miksaaminen tietokoneella?

85 posts, 5 pages, 26,940 views

Rocca

Posts: 3,064

#21 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Mä en voi muuta sanoo ku et kiitos kaikille ketä on laittanu noita ohjelman nimiä tänne ni nyt alko toimii munki mixaukset..... ja mielelläään jos päähän tullee muita ohjelmia mistä löytyisi efektejä niin kertokaaa....*joo**joo**slurps**slurps*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

enrg

Posts: 2,040

#22 • • enrg
itse soittelin vuoden verran Virtual Turntablesilla ennenkuin sai levarit hankittua... Oi niitä kiksumiksauksia joista tulee muistoja *nauru*. Sound Blasterin efekteistä sitten väännettiin flangeria överiksi asti. *hih*
Ja hyvää treeniähän se oli ja aika cd soittimiin verrattavissa kuten joku jo mainitsikin...
rec

Posts: 2,923

#23 • • rec

Mark:
nii ku ois viel rahaa ostaa niitä vinyylejä...*suru*

-M



Levareista puhumattakaan!!! *nyyh*
rec

Posts: 2,923

#24 • • rec

ZRO:
ATOMIX RRRRRRULEZ!!!!!
-atomix ...the only real fucking 1 4 mainstream dj:::S..
*nauru*


..eli ei muutaku atomix koneelle ni kyl tulee settii ....heheheheheheeheeee*hahjust**hahjust**hahjust**hahjust*



Ei ainoastaan mainstream käyttöön... on sillä muistaakseni eräitäkin HC mixejä duunattu! *nauru*
Hasse G

Posts: 43

#25 • • Hasse G
Niin, tosiaan joku aiemmin mainitsi tuon atomix mp3:n, ja meikäläinen kyllä tosiaan suosittelee sitä. Vaikka nykyään onkin levarit ja kasa vinyylejä, tällä mä tutustuin 1½v sitten miksailun maailmaan ja nykyäänkin käytän huvikseni varsinkin biisien \”yhteensopivuuden\” kokeilemiseen (on se vaan välillä helpompaa istua perseellään ja klikkailla hiirellä kun kaivella muutenkin ruvella olevia levyjä ja naksutella muutenkin kohta hajoavaa mikseriä *vink*). Linkki alla.

(niin, ja älkää antako naurettavan ulkoasun hämätä, siihen ku lataa CDJ-1000 -skinin, katu-uskottavuus nousee indeksistä 0.1 jopa 0.3:seen! - älkää kysykö mikä asteikko on kyseessä sillä en itsekään taida tietää)

linkki
Rocca

Posts: 3,064

#26 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Mun mielestä tosa atomixissa on kaikki liian yksin kertaista oon sit mieltä... mutta DSS DJ se on aikast huippu ohjelma siin kaikki efektejä ja kaiken laista muuta säätöö mut se on siin huono puoli en voikku käyttää sitä 30min ku en löytänyt/saanut-toimimaan serial koodia jos joku haluaa auttaa ni please pyydän kauniisti....*enkeli**enkeli**enkeli**piis**piis**piis*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Bishop Henrik

Posts: 135

#28 • • Bishop Henrik
olen sitä mieltä että koneella miksaaminen on kiellettyä ja siitä pitäisi saada karkotus tai jotain...*eiei*

--
fucking hostile...

Rocca

Posts: 3,064

#29 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Joo tota traktori ohjelmaa kan käytin mut harmittaa vaan ku ei siin saa efektejää prkl...

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Kessi

Posts: 14

#30 • • Kessi
Onko muilla kokemuksia Alcatecin BPM studiosta. Lähinnä pro versiosta, sillä siinä vaikuttais olevan ihan hyvä sample/luuppi editori. Demon perusteella ainakin kahden äänikortin käyttö toimii lähes täydellisesti.
JPA

Posts: 349

#31 • • JPA aka Sting Ray

BMT:
olen sitä mieltä että koneella miksaaminen on kiellettyä ja siitä pitäisi saada karkotus tai jotain...*eiei*



Noh noh Ierikki, hyvinhän ne on koneella miksatut levyt sullekin kelvannu *hih*
Avatar
#32 • • pizzacat Guest

Mark:
Ja onko kenelläkään kokemuksia jostain toisista DJ mikseriohjelmista, hyvistä sellasista mielellään, mitä voisitte suositella...?

