-turhaantunutjakädetönnewbieMark
85 posts, 5 pages, 27,947 views
Yana
eiks winampiin saa jonkun dj-pluginin
haha, seuraava digweed on syntyny, en tartte muuta ku winampin ja tiatokoneen *nauraa*
-M
edit: joo, tuolta plattarista oon jo lueskelluki, mut sielläkään ei kukaan oikeen osannu ton traktorin kans neuvoa *suru*
nii ku ois viel rahaa ostaa niitä vinyylejä...*suru*
-M
vinyyleissä on sitä miksaamisen tunnelmaa, mutta kyllä tietokoneella saa tehtyä todella hyviä mixejä. Muistaakseni DJ Doboy miksaa koneella ja tulee oikein hyviä settejä.
Ei koneella saa tehdä mixejä! ...vinyylit kunniaan!
Ihmekös tuo, muutamia noita mp3-miksaussoftia oon joskus koittanut, niin osa on kyl niin automaattisia, ettei sun hommaks jää juurikaan muuta kun valita biisit oikeeseen järjestykseen.
Ihmekös tuo, muutamia noita mp3-miksaussoftia oon joskus koittanut, niin osa on kyl niin automaattisia, ettei sun hommaks jää juurikaan muuta kun valita biisit oikeeseen järjestykseen.
Toisaalta taas, apinakin osaa laittaa biisit samaan tempoon. Sanoisin, että teknisesti kohtalaisen setin duunaaminen on vaikka itsellesi paljon helpompaa teknareilla (tai joillain hyvillä cd-soittimilla) + pioneerilla kuin esim traktorilla + hiirellä. Kokeile vaikka.
kisumisu:
DSS DJ on kans aika kiva http://www.myxoft.com/index.html
...hieman nihkee jos kortissa ei o erillistä lähtöä taakse joutuu kikkailla kanavilla mut onnistuu kohtuullisesti. Nauhotus ja kaikki löytyy ...tällä mustaki tuli dj *iihhih* DJ kisumisu