90 posts, 5 pages, 15,401 views
Pulsar:
Tuossa yllä taisi olla kahta erilaista aamuaikataulua. Tässä kuitenkin lopulliset soittoajat
afterparty underground
08:00 OlliS
09:00 Mayah
Juhgu:
Minusta tuo laiva oli mahtava bilepaikka, toivottavasti tuolla järjestetään tapahtumia jatkossakin.
Juhgu:
Kumma kun tästä ei ole vielä aihetta, ehkä kaikki ovat vielä jatkojen jälkeen taju kankaalla?
Minusta tuo laiva oli mahtava bilepaikka, toivottavasti tuolla järjestetään tapahtumia jatkossakin.
Muutama ei-klubituskelpoinen kuva täällä.
Ihan vitun alhaalla. Onneks oli soittoaika vaan tunti (siis afterpartyssa). Oli kyl toi setuppi muutenkin suhteellisen hanuristathomas:
---
Juhgu:
Kumma kun tästä ei ole vielä aihetta, ehkä kaikki ovat vielä jatkojen jälkeen taju kankaalla?
Muutama ei-klubituskelpoinen kuva täällä.
---
ihan offtopic, naurattaa kuinka alhaalla soittopöytä on :) maijakin joutuu ihan kyyristymään
No kyllähän sä näit missä asennossa mä soitin.. ;) ois varmaan ollu parasta istua siel pöydän alla :Dmayah:
---
thomas:
ihan offtopic, naurattaa kuinka alhaalla soittopöytä on :) maijakin joutuu ihan kyyristymään
---
Ja mä sentään otin vielä kengät pois ja oon "vaan" 170. Harmittaa, et ei jaksanu aamulla nousta niin aikasin, et ois nähny miten esim. e-nrg selvitti ton homman. Jätkä soitti varmaan polvillaan..