Pulsar - Hard Energy vol. 1 5.12.2004 @ Helsinki

90 posts, 5 pages, 13,355 views

Jone

Posts: 8,258

#22 • • Jone Archibald Haddock

xybo:
"Helmiä sioille"- setti siis jälleen luvassa =)



Vois tulla röhkimään.
innae

Posts: 1,377

#23 • • innae PaskaJätkä

mayah:
*jiihaa* Tää olis tänään sitte!



Niin ois mutta kenkku kun olen töissä. Näytä tyttö mistä on tytöt tehty*hihu*

--
PaskaJätkä

faarao

Posts: 279

#24 • • faarao DramaQueen
Tänne tänään *jiihaa* *plur*PoC*plur*
Pulsar

Posts: 10

#25 • • Pulsar The
Tuossa yllä taisi olla kahta erilaista aamuaikataulua. Tässä kuitenkin lopulliset soittoajat

afterparty upstairs
05:00 69
06:00 Svenson (NL)
08:00 Kaiu & Sakura
09:45 Eliot Ness
11:30 Poliisi
12:30 Puistokemisti

afterparty underground
06:00 Steven Hoaks
07:00 E Nrg
08:00 OlliS
09:00 Mayah
10:00 Sasha F
11:00 Sergei Skhuroff
12:00 end
UnityF

Posts: 15,721

#26 • • UnityF joo just se

Pulsar:
Tuossa yllä taisi olla kahta erilaista aamuaikataulua. Tässä kuitenkin lopulliset soittoajat

afterparty underground

08:00 OlliS
09:00 Mayah



Mun ihkut soittelee *sydän* Huoh... *plur*









ps. mulla on ääni menny vähäsen joten tulkaa ihan itte ostamaan multa lippuja aamuihin mulla on niitä *joo*
Juhgu

Posts: 7,921

#27 • • Juhgu Virnistelijä
Kumma kun tästä ei ole vielä aihetta, ehkä kaikki ovat vielä jatkojen jälkeen taju kankaalla? *hymy*

Minusta tuo laiva oli mahtava bilepaikka, toivottavasti tuolla järjestetään tapahtumia jatkossakin.

Muutama ei-klubituskelpoinen kuva täällä.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

noemi

Posts: 535

#28 • • noemi

Juhgu:
Minusta tuo laiva oli mahtava bilepaikka, toivottavasti tuolla järjestetään tapahtumia jatkossakin.



Musta Wäiski on - etenkin tämän uuden ravintolapäällikön virkaanastumisen jälkeen - yksi Helsingin huonoimpia paikkoja pitää pileet/pilettää; soittokamat ei toimi, ilmastointi ei toimi, äänentoisto ei toimi, valaistus ei toimi...laivan ainoa hyvä puoli on sijainti, eikä sekään niin loistava ole *igor*

--
Oikeutta koneille!

Juhgu

Posts: 7,921

#29 • • Juhgu Virnistelijä
Jaa, harmi sinänsä. Minä sain hyvän ensivaikutelman kun en ole tuolla aikaisemmin käynyt.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

KaveriTavara

Posts: 440

#30 • • KaveriTavara pyryharakka
oli ihan hemmetin kivaa ja kaikin puolin saaklein mahtava ilta *jiihaa*
kiitoksia vain kaikille *iloinen*

hipheitrallaleihipheitrallalei *jiihaa*

--
hyvässä lihassa ei harmita

Shaz

Posts: 324

#31 • • Shaz team Wittupäät
Oli perseestä. Mayah oli paras. *sydän* Ei muuta.
muZZle^

Posts: 305

#32 • • muZZle^
tosi kiwaa oli minulla ainaski. harmitti vaan vähän et meni hooceet vähän ohi ku piti pomppia poliisia ja sit Sirpun kans ettiä
ottomaattia *hihu* mut siis poliisi ja luminescent *super**sydän*
henkilökunta oli kyl nihkeetä...tuli vaan ja räppäs musiikit seis lopus *uuh*
display23

Posts: 3,069

#33 • • display23
hmm..

Oli ihan mukavat karkelot. Poc rokkas!
Tosin illan kohokohta oli se lähemmäs 50 v miekkonen joka kävi varmaan pokaamas ja hiplaamassa kaikkia toisia miekkosia *ding*
thomas

Posts: 5,618

#34 • • thomas

Juhgu:
Kumma kun tästä ei ole vielä aihetta, ehkä kaikki ovat vielä jatkojen jälkeen taju kankaalla? *hymy*

Minusta tuo laiva oli mahtava bilepaikka, toivottavasti tuolla järjestetään tapahtumia jatkossakin.

Muutama ei-klubituskelpoinen kuva täällä.



ihan offtopic, naurattaa kuinka alhaalla soittopöytä on :) maijakin joutuu ihan kyyristymään
OlliS

Posts: 3,999

#35 • • OlliS Further

thomas:
---
Juhgu:
Kumma kun tästä ei ole vielä aihetta, ehkä kaikki ovat vielä jatkojen jälkeen taju kankaalla? *hymy*

Minusta tuo laiva oli mahtava bilepaikka, toivottavasti tuolla järjestetään tapahtumia jatkossakin.

Muutama ei-klubituskelpoinen kuva täällä.

