Pystyykö olemaan päivän sylkemättä ja kiroilematta

213 posts, 11 pages, 77,083 views

Cinttu

Posts: 51

#201 • • Cinttu
Pystyy pystyy, jos on jokin kannuste. Esim keväällä otettiin työkavereitten kaa kiroilemattomuus-skaba: Joka kerta kun kiroilet, tulee merkintä listaan. Tietyn ajan jälkeen (n. 2 viikkoa) joudut tarjoamaan molemmille kaverille niin monta drinkkiä/tuoppia/tms. kuin sul on omassa listassa merkintöjä. Ei paljo tehny miel kiroilla!*tirsk* Tuli silti kyl aika hyvät kännit!
Jypä

Posts: 116

#202 • • Jypä Raep
En pysty millään. Pakko tehdä molempii samalla kun on röökillä. Kiroilu johtuu siis kun hutasen tulipäällä välillä vahingossa näpeille. *hikoil*
MissKoo

Posts: 1,289

#203 • • MissKoo
Hyi hitto, että ne jatkuvasti sylkevät ihmiset on ällöjä *eiei* Mikä siinä on kun ei oma sylki pysy siellä suussa? Joskus näkee metroasemalla kun teinit räkivät sielläkin koko ajan lattioille.

Musta on tullut vanha kun en jaksa teinien sylkemisiä ja korvat punasina kuuntelen julkisissa sitä kielenkäyttöä *nauru*
kiiki

Posts: 491

#204 • • kiiki hankala
Helposti *enkeli*
Bio

Posts: 4,429

#205 • • Bio The Bullies / Pinky

MissKoo, 26.10.2007 12:14:
Hyi hitto, että ne jatkuvasti sylkevät ihmiset on ällöjä *eiei* Mikä siinä on kun ei oma sylki pysy siellä suussa? Joskus näkee metroasemalla kun teinit räkivät sielläkin koko ajan lattioille.

Musta on tullut vanha kun en jaksa teinien sylkemisiä ja korvat punasina kuuntelen julkisissa sitä kielenkäyttöä *nauru*



Ei vaan kans pysty ymmärtää mitä ihmeen hyötyä siitä sylkemisestä on. Onks sit kova jätkä jos uskaltaa sylkee kadulle tai viel kovempi jätkä jos sylkee bussipysäkin penkille. Tai sit oon kuullu niin kovista jätkistä ku sylkee seinään ja sanoo viel kirosanan.. vitsi ne on kovia jätkiä!
MissKoo

Posts: 1,289

#206 • • MissKoo

Bio, 26.10.2007 12:29:
---
MissKoo, 26.10.2007 12:14:
Hyi hitto, että ne jatkuvasti sylkevät ihmiset on ällöjä *eiei* Mikä siinä on kun ei oma sylki pysy siellä suussa? Joskus näkee metroasemalla kun teinit räkivät sielläkin koko ajan lattioille.

Musta on tullut vanha kun en jaksa teinien sylkemisiä ja korvat punasina kuuntelen julkisissa sitä kielenkäyttöä *nauru*

---


Ei vaan kans pysty ymmärtää mitä ihmeen hyötyä siitä sylkemisestä on. Onks sit kova jätkä jos uskaltaa sylkee kadulle tai viel kovempi jätkä jos sylkee bussipysäkin penkille. Tai sit oon kuullu niin kovista jätkistä ku sylkee seinään ja sanoo viel kirosanan.. vitsi ne on kovia jätkiä!



On, on, ne on niitä pahiksia mitä mummot väistelee kadulla ja pitää kaksin käsin käsilaukustaan kiinni *tirsk*
josbe

Posts: 1,982

#207 • • josbe suomalainen juhlakinkku

MissKoo, 26.10.2007 12:31:
---
Bio, 26.10.2007 12:29:
---
MissKoo, 26.10.2007 12:14:
Hyi hitto, että ne jatkuvasti sylkevät ihmiset on ällöjä *eiei* Mikä siinä on kun ei oma sylki pysy siellä suussa? Joskus näkee metroasemalla kun teinit räkivät sielläkin koko ajan lattioille.

Musta on tullut vanha kun en jaksa teinien sylkemisiä ja korvat punasina kuuntelen julkisissa sitä kielenkäyttöä *nauru*

---


Ei vaan kans pysty ymmärtää mitä ihmeen hyötyä siitä sylkemisestä on. Onks sit kova jätkä jos uskaltaa sylkee kadulle tai viel kovempi jätkä jos sylkee bussipysäkin penkille. Tai sit oon kuullu niin kovista jätkistä ku sylkee seinään ja sanoo viel kirosanan.. vitsi ne on kovia jätkiä!

