Pystyykö olemaan päivän sylkemättä ja kiroilematta

213 posts, 11 pages, 77,283 views

Occu

Posts: 2,528

#142 • • Occu

clupipeipe, 23.8.2005 16:23:
Totta helvetissä pystyn! *hih*



en vitussakaan pysty olemaan kiroamatta päivääkään..

--
..::MOI::..

Lyylikki

Posts: 2,975

#143 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Menee vitulta teho, jos sitä joka väliin tunkee!

Pohjois-Helsinkiläiset nuoretmiehet on kyllä ehdottomasti ehkä pahimpia, joita olen tavannut. Ei kestä kuunnella. Ja ne penteleet räkiivätkin vielä.
*Jonne*

Posts: 220

#144 • • *Jonne* rataprinssi
Ei ainakaan töis... Oon jotenki onnistunu kehittään itelleni välistä sellasen yli hetkisen työrytmi et jos aikki ei onnistu kerral ja nopee ni menee hermot....*grr* ja sit joutuu noituun....

--
se mikä ei tapa vahvistaa......

bansq

Posts: 931

#145 • • bansq leftfield winger.

Lyylikki, 24.8.2005 23:36:
Menee vitulta teho, jos sitä joka väliin tunkee!



joo muttei laukee sit niin nopeesti kun on tottunu.

--
plip goes on.

nomic

Posts: 4,120

#147 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
helposti, jos saa niellä
Jago

Posts: 4,039

#148 • • Jago un-trained monkee
en sylje harvemmin kiroilen(vaan pari kertaa päivässä)

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

micqo

Posts: 1,094

#149 • • micqo
En mä kyllä yleensä syleksi, mut ärräpäitä lentelee välistä ihan kiitettävään tahtiin jos satun sille päälle.*hih*
iam

Posts: 3,085

#150 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space
Vaari joskus neuvoi että "älä koskaan luota semmoiseen mieheen joka ei kiroile". Kyllä pystyn laittamaan kiroilukoneen "pauselle" jos tilanne sitä vaatii.

Sylkeminen on jäänyt iän mukana pois ihan itsestään. Tietty jos joku kauhea klimppi jostain ilmaantuu niin pitäähän se hoitaa ulos, muttei kuitenkaan K-marketin oveen eteen :)
KooKie

Posts: 4,338

#151 • • KooKie aka. Petress Pan
*eiei*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Gilgamint.com

Posts: 2,258

#152 • • Edited Gilgamint.com Making questions
kun oon dokaamas ni räin lattialle kokoajan ja heitän tuopit paskaks =D vittu on joka toinen vitun sana!
pirpeli

Posts: 5,533

#153 • • Edited pirpeli
Sylkeminen on yksi ällötävimpiä tapoja mitä ihmisellä voi olla...Sellanen tarkotukseton rääiskely on ihan hirveetä.Yök.Kiroiltua tulee todella harvoin. Jos on joku "tilanne", niin sitte ainoastaan. Töissä saa kuunnella sitä kyllästymiseen saakka, varsinkin kiroilevia teinityttöjä tekis mieli vedellä ympäri korvia välillä. Mut tyydyn vaan toteamaan sitte, että "sulla alkaa kasvamaan pian karvat ylähuuleen, kun tota vittua viljelet...".

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Dinsku

Posts: 186

#154 • • Dinsku
Sylkemättä joo, mut kiroilematta mahdotonta.. Isäpuoleni on pomoni ja voin kyl sanoa että niin vittumainen tyyppi, että tekis mieli hakata nurkkaan *iloinen* no ei ny hakata ketään *enkeli*
Sphyxia

Posts: 3,308

#155 • • Sphyxia Maracujá!
No ilman muuta! *hymy*
pörri

Posts: 74

#156 • • Edited pörri
Noniin...siis sylkeminen on ehkä iljettävintä mitä tiedän. Vaikka olen itsekin syljeskellyt murrosikäisenä ja kiroillut ihan helvetisti ja luullut että kun siinä räkäklimppien lomassa sanon muutaman kerran että huoravittuperkelesaatana putkeen, niin se kuulostaa niiiiin uskottavalta ja herättää respectiä kaikkien kavereiden ja kummeksuen katsovien ohikulkijoiden mielessä!!! Nyt, melkein kolmekymppisenä ymmärrän miten tyhmältä se näyttää ja kuulostaa ja sylkeminen on luojan kiitos jäänyt kokonaan pois, mutta tuo kiroilun perkele kyllä aina välillä yllättää, enkä siis pysty olemaan päivää kiroilematta, mutta sylkemättä kyllä. :)

Tässä muutamia soveliaita käyttökertoja esimerkiksi tälle käytetyimmälle VITTU-sanalle, kautta maailamanhistorian:

"Enpä arvannut että he suuttuisivat noin VITUSTI"
Osama Bin Laden, 2001

"Hei haloo, kuka VITTU siitä saisi tietää?"
Bill Clinton, 1999

"Paikallisia sadekuuroja...ja VITUT!"
Nooa, 4341eKr

"Haluatte siis MINKÄ tuonne VITUN kattoon?"
Michelangelo, 1566

"Joka VITUN urpo ymmärtää tämän!!!"
Einstein, 1938

"Aja nyt VITTU kovempaa!"
Prinsessa Diana, 1997

"Ketä kiinnostaa jos me nyt vallataan joku VITUN Kuwait?"
Saddam Hussein, 1990

"Miks just mun pitää jäädä tänne VITUN moduliin venaan?"
Apolli 11 astronautti Michael Collins, 1969

"Miten VITUSSA sinä ratkaisit tuon?"
Pythagoras, 126eKr

"Mistä VITUSTA nuo kaikki intiaanit tuli?"
Kenraali Custer, 1877

...eli siis oikea sana oikeassa paikassa, saa asian kuulostamaan juuri sellaiselta ja juuri niin hauskalta ja osuvalta kuin sen pitääkin ;). Mutta repesin kyllä tässä hiljattain kun ystäväni jolta kyselin hänen työvuorojaan (töis ravintolas) ilmoitti minulle olevansa VITUN väli vuorossa...Heh, onneksi olen aivan eri alalla...
oooo

Posts: 1,249

#157 • • oooo
Joo. En tykkää siivota sylkeä lattioilta enkä tykkää puhua yksin ääneen.
m1kk3

Posts: 5,560

#158 • • m1kk3 no-life

pörri, 26.2.2006 13:56:
Tässä muutamia soveliaita käyttökertoja esimerkiksi tälle käytetyimmälle VITTU-sanalle, kautta maailamanhistorian:
--snip--




nauroin ihan katketakseni *tuoliltaputoil* *lmao**lmao*


ja itse kysymykseen, en varmaan ilman noita molempia, ilman toista noista kylläkin, ja tulee oltua aika useinkin :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Caro²

Posts: 5,301

#159 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Voi herttimaari, kylläpä te kehvelit olette vallan vaikean kysymyksen heittäneet. Voi mörökölli ja pahna viekööt.
Avangion

Posts: 2,529

#160 • • Avangion Punakardinaali
Voi juhamieto!

Ei kyllä tee yhtään hankalaa.


TeMpPu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])