Voiko Exän kanssa olla kaveri?

552 posts, 28 pages, 333,891 views

elektraline

#301 • • elektraline
Exän kanssa voi olla kaveri/ystävä, mutta välittömästi eron jälkeen saattaa olla vaikeeta. Riippuu kyllä tilanteesta. Itse en vois muuttua välittömästi ystäväksi, jos ero on ollut vaikea tai satuttanut. Jopa pitkänkin ajan jälkeen voi tuntua vaikeelta, jos toinen haluaa olla kaveri.

Edellisen ex-poikakaverin kanssa ollaan hyviä ystäviä ja ollaan yhteydessä säännöllisesti. *hymy* Kyseinen ystävyys vaatii vielä kehittämistä ja yhdessä oloa, jotta olis rennompaa ja molemmat vois heittää rennosti kaikenlaista läppää. Muiden kanssa moikataan ja jutellaan jos tavataan, mutta ei mitään muuta sen ihmeempää. Ja hyvä niin *joo*.
Epailija

#302 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Gentiana, 1.2.2006 20:25:
Kaveri tai ei, mutta olisi suotavaa olla edes ystävällinen ja kohtelias jossain määrin.
Eli ei näin (messenger-keskustelu taannoin):

- Hyvää syntymäpäivää!!!

- Haista sinäkin vaikka vittu!!!!!

:D No ainakin oli rehellinen tunteenilmaus. Ihmiset: Jos olette laittaneet poikki jonkun kanssa, eikä asiasta olla erikseen sovittu, niin kannattaa muistaa lausahdus "don't call us, we'll call you". Joskus tämä pätee, vaikka asioista oltaisiinkin sovittu erikseen.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

lunake

#304 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Voi. *pepsodent*

*possu*

--
Hedelmällisyys on påp!

piipaa

#305 • • piipaa
Voitais olla exän kanssa kavereita, mut exän nykyinen muija on niin mustasukkainen ettei hyväksy että ollaan missään tekemisissä. Noh, aivan sama mulle..
Anne

#306 • • Anne The Apina.
Aika taitaa ennemminkin näyttää sen, voiko exän kanssa olla kaveri. Voi olla, ettei jossain vaiheessa enää ole mitään sanottavaa, kun kaikki on sanottu tai sitten ei vaan osaa sanoa tälle exälle enää yhtään mitään. Korkeintaan puhua säästä. Mutta voi myös olla, että ajan myötä exien kaverisuhde saattaa toimia paremmin kuin ko. seurustelusuhde koskaan toimi. Mutta sitähän ei voi koskaan tietää ennalta..

Mutta myös exän nykyiset/tulevat vaikuttavat ihan helvetisti. Mahdollinen ystävyyden alkaminen tai pelkkä välien pitäminenkin exän kanssa saattaa kaatua siihen exän nykyiseen..

--
I don´t suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

mikey

#307 • • mikey mielenterveys horjuva
itseasiassa kyllä voi siinä voi kyllä
pieni hetki mennä enne ku tulee toimeen...

--
AJATTELE OMILLA AIVOILLAS...

Kate

#308 • • Kate
Kohtahan se nähdään uudemman kerran *igor*
node

#309 • • Edited node [deepscan]
jääpä nähtäväksi..
Paremmin voin kun en ole tekemisissä. Tuntuu että sitä ollaan ylivarovaisia minkäänlaisen mukavuuden suhteen, ettei vaan antaisi väärää kuvaa. Enpä olisi itsestäni uskonut mutta ennen niin läheisen ihmisen muuttaminen ventovieraaksi voi olla helpompaa kun se että yrittää itse yksin olla tuttavallinen. Toistaiseksi tuntuu olevan liian vaikeaa vetää selkeä raja siihen mitä ajattelee ja tuntee. Etenkään vaikean suhteen päätyttyä sitä vaikeutta ei enää oikeen jaksais. Moikkaan.. jos tapaan.

--
Esineet on tehty käytettäviksi, ihmiset rakastettaviksi
- ei toisinpäin.

Bellezaaa

#310 • • Bellezaaa Afrodite*

Anne, 2.2.2006 20:00:
Mutta myös exän nykyiset/tulevat vaikuttavat ihan helvetisti. Mahdollinen ystävyyden alkaminen tai pelkkä välien pitäminenkin exän kanssa saattaa kaatua siihen exän nykyiseen..

tuttua ja naurettavaa *joo*
ihan kuin ois uhka sille nykyiselle suhteelle... *ding*
rupee ihan naurattaa! *tirsk*
SyndroDome

#311 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

Gentiana, 1.2.2006 20:25:
Kaveri tai ei, mutta olisi suotavaa olla edes ystävällinen ja kohtelias jossain määrin.
Eli ei näin (messenger-keskustelu taannoin):

- Hyvää syntymäpäivää!!!

- Haista sinäkin vaikka vittu!!!!!

*ding*

Aika dorka *dissaa* *ding*

Tosin mun eräs exä ei edes muistanut mun synttäreitä taannoin *uuh* minä kyllä muistan aina sen.. *grr*

Kummallisia noi exät *vink*

--
Life is full of choises.

