Pystyykö olemaan päivän sylkemättä ja kiroilematta

213 posts, 11 pages, 77,300 views

Verano

Posts: 4,649

#42 • • Verano Merituuli
helposti.

en muutenkaan syljeskele. (enkä myöskään kato kauhean hyvällä ihmisiä joitten pitää koko ajan olla räkimässä *grr*)

kiroilen toki, joskus ehkä liikaakin, mutta automaattisesti karsin kirosanat pois seuran ja tilanteen mukaan, joten tuskinpa olis hankalaa olla kiroilematta -ainakaan yhtä päivää.



kaikenmaailman kyselyihin mäkin vastailen *justjoo*
Avatar
#43 • • Cera Guest
yleensä mun sylkeminen on muutenki vähän epätoivoista et kyl ihan toivottavasti oon räkimättä..
mut toi kirroilu on vähän sillai et.. no. eiköhän sekin onnistu...
ehkä..
peepe

Posts: 904

#44 • • peepe
No ei tuota ongelmaa ei. Molemmat tavat ovat aika karseita..varsinkin sylkeminen.
Verottaja

Posts: 1,174

#45 • • Verottaja no-life / luuviulu
Sylkemättä: todellakin. *joo*
Kiroilematta: epäilen suuresti. *släp*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

Karski

Posts: 6,049

#46 • • Karski Pomon kätyri
Helposti.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Epailija

Posts: 5,636

#47 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Vittu joo!

...

No, kiroiluun ei tule hirveästi kiinnitettyä huomiota. Jossain seurassa ei tule kiroiltua paljon yhtään ja toisessa seurassa taas vähän reilummin. Sylkeminen on taas näinä kylminä syyspäivinä mielestäni ihan kelpo tapa hieman poistaa limaa kurkustaan, joka nielemisellä joutuisi sinne takaisin. Tosin ei sitäkään nyt tule välttämättä edes päivittäin harrastettua.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

nomic

Posts: 4,120

#48 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
enköhän :) harvemmin syljeskelen ja päässyt jo melkoisen hyvin yli tuosta "vitvitvitstnaprkl"-kaudesta ... kait *blush*
hrdkvr

Posts: 3,929

#49 • • Edited hrdkvr KURGO
en.

kiroile en kauheesti, mutta varsinkin näin kylminä aikoina makuuhuoneessa on kauheen kylmä (pitäis soittaa huoltoon et tiivistäis ikkunat) niin aamulla on niiin tukossa et aamulla matkalla bussille tulee usein putsattua röörit

--
-keep it hard-

Avatar
#50 • • + Guest
Sylkemättä hyvinkin, mutta kirosanoja tipahtelee nykyään vähän liian usein puheeseen. Hitto ku tapana on imeä sanavaikutteita lähimmäisistä..
Sparkling

Posts: 740

#51 • • Sparkling TEAM Kyntäjät

Cata:
Sylkemättä hyvinkin, mutta kirosanoja tipahtelee vähän liian usein puheeseen.



Vähän sama vika. *släp*

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

rec

Posts: 2,923

#52 • • rec
*räkäsee*

En vitussa pysty!!! *nauru*
Maikhi

Posts: 36

#53 • • Maikhi teo-nancatl
täytyy ihan herjalla koittaa olla huominen päivä. Nyt räin ja kiroilen koko yön ni sit vois onnistua, katotaan.

--
My imagination friend says that you have a big problems

Marjo

Posts: 1,796

#54 • • Edited Marjo pupuTupuna
Mä en kyllä yleensä koskaan sylje... Mä en edes osaa sylkeä Ja välillä mulla on sellasia kausia, että kaverit oikein pelästyy, jos mun suusta pääsee kirosana.. Ei siis varmaan olisi vaikeeta olla yks päivä kiroilematta ja sylkemättä.
Ja eipä tuo kiroilu kyllä naisen suuhun sovi muutenkaan.
Miika

Posts: 893

#55 • • Miika
Mä syljen ainoastaan (fillari)lenkkien aikana, muuten en lainkaan. Kiroilua syntyy jalankulkijoista jotka kävelevät miten sattuu pyöräteillä. No, sekin muuttuu nauruksi kun näkee miten toiset hyppii plaanissa pois alta... *piis*
Marjo

Posts: 1,796

#56 • • Marjo pupuTupuna
Käytinpä joskus heittoa: "VOI VIDEO!" herätti muuten suurta huvitusta ja o todella harmiton..*hihu*
milla

Posts: 3,699

#57 • • milla
helvetin hyvä kymysys. kait sitä pystyis jos yrittäis. mut tulee kyl tehtyy noit kumpaakin joka päivä ja liikaa. <- me the jäbä ^___^ :o
Miika

Posts: 893

#58 • • Miika

pupuTupuna:
Käytinpä joskus heittoa: "VOI VIDEO!" herätti muuten suurta huvitusta ja o todella harmiton..*hihu*



"voihan vadelma" *NAURU*
Marjo

Posts: 1,796

#59 • • Marjo pupuTupuna

"voihan vadelma"



Toi on toinen. *nauru*
Avatar
#60 • • ALIEN Guest
jostain kumman syystä sen aina unohtaa kun yrittää olla...