213 posts, 11 pages, 80,808 views
MissKoo, 26.10.2007 12:14:
Hyi hitto, että ne jatkuvasti sylkevät ihmiset on ällöjä Mikä siinä on kun ei oma sylki pysy siellä suussa? Joskus näkee metroasemalla kun teinit räkivät sielläkin koko ajan lattioille.
Musta on tullut vanha kun en jaksa teinien sylkemisiä ja korvat punasina kuuntelen julkisissa sitä kielenkäyttöä
Bio, 26.10.2007 12:29:
---
Hyi hitto, että ne jatkuvasti sylkevät ihmiset on ällöjä Mikä siinä on kun ei oma sylki pysy siellä suussa? Joskus näkee metroasemalla kun teinit räkivät sielläkin koko ajan lattioille.
Musta on tullut vanha kun en jaksa teinien sylkemisiä ja korvat punasina kuuntelen julkisissa sitä kielenkäyttöä
---
Ei vaan kans pysty ymmärtää mitä ihmeen hyötyä siitä sylkemisestä on. Onks sit kova jätkä jos uskaltaa sylkee kadulle tai viel kovempi jätkä jos sylkee bussipysäkin penkille. Tai sit oon kuullu niin kovista jätkistä ku sylkee seinään ja sanoo viel kirosanan.. vitsi ne on kovia jätkiä!
MissKoo, 26.10.2007 12:31:
---
---
---
Ei vaan kans pysty ymmärtää mitä ihmeen hyötyä siitä sylkemisestä on. Onks sit kova jätkä jos uskaltaa sylkee kadulle tai viel kovempi jätkä jos sylkee bussipysäkin penkille. Tai sit oon kuullu niin kovista jätkistä ku sylkee seinään ja sanoo viel kirosanan.. vitsi ne on kovia jätkiä!
---
On, on, ne on niitä pahiksia mitä mummot väistelee kadulla ja pitää kaksin käsin käsilaukustaan kiinni
josbe, 29.10.2007 12:56:
---
MissKoo, 26.10.2007 12:31:
---
---
---
---
On, on, ne on niitä pahiksia mitä mummot väistelee kadulla ja pitää kaksin käsin käsilaukustaan kiinni
---
Ja sit kun oma kurkku erittää limaa ja on oikeesti tarvetta sylkeä, niin hävettää ja pitää koittaa tehdä se jonkun nurkan takana, kun ei nielläkään halua. :D
MissKoo, 29.10.2007 12:59:
Totta! Kerran vuosia sitten mulle kävi niin, että oli aivan hirvee flunssa ja olin bussipysäkillä venaamassa bussia. Pakko oli rykästä kunnon aivolimat kun tuntui että tukehtuu, niin sattuipas sopivasti että rykäsin ne vieressä olevan koiran päälle vahingossa. Omistaja ei luojan kiitos huomannut, mutta koiran ilme oli näkemisen arvoinen onneks ei itteä hävettänyt yhtään..