---


On, on, ne on niitä pahiksia mitä mummot väistelee kadulla ja pitää kaksin käsin käsilaukustaan kiinni *tirsk*


Ja sit kun oma kurkku erittää limaa ja on oikeesti tarvetta sylkeä, niin hävettää ja pitää koittaa tehdä se jonkun nurkan takana, kun ei nielläkään halua. :D
MissKoo

Posts: 1,289

#208 • • MissKoo

josbe, 29.10.2007 12:56:
---
MissKoo, 26.10.2007 12:31:
---
Bio, 26.10.2007 12:29:
---
MissKoo, 26.10.2007 12:14:
Hyi hitto, että ne jatkuvasti sylkevät ihmiset on ällöjä *eiei* Mikä siinä on kun ei oma sylki pysy siellä suussa? Joskus näkee metroasemalla kun teinit räkivät sielläkin koko ajan lattioille.

Musta on tullut vanha kun en jaksa teinien sylkemisiä ja korvat punasina kuuntelen julkisissa sitä kielenkäyttöä *nauru*

---


Ei vaan kans pysty ymmärtää mitä ihmeen hyötyä siitä sylkemisestä on. Onks sit kova jätkä jos uskaltaa sylkee kadulle tai viel kovempi jätkä jos sylkee bussipysäkin penkille. Tai sit oon kuullu niin kovista jätkistä ku sylkee seinään ja sanoo viel kirosanan.. vitsi ne on kovia jätkiä!

---


On, on, ne on niitä pahiksia mitä mummot väistelee kadulla ja pitää kaksin käsin käsilaukustaan kiinni *tirsk*

---

Ja sit kun oma kurkku erittää limaa ja on oikeesti tarvetta sylkeä, niin hävettää ja pitää koittaa tehdä se jonkun nurkan takana, kun ei nielläkään halua. :D



Totta! Kerran vuosia sitten mulle kävi niin, että oli aivan hirvee flunssa ja olin bussipysäkillä venaamassa bussia. Pakko oli rykästä kunnon aivolimat kun tuntui että tukehtuu, niin sattuipas sopivasti että rykäsin ne vieressä olevan koiran päälle vahingossa. Omistaja ei luojan kiitos huomannut, mutta koiran ilme oli näkemisen arvoinen *tirsk* onneks ei itteä hävettänyt yhtään.. *justjoo*
josbe

Posts: 1,982

#209 • • josbe suomalainen juhlakinkku

MissKoo, 29.10.2007 12:59:
Totta! Kerran vuosia sitten mulle kävi niin, että oli aivan hirvee flunssa ja olin bussipysäkillä venaamassa bussia. Pakko oli rykästä kunnon aivolimat kun tuntui että tukehtuu, niin sattuipas sopivasti että rykäsin ne vieressä olevan koiran päälle vahingossa. Omistaja ei luojan kiitos huomannut, mutta koiran ilme oli näkemisen arvoinen *tirsk* onneks ei itteä hävettänyt yhtään.. *justjoo*


:DD

Kato se on just sitä harjotuksen puutetta! Mulle on käynyt vastaavia tilanteita (lähinnä itseni päälle), kun en vaan osaa. =/

Olis ilmeisesti sit kuitenkin pitäny nuorena harjoitella. :)
sadesola

Posts: 409

#210 • • sadesola Kettu mikä kettu
- Hei, nimeni on Vieno, enkä hallitse
sylkirauhasiani.

(Turska vieköön pystyn!)

--
KABOOM!

itis

Posts: 2,518

#211 • • itis Morning Star
*ptui*, en kyl pysty. rkele! *nauru*

Mut mitä sitten? Syljeskely johtuu siitä että on flunssa ja kiroilu on joko täytesanoja joiden aikana voi miettiä lauseen loppuun tms. tai sitten se on ihka aito tunnistettava mielialaa kuvaava äännähdys josta muut tajuaa että nyt harmittaa jne.

*hymy*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

kilobitti

Posts: 2,419

#212 • • kilobitti 1-2-3 techno
Vaatii vähän ajatusta, mutta onnistuu. Itse asiassa voisikin ottaa tavoitteeksi, kiroilu tuntuu idioottimaiselta.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

anis

Posts: 2,451

#213 • • anis
Sylkemistä en harrasta muutenkaan mutta ton kiroilun vois jättää kans pois. Pitää yrittää!

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.