Pulsar - Hard Energy vol. 1 5.12.2004 @ Helsinki

90 posts, 5 pages, 13,351 views

Avatar
#61 • • Cera Guest
hihu
tääl oli kyl kivaa, niin kauan ku jaksos olla :D

*hali* mayah :)(:
aurinko pelasti munki iltani!
T-mu

Posts: 2,980

#62 • • T-mu Läskimooses

Luminescent:
---
Fea:
Se vanhempi äijä kävi myös meikäläistä lääppimässä ja nuolemassa poskea. Ahdistavaa todellakin*dissaa*

---


Itsekin sain kokea samaisen tapauksen käden takalistollani, kuiskuttaen korvaan et mentäiskö pitään orgiat jonnekin missä olis hiljasta...... *eiei**poks*



Eihän se ollu mun näkönen *hih*
serotonot

Posts: 3,137

#63 • • serotonot Paul Easy
Voi harmi jos joku homoäijä vähän hiplaa. Siinä nähdään taas todellinen suvaitsevaisuus. Jos joku likka ehdottais jätkälle tollasta ni asialle vaan naurahdettais tai sil jopa lesoiltais.

Kyl toi samainen mies koitti muakin saada jatkoille mut ku ei oma suuntautuminen vastaa hänen omaansa ni eipä siitä oikein mitään tullu. Eipä silti et tollanen pääsis millään tasolla pilaamaan mun iltaa. Tietääpähän et mahdollisuudet ei rajoitu naisiin jos mieli joskus muuttuu :)

Itse bileistä: Mä en henk koht huomannu et musa ois ollu liian kovalla, vaikkei mulla tulppia ollutkaan. Kuulossani ei myöskään pitäis olla mitään vikaa, kävin sen just testauttamassa, joten hieman ihmettelen tuota keskustelua. Toki myös ymmärrän hyvin sen että volyymi on subjektiivinen käsite, mut mun mielest ne tulpat on niin helppo ottaa varmuuden vuoksi itse mukaan, et jos volat on liian kovalla ni voi niihin turvautua. Tää maailma on vaan menny siihen et ihmiset ei pidä itse huolta itsestään vaan olettaa muiden tekevän sen. Eihän vanhempienkaan tarvitse kasvattaa lapsiaan ku koulu tekee sen niiden puolesta *wink*

Itsellä oli ihan hauska ilta. Oli mukava nähdä tuttuja ja soitella siellä keskikerroksen saunassa, jossa hiki virtas.
Avatar
#64 • • --- Guest

serotonot:
Voi harmi jos joku homoäijä vähän hiplaa. Siinä nähdään taas todellinen suvaitsevaisuus. Jos joku likka ehdottais jätkälle tollasta ni asialle vaan naurahdettais tai sil jopa lesoiltais.


.




Ai voi harmi??? No hyi vittu!! Kai sen fägärin pitäis tietää et tuskinpa joka toinen miespuolinen hlö siellä pippaloissa on homo! Onneks ei tullu mua lääppimään.... ois muuten ollu yks 50v homomies yli laidan *puistattaajopelkkäajatus*.

...ja sit siitä hlökunnasta. Aivan vitun perseestä. Pilas monen illan siellä. Nii vittumaisia pokeja en ole ennen missään bileissä kohdannut. Ja se ravintolapäällikkö...siitä ei viitsi edes puhua. Mikä vitun tarve niil oli päteä siel kokoajan??? Rupes oikeesti vähän kiehuu..

Miksi yläkerran ikkunoita ei peitetty jollain? Vaikka jätesäkeillä. Mikään ei ole nihkeempää kuin auringonvalo, joka puskee ikkunoista sisään aamuvarhain. Siinä menee kaikki fiilikset ja tulee semmonen olo et nyt nää bileet on ohi.

Oli iha jees bileet. VAIN JA AINOASTAAN hyvän seuran ja loistavan musiikin ansiosta. Mutta muuten Pulsarit putos monta astetta mun silmissä alaspäin.

