että en ois kuvitellu, että mau saa vapaaehtosesti urheilemaan
-terveellinen ruoka. Eikö mässyt ookkaan parhaimman makusia juttuja maailmassa?

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

NwB

Posts: 327

#335 • • NwB
Ekleettinen Bondimusa *blush*
&feature=related

--
Jee! Kumpi voitti!!

mariq

Posts: 2,154

#336 • • mariq
Laskettelu! *jiihaa*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Jago

Posts: 4,039

#337 • • Jago un-trained monkee
Avokado. Nykyinen lempihedelmä.
Aikasemmin tuo tekstuuri aiheutti automaattisen ällötyksen ja kun olin laittanu suuhun ei makukaan ollu sieltä parhaasta päästä.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Hendryk

Posts: 510

#338 • • Hendryk Sen verran, että sapiens
Ampumahiihto.

Tähän mennessä olen diggaillut lähinnä sellaisia visuaalisesti hienoja lajeja kuin lumilautailua ja taitoluistelua, joita katsoessa ei tervitse edes välittää siitä kuka voittaa, sillä silmäkarkki on riittänyt katsomisen syyksi. Ja okei, 60 metrin juoksu uppoaa myös, koska se on niin nopeasti ohi. Noin ylipäätään kilpa- ja tulosurheilu on minusta aika joutavaa touhua.

Joku tuossa ampumahiihdossa kuitenkin koukuttaa. Minä veikkaan, että sitä lajia on jossain vaiheessa tarkoituksella viilattu televisioinnin ehdoilla, sillä ei siinä hirveästi kuolleita hetkiä koe. Hiihtolenkit ovat lyhyitä, ja pakka saattaa mennä sekaisin joka ikisellä ampumapaikalla. Pidän myös niistä rauhallisen oloisista papparaisita, jotka selostavat lajia Yle Areenassa.

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

Gabbersparadise

Posts: 372

#339 • • Gabbersparadise MINDCORE // MAYHEM
Löysin uudemmasta hardstylestä oikeesti sellasta mulle iskevää tunea! Spoontech Records ilmaset biisit kuuntelussa ollu tän päivän, koska ensiks kiinnosti tuo Hardstyle Mafia.

Olin väärässä. Kyllä sitä hyvääkin styleä vielä tehdään. Anteeksi!

--
I am lightning, the rain transformed

Ergilion

Posts: 751

#340 • • Ergilion
Avicii (ei levels) elitistit gonna hate :D

--
We´re going to hell so bring your sunblock!