![Avatar](/avatar/unknown.png)
tääl oli kyl kivaa, niin kauan ku jaksos olla :D
![*hali* *hali*](/smiley/hali.gif)
aurinko pelasti munki iltani!
90 posts, 5 pages, 15,400 views
Luminescent:
---
Fea:
Se vanhempi äijä kävi myös meikäläistä lääppimässä ja nuolemassa poskea. Ahdistavaa todellakin*dissaa*
---
Itsekin sain kokea samaisen tapauksen käden takalistollani, kuiskuttaen korvaan et mentäiskö pitään orgiat jonnekin missä olis hiljasta......
serotonot:
Voi harmi jos joku homoäijä vähän hiplaa. Siinä nähdään taas todellinen suvaitsevaisuus. Jos joku likka ehdottais jätkälle tollasta ni asialle vaan naurahdettais tai sil jopa lesoiltais.
.
serotonot:
Voi harmi jos joku homoäijä vähän hiplaa. Siinä nähdään taas todellinen suvaitsevaisuus. Jos joku likka ehdottais jätkälle tollasta ni asialle vaan naurahdettais tai sil jopa lesoiltais.
Vprobe:
---
serotonot:
---
Ei sillä, etteikö suvaitsevaisuutta olisi mutta jossakin raja menee. En minäkään kulje baareissa ympäriinsä hiplailemassa naisia ja ehottelemassa heille maksullista seksiä. Jos yritetään ostaa rahalla seksiä niin se menee silloin yli niin että heilahtaa. Seksin oston yrityskin on halventavaa ja loukkaavaa toista ihmistä kohtaan, tekipä sen sit mies naiselle, mies miehelle, nainen naiselle tai nainen miehelle.
serotonot:
---
joo toi maksullisen seksin ehdottaminen on väärin ikään ja sukupuoleen katsomatta mutta en silti ymmärrä täysin asiasta noussutta meteliä. Sitä vaan lähinnä halusin sanoa että harva mies olisi ollut niin pahoillaan jos joku heteronainen olisi heille jotain ehdotellut. Mulle kun tuo kys. mies ei ainakaan rahaa yrittänyt tarjota. ainoastaan fyysistä rakkautta. Pitäiskö mun loukkaantua siitä että mun perse ei ollu sille rahan arvoinen
serotonot:
Itse bileistä: Mä en henk koht huomannu et musa ois ollu liian kovalla, vaikkei mulla tulppia ollutkaan.
serotonot:
---
Pitäiskö mun loukkaantua siitä että mun perse ei ollu sille rahan arvoinen
Vprobe:
---
serotonot:
---
joo toi maksullisen seksin ehdottaminen on väärin ikään ja sukupuoleen katsomatta mutta en silti ymmärrä täysin asiasta noussutta meteliä. Sitä vaan lähinnä halusin sanoa että harva mies olisi ollut niin pahoillaan jos joku heteronainen olisi heille jotain ehdotellut. Mulle kun tuo kys. mies ei ainakaan rahaa yrittänyt tarjota. ainoastaan fyysistä rakkautta. Pitäiskö mun loukkaantua siitä että mun perse ei ollu sille rahan arvoinen
---
ÄKSDEE xD
Tai ehkä se tuli illan mittaan epätoivoiseksi ja päätti yrittää rahalla kun ei ilmaiseksi herunut
mayah:
Ja mä sentään otin vielä kengät pois ja oon "vaan" 170. Harmittaa, et ei jaksanu aamulla nousta niin aikasin, et ois nähny miten esim. e-nrg selvitti ton homman. Jätkä soitti varmaan polvillaan..
Blues:
Meikäläiselle oli kyllä upea ilta..hauskaa oli ja mieleenpainuvinta oli Jonen yritykset saada eräs herra pesemään käytyään vessassa
Kuvia löytyy muutama alla olevasta linkistä
Blues:
mieleenpainuvinta oli Jonen yritykset saada eräs herra pesemään käytyään vessassa
Juhgu:
Vessassahan kuultiin myös katkeraa tilitystä kuinka paskana Jone oli siitä porkkanapää-solvauksesta
Juhgu:
---
Blues:
Kuvia löytyy muutama alla olevasta linkistä
---
Oikein hyviä kuvia, et klubitukseen laita?
Jone:
Herrasmies huutaa perään ja muistuttaa jos joltain toiselta moinen meinaa epähuomiossa unohtua.
Blues:
Herrasmies kuuluttaa sen niin että vähintään puolet paikallaolijoista kuulee että voivat muillekin osoitella sormella kuka on syyllinen joten voivat vältellä likaisten käsien kosketuksiinjoutumista