blender:
Mikäs niitä kuunnellessa, tosin nihkee tehä....
Liveissä kannatan, jos mukana on jotain muutakin softaa tai rautaa
[muokattu 21.6.2004 04:20]
Joo mutta minusta menee aivan älyttömäks soittaa DJ:settii livenä koneella
85 posts, 5 pages, 28,001 views
blender:
Mikäs niitä kuunnellessa, tosin nihkee tehä....
Liveissä kannatan, jos mukana on jotain muutakin softaa tai rautaa
[muokattu 21.6.2004 04:20]
ZRO:
ATOMIX RRRRRRULEZ!!!!!
-atomix ...the only real fucking 1 4 mainstream dj:::S..
..eli ei muutaku atomix koneelle ni kyl tulee settii ....heheheheheheeheeee*hahjust**hahjust**hahjust**hahjust*
TechI:
Tuli mieleen, että kuinkas usein sitä tulee ostettua niitä vinyylejä ?
Sinänsä ei se niin kallista ole jos ostaa levyt käytettynä mutta muuten tulee aika kalliksi varmasti.
CD ja mp3 formaatti on ehdoton mut kyllä muakin harmittaa kun ei se scratchaaminen oikein ilman vinyylejäkään suju*ding*
Funktion:
Kyllähän varsinkin psy skenessä monimoni dj miksailee koneella.. Eikä se välttämättä oo niin että sä valitset biisit ja kone miksaa itekseen.. Mutta kysymys on siitä kestääkö sen kiusauksen olla käyttämättä auto beatmatch toimintoja.. Itse en tosin ikänä koskis tietokonedeejii softiin.. Koneella on siihen tarkotukseen eräs softa joka soittelee kansiota Psytrance randomilla saumattomasti mutta siihen se jääkin..
Tähän erään vielä harvinaisen psy-dj:n sanoma kommentti "If someone mixes mp3:, he's not a DJ, he's an mp3j or filej, DJ*in is about discs, vinyls, and CD's... Trust in what you can touch!" -Lucas
edit: typo
Helicon:
Heräs kuitenkin kysymys näistä tekijänoikeuksista. Olen ostanut levyjä ja miksannut niistä biisejä yhteen. Onko minulla oikeus levittää tätä settiä?
JussiS:
---
BMT:mut on se silti väärin ja kyllähän sinäkin miksaisit mieluummin levareilla, vai...?
---
IMO jos dj soittaa tietokoneella hyvän setin ja porukka nauttii siitä, ni se on ihan samanarvonen kun levareilla soitettu. Osa ihmisistä ei hyväksy edes CD-miksausta, saati sitten final scratchia tai muuta state of the art -vempeleitä. Tekniikka kehittyy, miksi siis dj:n pitäisi soittaa samoilla kamoilla kun kymmenen vuotta sitten?
sakk303:
No aina kun TraktorDj:llä tulee värkkäiltyä, niin yks asia kummastuttaa, jossa joku osaisi varmasti auttaa.. eli eli.. tähän asti yhteenmiksaus sillä on ollut aika tuskaa, kun toista biisiä ei pysty kuuntelemaan ilman, että se kuuluisi läpi itse nauhoitukseen..eli miten ihmeessä saan sen silleen että pystyn sulkemaan toisen kanavan ja kuuntelemaan sitä kuitenkin esim. toisella luurilla..?