Pystyykö olemaan päivän sylkemättä ja kiroilematta

213 posts, 11 pages, 77,287 views

Heli

Posts: 1,489

#181 • • Heli vai kuka se oli
tiettyki pystyn.

--
ei se väärin ole.

Avatar
#182 • • Norb Guest
Sylkemättä *ding* Mitäs vaikeeta tässä nyt pitäis olla.. teinit sylkee ja sitä paitsi se on törkeen näköistä *sars*
Mark

Posts: 7,311

#183 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
jos yrittää niin ei liene mahdotonta, mutta kirosanat kuuluu kyl olennaisena osana sanavarastoon, joten ilman asiaan vihkiytymistä jäis kyl haaveeks *blush*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

anton fine

Posts: 1,359

#184 • • anton fine myspace.com/finethedj
toi kiroilu on kyllä ongelmallista
luode

Posts: 287

#185 • • luode
ei muuten pysty. yrittää voi, mutta luulen, etten pysty.
Unik

Posts: 4,117

#186 • • Unik
No vittu ihan helposti saatana *pepsodent*
trustus

Posts: 178

#187 • • trustus
vittu, vaikeeta ois..
Lauruska

Posts: 821

#188 • • Lauruska nihkee
Helposti ja montakin päivää. Kiroiltua tulee lähinnä sillon kun "vituttaa", ja sanon ääneen että vituttaa. Ja sylkeminen *eiei* sitä ei koskaan.
Uhuu

Posts: 844

#189 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
ilman minkäänlaista ongelmaa...
mä oon niin hyväkäytöksinen ja kaino..

-voihanprklstna*ttuuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Jago

Posts: 4,039

#190 • • Jago un-trained monkee
kyllä muuten, mutta haluun kyl sylkee hammastahnat pois suusta parikin kertaa päivässä

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

tomii

Posts: 3,594

#191 • • tomii kallion herttua
Mä kyllä päästelen nykyään harmillisen paljon taas noita "voimasanoja". Pitäisi taas skarpata. :) Syljeskelyä tulee harrastettua aika harvoin (yleensä siihen on joku syy, jos niin teen).

--
reivaan kunnes kuolen

Avatar
#192 • • Galadhan Guest
No perkele helposti!
Mikx

Posts: 134

#193 • • Mikx Miikka
En oo syljeskelly sitten vauvasta asti ja lapsellista homma se onkin *dissaa*
Inferno@Tre

Posts: 678

#194 • • Inferno@Tre Hervanta UG
No en H*lv*tissä

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

spoinkel

Posts: 398

#195 • • spoinkel Alferd Heatpacker
En pystyis varmaan tuntiakaan.

--
Buffalo buffalo buffalo badger Badger badger buffalo Buffalo.

miGGi

Posts: 236

#196 • • miGGi ...same shit, different asshole...
eilen ajattelin et mitä vit.. kyyl onnistuu ja hyvin meniki melkein kokoyö töissä mut sit sen kyl tulee joku urpo pilaamaa ja hermot meni ni joutu heittää pari valittuu sanaa mut uusiks vaan*hymy*!


kaikki mukaan!

--
*nuotti* ...mun päässä kekkerit käkkää,kaapissa kääpiöt ottavat häppää,ukkeleilla on vihtahousut ja kysy että kiinnostaisko...*nuotti*

*pelle*

DeeJayMinksu

Posts: 37

#197 • • DeeJayMinksu Music-addict.
Ei ei ei....ei näin....ei ole mahdollista....miten vitussa vois olla? =DD

sylkemättä joo,paitti etten nyt kun on kurkku täynnä limaa mut siis muuten joo....toi kiroilu sit taas on ja pysyy....mihinkä tiikeri raidoistaan pääsee? ;D

--
Life without music is like Hell without the Devil.

Avatar
#198 • • candyraver Guest
En oo koskaan harrastanu tai tajunnu sylkemistä*sars*, joten sylkemättä olo sujuu leikiten.
Kiroileminen onki sit toinen juttu...tosin kiroilen aina vaan ittekseni, silloin kun duunissa menee hermo tai jos kotona joku tavara/vaate on hukassa ja on kauhee kiire tms. Mut harvemmin tulee kiroiltua niin et joku muu kuulee..eli jos itsekseen kiroilua ei laskettais(koska kiroilulle ei ois todistajia), ni sitten pystyisin*tirsk*
Crazybattery

Posts: 782

#199 • • Crazybattery Fruor ergo sum
sylkiminen on yököttävä*eiei* yks päivä kiroilematta no tällä hetkell ois kyll aika vaikea no ehkähän se ois onnistunu jos käy lääkärille ja ottaa saikkua tai rauhatava lääketystä...*justjoo*tai jopa molemmat koska tää leluosasto make me reeeally mad*grr*
jusqu

Posts: 762

#200 • • jusqu pilipalipilotti
Helposti. Esimerkiksi eilen. En käynyt ulkona kertaakaan eikä kämppikseni ollut kotona. Mitä sitä nyt yksikseen kiroilemaan *hymy* Seurassa voi olla hitusen hankalampaa.

--
*pupu**piis*