-vaihtakaa hlökuntaa tai opettakaa nykyinen tavoille
-peittäkää ikkunat
-pistäkää se ilmanvaihto kuntoon, ni ei tartte pokejen tulla aukoo päätään jos joku vetää siel ilman paitaa. Mun paita oli niin märkä ettei sitä meinannu monta tuntia pippaloiden jälkeenkään saada pois päältä.
Vprobe

Posts: 444

#65 • • Vprobe goa-head

serotonot:
Voi harmi jos joku homoäijä vähän hiplaa. Siinä nähdään taas todellinen suvaitsevaisuus. Jos joku likka ehdottais jätkälle tollasta ni asialle vaan naurahdettais tai sil jopa lesoiltais.



Ei sillä, etteikö suvaitsevaisuutta olisi mutta jossakin raja menee. En minäkään kulje baareissa ympäriinsä hiplailemassa naisia ja ehottelemassa heille maksullista seksiä. Jos yritetään ostaa rahalla seksiä niin se menee silloin yli niin että heilahtaa. Seksin oston yrityskin on halventavaa ja loukkaavaa toista ihmistä kohtaan, tekipä sen sit mies naiselle, mies miehelle, nainen naiselle tai nainen miehelle.
serotonot

Posts: 3,137

#66 • • serotonot Paul Easy

Vprobe:
---
serotonot:
Voi harmi jos joku homoäijä vähän hiplaa. Siinä nähdään taas todellinen suvaitsevaisuus. Jos joku likka ehdottais jätkälle tollasta ni asialle vaan naurahdettais tai sil jopa lesoiltais.

---


Ei sillä, etteikö suvaitsevaisuutta olisi mutta jossakin raja menee. En minäkään kulje baareissa ympäriinsä hiplailemassa naisia ja ehottelemassa heille maksullista seksiä. Jos yritetään ostaa rahalla seksiä niin se menee silloin yli niin että heilahtaa. Seksin oston yrityskin on halventavaa ja loukkaavaa toista ihmistä kohtaan, tekipä sen sit mies naiselle, mies miehelle, nainen naiselle tai nainen miehelle.



joo toi maksullisen seksin ehdottaminen on väärin ikään ja sukupuoleen katsomatta mutta en silti ymmärrä täysin asiasta noussutta meteliä. Sitä vaan lähinnä halusin sanoa että harva mies olisi ollut niin pahoillaan jos joku heteronainen olisi heille jotain ehdotellut. Mulle kun tuo kys. mies ei ainakaan rahaa yrittänyt tarjota. ainoastaan fyysistä rakkautta. Pitäiskö mun loukkaantua siitä että mun perse ei ollu sille rahan arvoinen *uros*
Vprobe

Posts: 444

#67 • • Vprobe goa-head

serotonot:
---
joo toi maksullisen seksin ehdottaminen on väärin ikään ja sukupuoleen katsomatta mutta en silti ymmärrä täysin asiasta noussutta meteliä. Sitä vaan lähinnä halusin sanoa että harva mies olisi ollut niin pahoillaan jos joku heteronainen olisi heille jotain ehdotellut. Mulle kun tuo kys. mies ei ainakaan rahaa yrittänyt tarjota. ainoastaan fyysistä rakkautta. Pitäiskö mun loukkaantua siitä että mun perse ei ollu sille rahan arvoinen *uros*



ÄKSDEE xD

Tai ehkä se tuli illan mittaan epätoivoiseksi ja päätti yrittää rahalla kun ei ilmaiseksi herunut *nauru*
Juhgu

Posts: 7,921

#68 • • Juhgu Virnistelijä

serotonot:
Itse bileistä: Mä en henk koht huomannu et musa ois ollu liian kovalla, vaikkei mulla tulppia ollutkaan.


