Pulsar - Hard Energy vol. 1 5.12.2004 @ Helsinki

90 posts, 5 pages, 13,348 views

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#81 • • Aziz Combat Fighter

Jone:
No, epäilenpä että kyseinen nuorimies miettii tästedes ainakin kahdesta ennenkuin lähtee vessasta käsiä pesaisematta. Toisaalta eihän se kyl nytkään tullut takaisin korjaamaan erhettään, vaan oli astetta härskimpi sälli... *nauru*



Mut ainaki äiti opetti olemaan kusematta käsilleni.
Karski

Posts: 6,049

#82 • • Karski Pomon kätyri

Ana-5000:
---
Jone:
No, epäilenpä että kyseinen nuorimies miettii tästedes ainakin kahdesta ennenkuin lähtee vessasta käsiä pesaisematta. Toisaalta eihän se kyl nytkään tullut takaisin korjaamaan erhettään, vaan oli astetta härskimpi sälli... *nauru*

---
Mut ainaki äiti opetti olemaan kusematta käsilleni.



Ja sun palomieshän on tietty täysin
hygieeninen noin muuten *sars*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#83 • • Aziz Combat Fighter

Tres:
---
Ana-5000:
---
Jone:
No, epäilenpä että kyseinen nuorimies miettii tästedes ainakin kahdesta ennenkuin lähtee vessasta käsiä pesaisematta. Toisaalta eihän se kyl nytkään tullut takaisin korjaamaan erhettään, vaan oli astetta härskimpi sälli... *nauru*

---
Mut ainaki äiti opetti olemaan kusematta käsilleni.

---


Ja sun palomieshän on tietty täysin
hygieeninen noin muuten *sars*



No puhtaampi se on ku mun kädet, tietenkin. Mä en esim. pitele tuoppia, tupakoi tai availe ovia, kättele ihmisiä etc. 'palomiehelläni'. Sen lisäksi virtsakin on kaiken lisäksi steriiliä. Ymmärrän kyl ton "hyi yök"-fiiliksen, mut puhtaudella sitä on vaikee perustella.. Ei niin pienelle pinta-alalle mahdu paljoo bakteereita :(

Mut kyl mä silti pesen kädet, mut mä pesen ne mielummin ennen ku käyn kusella ja sen jälkeen ku vaan sen jälkeen. Mä pesen ne vaan siks, et ku oon jo valmiiks vessassa ni voi pestä ne samal, ei mun pikkuprinssi niitä sotke.
Juhgu

Posts: 7,921

#84 • • Juhgu Virnistelijä

Ana-5000:
---
Sen lisäksi virtsakin on kaiken lisäksi steriiliä.



Niin ehkä siellä rakossa, mutta kaukana steriilistä sitten kun se on päässyt sieltä ulos.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#85 • • Aziz Combat Fighter

Juhgu:
---
Ana-5000:
---
Sen lisäksi virtsakin on kaiken lisäksi steriiliä.
---


Niin ehkä siellä rakossa, mutta kaukana steriilistä sitten kun se on päässyt sieltä ulos.



Meinaats et ilmasta tarttuu pöpöjä vai ohjaatko sä näppituntumalla käsi posliinissa oman virtsasuihkus? Mul on ainaki vähintään sen verran vartta, ettei käsi kastu ku kusee.
Timmo

Posts: 657

#86 • • Timmo
Pakko heittää kommentti vaikka en bileissä ollutkaan:

Jos mä oon jossain bileissä, missä kosken erinäisiin paikkoihin käsilläni, esim. seinät, ovenkahvat, tuolit jne, niin mä mieluummin pesen käteni ennen ku meen kuselle.

--
Elämä On Raato

k-0ne

Posts: 228

#87 • • k-0ne SESSIONS2

Vprobe:
Kivaa oli, saavuin bileisiin Hallmarkkien takia hiukan myöhässä, mutta juuri parahiksi Luminescentiä ja Poliisia kuuntelemaan. Narikkatyypeistä jäi vähän nihkee kuva. Lisäksi tunnelmaa latisti n. 50v pukuun pukeutunut mies joka hetken kyylättyään tuli näin kärjistetysti ilmaistuna kysymään et olisko mun perse vuokrattavana. Oli aika ahistavaa.

Muuten ihan jees bileet oli!



Heh, tais olla samainen mies mille minä ja Friik Huudettiin kilpaa bileiden jälkeen siinä edessä. Kummallinen häippyli joka vaan ei suostunut ymmärtämään omaa parastaan edes luoja ties kuinka monennen kerran jälkeen. *päänpudistel*
k-0ne

Posts: 228

#88 • • k-0ne SESSIONS2

serotonot:
Voi harmi jos joku homoäijä vähän hiplaa. Siinä nähdään taas todellinen suvaitsevaisuus. Jos joku likka ehdottais jätkälle tollasta ni asialle vaan naurahdettais tai sil jopa lesoiltais.

Kyl toi samainen mies koitti muakin saada jatkoille mut ku ei oma suuntautuminen vastaa hänen omaansa ni eipä siitä oikein mitään tullu. Eipä silti et tollanen pääsis millään tasolla pilaamaan mun iltaa. Tietääpähän et mahdollisuudet ei rajoitu naisiin jos mieli joskus muuttuu :)



Tjaa.. Kyllä mun mielestä mulla on oikeus kieltäytyä ja jossei ensimmäinen kerta kohteliaasti toimi niin siirtyä astetta kovemmalle äänenpainolle ja kertoa miehellle ettei ne kädet ole ehjät jossei ne pysy sielä omalla puolella aika vitun äkkiä.

Mulle se on ihan vitun sama tuleeko mua pokaamaan känninen akka vai ukko vai tyttö vai poika tms. mä en pidä kännisistä ihmisistä ja sillä se. Jotkut vaan ei ymmärrä sitä vitun EI sanaa jossa on kuitenkin vaan kaks kirjainta ja yksinkertanen selitys
</rant>
Juhgu

Posts: 7,921

#89 • • Juhgu Virnistelijä

Ana-5000:
---
Meinaats et ilmasta tarttuu pöpöjä vai ohjaatko sä näppituntumalla käsi posliinissa oman virtsasuihkus? Mul on ainaki vähintään sen verran vartta, ettei käsi kastu ku kusee.


En ohjaa, ja vaikka et käsillesi kusekaan, niin jostain syystä käsien pesemistä jättämistä puolustaessasi totesit virtsan olevan steriiliä. Korjasin vain että se ei ole.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

ps.del.iz

Posts: 137

#90 • • ps.del.iz Member Off
Eipä ollut mitenkääm erikoiset pippalot. Pettymys enimmäkseen. Proteus soitti hyvin, mutta sekin loppui aivan liian aikaisin ja aivan liian äkkiä.