Oleanterinkukka

#312 • • Oleanterinkukka Hehkuttaja
Vasta silloin, kun ei enää ole sellaisia lämpimiä tunteita jäljellä, jotka satuttavat silloin kun kohdataan bileissä sillä samaisella hetkellä, kun ollaan lääppimässä vastakkaisen sukupuolen edustajia.

--
Camoon baby join my nasty joyride... ;)

Chatte

#313 • • Chatte Team Teknolipat :)

mikey, 20.2.2006 13:57:
itseasiassa kyllä voi siinä voi kyllä
pieni hetki mennä enne ku tulee toimeen...

Jaa-a, pitkäaikaisimman suhteeni päättymisen jälkeen oltiin varsin hyviä kavereita exän kanssa, mutta sitten exän ruvettua seukkaamaan välit ovat muuttuneet etäisiksi. Eikä se auta yhtään, ettei exän tyttöystävä pidä minusta eikä siitä, että exä on minuun yhteyksissä.

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

enkeliina

#314 • • enkeliina kiksurinsessa
Riippuu miten suhde päättyy. Jos riidoissa erotaan, tai jää katkeruuden aihetta (kuten monesti käy) niin vaikeampi sitä on kaveerata. Parin kanssa olen hyvissä väleissä, harmi kyllä ne monesti sitten muuttuvat joko uudelleenlämmittelijöiksi tai mustasukkaisiksi.
Täytyy sanoa, että useamman kanssa en väleissä juuri ole, tai en ainakaan tekemisissä. (Varsinkin mikäli olen saanut huonoa kohtelua siltä suunnalta, sen verran katkera ämmä olen.)
Mulle ainakin on henk.koht. liian vaikeaa alkaa ystäväksi ainakaan kovin pian ihmisen kanssa, jota kohtaan olen aiemmin tuntenut rakkautta. Väleissä voi monesti olla, mutta en usein koe sen olevan mitenkään tarpeellista, jos kaikki yhteinen on ollut siihen suhteeseen liittyvää tämän henkilön kanssa. *ding*

--
Sinä kysyit: Mitä kiksu on?
Oraakkeli vastasi: Rakkautta.

kakku111

#315 • • kakku111 pikku pioneeri
voihan sitä mutta itse ainakin vasta sitten kun ei enään suurempia tunteita oo toista kohtaan.

--
Sinä kysyit:
Kuka on karoliina?

Oraakkeli vastasi:
Joku omituinen hiihtelijä.

Jago

#316 • • Jago un-trained monkee
riippuu miten ero tuli, mutta perjaatteessa joo.
mulla on ainakin kova yritys olla kaikkien kanssa jonkinmoisissa väleissä, koska niitä kuitenkin näkee sen jälkeen

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Valonalle

#317 • • Valonalle sekopää
voi mutta se on todella harvinaista. ja jos on ex kaverina, se voi pilata vahingossa sun ja ihastuksen kohteen välit. mulla itselläni on tällä hetkellä juuri sellainen tilanne. että yritän korjailla välejä ihastuksen kohteen kanssa. ihastus ja tykkääminen on molemminpuolista. kyllä uskon että siitä selviän.

jos prosenteissa ajatellaan niin 90% ei ja 10% kyllä jotain tota luokkaa se varmaan olisi

--
voehan prkl

tomii

#319 • • tomii kallion herttua

enkeliina, 28.2.2006 15:33:

Mulle ainakin on henk.koht. liian vaikeaa alkaa ystäväksi ainakaan kovin pian ihmisen kanssa, jota kohtaan olen aiemmin tuntenut rakkautta. Väleissä voi monesti olla, mutta en usein koe sen olevan mitenkään tarpeellista, jos kaikki yhteinen on ollut siihen suhteeseen liittyvää tämän henkilön kanssa. *ding*

Mä oon huomannut ihan saman itsessäni. Tietyn tunnetason ylitettyä toi kaverina olo ei kyl multa oikein enää onnistu. Olen huomannut myös sen, että uudelleen ihastuminenkin saattaa tapahtua tosi helposti, kun viettää aikaansa entisen ihastuksen/rakkauden kohteen kanssa. Ja sitten kun yleensä sillä toisella tunteet ovat täysin kaverilliset, niin siinähän sitten taas kidutetaan itseään. *uuh*
Ja joo oon kyllä sitä mieltä, että jos tosiaan kaikki yhteinen liittynyt suhteeseen, niin eipä tosiaan ole pakosti yhtään mitään aihetta enää yrittää sitä suhdetta muuttaa ystävyydeksi. Mutta nämä nyt ovat niitä ykslilöllisiä ja tapauskohtaisia juttuja, että joissakin tapauksissa voisin olla erikin mieltä. :P

--
reivaan kunnes kuolen

coolcat82

#320 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Mut jos exän kans tulee muuten hyvin toimeen niin miks sillä on joskus tinkimätön tarve tilittää kaikki paskat niskaan? Vaikka olis jo uusikin kumppani jolle voi ongelmistaan avautua? Vai onko mulla vaan hankala ex?*igor*

--
*sydän* Diamonds *sydän*