Tuo volyymivalitus taisi koskea vain yläkertaa, jossa desibelejä oli kyllä välillä suhteettoman paljon, tulpilla tai ilman.

serotonot:
---
Pitäiskö mun loukkaantua siitä että mun perse ei ollu sille rahan arvoinen *uros*


Minun pitäisi sitten kai masentua, kun minua tuo tyyppi ei edes yrittänyt, nyyh. Mutta onhan se aika röyhkeää käytöstä että lähestulkoon kaikkia käydään hiplailemassa, eiköhän tuo herättäisi huomiota vaikka olisi heterokin ollut kyseessä.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

serotonot

Posts: 3,137

#69 • • serotonot Paul Easy

Vprobe:
---
serotonot:
---
joo toi maksullisen seksin ehdottaminen on väärin ikään ja sukupuoleen katsomatta mutta en silti ymmärrä täysin asiasta noussutta meteliä. Sitä vaan lähinnä halusin sanoa että harva mies olisi ollut niin pahoillaan jos joku heteronainen olisi heille jotain ehdotellut. Mulle kun tuo kys. mies ei ainakaan rahaa yrittänyt tarjota. ainoastaan fyysistä rakkautta. Pitäiskö mun loukkaantua siitä että mun perse ei ollu sille rahan arvoinen *uros*

---


ÄKSDEE xD

Tai ehkä se tuli illan mittaan epätoivoiseksi ja päätti yrittää rahalla kun ei ilmaiseksi herunut *nauru*



mun olo ei ainakaan parantunut tosta selityksestä :( se herutti mua vasta pilkun jälkeen narikkajonossa ja ulkona:*uuh*
Karski

Posts: 6,049

#70 • • Karski Pomon kätyri

mayah:
Ja mä sentään otin vielä kengät pois ja oon "vaan" 170. Harmittaa, et ei jaksanu aamulla nousta niin aikasin, et ois nähny miten esim. e-nrg selvitti ton homman. Jätkä soitti varmaan polvillaan..



No mähän soitin polvillani oman settini, ja meinasin
kuolla mm. hapenpuutteeseen. Ei ollu ihan parhaita
soitto-olosuhteita, ei edes tossa kyseisessä
soittotilassa. Pari leipälaatikkoo dekkien alla olis
jo auttanu hitosti, nyt dekit oli mun polven korkeudella
joten soitin sit suosiolta polviltani.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Vprobe

Posts: 444

#71 • • Vprobe goa-head

serotonot:
---
mun olo ei ainakaan parantunut tosta selityksestä :( se herutti mua vasta pilkun jälkeen narikkajonossa ja ulkona:*uuh*



Tai sitten mie oon vaa niin huoran näkönen (ja sie et) et mult ei kannate yrittää ku rahalla *uuh*
Blues

Posts: 5,414

#72 • • Blues Koning van Afrika
Meikäläiselle oli kyllä upea ilta..hauskaa oli ja mieleenpainuvinta oli Jonen yritykset saada eräs herra pesemään käytyään vessassa *nauru*

Kuvia löytyy muutama alla olevasta linkistä

http://www.kolumbus.fi/blues

3015.jpg

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Hotblood

Posts: 387

#73 • • Hotblood
Tää pölähti taas tuttuun tapaan paikalle vasta aamuihin, tosin sen pölähdyksen taisi noteerata aika moni, sen verran oli bilefiilistä kun oli tiukka duuniviikko takana eikä pariin viikonloppuun kunnolla biletetty *nauru* Mukavaa oli, siihen kyllä vaikutti kaikkein eniten seura *plur*

Kritiikkiä:
-Yläkerrassa musiikki soi älyttömän kovalla, korviin sattui eikä edes laivan toisessa päässä ollut mitään mahdollisuutta välillä jutellakin. Kävin tästä sanomassa (niinkuin moni muukin, Maria mm.) mutta vaikutusta ei juuri ollut
-Yläkerrassa valoisaa, ikkunoiden peittäminen olis jees, vähän menee jotenkin fiilikset kun aamu alkaa sarastaa ikkunoista
-Alakerrassa oli tosi kuuma

Tutuille terkkuja Vaasasta *hali*

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

Juhgu

Posts: 7,921

#74 • • Juhgu Virnistelijä

Blues:
Meikäläiselle oli kyllä upea ilta..hauskaa oli ja mieleenpainuvinta oli Jonen yritykset saada eräs herra pesemään käytyään vessassa *nauru*