-turhaantunutjakädetönnewbieMark



MixMeister Pro (ilmainen versio on myös olemassa) tukee live-miksausta ja kahta äänikorttia tai jos kortissa on 2 ulostuloa niin molempia eri lähtöinä. MixMeisterissa tosin miksaus tapahtuu eri periaatteella kuin esim. Traktorissa tai ”normaalimiksauksessa”. MixMeisterissa käytetään biisin visualisointia hyväksi. Itse olen käyttänyt ko. ohjelmaa jo noin 4v ja hyvin pyyhkii. Ohjelmassa nyppii eniten siitä puuttuvat monipuoliset säädöt. Hienoja settejä silläkin saa aikaan jos jaksaa paneutua ja näprätä. Kysykää vaikka kavereilta.
*hellokitty*

http://www.mixmeister.com (muistaakseni)

[muokattu 24.10.2003 17:07]
Bishop Henrik

Posts: 135

#33 • • Bishop Henrik

Sting Ray:

Noh noh Ierikki, hyvinhän ne on koneella miksatut levyt sullekin kelvannu *hih*


mut on se silti väärin ja kyllähän sinäkin miksaisit mieluummin levareilla, vai...?*igor*

--
fucking hostile...

JPA

Posts: 349

#34 • • JPA aka Sting Ray

BMT:
mut on se silti väärin ja kyllähän sinäkin miksaisit mieluummin levareilla, vai...?*igor*



Levareiden hommaaminen vaan ei ole varteenotettava vaihtoehto näillä meikäläisen tuloilla *uuh*
Jussi Soro

Posts: 6,385

#35 • • Jussi Soro choon!

BMT:mut on se silti väärin ja kyllähän sinäkin miksaisit mieluummin levareilla, vai...?*igor*


IMO jos dj soittaa tietokoneella hyvän setin ja porukka nauttii siitä, ni se on ihan samanarvonen kun levareilla soitettu. Osa ihmisistä ei hyväksy edes CD-miksausta, saati sitten final scratchia tai muuta state of the art -vempeleitä. Tekniikka kehittyy, miksi siis dj:n pitäisi soittaa samoilla kamoilla kun kymmenen vuotta sitten?
display23

Posts: 3,069

#36 • • display23

JussiS:




IMO jos dj soittaa tietokoneella hyvän setin ja porukka nauttii siitä, ni se on ihan samanarvonen kun levareilla soitettu. Osa ihmisistä ei hyväksy edes CD-miksausta, saati sitten final scratchia tai muuta state of the art -vempeleitä. Tekniikka kehittyy, miksi siis dj:n pitäisi soittaa samoilla kamoilla kun kymmenen vuotta sitten?



*piis* WORD
Bishop Henrik

Posts: 135

#37 • • Bishop Henrik

Sting Ray:

Levareiden hommaaminen vaan ei ole varteenotettava vaihtoehto näillä meikäläisen tuloilla *uuh*



sama vika...

--
fucking hostile...

Avatar
#38 • • REivaaja Guest
Traktor on mielestäni toiminut parhaiten. Atomix oli jotenkin lelu ja bpm studio ei ollut ainakaan mun makuun. jälkimmäisessä ei ole (ainakaan siinä versiossa) synchroa mikä tekee siitä vittumaisen käyttää. Tietokoneen starttaus nopeus ku on iha surkee. tota dss dj 5 voisi kokeilla, näytti ihan astialliselta peliltä.
Avatar
#39 • • pizzacat Guest

JussiS:
---
BMT:mut on se silti väärin ja kyllähän sinäkin miksaisit mieluummin levareilla, vai...?*igor*

---

IMO jos dj soittaa tietokoneella hyvän setin ja porukka nauttii siitä, ni se on ihan samanarvonen kun levareilla soitettu. Osa ihmisistä ei hyväksy edes CD-miksausta, saati sitten final scratchia tai muuta state of the art -vempeleitä. Tekniikka kehittyy, miksi siis dj:n pitäisi soittaa samoilla kamoilla kun kymmenen vuotta sitten?



Asiaa! Olihan dj jo käsite 70-luvulla eikä sillon ollut samaa tekniikkaa kuin mitä nykyisin ”hyväksytään” piireissä... Mun mielestä tärkeintä on se MILTÄ setti kuulostaa ja MITEN poppoo reagoi siihen - ei MILLÄ se soitetaan. *plur*
bansq

Posts: 931

#40 • • bansq leftfield winger.
jep. vois kyl olla 4 real skene ja hyväksyä ainoastaan (avantgardistisen, huom! älkää lukeko tätä!) dubbing mixersin c-kasettiskrätsin ja miksaamisen tulella ja neliskulmaisella renkaalla. word. sit ette kyl hyväksy mitään vitun teknareita! ihme poppivehkeitä jota jotkut disc jockeyt kuulemma suosii, varmaan kommunistisen järjestelmän propagandasysteemejä joita ei käytetty sillon kun oli gramofoneja! kyl siis ne ajat kun ei ollu keksitty tultakaan niin sillon oli kunnon raakaa lihaa tarjolla, nykysin on vaan jotain valmisaterioita joita ei tarvi ees metsästää. perseestä. vitun kehitys. *dissaa*

--
plip goes on.