---


ihan offtopic, naurattaa kuinka alhaalla soittopöytä on :) maijakin joutuu ihan kyyristymään

Ihan vitun alhaalla. Onneks oli soittoaika vaan tunti (siis afterpartyssa). Oli kyl toi setuppi muutenkin suhteellisen hanurista *eiei*
OlliS

Posts: 3,999

#36 • • OlliS Further

mayah:
---
thomas:
ihan offtopic, naurattaa kuinka alhaalla soittopöytä on :) maijakin joutuu ihan kyyristymään

---


Ja mä sentään otin vielä kengät pois ja oon "vaan" 170. Harmittaa, et ei jaksanu aamulla nousta niin aikasin, et ois nähny miten esim. e-nrg selvitti ton homman. Jätkä soitti varmaan polvillaan..

No kyllähän sä näit missä asennossa mä soitin.. ;) ois varmaan ollu parasta istua siel pöydän alla :D
¤SuSa

Posts: 47

#37 • • ¤SuSa ALIAS
[pieni]Oli hyvät bileeeeeeet *hymy* , mut mulla meinaS kuulo lähtee siellä "kolmannessa kerroksessa.." musiikki oli vähän liian kovalla.. *eiei*[/pieni]

--
<= Tukka takana & Elämä edessä =>

UnityF

Posts: 15,721

#38 • • UnityF joo just se
illasta:
*sydän* Pietari Olit mahtava illan parasta antia. Näin monen vuoden jälkeen edelleen mun suuri suosikki.*joo*
*sydän*Zara Sä oot kyllä yksi suomen dj:stä jota arvostan niin paljon kiitos upeista häppäribiiseistä *joo*


aamusta:
*sydän* OlliS Sä oot vain mun sielusoittaja, kaikki kolahti again niin hyvin. *plur*
*sydän* Mayah Mun kinderi kultanen, dj laukka sai ihka ekan oppitunnin soittamisesta nytten siun ansiosta *iloinen* "mikä nappula toi on?" "mitä ihmettä tosta tehhään?".. *hihu* Mut oli kivaa ja hyvinhän se kiksusetti meni *joo*



yleisesti:

-Jälleen kerran bileet joka kerroksessa alkoi myöhässä *poks*
Jos ei voida taata että paikat on kunnossa kun ovet aukee pitäiskö harkita bileitten ovien avaamista sit tunnin myöhemmin kun se että istutetaan otuksia kun kanat orrella odottamassa musiikin alkuu..
Ei ollu eka kerta eikä edes toka kerta kun näin taas käy.. *igor*

-Ilmatointi puhalsi suoraan sanottuna kuumaa ilmaa alakerrassa ekan tunnin ennen kun joku viitti tehhä asialle jotain. *poks* Luulisi kun ilmastoinnista puhutaan melkein jokaikisessä palautteessa niin bileitten järjestäjä kiinnittäisi siihen aika ison huomion koska se on suuri tekijä kuintenkin viihtyvyyden kannalta.

-Dj pöytä alakerrassa oli surkeen alhaalla koska se olisi ollu tsägällä mulle sopiva.. oon kuitenkin vain 160cm.. Sääliksi käy kaikki pitkiä dj:tä jotku joutu soittaa, toivottavasti selät ei oo ihan kipeinä.

-Musiikki yläkerrassa, koititteko tehhä meistä kuuroja? tästä kävin itse jopa sanomassa muutamaan kertaan et jotain rajaa sentään kun yläkerran musiikki kuulu niin selvästi jopa alakertaan saakka aina välillä. Korviin sattu niin paljon että en viihtyny sitten kun ehkä 5min yläkerrassa. Edes korvatulppien ostomahollisuutta ei ollu tarjolla joten monilla varmaan soi korvat viel monta päivää. *uuh* Myös aamuissa musiikki oli turhan lujalla koko ajan, siitä ei jaksanu ees sitten niin paljon nauttii joten viihyin pääsääntöisesti käytävällä.

-Aamuissa yläkerran ikkunat oli ihan levällään ja valo paisto läpi. Olisiko mitään että sijoittaa muutaman juuron ja ostaa paksuu paloturvattua mustaa kangasta tanssilattiapuolelle niin ei tarvisi sitten valosassa paikassa tanssii kun aurinko on noussu ylös. Ne ohuet kankaat vähän peittää mut ei nekään ihmeitä tee. tässäkin ihan vain sen maksavan asiakkaan viihtyvyyttä ajatellen jotta hän tulee uudestaankin käymään.

että tälläistä tällä kertaa... Kiitos Rakkaille ihmisille jotka olitte paikalla, tiiätte ketä ootte *hali*
Miika

Posts: 893

#39 • • Miika
Joo-o. Tästä eteenpäin ei enää niin rankkaa kuin tuli nyt päästeltyä. Kivaa oli kyllä, jos ei yhtä kämmiä oman setin aikana lasketa mukaan...
illusion

Posts: 1,061

#40 • • Edited illusion team-sauna :D
KIITOS*hihu* oli niiinkivaa, kokoaika meni siel yläkerrassa.SÄDE*sydän*
Musiikki soi just sopivan kovaa, eikä kylmäkään ollu*iihhih*
Ekaa kertaa täällä ja kyllä kannatti*aplodit*
Bileiden jälkeen pitikin lähtee viemään yhtä söpöliiniä nukkumaan*hali*, ja itse ajelee kotia kohti.
Ekaa kertaa täällä ja kyllä kannatti*aplodit*
*hihu**jiihaa*