Vessassahan kuultiin myös katkeraa tilitystä kuinka paskana Jone oli siitä porkkanapää-solvauksesta *nauru*


Kuvia löytyy muutama alla olevasta linkistä


Oikein hyviä kuvia, et klubitukseen laita? Huvittavaa miten suurimmassa osassa kuvista DJ:t joutuu soittamaan selkä ihan mutkalla.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Jone

Posts: 8,258

#75 • • Edited Jone Archibald Haddock

Blues:
mieleenpainuvinta oli Jonen yritykset saada eräs herra pesemään käytyään vessassa *nauru*



No siis kuuluuhan se nyt perustavanlaatuisiin hyviin tapoihin pestä kätensä kun on ronklaillut pippeliään. Herrasmies huutaa perään ja muistuttaa jos joltain toiselta moinen meinaa epähuomiossa unohtua. *nauru*

Juhgu:
Vessassahan kuultiin myös katkeraa tilitystä kuinka paskana Jone oli siitä porkkanapää-solvauksesta *nauru*



En oo vieläkään oikein toipunut tosta. Elämältäni putosi ton myötä pohja ja oon sen jälkeen koittanut viiltää ranteeni lusikalla, kynsiviilalla ja perunanuijalla ihan vaan havaitakseni ettei sekään taida multa oikein sujua. Kyl se on niin et "en vaan osaa." *hihu*
NextAce

Posts: 2,505

#76 • • NextAce Alienated
No tulipas taas oltua wäiskissä pippaloimassa. Oli ihan mukavat bileet lukuunottamatta sitä ärsyttävää vanhaa patua joka ei uskonut että en anna persettä eikä saa imeä mun munaa. Musiikki oli hyvää kokoillan ja seura oli mitä mainiointa.

Musiikki oli kyllä aavistuksen liian kovalla kun kerran kaljapullotkin pomppi pöydällä basson tahtiin*hih*

--
-Alienation-

-----

martina

Posts: 1,875

#77 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
mua väsytti niin paljon edellisten iltojen chembalot että olin kuin elävä ruumis.. mutta kyllä mä nautin silti. oli kiva nähdä uusia ja vanhoja tuttuja. =)
*Rafaella*

Posts: 97

#78 • • *Rafaella* Maijan täydellinen toinen puolikas
Oli kyllä ihan hauskaakin, mutta tais olla kyllä viiminen kerta kun Wäiskiin meen.
Jäi jotenki tosi ahdistava fiilis takaraivoon...
Oli kiva tutustuu uusiin ihaniin ihmisiin*joo*
Blues

Posts: 5,414

#79 • • Edited Blues Koning van Afrika

Juhgu:
---
Blues:

Kuvia löytyy muutama alla olevasta linkistä

---

Oikein hyviä kuvia, et klubitukseen laita?



Taidan olla sen verta kontrollifriikki nykyään että haluan itse päättää mitkä kuvat julkaistaan *hymy*
Tulevaisuudessa tuolta löytyy kuvia kuten viimeiset muutamat kuukaudet.
Ehkä se joskus muuttuu..

Jone:
Herrasmies huutaa perään ja muistuttaa jos joltain toiselta moinen meinaa epähuomiossa unohtua. *nauru*



Herrasmies kuuluttaa sen niin että vähintään puolet paikallaolijoista kuulee että voivat muillekin osoitella sormella kuka on syyllinen joten voivat vältellä likaisten käsien kosketuksiinjoutumista *nauru*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Jone

Posts: 8,258

#80 • • Jone Archibald Haddock

Blues:
Herrasmies kuuluttaa sen niin että vähintään puolet paikallaolijoista kuulee että voivat muillekin osoitella sormella kuka on syyllinen joten voivat vältellä likaisten käsien kosketuksiinjoutumista *nauru*



No, epäilenpä että kyseinen nuorimies miettii tästedes ainakin kahdesta ennenkuin lähtee vessasta käsiä pesaisematta. Toisaalta eihän se kyl nytkään tullut takaisin korjaamaan erhettään, vaan oli astetta härskimpi sälli... *nauru*