90 posts, 5 pages, 19,487 views
Pulsar:
Tuossa yllä taisi olla kahta erilaista aamuaikataulua. Tässä kuitenkin lopulliset soittoajat
afterparty underground
08:00 OlliS
09:00 Mayah
Huoh... 
Juhgu:
Minusta tuo laiva oli mahtava bilepaikka, toivottavasti tuolla järjestetään tapahtumia jatkossakin.

Juhgu:
Kumma kun tästä ei ole vielä aihetta, ehkä kaikki ovat vielä jatkojen jälkeen taju kankaalla?
Minusta tuo laiva oli mahtava bilepaikka, toivottavasti tuolla järjestetään tapahtumia jatkossakin.
Muutama ei-klubituskelpoinen kuva täällä.
Ihan vitun alhaalla. Onneks oli soittoaika vaan tunti (siis afterpartyssa). Oli kyl toi setuppi muutenkin suhteellisen hanuristathomas:
---
Juhgu:
Kumma kun tästä ei ole vielä aihetta, ehkä kaikki ovat vielä jatkojen jälkeen taju kankaalla?
Muutama ei-klubituskelpoinen kuva täällä.
---
ihan offtopic, naurattaa kuinka alhaalla soittopöytä on :) maijakin joutuu ihan kyyristymään
No kyllähän sä näit missä asennossa mä soitin.. ;) ois varmaan ollu parasta istua siel pöydän alla :Dmayah:
---
thomas:
ihan offtopic, naurattaa kuinka alhaalla soittopöytä on :) maijakin joutuu ihan kyyristymään
---
Ja mä sentään otin vielä kengät pois ja oon "vaan" 170. Harmittaa, et ei jaksanu aamulla nousta niin aikasin, et ois nähny miten esim. e-nrg selvitti ton homman. Jätkä soitti varmaan polvillaan..
Pietari Olit mahtava illan parasta antia. Näin monen vuoden jälkeen edelleen mun suuri suosikki.
Zara Sä oot kyllä yksi suomen dj:stä jota arvostan niin paljon kiitos upeista häppäribiiseistä 
OlliS Sä oot vain mun sielusoittaja, kaikki kolahti again niin hyvin. 
Mayah Mun kinderi kultanen, dj laukka sai ihka ekan oppitunnin soittamisesta nytten siun ansiosta
"mikä nappula toi on?" "mitä ihmettä tosta tehhään?"..
Mut oli kivaa ja hyvinhän se kiksusetti meni 

Luulisi kun ilmastoinnista puhutaan melkein jokaikisessä palautteessa niin bileitten järjestäjä kiinnittäisi siihen aika ison huomion koska se on suuri tekijä kuintenkin viihtyvyyden kannalta.
Myös aamuissa musiikki oli turhan lujalla koko ajan, siitä ei jaksanu ees sitten niin paljon nauttii joten viihyin pääsääntöisesti käytävällä.